O failu lub sukcesie tej gry przesadzy ich resposnywnosc na to czego domaga sie community. Niestety narazie ich Community Service i mydlenie oczu, nawet do pięt niedorasta Trionowi.
RIFT był wtórny. SWTOR też jest wtórny Deal with it.
Ale RIFT w dalszym ciągu jest wzorcowym przykładem jak powinno wyglądać dostarczanie usługi MMO i odpowiadanie na prośby graczy.
Coś nie działało ? max 2 dni i fixniete. A nie kurwa robienie z graczy debili i udawanie ze przeciez jest dobrze i wszystko "Working as intended". Co to wogole za podejscie !?
Chcialbym tez zauwazyc, ze Trion miał jaja, do powiedzenia, że tak zjebalismy i pracujemy nad tym.
Jak był ten słynny bug w launcherze ktory pozwała sie randmowo logować na konta innych graczy i użytkownik znalzł jak to fixnac to sie z nim skontaktowali i fixneli.
Już widze jak BioWare podobnie robi, kiedy notorycznie usuwaja tematy z forum ktore krytykuja ich jakze wspaniałą gre.
Zakładam, że częsci bugów długo nie naprawią.. Zwyczajnie dlatego, że poprostu nie wiedzą jak to ugryść, bo korzystają z zewnętrznego silnika o którym mają chuja pojęcią. Happens.
Jeśli w ciągu 6 miesiecy niedodadzą 3 raidów, nowej zony, i nie fixna wszystkich bugów to padne ze smiechu. Jak juz mowilem. 200mln. Z 180mln poszlo na Voice Overy.