MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SWTOR: Pogawędki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=39947
Strona 53 z 113

Autor:  Sidagel [ 7 sty 2012, 08:48 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
350 tys jednoczesnie grajacych. To calkiem spora liczba. Za to bzdurą jest ze w wowa jednoczesnie gra 8-10 mln. Idiota w artykule porownal liczbe graczy swtor do liczby kont w wow.

X.


Oni teraz chyba nawet tyle subskrypcji nie mają:)

Autor:  Xanth [ 7 sty 2012, 08:51 ]
Tytuł: 

Z drugiej strony upadek swtora zbliza sie bardzo szybko, co widac po z dnia na dzien malejacych kolejkach na najbardziej obleganych serwerach, a wrecz ich czestym brakiem w 3 tygodnie po premierze (najbardziej oblegany europejski Tomb of Freedon Nadd z 1.5h spadl do 5-15 minut w godzinach szczytu, nie mowiac juz o Basilisku).

X.

Autor:  Huragan [ 7 sty 2012, 09:19 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
350 tys jednoczesnie grajacych. To calkiem spora liczba. Za to bzdurą jest ze w wowa jednoczesnie gra 8-10 mln. Idiota w artykule porownal liczbe graczy swtor do liczby kont w wow.

X.


8-10mln to nie jest liczba kont tylko liczba aktywnych subskrypcji :) Blizzard to juz wielokrotnie wyjasnial. Jest to tez rowniez opisane w ich rocznym sprawozdaniu.

Autor:  Bloodleaf [ 7 sty 2012, 09:23 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Z drugiej strony upadek swtora zbliza sie bardzo szybko, co widac po z dnia na dzien malejacych kolejkach na najbardziej obleganych serwerach, a wrecz ich czestym brakiem w 3 tygodnie po premierze (najbardziej oblegany europejski Tomb of Freedon Nadd z 1.5h spadl do 5-15 minut w godzinach szczytu, nie mowiac juz o Basilisku).

X.


Przecież było oczywiste że po takim czasie kolejki zmaleją/znikną, zawsze tak jest, o upadku bedzie mozna mówić jak nikt nie przedłuzy suba, ja mam co robic jeszcze dłuuugo więc pre-paid juz kupiłem :)


Cytuj:
Warzones
Level 50 players now participate in their own Warzone bracket and will not be matched with lower-level players.


Czas najwyższy \o/

Autor:  Xanth [ 7 sty 2012, 10:13 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
8-10mln to nie jest liczba kont tylko liczba aktywnych subskrypcji

Nadal porownywanie liczby grajacych do liczby subskrypcji to debilizm. Przy takim porownaniu to takie EVE stoi wyzej niz swtor przy liczbie aktywnych subskrypcji okolo 400k (gdy grajacych jest ~50k).

Bloodleaf napisał(a):
Przecież było oczywiste że po takim czasie kolejki zmaleją/znikną, zawsze tak jest

Zawsze tak jest PO 1 miesiacu, gdy czesc ludzi nie przedluza subskrypcji. Gdy tak sie dzieje w trakcie 1 miesiaca, gdy liczba subskrypcji caly czas rosnie, to znak, ze ludzie przestaja grac mimo aktywnego konta. A to zly znak.

X.

Autor:  iniside [ 7 sty 2012, 11:14 ]
Tytuł: 

A czego sie spodziewales ? Skonczyli glowny watek i przestali grac. Przeciez w tej grze nic innego nie ma do roboty.

A alty ? Wiekszosc ludzi na sama mysl ze ma znowu od zera levelowac, ma ochote skoczyc z mostu.

Autor:  Sidagel [ 7 sty 2012, 11:18 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
A czego sie spodziewales ? Skonczyli glowny watek i przestali grac. Przeciez w tej grze nic innego nie ma do roboty.

To ten rajd, czy tam dwa są tak łatwe?

Autor:  Teo [ 7 sty 2012, 11:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Firma Baird Equity Research przeprowadziła badania serwerów SWTOR a opublikowane przez nich wyniki mogą się wydawać dosyć niepokojące. Okazuje się bowiem, iż na 215 serwerach gra około 350.000 graczy (przy ok 8-10 milionach na 491 serwerach WoW-a). Dodatkowo w Wielkiej Brytanii zanotowano znaczny spadek sprzedaży produkcji BioWare’u.

Bzdury, zawsze w każdej grze bierze się podobne ilości graczy online na serwerze do ilości założonych na nim kont.
Pustek nie widać w swtor bo graczy online na serwerach będzie średnio 2k, podobnie jak w wow, jednak gra jest młoda i spora część ludzi zakładających postacie gra, czyli liczba stosunek konto/online będzie mniejszy niz w wow.

Te 10mln subskrypcji w wow śmierdzi takim samym raportem jak dobry stan budżetu grecji lub liczenie długów bankrutujących państw europejskich, jak się chce i ma się w tym interes to można wszystko wyliczyć.

Autor:  iniside [ 7 sty 2012, 11:20 ]
Tytuł: 

Sidagel napisał(a):
iniside napisał(a):
A czego sie spodziewales ? Skonczyli glowny watek i przestali grac. Przeciez w tej grze nic innego nie ma do roboty.

To ten rajd, czy tam dwa są tak łatwe?

Wiekszosc ludzi tez nie raiduje. Dlaczego ? Bo nie.

Autor:  Bloodleaf [ 7 sty 2012, 11:26 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Przecież było oczywiste że po takim czasie kolejki zmaleją/znikną, zawsze tak jest

Zawsze tak jest PO 1 miesiacu, gdy czesc ludzi nie przedluza subskrypcji. Gdy tak sie dzieje w trakcie 1 miesiaca, gdy liczba subskrypcji caly czas rosnie, to znak, ze ludzie przestaja grac mimo aktywnego konta. A to zly znak.

X.


Ale zdajesz sobie sprawe z tego że kilkakrotnie bw zwiększał cap na serwerach żeby nie było kolejek ?

Ja codziennie widze nowe twarze ( bez legacy )

Autor:  sula [ 7 sty 2012, 13:01 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Cytuj:
Firma Baird Equity Research przeprowadziła badania serwerów SWTOR a opublikowane przez nich wyniki mogą się wydawać dosyć niepokojące. Okazuje się bowiem, iż na 215 serwerach gra około 350.000 graczy (przy ok 8-10 milionach na 491 serwerach WoW-a). Dodatkowo w Wielkiej Brytanii zanotowano znaczny spadek sprzedaży produkcji BioWare’u.

Bzdury, zawsze w każdej grze bierze się podobne ilości graczy online na serwerze do ilości założonych na nim kont.
Pustek nie widać w swtor bo graczy online na serwerach będzie średnio 2k, podobnie jak w wow, jednak gra jest młoda i spora część ludzi zakładających postacie gra, czyli liczba stosunek konto/online będzie mniejszy niz w wow.

Te 10mln subskrypcji w wow śmierdzi takim samym raportem jak dobry stan budżetu grecji lub liczenie długów bankrutujących państw europejskich, jak się chce i ma się w tym interes to można wszystko wyliczyć.

Kufa ,żebym musiał SWTOR bronić ;p

Ktoś tu coś źle zrozumiał albo źle skopiował albo jakiś FUD to jest.

350k - to SWTOR miał w jakimś badaniu ileśdni temu - równocześnie grających osób [kont], liczbą aktywnych kont / subów to się chwalili ,że przekroczyła 1 mln - czyli jest gdzieś 1,0-1,5 mln teraz.
WoW ma ok.10 mln (no teraz już pewnie mniej) ale subów, równocześnie grających graczy w danej chwili to nie wiadomo przynajmniej ja się nie spotkałem.

Nie mieszajcie tzw. - PCU - czyli ilości równocześnie grających osób z ogólną ilością aktywnych subskrypcji

Co do serwerów - czy te 491 serwery WoW-a to łącznie z Chińskimi czy to liczba określająca NA + EU serwery?

Autor:  Pocieszny [ 7 sty 2012, 13:09 ]
Tytuł: 

mam wowa oplaconego na 12miesiecy i od 7lat jeszcze nie widzialem tylu serverow ze statusem LOW pop 70% w EU ma status LOW

Inside a co jest do roboty w wowie na 85lvl ??
w SWOTR duzo ludzi raiduje albo dopiero powoli sie zbieraja do zaczynania progressu :)

sam content na Hardzie i Nightmarze jak na T1 jest wyyyymagajacy

co do populacji jest tak jak bylo , gra nawet na x-fire'rze jest coraz wyzej , aktualnie srednio 4-5miejsce

Autor:  iniside [ 7 sty 2012, 13:14 ]
Tytuł: 

Nie wiem co jest w WoW do roboty na 85lvl. Juz dawno na wowa polozylem kreske i tone cementu.
In before. Nie mam cataclysmu.

Autor:  Pocieszny [ 7 sty 2012, 13:17 ]
Tytuł: 

wiec ci wyjasnie ze content PvE w SWTOR jest spory , dodac tez trzeba 4many na hardzie + HMy i do tego sa jeszcze achi

Autor:  sula [ 7 sty 2012, 13:22 ]
Tytuł: 

Odtrąbiać faila albo wielki sukces jest imo za wcześnie.

Według mnie ta gra nie ma 'mocy' ,żeby przyciągnąć takie tłumy na tak długi czas jak WoW , zresztą chyba żadna gra nie powtórzy już takiego sukcesu (już nie mówię o bezwzględnych liczbach tylko o wielkości przewagi nad wszyskimi innymi mmorpg).

Sporo osób quitnie szybko z SWTOR , pytanie jest tylko czy przez następne miesiące SWTOR będzie w stanie przyciągnąć tylu graczy z innych mmo, graczy mmo ,którzy w nic nie grają aktalnie i zupełnie nowych ludzi ,żeby na serwerach się pustki nie robiły.

Największym 'zbawieniem' dla SWTOR jest to ,że WoW zdycha i taka już też jest obiegowa opinia i raczej Blizzowi nie uda się tego trendu już odwrócić imo.

Największym zagrożeniem imo jest to ,że a) sporo ludzi skończy story i quitnie b) nadchodzący rok-dwa obfituje w dużą ilość premier

Mainstreamowy rynek mmo będzie bardziej rozdrobniony między kilka dużych tutułów. Przynajmniej ja mam taką nadzieję.

Jeden behemot i długo długo nic - to nie jest dobre dla graczy imo.

Autor:  Pocieszny [ 7 sty 2012, 13:25 ]
Tytuł: 

jak beda wydawac nowy Raid Content co 2-3miesiace , to ja w to wchodze , jeszcze EV nie wyczyscilismy na 100% a juz w tym miesiacu wchodzi nowy raid na 3poziomach trudnosci i 2wersjach , jak ktos lubi PvE i wyzwania to sie nie znudzi ;]

a gram w gildi z byli ziomkami z WoW'a

Autor:  iniside [ 7 sty 2012, 13:43 ]
Tytuł: 

Niech dodaja nowy class story line. To jedyny powod dla ktorego gram ;p.
I niech dodadza nowe rasy. (te ktore juz sa w grze tylko playable, Rodianie Togruta, ci z duza iloscia czegos na glowie), Bo modele i wszystko do nich juz jest. Tylko dodac je w wyborze postaci..

Autor:  sula [ 7 sty 2012, 13:52 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Niech dodaja nowy class story line. To jedyny powod dla ktorego gram ;p.
I niech dodadza nowe rasy. (te ktore juz sa w grze tylko playable, Rodianie Togruta, ci z duza iloscia czegos na glowie), Bo modele i wszystko do nich juz jest. Tylko dodac je w wyborze postaci..

Nowe story dodadzą ,tylko ile oni tego mogą dodać? Przy jakimś większym content patchu , tyle ,że zrobisz to w góra 2-3 dni?

Autor:  raggnarok [ 7 sty 2012, 14:03 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
A czego sie spodziewales ? Skonczyli glowny watek i przestali grac. Przeciez w tej grze nic innego nie ma do roboty.

A alty ? Wiekszosc ludzi na sama mysl ze ma znowu od zera levelowac, ma ochote skoczyc z mostu.


+1 Mi sie juz nawet nie chce wbijac ostatniego lvl :)

Autor:  iniside [ 7 sty 2012, 14:10 ]
Tytuł: 

Osobiscie jak dodadza nowe ciekawe rasy to moge nowego Sorcerera wylevelowac. Ale tylko w tedy ;e.

Strona 53 z 113 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team