mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 113  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 11:15 
Cytuj  
Osobiscie mialem problem w Taris z questami, kilka solo a reszta Heroici, wiec co moglem zrobilem i polecialem storyline. Zaraz po skonczeniu wrocilem spowrotem, capitain dal mi jeden quest, ktory poprowadzil mnie do takiego huba, ze nie moglem wyjsc przez dwa dni, myslalem ze ich nie skoncze LOL. Warto wracac na planete po tzw. bonus series, naprawde sa swietne, najbardziej mi sie podobala bonusowa w Nar Shadda i dodatkowa lokacja Network Security full questow w malej zonie :)

A co do wielkosci lokacji, budynkow, naprawde nie mozna sie czuc w tej grze stlumiony, wszystko wielkie :D Szkoda ze skuterkiem nie mozna czasem latac w indoorach ;)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 11:24 
Cytuj  
Bylem mega sceptycznie nastawiony do tej gry i mnie wprost proporcjonalnie przyjemnie zaskoczyla.
Swiat jest bardzo ladnie zrobiony, grafika mi sie podoba (gra wyglada ladnie nawet na low) i co najwazniejsze od strony technicznej tez jest ok.

Idea singleplayer mmo o dziwo sprawdza sie dobrze, glownie dlatego, ze jest to naprawde porzadny rpg z ciekawa fabula.

Mam nadzieje, ze dalej jest rownie fajnie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 11:27 
Cytuj  
Niby to singleplayer MMO ale im dłużej robię questy w grupie tym bardziej mi się to podoba. To "losowanie" kto odpowie dodaje fajnego smaczku grupowemu questowaniu :)


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 11:29 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
warzone w sumie mi się podoba mam tylko wrażenie że wolałbym inkwizytora bo dużo biega ma cc taki trochę frost mag

ale z troopera jestem zadowolony też, solidna klasa

Inqui (sorc) to dokładny, skill w skill mirror Consulara (sage), więc może by Ci podpasował.

Ilość questów wraz z lvlem rośnie - tylko nie masz tak jak w noob zonie w jednym/dwóch miejscach a rozsiane po drodze.


_________________
Duh, winning

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 11:31 
Cytuj  
rozumiem że jak znajdziesz kogoś do grupowego questa to musi przyleźć fizycznie. nie ma żadnej możliwości fast travel do miejsca gdzie macie to coś robić ?


_________________
psn

***

Posty: 522
Dołączył(a): 28.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 11:32 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Póki co sens warzonek jest mały, bo rozpiętość lvl to 10-50. :) Staty niby podciągają się automatycznie dla niższych leveli, ale braki w skillach, sprzęcie są już nie do przeskoczenia.


Tu się nie zgodzę, cały ten system 10-50 jest imho najlepszym systemem jaki do tej pory się pojawił. Osoba na lvl 10 nie jest tutaj mięchem armatnim. jako vanguard na 15 lvl byłem zawsze w top protection, obj i dmg swoje zrobilem, lvl 12 gunslinger zawsze top 2 obj/dmg.

Skille są podciągane przez system, itemki też są przecież skalowane. Jedyna różnica która daje przewagę wyższym lvl to talenty, a i tak nie jest aż tak znacząca.

Poza tym dzięki temu systemowi gracz ma to poczucie rozwoju postaci też w pvp, czego w takim wow gdzie były brackety nie czułem.
Druga sprawa to taka że taki lvl 45 jest mniej dojebanym przeciwnikiem niż potancjalny tweak.

Gdzieś też coś czytałem że w miarę jak ludzie zaczną dobijać do 50 lvla powstanie bracket 10-49 i 50

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 11:33 
Cytuj  
questow jest az za duzo a expa za nie za malo.
momentami, pomimo story, jest to juz meczace i nuzace.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 11:34 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
rozumiem że jak znajdziesz kogoś do grupowego questa to musi przyleźć fizycznie. nie ma żadnej możliwości fast travel do miejsca gdzie macie to coś robić ?

Jak koleś wciska rozmowę i poczeka na Ciebie zanim zatwierdzi oddawanie q, to możesz holocronem się u niego pojawić i prowadzić rozmowę z drugiego końca mapy, ale niestety na holocronie nie zawsze masz opcję wybrania wszystkich odpowiedzi (głównie nie ma tych co dają dark/light pointy).


_________________
Duh, winning

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 11:36 
Cytuj  
shp napisał(a):
Deshroom napisał(a):
warzone w sumie mi się podoba mam tylko wrażenie że wolałbym inkwizytora bo dużo biega ma cc taki trochę frost mag

ale z troopera jestem zadowolony też, solidna klasa

Inqui (sorc) to dokładny, skill w skill mirror Consulara (sage), więc może by Ci podpasował.

Ilość questów wraz z lvlem rośnie - tylko nie masz tak jak w noob zonie w jednym/dwóch miejscach a rozsiane po drodze.

Akurat to jest fajne, ze BW nauczylo sie na bledach Mythica i zrobili identyczne klasy po obu stronach roznice sie tylko grafika.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 11:40 
Cytuj  
shp napisał(a):
Inqui (sorc) to dokładny, skill w skill mirror Consulara (sage)

Tak samo, jak z innymi klasami, sa identyczne po jednej i drugiej stronie, roznia sie tylko nazwy niektorych skilli.

X.


_________________
http://zaginiony.net

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 12:12 
Cytuj  
No nie do końca. Taki sniper i gun mają trochę inną mechanikę, sniper robi jednym shotem sniperki np 1000 dmgu, a guns robi tym samym skillem 2x500 z pistoli.. niby żadna różnica w teorii, ale jak dodamy do tego szansę na miss z każdej łapki oddzielnie i burst dmg na sekundę to zmienia trochę postać rzeczy.

To samo z Trooper/BH - u jednego "budujesz" heat, a u drugiego spada Ci energia. Niby to samo, ale jednak w trakcie rozgrywki trzeba zwracać uwagę na inne rzeczy ;F


_________________
Duh, winning

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 12:18 
Cytuj  
dokładnie, mirror to mirror ale że wszystko jest identyczne to przesada.


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 12:25 
Cytuj  
shp napisał(a):
No nie do końca. Taki sniper i gun mają trochę inną mechanikę, sniper robi jednym shotem sniperki np 1000 dmgu, a guns robi tym samym skillem 2x500 z pistoli.. niby żadna różnica w teorii, ale jak dodamy do tego szansę na miss z każdej łapki oddzielnie i burst dmg na sekundę to zmienia trochę postać rzeczy.

GS nie liczy osobno dla off hand, off daje stały bonus do main handa(25% o ile pamiętam).

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 12:33 
Cytuj  
Mowia, ze misje w kosmosie to taka kicha, a wczoraj ze 3h nakurwialem stateczki imperium i upgradowalem swoj. Nic odkrywczego tam nie ma ale fajny arcade w przerwie miedzy questami + xp + commendations ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**

Posty: 232
Dołączył(a): 17.06.2008
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 13:07 
Cytuj  
Mam szczerą nadzieję że ten space combat jakoś zmienią/poprawią bo teraz to faktycznie tylko przerywnik.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 13:19 
Cytuj  
shp napisał(a):
Deshroom napisał(a):
rozumiem że jak znajdziesz kogoś do grupowego questa to musi przyleźć fizycznie. nie ma żadnej możliwości fast travel do miejsca gdzie macie to coś robić ?

Jak koleś wciska rozmowę i poczeka na Ciebie zanim zatwierdzi oddawanie q, to możesz holocronem się u niego pojawić i prowadzić rozmowę z drugiego końca mapy, ale niestety na holocronie nie zawsze masz opcję wybrania wszystkich odpowiedzi (głównie nie ma tych co dają dark/light pointy).

Deshroom pytał raczej o quick travel "fizyczny" na miejsce, aby nie biec przez pół mapy do heroica, a nie o możliwość zdalnej rozmowy z NPC przez holo ;) Zresztą co do holo to nie ma sensu z nich korzystać jeśli musisz oddać/zabrać coś od NPC. Większości tego typu qustów nawet nie skończysz przez holo. A wracając do pytania - wszędzie musisz dobiec/dojechać. Troszkę lepiej jest z flashpointami bo po planetach są porozstawiane "flashpoint shuttle" które od razu Cię przenoszą do floty na odpowiedni pokład, jednak wrócić skąd przybyłeś musisz już "ręcznie".

Mendol napisał(a):
questow jest az za duzo a expa za nie za malo.
momentami, pomimo story, jest to juz meczace i nuzace.
Właśnie trochę za szybko się zdobywa expa. Ja chodzę dużo na flashpointy i praktycznie adekwatne questy do swojego levelu to miałem na Ord Mantell i Taris. Robię ofc wysztko jak leci, ale np na Nar Shadaa to 80% miałem questów po 5expa i jedyne na czym dostajesz cokolwiek więcej to heroici i bonus serie. Podobnie miałem na Tatooine i Alderanie. Jeśli ktoś jeszcze biega dużo PvP i questuje w space to podejrzewam, że jeszcze szybciej "wyrasta" z kolejnych planet na które kieruje go storyline...


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 13:39 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
questow jest az za duzo a expa za nie za malo.
momentami, pomimo story, jest to juz meczace i nuzace.


+1 Na pierwszych 2 planetach robilem wszystkie questy, a od 3 robie juz tylko wlasciwie tylko te z glownego watku danej planety i klasowe. Czasem zdarzy mi sie zrobic cos jeszcze jak quest sie ciekawie zapowiada, a reszte skipuje. Powoli VA zaczyna meczyc :) Mam 39lvl.
Planety sa imho za duze, czasem napierdala sie skuterkiem naprawde dlugo zeby dojechac do nastepnego quest huba czy celu misji, a po drodze pustki, mobow malo, swiat martwy, innych graczy jak na lekarstwo. Mam wrazenie, ze te ogromne polace na planetach to taka sztuka dla sztuki...
Przyczepilbym sie jeszcze do drzewek talentow, ktore sa zrobione bez wyobrazni i zwyczajnie nudne. Niektore wysokotierowe talenty to jakis zart developerski...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 14:16 
Cytuj  
expa sie szybko zdobywa na wfach i misjach ze statkiem.
poboczne questy ma planetach daja za malo expa/kasy i powoli odechciewa sie je robic bo zabieraja tylko czas - biorac pod uwage, ze 15min misji to jakies 5-6 normalnych questow, ktore zabieraja ladnych paredziesiat minut.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 14:34 
Cytuj  
Moze mi ktos wytlumaczyc jak dokladnie dzialaje te "bonus series"?? Co to wogole jest? Dodatkowe questy jak zrobie cala planete i wroce za jakisz czas czy co? Maja wyzszy lvl? Lepsze nagrody?

Albo gdzie mozna o tym poczytac?

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2011, 14:39 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Moze mi ktos wytlumaczyc jak dokladnie dzialaje te "bonus series"?? Co to wogole jest? Dodatkowe questy jak zrobie cala planete i wroce za jakisz czas czy co? Maja wyzszy lvl? Lepsze nagrody?

Albo gdzie mozna o tym poczytac?

http://www.torhead.com/search/bonus%20series


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 113  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.