Varenthin napisał(a):
KromeR napisał(a):
bez sensu poustawiane grupki mobów
spawn mobów w SWTOR jest zjebany na maksa, nie dość że jest ich zdecydowanie za dużo, to stoją jak kołki w miejscu, nawet nie drgną i tylko dzięki małemu aggro range wymija się je jak bramki w slalomie gigancie
To ogólny problem mmorpg ostatnio. Devsi rozmieszczają jeszcze więcej sprawnów niż w starszych tytułach. Swtor czy Rift to pod względem ilości mobów mi przypominają jakieś stare koreańskie grindery tbh :/
Poza tym jest kwestia Bioware jeszcze. Ta firma zawsze sporo mobów dawała do swoich gier w Baldurach było też sporo ,ale ostatnimi laty mocno przegina. "fillerowej bezsensowej walki i mobów" w singlach jest idiotyczna ilość np. DA:O jest za dużo a w DA2 to już jakaś paranoja była.
W Swtor z tego kawałka który grałem to też ,gdzie się nie obróciłeś to grupy mobów bez sensu stojące...