MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SWTOR: Pogawędki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=39947
Strona 56 z 113

Autor:  sula [ 8 sty 2012, 18:53 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
sula napisał(a):
Ty się tak nie oburzaj.

Nie oburzam sie, tylko prostuję.

X.

Porównywałeś jak to sam napisałeś "oddział firmy Activison_Blizzard" (czyli samego Blizzarda) z EA.

Ja tylko napisałem ,że Activison_Blizzard jest większe od EA. Tyle.

Samo Acti=Blizz czy Acti=/=Blizz to można debatować w zależności co kto przez to rozumie, dla ciebie się bardziej , że Blizz wydaje swoje gry przez swoje własne wydawnictwo ,dla mnie to, że kapitałowo Acti i Blizz to jedna firma.

Zarząd mają osobny (po części bo nie są to "w pełni samodzielne firmy" tak jak EA tylko należą obie do "kogoś").


No tyle.

Autor:  Xanth [ 8 sty 2012, 19:26 ]
Tytuł: 

I juz. A abstrahując od tej dyskusji, to juz sie zaczyna:
viewtopic.php?t=40187
viewtopic.php?t=40184

Zastanawiam sie tylko, po co? To raz. Dwa, to 30-50 nie jest straszniejsze przeciez niz 1-30, jedynie tylko bardziej nudne ;)

X.

Autor:  iniside [ 8 sty 2012, 19:35 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
I juz. A abstrahując od tej dyskusji, to juz sie zaczyna:
viewtopic.php?t=40187
viewtopic.php?t=40184

Zastanawiam sie tylko, po co? To raz. Dwa, to 30-50 nie jest straszniejsze przeciez niz 1-30, jedynie tylko bardziej nudne ;)

X.

Chyba zaczne power leveling na allegro sprzedawac dopoki zbyt jest i ludzie narwani są ;e.

Autor:  zaboleq [ 8 sty 2012, 23:43 ]
Tytuł: 

Przecież w SWTOR będzie to samo co w WoW? W sensie insty/raidy i pvp na zamkniętych zonach. Tylko universum inne.

Autor:  iniside [ 9 sty 2012, 00:06 ]
Tytuł: 

Swoja droga, jak kurwa mozna nie bylo dac dual--tripe-etc spexa od samego poczatku..

Autor:  Niah [ 9 sty 2012, 00:37 ]
Tytuł: 

sam chciałbym wiedzieć czemu nie było tego w wowie od samego początku

Autor:  Kabraxis [ 9 sty 2012, 00:58 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
sam chciałbym wiedzieć czemu nie było tego w wowie od samego początku


O ja pierdole. Wyjdz z tego forum plz.

Mamy rok 2012 a nie 2004 i tbh to chuj mnie obchodzi co bylo w WoW w czasie launchu a czego nie bylo. Standardy sie zmienily i koniec.

Brak takich rzeczy jak Dual Spec, fora serwerowe, combat log, chociazby resizeable UI, brak osobnego bracketa dla max lvl w WZ, brak jakichkolwiek mechanizmow LFG i gildiowych swiadczy o ogromnej amatorce Bioware w kazdym aspekcie oprocz storyline i o tym ze ostantnie piec lat chyba przesiedzieli zamknieci w siedzibie nagrywajac voiceovery. Dopuszczenie fail-Mythic do koryta tez napewno grze nie pomaga/pomoze.

Ja rozumiem ze gra sie moze podobac... mnie samemu sie podoba jako singleplayer cRPG (bo jako MMO to atm megafail pod kazdym wzgledem niestety) ale kurwa niektorzy z takim poziomem postow i komentarzy to powinni juz dawno wpelznac do trumny i poporstu umrzec bo az zal ze internet musi chlonac takie bzdury i bullshity.

Autor:  Niah [ 9 sty 2012, 01:04 ]
Tytuł: 

czyli jednocześnie powinni robić story line dla ośmiu klas + scenki + vo, poprawiać bugi, dodawać content pvp oraz pve, dodawać opcje gildii, poprawiać sto innych rzeczy

Autor:  DirectC [ 9 sty 2012, 01:04 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Niah napisał(a):
sam chciałbym wiedzieć czemu nie było tego w wowie od samego początku


O ja pierdole. Wyjdz z tego forum plz.

Mamy rok 2012 a nie 2004 i tbh to chuj mnie obchodzi co bylo w WoW w czasie launchu a czego nie bylo. Standardy sie zmienily i koniec.

Brak takich rzeczy jak Dual Spec, fora serwerowe, combat log, chociazby resizeable UI, brak osobnego bracketa dla max lvl w WZ, brak jakichkolwiek mechanizmow LFG i gildiowych swiadczy o ogromnej amatorce Bioware w kazdym aspekcie oprocz storyline i o tym ze ostantnie piec lat chyba przesiedzieli zamknieci w siedzibie nagrywajac voiceovery. Dopuszczenie fail-Mythic do koryta tez napewno grze nie pomaga/pomoze.

Ja rozumiem ze gra sie moze podobac... mnie samemu sie podoba jako singleplayer cRPG (bo jako MMO to atm megafail pod kazdym wzgledem niestety) ale kurwa niektorzy z takim poziomem postow i komentarzy to powinni juz dawno wpelznac do trumny i poporstu umrzec bo az zal ze internet musi chlonac takie bzdury i bullshity.

Nie sposób się nie zgodzić :(

Autor:  Enhu [ 9 sty 2012, 01:08 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Niah napisał(a):
sam chciałbym wiedzieć czemu nie było tego w wowie od samego początku


O ja pierdole. Wyjdz z tego forum plz.

Mamy rok 2012 a nie 2004 i tbh to chuj mnie obchodzi co bylo w WoW w czasie launchu a czego nie bylo. Standardy sie zmienily i koniec.

Brak takich rzeczy jak Dual Spec, fora serwerowe, combat log, chociazby resizeable UI, brak osobnego bracketa dla max lvl w WZ, brak jakichkolwiek mechanizmow LFG i gildiowych swiadczy o ogromnej amatorce Bioware w kazdym aspekcie oprocz storyline i o tym ze ostantnie piec lat chyba przesiedzieli zamknieci w siedzibie nagrywajac voiceovery. Dopuszczenie fail-Mythic do koryta tez napewno grze nie pomaga/pomoze.

Ja rozumiem ze gra sie moze podobac... mnie samemu sie podoba jako singleplayer cRPG (bo jako MMO to atm megafail pod kazdym wzgledem niestety) ale kurwa niektorzy z takim poziomem postow i komentarzy to powinni juz dawno wpelznac do trumny i poporstu umrzec bo az zal ze internet musi chlonac takie bzdury i bullshity.



od kiedy jesteś wyznacznikiem co ma się podobać a co nie?

dual-spec jest głupotą.

Autor:  Niah [ 9 sty 2012, 01:12 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
dual-spec jest głupotą.


system z eve online + mmorpg rulez!

Kabraxis napisał(a):
Brak takich rzeczy jak Dual Spec


talenty śmierdzą

Kabraxis napisał(a):
fora serwerowe


jeden serwer lepszy

Kabraxis napisał(a):
brak osobnego bracketa dla max lvl


bg zabija pvp

Kabraxis napisał(a):
brak jakichkolwiek mechanizmow LFG


i bardzo dobrze, że nie ma, dzięki temu świat gry żyje

Autor:  sula [ 9 sty 2012, 01:18 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Niah napisał(a):
sam chciałbym wiedzieć czemu nie było tego w wowie od samego początku


O ja pierdole. Wyjdz z tego forum plz.

Mamy rok 2012 a nie 2004 i tbh to chuj mnie obchodzi co bylo w WoW w czasie launchu a czego nie bylo. Standardy sie zmienily i koniec.

Brak takich rzeczy jak Dual Spec, fora serwerowe, combat log, chociazby resizeable UI, brak osobnego bracketa dla max lvl w WZ, brak jakichkolwiek mechanizmow LFG i gildiowych swiadczy o ogromnej amatorce Bioware w kazdym aspekcie oprocz storyline i o tym ze ostantnie piec lat chyba przesiedzieli zamknieci w siedzibie nagrywajac voiceovery. Dopuszczenie fail-Mythic do koryta tez napewno grze nie pomaga/pomoze.

Ja rozumiem ze gra sie moze podobac... mnie samemu sie podoba jako singleplayer cRPG (bo jako MMO to atm megafail pod kazdym wzgledem niestety) ale kurwa niektorzy z takim poziomem postow i komentarzy to powinni juz dawno wpelznac do trumny i poporstu umrzec bo az zal ze internet musi chlonac takie bzdury i bullshity.



od kiedy jesteś wyznacznikiem co ma się podobać a co nie?

dual-spec jest głupotą.

Tu się z enhu zgodzę. W Swtor już nie gram, ale mi tam Dual-spec wisi i lata nawet chyba wolę jak nie ma.

W zasadzie w 100% to się zgodzę z tym ,że UI nie można było modyfikować bo to mega chujnia (w grze , add-ony sio ).

Co do LFG - to ja wolę jak auto-wyszukiwarek z auto-teleportem takich jak w WoW nie ma.
Ale ,że nie było globalnego serwerowego czata czy jakiejś dobrze zrobionej 'tablicy' tak jak ponoć w DDO jest fajnie rozwiązane (nie grałem) to trochę niefajnie.

Autor:  Nyx [ 9 sty 2012, 01:36 ]
Tytuł: 

Paradoksalnie Kabaraxis placze ze w SWOTR nie ma feature'sow z jego "ulubionej" gry Blizzarda :lol:

Autor:  Kabraxis [ 9 sty 2012, 01:39 ]
Tytuł: 

"i bardzo dobrze, że nie ma, dzięki temu świat gry żyje"

Trolololo.......... to tyle jesli chodzi o dyskusje.


A wracajac do tematu to z wszystkich AAA premier MMO w moim zyciu nie pamietam gry w ktorej by brakowalo tak wielu featursow podstawowych dla mmo i mozna nawet powiedziec ze definiujacych gre jako MMO. Nie pamietam tez gry ta skopanej technicznie (moze WAR).

No ale whatever.. jednolinijkowe, pseudointeligentne posty nezmienia faktu ze Bioware niema pojecia jak zrobic gre MMO a patrzac na patchnotes nie maja nawet pojecia jak ja zalatac.

BTW. Zajebiste jest ze jak np. Trion dodawal w first month content to reacja comunity byla "oooo super fajnie jak szybko patche! porzadna firma musi byc!" a tutaj na forum test serwera ogolne nastawienie jest "czemu nie fixujecie najwaznejszych bugow tylko jakies bzdury" i "na chuj nam nowy flashpoint i raid jak stare sa zabugowane na maxa". Hehe
Pomine juz kolejny przejaw "geniuszu MMO" Bioware, ktore wrzuca do testowania patcha z FP na 50lvl i 4 bossow raidowych bez mozliwsci skopiowania chara ani zrobienia premade 50tki. GZ pomyslunku.

To co oni robia jest tak zabawne ze chyba nawet sobie oplace next month co by to za wczesnie nie jeblo (bo jebnie na 100% - w takim stanie ja jest atm i z takim podejsciem do latania to sie nie utrzyma jako mmo z abonamentem dlugo).


"Paradoksalnie Kabaraxis placze ze w SWOTR nie ma feature'sow z jego "ulubionej" gry Blizzarda "

Faatursy o ktorych pisze sa w kazdej grze MMO. Dlatego o tym pisze.

Autor:  zaboleq [ 9 sty 2012, 01:47 ]
Tytuł: 

Czyli w sumie dobrze, ze kupiłem klucz do rifta za 16 zł ;p??

Autor:  Huragan [ 9 sty 2012, 02:28 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Czyli w sumie dobrze, ze kupiłem klucz do rifta za 16 zł ;p??


znaczy sie wyrzuciles w bloto 16zl :)

Autor:  mr.Henky [ 9 sty 2012, 04:00 ]
Tytuł: 

Najlepsze jest jednak to co chcą dac w patchu 1.1
Na forum ToR'a było sporo tematów na temat braku różnicy miedzy teksturami High i medium . Najlepsze jednak w tym było to że lepsze tekstury postaci były widoczne tylko w cutscenkach.
Co Bioware postanowiło zrobic by gracze sie nie czepiali ( zwłaszcza ci nowi co dopiero nadejdą) ? Usuneli w opcjach napis dla Textur High - dali go zamiast medium.
Dzieki czemu będą tylko dwie wersje textur : Low i High (stare medium) .. Ludzie chyba jednak nie sa zadowoleni ze firma ma ich za totalnych debili którzy się w tym nie połapią

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=140954

Autor:  Huragan [ 9 sty 2012, 04:02 ]
Tytuł: 

mr.Henky napisał(a):
firma ma ich za totalnych debili


plac i nie zadawaj pytan.... to jest gra Bioware, wiec musi byc super :)

Autor:  Sidagel [ 9 sty 2012, 06:30 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
A wracajac do tematu to z wszystkich AAA premier MMO w moim zyciu nie pamietam gry w ktorej by brakowalo tak wielu featursow podstawowych dla mmo i mozna nawet powiedziec ze definiujacych gre jako MMO.

W FFXIV chyba nie grałeś:) Uznałbyś SWTOR za 7 cud świata:)

Autor:  Bloodleaf [ 9 sty 2012, 06:42 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Czyli w sumie dobrze, ze kupiłem klucz do rifta za 16 zł ;p??


A nie zastanawiałeś się dlaczego klucze do Rift są takie tanie ? ;)

Strona 56 z 113 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team