mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 113  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 25 sty 2012, 20:54 
Cytuj  
MC to sie robilo w 20osob to po raz ,

haha i w czasach MC nie bylo addonow ktore dzialaly z mechanikami bossow :wtf:

i do czego ci w MC bylby addon jak tam Mega PAck > boss T/S > Trash > tank SPank , nawet ragnaros to tank spank + addy i knock dla meelasow , a dalo sie go zrobic na 20frost magow + 2healerow i tank :D


Ostatnio edytowano 26 sty 2012, 23:35 przez Pocieszny, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 197
Dołączył(a): 11.10.2011
Offline
PostNapisane: 25 sty 2012, 21:07 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
Niah napisał(a):
Pocieszny napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=LOSQz1EfmaA

pzdr , nie widze w tym econunterze zadnej nowej mechaniki ktorej bym przez ostatnie 3lata nie doswiadczyl w wowie i to w trybie normal :wink:

co jak co ale poki co jeszcze nikt nie zrobil bardziej skomplikowanych i hardcorowych ecounterow niz Blizzard


ta, nie ma nic bardziej skomplikowanego niż raidowanie z omenem, dbm i resztą gówna :lol: :lol: :lol:


addony addonami , wiadomo ze blizzard robi ecountery ktore bez DBM'a ,Timerow i calej reszty sa poprostu niewykonalne , ale z drugiej strony sa naprawde skomplikowane i hardcore :)

jak grales , raidowales to wiesz o co chodzi , w TBC zaczeli juz robic miazga ecountery jak Kael , MH , BT nie mowiac juz o finiszu dodatku i SWP ,


loaled, niewykonalne...

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 sty 2012, 21:12 
Cytuj  
więc blizzard zamiast ograniczyć wpływ addonów na grę to tak komplikuje żeby bez nich nie dało się grać. hahahahaha


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2012, 21:42 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=LOSQz1EfmaA

pzdr , nie widze w tym econunterze zadnej nowej mechaniki ktorej bym przez ostatnie 3lata nie doswiadczyl w wowie i to w trybie normal :wink:

co jak co ale poki co jeszcze nikt nie zrobil bardziej skomplikowanych i hardcorowych ecounterow niz Blizzard , w 99% themparkowych MMO ktore sie opieraja na raidowaniu w end game'ie az zajezdza mechanikami z gry blizzarda , chcialem tylko zaznaczyc ze w SWTOR pojawia sie na tym tle kilka fajnych ecounterow , np. Puzzle Boss w KP to juz nielada Fun

Gratz. Pokazujesz pierwszego bosa z Greenscale.

Alsabeth
http://www.youtube.com/watch?v=gkcA5qSsvYA

Akylios
http://www.youtube.com/watch?v=efUmhV3V80U


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 25 sty 2012, 22:13 
Cytuj  
wracając do statów z xfire :)

http://beta.xfire.com/games/rft

*

Posty: 106
Dołączył(a): 21.06.2011
Offline
PostNapisane: 25 sty 2012, 22:55 
Cytuj  
Sidagel napisał(a):
wracając do statów z xfire :)

http://beta.xfire.com/games/rft


http://beta.xfire.com/games/swtor

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2012, 07:56 
Cytuj  
@UP

Tendencja spadkowa. Userow ubywa w oszalamiajacym tempie.

Po 2 miechach od premiery nie bedzie tam praktycznie nikogo.

( tylko kilku funbojow - m.in z tego forum :D )


_________________
Obrazek

Obrazek

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 sty 2012, 08:00 
Cytuj  
1-2k ludzi gra w rifta jaki kurwa fail


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2012, 09:18 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
wiadomo ze blizzard robi ecountery ktore bez DBM'a ,Timerow i calej reszty sa poprostu niewykonalne , ale z drugiej strony sa naprawde skomplikowane i hardcore :) ,


Dziwne o MC też ludzie tak kiedyś mówili że się nie da bez addonów a dało się, tak pierdolą tylko ci którzy tak się przyzwyczaili do tego że addony robią wszystko za nich że już nie potrafia sami mysleć.

Compton napisał(a):

Tendencja spadkowa. Userow ubywa w oszalamiajacym tempie.

Po 2 miechach od premiery nie bedzie tam praktycznie nikogo.

( tylko kilku funbojow - m.in z tego forum :D )


Czyli identycznie jak w Rifcie patrząc na cyferki więc :wtf:


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 103
Dołączył(a): 2.02.2010
Offline
PostNapisane: 26 sty 2012, 09:29 
Cytuj  
Opis taktyki na ostatniego bosa w riftowym 20 osobowym raidzie http://www.riftstrats.com/hammerknell-f ... d-akylios/

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2012, 09:30 
Cytuj  
No to chyba pomyliles dzialy :D

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 sty 2012, 11:57 
Cytuj  
Niah napisał(a):
1-2k ludzi gra w rifta jaki kurwa fail

Juz mniejsza o to ze Xfire nie jest zadna reprezentantywna strona na statystyki dla mmo (bo raz ze mamy tez np Raptr czy Evolve to w mojej ponad 200 osobowej gildii w WoW'ie xfire mialo 5-6 osob), ale widze ze ci od tor'a oczy wyjebalo - wykresy xfire pokazuja ilosc przegranych godzin i dla tora i rifta wyglada to tak:
1) TOR -> Players: 8,240, Hours Played: 38211
2) Rift -> Players: 446, Hours Played: 1998
Przy czym wyraznie widac ze od premiery TOR'a w Rifcie ilosc przegranych godzin idzie w gore, a w TOR'ze spada... i to jest jedyne co mozna ze statow xfire wyciagac i tez tez biorac pod uwage ze bierze sie tylko jakis marny % graczy pod uwage.

dla porownania jeszcze dla League of Legends i Warcrafta:
3) LoL -> Players: 35,922, Hours Played: 142963
4) WoW -> Players: 19,214, Hours Played: 81936


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 26 sty 2012, 12:03 
Cytuj  
Rift teraz podskoczył bo był gracis tydzień chyba:)

LoL i WoW jest akurat jest poza zasięgiem i raczej stabilny w ilości graczy. Choć w LoLu sporo osób doszło ostatnimi czasy

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2012, 12:06 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
Przy czym wyraznie widac ze od premiery TOR'a w Rifcie ilosc przegranych godzin idzie w gore, a w TOR'ze spada...


To teraz pokaż staty z xfire dla Rifta w 2 tyg po darmowym miesiącu.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***

Posty: 522
Dołączył(a): 28.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2012, 12:18 
Cytuj  
Pierdolić statystyki, ja xfire przestałem używać tydzień - dwa po premierze TOR'a bo gra mi chodzi o wiele płynniej bez niego. W Rifcie to spowolnienie nie było aż tak odczuwalne.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 sty 2012, 19:55 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Ravushimo napisał(a):
Przy czym wyraznie widac ze od premiery TOR'a w Rifcie ilosc przegranych godzin idzie w gore, a w TOR'ze spada...


To teraz pokaż staty z xfire dla Rifta w 2 tyg po darmowym miesiącu.

Spadaly... jak kazdemu mmo. I jest to calkiem normalne przy kazdej wiekszej premierze. Ludzie graja w nowosc, pozniej ta "zawiedziona" czesc wraca do poprzednich tytulow. Poczytaj moje posty - nigdzie nie krytykuje TOR'a tylko prostuje posty o statystykach xfire ktore sa niezbyt miarodajne, szczegolnie w mmo. Troche lepiej jest w fpsach bo np. dobrym ficzerem jest dolaczanie do serwera znajomych czy po prostu gadanie ingame.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**

Posty: 448
Dołączył(a): 10.12.2004
Offline
PostNapisane: 27 sty 2012, 00:16 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
MC to sie robilo w 20osob to po raz ,



nie ma to jak wiedziec o czym sie mowi i rznac znawce

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 sty 2012, 08:25 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
MC to sie robilo w 20osob to po raz ,

haha i w czasach MC nie bylo addonow ktore dzialaly z mechanikami bossow :wtf:

i do czego ci w MC bylby addon jak tam Mega PAck > boss T/S > Trash > tank SPank , nawet ragnaros to tank spank + addy i knock dla meelasow , a dalo sie go zrobic na 20frost magow + 2healerow i tank :D


No tak choćby na bombki z barona, na curse z Luci itd itp ale widać od razu że nie byłeś tam ani razu w Vanilla wow, MC w 20 osób :wtf:


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 sty 2012, 09:46 
Cytuj  
Tzn fakt że często wchodziło sie całą gildią w 35-40 luda, w połowie paru było na follow, paru offline i męczyło się w 20-25 ale byli bosowie, których ciężko się tak robiło i wymagane było te przynajmniej ponad 30 ludzi.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 sty 2012, 10:15 
Cytuj  
Ale nie na początku MC jak jeszcze nie było ułatwiaczy w postaci modów, wtedy było max 2 na follow , przynajmniej u mnie w gildii :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 113  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.