mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 113  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2012, 16:17 
Cytuj  
Mi działają skille na pvp.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2012, 16:43 
Cytuj  
O lagach itp problemach już wiele razy było pisane i mówione, większość z tych co siedzi na vecie u nas i z kim się stykam w grze nie ma tych problem, trafiają się jakieś przycięcia i lagi ale to jak w każdej grze.
Możliwe że gra nie ma optymalizacji na części pececiaków są problemy, wielu też się przekonało że przesiadka na inny system pomaga, typowe problemy jakie pojedynczo słyszałem to wyłącznie oc grafy, przesiadka na win7, bad sektory na hd, źle dopasowane divery do grafy itp.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 6 sty 2012, 16:44 
Cytuj  
PvP niestety duzo brakuje, nie tylko na Basilisku na Ilum ludzie wymieniaja sie objectivami bez walki, u mnie na serwerze jest to rzecz na porzadku dziennym i nawet czesto slychac complainty ze ktos bije rebeliantow i przeszkadza. Poza tym klepanie punkcikow, zeby odblokowac baga, a tym samym seta tez jest nuzace no i losowe przede wszystkim. Mimo to tragedii nie ma, bawie sie jeszcze bardzo dobrze zarowno na 50-tce jak i na alcie.
Na performance nie narzekam, choc szalu nie ma, zadnych wiekszych bugow tez nie dostrzegam.
Pozostaje liczyc na bracket w warzonkach tylko dla 50, no i wiecej/zmienione daily questy na player kille, zeby to open pvp jakos wymusic, bo ludzie sami z siebie i tak wola poczekaj na warzonke dla valoru i commendation niz bic sie gdzies bez wiekszego powodu.


edit: jakis koles sie zalil na forum ze dostal bana za coś - to dostal odpowiedz
http://www.swtor.com/community/showthre ... dit1207977

hehehe

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 6 sty 2012, 17:25 
Cytuj  
Huba napisał(a):
Nie wiem po co sie spieracie o to pvp, zagralem z 5 battlegroundow. Skille albo nie dzialaja, albo sa zlagowane. Samo bieganie tez laguje jak cholera, nie wazne w jakich detalach. Mecze sa przez to niegrywalne, widac ze ficzur jakim jest pvp jest tutaj na odwal zrobiony.


zartujesz ?? czy trollujesz :wtf:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sty 2012, 19:23 
Cytuj  
No "lag" skilli jest, nad czym bioware pracuje (nad czym oni nie pracuja) - a raczej ponoc to problem z animacja, bo jezeli animacja skilla trwa 0.2sec dluzej niz castowanie to ma sie wrazenie tego laga (animacja w tej grze musi sie dokonczyc).

Wystarczy zrobic test z wsiadaniem na mounta.

Swoja droga w shift/shift2 (taka scigalka) byl input lag 0.3sec na oko a czesc ludzi tego nie widziala, nie kumam chyba niektorzy maja jakies inne mozgi ;p

*

Posty: 184
Dołączył(a): 20.11.2009
Offline
PostNapisane: 6 sty 2012, 19:28 
Cytuj  
Jakies pomysly na czym tutaj mozna zarabiac na 50 lvl z craftu albo misji?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2012, 20:44 
Cytuj  
Revel jest swietny. Szkoda ze nie nagralem tej sceny ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 6 sty 2012, 20:50 
Cytuj  
goompas napisał(a):
Jakies pomysly na czym tutaj mozna zarabiac na 50 lvl z craftu albo misji?

No wysylasz swoich na misje/gathering i na AH grade 6 materialy wystawiasz, z craftu to najlepiej niebieskie i fioletowe itemy wrzucac, to juz jest bomba, ale do tego troche trzeba zainwestowac zeby miec schematic.

Chyba ze pytasz o cos konkrentego, to przydaloby sie zebys powiedzial jaki masz craft.

*

Posty: 184
Dołączył(a): 20.11.2009
Offline
PostNapisane: 6 sty 2012, 22:43 
Cytuj  
Mialem cybertech, scavenging i underworld trading i ten ostatni zamienilem na slicing. Nie wiem czy to byla dobra decyzja, bo slabo na tym wychodze.
Jak tam schodza mody i czesci do shipow craftowane w cybertech? Moze jednak bym wrocil do UT.
A moze Treasure Hunting, jak sie na nim wychodzi? Czesto cos sensownego dropi?

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 6 sty 2012, 22:50 
Cytuj  
Kwestia tego ze do niebieskich i fioletowych recept z Cybertech potrzebujesz UT tak czy siak.

*

Posty: 184
Dołączył(a): 20.11.2009
Offline
PostNapisane: 6 sty 2012, 23:05 
Cytuj  
Na postaci ponizej 20 lvl moge miec 400 poziom jakiegos crafta?
Czy poziom crafta jest zalezny od poziomu postaci?

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 sty 2012, 23:32 
Cytuj  
goompas napisał(a):
Na postaci ponizej 20 lvl moge miec 400 poziom jakiegos crafta?
Czy poziom crafta jest zalezny od poziomu postaci?


Nie jest zalezny ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2012, 00:32 
Cytuj  
Hmmm...

Cytuj:
Firma Baird Equity Research przeprowadziła badania serwerów SWTOR a opublikowane przez nich wyniki mogą się wydawać dosyć niepokojące. Okazuje się bowiem, iż na 215 serwerach gra około 350.000 graczy (przy ok 8-10 milionach na 491 serwerach WoW-a). Dodatkowo w Wielkiej Brytanii zanotowano znaczny spadek sprzedaży produkcji BioWare’u


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2012, 01:02 
Cytuj  
Cytuj:
A quick update on Ability Delay

During the development of Star Wars: The Old Republic, we’ve been paying a lot of attention to the game’s responsiveness. As pointed out by some people on the Forum, a very responsive experience is one of the factors that separate the best MMOs from the others. This is something we are fully aware of and take extremely seriously.

Several of the issues brought forth by the community have already been dealt with and you should see the fixes integrated in coming patches, including those coming this month. Every lead mentioned on the forum is being investigated and I cannot stress enough how useful your feedback is – especially when coupled with the level of details found in some of the posts.

So I’d really like to thank the community for this very constructive feedback.

http://www.swtor.com/community/showthre ... dit1269596


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2012, 01:39 
Cytuj  
Szczerze mowiac niefajny koniec pierwszego actu Inuquistora. Spodziewalem sie wiekszego pierdolniecia a tu taki klops ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2012, 01:56 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Szczerze mowiac niefajny koniec pierwszego actu Inuquistora. Spodziewalem sie wiekszego pierdolniecia a tu taki klops ;/.

za to koniec pierwszego aktu Consulara, bardzo przyjemny :)


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2012, 05:59 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Hmmm...

Cytuj:
Firma Baird Equity Research przeprowadziła badania serwerów SWTOR a opublikowane przez nich wyniki mogą się wydawać dosyć niepokojące. Okazuje się bowiem, iż na 215 serwerach gra około 350.000 graczy (przy ok 8-10 milionach na 491 serwerach WoW-a). Dodatkowo w Wielkiej Brytanii zanotowano znaczny spadek sprzedaży produkcji BioWare’u


To mamy 215 serwerów ? o.O


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 7 sty 2012, 06:43 
Cytuj  
http://www.swtor.com/server-status

tak.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2012, 07:01 
Cytuj  
A jak te 350 tys ma sie do tego ze Bioware pisal ze w pierwszym tygodniu mieli 1 mln aktywnych kont?To 650 tys ludzie nie swtorzylo postaci? :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2012, 08:45 
Cytuj  
350 tys jednoczesnie grajacych. To calkiem spora liczba. Za to bzdurą jest ze w wowa jednoczesnie gra 8-10 mln. Idiota w artykule porownal liczbe graczy swtor do liczby kont w wow.

X.


_________________
http://zaginiony.net

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 113  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.