mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 113  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2012, 21:06 
Cytuj  
Myśle, ze jak juz to nowe. Przeciez Imperium<>Republika maja praktycznie te same rasy ;p


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 16 sty 2012, 21:09 
Cytuj  
Nie no roznia sie, moze nie az tak, ale:
http://www.wikiswtor.com/Playable_species

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2012, 21:11 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Nie no roznia sie, moze nie az tak, ale:
http://www.wikiswtor.com/Playable_species

Badzmy szczerzy. Te "rasy" nawet sie duzo od ludzi nie roznia.. Najbardziej chyba Star Warsowa rase jest atm Twi'Lek. Reszte jakby zastapili ludzmi to pewnie malo kto by roznice zauwazyl ;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 16 sty 2012, 21:58 
Cytuj  
rasy to tylko czysta kosmetyka How Care ;]

co do dramy z teksturami i jakoscia Grafiki w 1.2 patchu dojda wysokiej jakosci tekstury jak i nowe bajery graficzne , na PTRze 1.2 beda juz dostepny improved graphics :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2012, 22:21 
Cytuj  
Dla mnie rasa postaci jest najistotniejsza :<


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 sty 2012, 22:45 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Arturnik napisał(a):
Nie no roznia sie, moze nie az tak, ale:
http://www.wikiswtor.com/Playable_species

Badzmy szczerzy. Te "rasy" nawet sie duzo od ludzi nie roznia.. Najbardziej chyba Star Warsowa rase jest atm Twi'Lek. Reszte jakby zastapili ludzmi to pewnie malo kto by roznice zauwazyl ;e.

http://www.imgur.com/X0K2n.jpg

trolololo :p

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 07:44 
Cytuj  
Wprowadzenie 1.1 i downtime serwerów przesunięte

Cytuj:
Downtime was originally scheduled for Tuesday, January 17th, 2012 from 2AM CST (12AM PST/3AM EST/8AM GMT/9AM CET) to 10AM CST (8AM PST/11AM EST/4PM GMT/5PM CET) and will now occur at a later date due to issues requiring additional testing that have been discovered with the Game Update 1.1 content on the Public Test Server.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 09:54 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
rasy to tylko czysta kosmetyka How Care ;]

co do dramy z teksturami i jakoscia Grafiki w 1.2 patchu dojda wysokiej jakosci tekstury jak i nowe bajery graficzne , na PTRze 1.2 beda juz dostepny improved graphics :)



Ok 2 zasadnicze ptyania:

1- skąd takie info
2- jak oni sobie wyobrażają nowe bajery i lepsza grafę skoro już teraz dużo ludzi ma problemy z płynną grą na medium i aa x4 (czyli obecnym high). Zapowiadają jakąś super optymalizację czy co?
Pytam, bo w RIFT czy BF3 mam 60 klatek przy AAx8 i wszystkim na high (w BF nie mam tekstur tylko na Ultra) i całkowica płynność przy moim i5-2500k i radku 5850 po mocnym OC. Tutaj gdzie niegdzie wydajność spada masakrycznie niestety.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 247
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 10:37 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Wprowadzenie 1.1 i downtime serwerów przesunięte

Cytuj:
Downtime was originally scheduled for Tuesday, January 17th, 2012 from 2AM CST (12AM PST/3AM EST/8AM GMT/9AM CET) to 10AM CST (8AM PST/11AM EST/4PM GMT/5PM CET) and will now occur at a later date due to issues requiring additional testing that have been discovered with the Game Update 1.1 content on the Public Test Server.


Licza ze ludzie opłaca abonament by sprawdzić 1.1 . Ciekawie :]

Szkoda ze na Test Server nie da sie przenosić postaci z gry..

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 11:47 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Pocieszny napisał(a):
rasy to tylko czysta kosmetyka How Care ;]

co do dramy z teksturami i jakoscia Grafiki w 1.2 patchu dojda wysokiej jakosci tekstury jak i nowe bajery graficzne , na PTRze 1.2 beda juz dostepny improved graphics :)



Ok 2 zasadnicze ptyania:

1- skąd takie info
2- jak oni sobie wyobrażają nowe bajery i lepsza grafę skoro już teraz dużo ludzi ma problemy z płynną grą na medium i aa x4 (czyli obecnym high). Zapowiadają jakąś super optymalizację czy co?
Pytam, bo w RIFT czy BF3 mam 60 klatek przy AAx8 i wszystkim na high (w BF nie mam tekstur tylko na Ultra) i całkowica płynność przy moim i5-2500k i radku 5850 po mocnym OC. Tutaj gdzie niegdzie wydajność spada masakrycznie niestety.


przeczytaj wywiad to sie dowiesz , ja tam problemow z AAx24 i wszystkimi suywakami na Full (RadeonPRO , program) nie mam problemow nawet z Operacjami 16man ... ;]

a co do wywaidu , to tak pracuja caly czas nad optymalizacja i zmianami w grafice , wszystko bedzie juz dostepne na PTRze 1.2

po co ci PTR jak juz go zamkneli :X przeciez 1.1 juz wchodzi


Ostatnio edytowano 17 sty 2012, 12:42 przez Pocieszny, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 86
Dołączył(a): 1.08.2008
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 12:00 
Cytuj  
Skok na kasę i tyle...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 12:04 
Cytuj  
pocieszny: a na jakim sprzecie grasz?

**

Posty: 247
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 12:15 
Cytuj  
Sprzet tu znaczenia nie ma.. gra potrafi w dziwnych miejscach drastycznie zaniżyć fpsy i nikt nie wie czego to wina :p Zwlaszcza sam Bioware sie nad tym głowi.

Swoja drogą niedawana walka 50 osob na jednej mapce pokazała jak kiepsko jest zoptymalizowana gra :/

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 12:21 
Cytuj  
Chciałem sobie obadać ptr ale jak na razie ściągnęło mi już 38gb i teraz ściąga następne 5 gb , o wiele więcej niż full gra :wtf:


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 12:41 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
pocieszny: a na jakim sprzecie grasz?


phenom x4 3,4ghz
8gb ramu
HD 6970 2gb

niczego nie mam podkrecanego , 22' monitor

ludzie z Gildi ktorzy graja na kartach nVidi maja najwiecej problemow , AMD chyba lepiej daje sobie rade z gra

blood po ci teraz PTR , jak juz zamkneli 1.1 , dzisiaj wychodzi

*

Posty: 86
Dołączył(a): 1.08.2008
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 12:53 
Cytuj  
1.1 dzisiaj nie wychodzi

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 12:57 
Cytuj  
dzien obsuwy nie ma znaczenia , PTR'y zawsze zamykaja 3-5dni przed wydaniem patcha , najlepsze ze nie daja testowac nowego raid contentu :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 13:00 
Cytuj  
Ciekawe czy poprawia cienie.. Bo te ząbkowane gowno wyglada no coz.. jak gowno e;.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 13:02 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
dzien obsuwy nie ma znaczenia , PTR'y zawsze zamykaja 3-5dni przed wydaniem patcha , najlepsze ze nie daja testowac nowego raid contentu :D


Skąd wiesz że dzień obsuwy skoro napisali że przesuwają o kilka dni?

No i skoro zamykąją 3-5 dni przed wydaniem patcha a wczoraj pisali że dzis będzie 1.1 po czym dziś napisali że nie będzie bo testerzy na ptr znaleźli "gamebreaking bugs" to :wtf:

EDIT: ptr działa.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 86
Dołączył(a): 1.08.2008
Offline
PostNapisane: 17 sty 2012, 13:41 
Cytuj  
Noo testerzy znaleźli buga chwile przed updatem lool
Jasne!!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 113  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.