mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 113  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 15:57 
Cytuj  
Aimath napisał(a):
Kupiłem w pierwszy dzień jak tylko pojawiła się opcja pre-order. To samo robiłem z każdym mmo jakie wyszło od czasu WoW. Jedne lepsze inne gorsze. Przy SW bawię się dobrze ale to pewnie dla tego że gram z tymi samymi ludźmi już od ponad 10 lat. Ci co mają narzekać będą, Ci co tytuł widzieli na filmikach będą wypowiadać się o klimacie i mechanice rozgrywki z punktu widzenia eksperta i będą wyliczać błędy, Ci co nie lubią SW będą po nim jechać, Ci co fanatycznie uwielbiają inne MMO z WoW na czele będą mówić że to crap bo nie jest takie jak ich.

Nie mam żadnych problemów technicznych, brak lagów, grafikę sobie podciągnąłem i nie jest tak tragicznie zresztą i tak dla mnie liczy się płynność a nie wygląd. Nie spodziewałem się po tej grze niczego nowego bo na to jeszcze za wcześnie w tej branży więc i nie miałem się na czym zawieść.

Jeśli tyle złości wywołuje u was źle ulokowane 150 zł (podejrzewam że nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz) to co wy biedni poczniecie jak przyjdzie wam kupować naprawdę ważne rzeczy w życiu jak np: mieszkanie czy samochód które często można obejrzeć tylko powierzchownie.


nie dziw sie to forum jest pelne dziadkow ktore traktuja postowanie tutaj jak mmo. nawet lvle wbijaja.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*

Posty: 106
Dołączył(a): 21.06.2011
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 16:01 
Cytuj  
Wydaje mi się że to raczej polska przywara, a nie tylko forum.

Co do gry, to ja wiedzialem co kupowalem(nawet kupilem CE :] ).
Nie jestem zawiedziony, choć w grze widze naprawdę sporo wad, ale wiedzialem co mnie czeka.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 16:34 
Cytuj  
Aimath napisał(a):
Jeśli tyle złości wywołuje u was źle ulokowane 150 zł (podejrzewam że nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz) to co wy biedni poczniecie jak przyjdzie wam kupować naprawdę ważne rzeczy w życiu jak np: mieszkanie czy samochód które często można obejrzeć tylko powierzchownie.

Dlaczego sadzisz, ze piszesz z gimnazjalistami? Polowa ludzi w tym watku (jesli nie wiekszosc) jest po 30, ma rodziny, samochody, mieszkania. A whinują, bo mogą.

X.


_________________
http://zaginiony.net

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 16:54 
Cytuj  
Xanth za ten tekst +10 do zajebistości i sorry za Offtop - zaczynam inną klasą :F. Ale w Rifta tez pykać bedę:P.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 16:55 
Cytuj  
Sry jesli ktos whinuje na to ze wydal 150 zloty - nawet biorac pod uwage ze zarabia 1500 zloty miesiecznie - to jest to troche slabe.Moze niech napisze do Bioware ze jest w kiepskiej sytuacji finansowej i zeby mu w zwiazku z tym oddali ta kase.

Mam sporo znajomych , ktorzy nie maja pracy , kasy i sa w kiepskiej sytuacji finansowej ale nikt mimo iz czesci z nich sie ta gra nie podoba (ma wiele bledow ect) nie podnosi kwesti zle wydanych pieniedzy.

Byc moze i cale szczescie , sa bardziej dojrzalymi osobami i podejmujac decyzje o wydaniu jakis pieniedzy nie robia z siebie debili i nie pisza ze zle je wydali , mimo iz wiedzieli ze gra i tak bedzie slaba.

Jesli byscie chcieli chodzic dzien w dzien na bilard lub do kina , to i tak by was wyszlo wiecej niz oplacenie abonamentu w tej chujowej grze , w ktora i tak mimo whinow gracie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 17:15 
Cytuj  
k4czy napisał(a):
Sry jesli ktos whinuje na to ze wydal 150 zloty - nawet biorac pod uwage ze zarabia 1500 zloty miesiecznie - to jest to troche slabe.Moze niech napisze do Bioware ze jest w kiepskiej sytuacji finansowej i zeby mu w zwiazku z tym oddali ta kase.

Mam sporo znajomych , ktorzy nie maja pracy , kasy i sa w kiepskiej sytuacji finansowej ale nikt mimo iz czesci z nich sie ta gra nie podoba (ma wiele bledow ect) nie podnosi kwesti zle wydanych pieniedzy.

Byc moze i cale szczescie , sa bardziej dojrzalymi osobami i podejmujac decyzje o wydaniu jakis pieniedzy nie robia z siebie debili i nie pisza ze zle je wydali , mimo iz wiedzieli ze gra i tak bedzie slaba.

Jesli byscie chcieli chodzic dzien w dzien na bilard lub do kina , to i tak by was wyszlo wiecej niz oplacenie abonamentu w tej chujowej grze , w ktora i tak mimo whinow gracie...

Akurat z tym sie trzeba zgodzic. Za7 dni kina wydalbym 140zl i mial 8h grania. Na tora wydalem 130 i mam i 60h. :roll:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 17:16 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Xanth za ten tekst +10 do zajebistości i sorry za Offtop - zaczynam inną klasą :F. Ale w Rifta tez pykać bedę:P.


Nie, omg z zgadzam się z kaczym


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 17:41 
Cytuj  
Hmm, gdzie tu ktos placze, ze zle wydal pieniadze? Bo chyba cos przegapilem. Powinienem chyba w poprzednim poscie dopisac drukowanymi, ze whinuja na grę, bo mogą.

X.


_________________
http://zaginiony.net


Posty: 2
Dołączył(a): 3.01.2012
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 18:13 
Cytuj  
Cóż po przeczytaniu sporej części tematu sądziłem że mam do czynienia z małymi dziećmi które tupią ze złości bo nie dostały tego co chciały. Tylko nie rozumiem po co jęczeć na grę po 3 tygodniach od jej premiery skoro wiadomo że większość tytułów mmo rozwija się przez pierwsze miesiące a może i dłużej - wtedy dopiero można narzekać że gra nie spełniła moich oczekiwań bo to co jest dostępne w end game jest słabe czy jak to tam nazywacie. Pierwszy i najlepszy przykład to WoW - dla niektórych to były miesiące dla innych do momentu wydania TBC lub jeszcze dłużej

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 18:18 
Cytuj  
Aimath napisał(a):
Cóż po przeczytaniu sporej części tematu sądziłem że mam do czynienia z małymi dziećmi które tupią ze złości bo nie dostały tego co chciały. Tylko nie rozumiem po co jęczeć na grę po 3 tygodniach od jej premiery skoro wiadomo że większość tytułów mmo rozwija się przez pierwsze miesiące a może i dłużej - wtedy dopiero można narzekać że gra nie spełniła moich oczekiwań bo to co jest dostępne w end game jest słabe czy jak to tam nazywacie. Pierwszy i najlepszy przykład to WoW - dla niektórych to były miesiące dla innych do momentu wydania TBC lub jeszcze dłużej

Gry MMO to sie mogly rozwijac pierwsze miesiace 7 lat temu.
Teraz oczekujemy spelnienia pewnych standardow w momencie premiery.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 18:44 
Cytuj  
Niby dlaczego? Sposób produkcji gier się zmienił przez te 7 lat? Jeśli już to raczej in minus, ze względu na bardziej rozbudowaną grafikę. Do standardów to można zaliczyć features które muszą być w grze.
A TOR ma raczej wszystko co trzeba na miejscu, niczego nie brakuje. Można się spierać czy wszystko rozwiązane jest dobrze (choćby LFG czy UI) ale co być powinno, jest w grze.

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 18:48 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Niby dlaczego? Sposób produkcji gier się zmienił przez te 7 lat? Jeśli już to raczej in minus, ze względu na bardziej rozbudowaną grafikę. Do standardów to można zaliczyć features które muszą być w grze.
A TOR ma raczej wszystko co trzeba na miejscu, niczego nie brakuje. Można się spierać czy wszystko rozwiązane jest dobrze (choćby LFG czy UI) ale co być powinno, jest w grze.

Teraz standardami są automaty jak LFG,LFR i wszelkie rzeczy, które gra robi za Ciebie bo przecież po co się wysilać;) Brakuje jeszcze tylko, żeby postaci same expiły i robiły questy, ale pewnie koreańce już nad tym pracują:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 18:51 
Cytuj  
Sidagel napisał(a):
Teraz standardami są automaty jak LFG,LFR i wszelkie rzeczy, które gra robi za Ciebie bo przecież po co się wysilać;) Brakuje jeszcze tylko, żeby postaci same expiły i robiły questy, ale pewnie koreańce już nad tym pracują:)


w najnowszych azjatyckich produkcjach (np. War of Immortals czy Dragona) boty sa juz wbudowane w UI :> Pelna automatyzacja by sie nie wysilac.


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 18:54 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Niby dlaczego? Sposób produkcji gier się zmienił przez te 7 lat? Jeśli już to raczej in minus, ze względu na bardziej rozbudowaną grafikę. Do standardów to można zaliczyć features które muszą być w grze.
A TOR ma raczej wszystko co trzeba na miejscu, niczego nie brakuje. Można się spierać czy wszystko rozwiązane jest dobrze (choćby LFG czy UI) ale co być powinno, jest w grze.

No faktycznie. Tekstury nie dzialaja jak powinny, skill lag, brak skalowania UI, bardzo nierowno zaproejktowany content, bardzo slabe questy (tak questy sa poprostu slabe i tyle).
Aha lagi przy poruszaniu sie.

No faktycznie. Sry. Gra musi spelniac juz na starcie pewien TECHNICZNY poziom, albo jest skazana na zagłade. (ewntualnie na stan hibernacji vide Vanguard albo WAR).

edit:
Sposob produkcji pewnie sie nie zmienil. Ale istnieja tacy co pokazali ze mozna wydać solidną technicznie gre, i później ją spokojnie rozbudowywać o kolejne ficzery.
A nie przez KURWA PIERWSZE POL ROKU poprawiać rzeczy które mają być cacy już w czasie Open Bety.
I wlasnie w tym tkwi roznica miedzy podejsciem profesjonalnym (zrobmy porządne podstawy zeby pozniej bylo latwiej rozbudowywać) a patałachami (żróbmy szybko, napakujmy ile sie da, a pozniej moze to jakos polatamy albo i nie..).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 247
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 19:29 
Cytuj  
z podobnego założenia wyszło Cryptic przy Star Trek Online... dopiero teraz po dwóch latach w grę można w miarę miło pograc. Tyle ze to już o 2 lata za późno . EA ma taki sam pomysł ?

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 19:43 
Cytuj  
Najbardziej mnie dziwi w tym topicu załączający się agresor u ludzi, którzy już x lat przebywają na tym forum i denerwują się, że ktoś negatywnie wypowiada się o grze.

Przecież na tym forum są ludzie którzy już zęby zjedli na grach mmorpg i prawie każdy zahaczył o produkcje blizzarda to i nic dziwnego, że mają jakieś wymagania i oczekują dopieszczonego produktu, który przeszedł wcześniej kompleksowe testy i wszystko działa super.


Wyszukiwarki ludzi do instancji i te kamienie do teleportacji to akurat było bardzo dobre rozwiązanie.

Jak ktoś się loguje na wieczór do gry to chce bawić się w zał. instancje, a nie tracić czas na zapierdalanie z buta w okolice, którą x razy już zobaczył tudzież stać jak ciołek i szukać kompana.

Mam trochę podobnie w evce. Loguje się, żeby pograć pvp, ale żeby móc postrzelać muszę mieć statek amunicje itp. Podróż do centrum handlowego w jedną stronę to minimum 40minut - zależy od odległości, zakupy 20-30 min. Czyli muszę mieć co najmniej dwie godziny, żeby móc się bawić. Teraz jak loguje się człowiek raz na tydzień albo raz na dwa tygodnie zależnie od czasu, to to jest masakra. Naturalnie zawsze ratuje się prosząc o transport + zakupy jakiegoś korp membersa, który ma za dużo czasu z którym nie wie co robić.
ale to offtopowo, odpowiadając na trolling.

Moim zdaniem tej gry się nie da obronić z bardzo prostego powodu. Nie ma kontentu. Co to za mmorpg, który można zwiedzić po paru dniach? To brzmi jak jakieś darmowe koreańskie ścierwo.

Do tego lvlowanie solo? No ok, tylko trochę tak średnio logować się do mmorpga i otrzymywać jakąś okrojoną grę crpg i właśnie przez to też sporo ludzi nie może nawet dojechać do końca.

Ludzie myśleli, że dostaną kalkę wowa w świecie star warsów. Przynajmniej ja byłem przekonany, że tak będzie.
Dostali szajs i bioware z każdym patchem będzie się pytało: i jak tam drodzy gracze? Nadal gówno? Czy już porządna gra?

failneli i tyle. Gra jest wydana o rok za szybko.

btw gra ktoś na serwerach rp pvp? Jak tam wygląda pvp w terenie?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 20:48 
Cytuj  
White Trox napisał(a):
Najbardziej mnie dziwi w tym topicu załączający się agresor u ludzi, którzy już x lat przebywają na tym forum i denerwują się, że ktoś negatywnie wypowiada się o grze.

Jaki agresor, gdzie? Fakt medialny ten agresor.
Cytuj:
Przecież na tym forum są ludzie którzy już zęby zjedli na grach mmorpg i prawie każdy zahaczył o produkcje blizzarda to i nic dziwnego, że mają jakieś wymagania i oczekują dopieszczonego produktu, który przeszedł wcześniej kompleksowe testy i wszystko działa super.

Oczekują rzeczy niemożliwej.
@iniside - Rift miał lagspike'i over 9000? Miał. Nawet on nie był doskonały. Cholera, nawet Jezus potrzebował 3 dni na zmartwychwstanie.

Cytuj:
Wyszukiwarki ludzi do instancji i te kamienie do teleportacji to akurat było bardzo dobre rozwiązanie.

Nie. Nic tak doskonale nie rozpieprza community i sociala ogólnie jak automatyzacja zachowań społecznych. LFG&gildia - to są dobre rozwiązania. Bieganie do insta przez ganki na wejściu - to jest zabawa lepsza od samego insta.
Cytuj:
Jak ktoś się loguje na wieczór do gry to chce bawić się w zał. instancje, a nie tracić czas na zapierdalanie z buta w okolice, którą x razy już zobaczył tudzież stać jak ciołek i szukać kompana.

Gildia. Po to one są.
Cytuj:
Mam trochę podobnie w evce. Loguje się, żeby pograć pvp, ale żeby móc postrzelać muszę mieć statek amunicje itp. Podróż do centrum handlowego w jedną stronę to minimum 40minut - zależy od odległości, zakupy 20-30 min. Czyli muszę mieć co najmniej dwie godziny, żeby móc się bawić. Teraz jak loguje się człowiek raz na tydzień albo raz na dwa tygodnie zależnie od czasu, to to jest masakra. Naturalnie zawsze ratuje się prosząc o transport + zakupy jakiegoś korp membersa, który ma za dużo czasu z którym nie wie co robić.
ale to offtopowo, odpowiadając na trolling.

No to jest olbrzymia wada EvE. Ale jest korp - jest oparcie, by jakoś załatwić tę e-pracę.
Cytuj:
Moim zdaniem tej gry się nie da obronić z bardzo prostego powodu. Nie ma kontentu. Co to za mmorpg, który można zwiedzić po paru dniach? To brzmi jak jakieś darmowe koreańskie ścierwo.

Kto zwiedził w parę dni? Rusher? Bez przesady, większość ludzi jeszcze 50 nie wbiła. Do przemielenia contentu jeszcze kilka miesięcy zostało. Część się uwinie w 1.5, część w 3, część nigdy. Normalna sprawa.
Cytuj:
Do tego lvlowanie solo?

Taa, bo to nowość niespotykana... w takim wow to rajduje się od 2 levelu (wbija się go automatycznie po dołączeniu do raidu).
Cytuj:
No ok, tylko trochę tak średnio logować się do mmorpga i otrzymywać jakąś okrojoną grę crpg i właśnie przez to też sporo ludzi nie może nawet dojechać do końca.

Jaką okrojoną wersję? od 6 levelu pojawia się wyraźnie zarysowana opcja na granie w party.
Cytuj:
Ludzie myśleli, że dostaną kalkę wowa w świecie star warsów. Przynajmniej ja byłem przekonany, że tak będzie.

Ludzie byli przekonani że dostaną themeparka w świecie star warsów. I to dostali. Jeśli jedynym wyznacznikiem themeparka jest WoW - i to najczęściej post TBC - to sorry, ale rzeczywistość jest inna.
Cytuj:
Dostali szajs i bioware z każdym patchem będzie się pytało: i jak tam drodzy gracze? Nadal gówno? Czy już porządna gra?

To jedna z opini. Ale są i takie zupełnie przeciwne. Po prostu TOR jest gatunkiem jakim jest. Pewnych rzeczy tu nigdy nie będzie, bo nie pasują do gatunku. Bioware starało się zrobić maksymalnie typowego themeparka z dodatkiem VO. To im wyszło. Zgadzam się że sam gatunek jest już przeżytkiem, żywą skamieliną, a TOR to ostatni przedstawiciel. Teraz będzie trzeba kombinować. GW2, TSW,AA - idzie nowe. Pewnie i koszta VO odstraszą mniejsze firmy od kopiowania TOR. Teraz trzeba będzie konkurować pomysłami, a nie lepszą technologią czy grafiką.
Taką przynajmniej mam nadzieję.
Cytuj:
failneli i tyle. Gra jest wydana o rok za szybko.

Ech ty trolu ;) Każde MMO tak ma.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 20:57 
Cytuj  
Cytuj:
@iniside - Rift miał lagspike'i over 9000? Miał. Nawet on nie był doskonały. Cholera, nawet Jezus potrzebował 3 dni na zmartwychwstanie.

To nie byla wina Trionu, bo lagspike byl na routerach. Co nie zmienia faktu, ze napisalem do nich o tym, dalem logi tracrta, napisalem kto jest moim dostawca internetu i jak sie z nim skontaktowac. Jak za odjeciem magicznej rozdzki problem znikl 3 dni pozniej. Oczywiscie mogli mnie olac i niech sam sobie naprawiam. A jednak sie postarali.

Juz widze taki Quality Service w przypadku EA/BioWare. Oh wait...
Cytuj:
Teraz trzeba będzie konkurować pomysłami, a nie lepszą technologią czy grafiką.

Nie prawda. Lepsza technologia to absolutna podstawa w MMO, do tego aby moc móc realizowac ciekawsze pomysły.
Nie masz technologii = nie masz gry.
edit:
HeroEngine jest tutaj doskonalym przykladem. Silnik stwrzony ponad 4 lata temu, na ówczesne warunki. OD tego czasu niezachodzily w nim większe zmiany. Silnik zrobiony wyłącznie pod zwykle themeparki.
Coś pokroju RIFTa, nie mówiac już o GW2 albo PlanetSide1/2 nie miałby szans na nim zaistnieć, bez powarznego przepisywania całości..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 21:12 
Cytuj  
iniside napisał(a):
To nie byla wina Trionu, bo lagspike byl na routerach. Co nie zmienia faktu, ze napisalem do nich o tym, dalem logi tracrta, napisalem kto jest moim dostawca internetu i jak sie z nim skontaktowac. Jak za odjeciem magicznej rozdzki problem znikl 3 dni pozniej. Oczywiscie mogli mnie olac i niech sam sobie naprawiam. A jednak sie postarali.

Juz widze taki Quality Service w przypadku EA/BioWare. Oh wait...


Co do Supportu EA/BioWare

W trakcie bety walczylem z nimi w temacie "widzialnosci" serverow i mozliwosci zalogowania sie do gry.
Wymienilem kilkanascie maili ... opisalem szczegolowo problem ... staralem sie byc na maxa pomocny aby rozwiazac problem (btw inne osoby rowniez mialy identyczna sytuacje)

Ostatecznie sprawe rozwiazalem sam przy pomocy mojego providera.

Chlopaki z EA/BioWare przez 2 tyg (ponad) nie potrafili mi kompletnie pomoc.


_________________
Obrazek

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 21:25 
Cytuj  
@iniside
No ale jak masz obcięcie party o 20% w stos do standardu, to jest to wskazówka że stawiasz na małe zbiorowiska graczy które Heroengie uciągnie. Mi tam się podoba estetyka TOR, nawet na kiepskich teksturach. Ma styl, planety dobrze zrobione, oko nie krwawi. Rift tez mi się podobał, może dlatego że był podobny do WARa. Ale widać tę płaskość. TOR nie uciągnie dużej ilości ludzi na ekranie - w becie tego nie widziałem, bo największym zbiorowiskiem były WZ (16ppl - heh, to nawet nie warband z WAR). Może to nieco zoptymalizują - ale wątpię. Starcia 200vs200(na mapie) są absolutnie wykluczone.
TOR to takie D&Do z bardziej otwartym światem i rozbudowaną fabułą. Założę się że hamburgery aż kwiczą i giera pociągnie z 5 lat najmniej. EU to zbiorowisko niezadowolonych troli, więc padnie szybciej. Połączenia serwerów nie będzie, bo znowu EU będzie mielić US na PvP, a tego byśmy nie chcieli, prawda?
Nie ma o co kruszyć kopi - dla mnie TOR to poczekalnia z opcją wracania co kilka miechów. Bo singleplayerówki mnie za szybko nudzą, a reszta... albo e-praca, albo rajdowanie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 113  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.