mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 33
Dołączył(a): 19.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 03:51 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
Mowiac overpowered mam wlasnie to na mysli, pozwalaja stworzyc postac ktorej za chuja nie zabijesz. Albo powinni zredukowac mozliwosci tego god-mode albo zwiekszyc jakos dmg u innych, by przynajmniej bylo mozliwe zalatwienie takiego


"postac ktorej 'za chuja' nie zabijesz"... Jesli uwazasz ze defendera nie mozna zabic , to powiem ci ze nie masz racji. Jesli m. def ma healera 4xxx to faktycznie raczej nie ma szans zeby nie nadrobil z leczeniem. W takim wypadku po prostu nalezy meczyc go az straci cala moc. Tempo z jakim CM moze sie leczyc, pozwala na spokojne przyjmowanie damagu przyzwoitego Sabera. Pozatym debuff CM'a jest... 'nienajgorszy' :)(np. -40 combat speed, -50% action regen) Wszystko mozna w czas podleczyc. No a kiedy juz defender jest bez mocy, lub bez mind, to game over :]

Jesli mowimy juz o balansie, to ciekawi mnie np. czemu Master Combat Medic moze leczyc sie wielokrotnie szybciej od Master Healera skoro ten wymaga 15 mil Jedi xp, a Cm o wiele mniej ? Nie porownuje juz debuffow Cm do debuffow Jedi Healera, bo kazdy chyba wie jak to jest :] Nasuwa sie pytanie : Gdzie jest sprawiedliwosc...


_________________
Infinity : Theodor Phoenix - Jedi Guardian

**
Avatar użytkownika

Posty: 467
Dołączył(a): 11.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 04:57 
Cytuj  
Nie ma sprawiedliwosci - sa tylko leniwe "noobs crying for nerfs" ;)
Wszystko podane na tacy i bez wysilku - do tego ta gra zmierza, i bron boze zeby ktos byl lepszy/mial lepszy sprzet bo wtedy "to nie fair ze po 2 tyg grania nie moge zbic kogos kto gra 2 lata!!! nerfnac ich!!"

n/c


_________________
SWG-FarStar: Yarpen Pre-CU Jedi Guardian(R.I.P)
EQ2-Splitpaw: Yennefer (R.I.P)
WoW-SH US - Yarpen

*

Posty: 82
Dołączył(a): 28.06.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 09:55 
Cytuj  
Hm...wiecie co...zaczalem ten watek z ze zlym nastawienien do SOE zarzucajac mu to iz nerfnał EXP...

...ale tak grajac i czytajac wasze posty dochodze do wniosku jednak ze nerfniecie EXP'a to byl dobry jednak pomysl..... EXP rzeczywsicie za szybko idzie..... ja jestem w polowie MBH a zaczalem go robic 3 dni temu... :o

A nie zdazylaem nawet zakrecic sie kolo zadnej gildi.. nie kupilem sobie domku... wszystko to zaniedbalem bo chce jak najszybciej robic lvl'e...

To jednak jest chyba chore....

pamietak ze jak zaczalem grac od Releasu ( ale oczywiscie inna postacia niz teraz gram ) to zrobienie MBH zajelo mi 5 miechow chyba... ze o drugiej profesji nie wspomne...

Ale przez ten czas nazbieralo sie Badge , odwiedzilo lokacje...
Z kolei ta postacia teraz nie wychodze dalej jak 2000m od MOP lol

A z drugiej strony czlowiek i tak dalej bedzie grindowal na Dant bo boi sie ze znow co nerfna albo zchrzania ze wszystkim nie 80lvl ciezko bedzie grac.. wiec czlowiek dalej grinduje co by ten 80lvl miec...

kurna Kapa troche.... ale i tak znow kocham SWG...

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 10:57 
Cytuj  
Bo w tej grze nie ma co robic (jako combat profesja, nie mowie o crafterach) przed skonczeniem template i to normalne ze kazdy woli sie wygrindowac i zaczac grac jak czlowiek...


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*

Posty: 82
Dołączył(a): 28.06.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 11:18 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
Bo w tej grze nie ma co robic (jako combat profesja, nie mowie o crafterach) przed skonczeniem template i to normalne ze kazdy woli sie wygrindowac i zaczac grac jak czlowiek...


No to czuje sie troche zozgrzeszony lol

*

Posty: 163
Dołączył(a): 25.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 11:45 
Cytuj  
jak to nie ma co robić!? jest wiele rzeczy, które aż się proszą o wykonanie np. 4h grind na novice rangera :)


_________________
Obrazek

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 12:44 
Cytuj  
Bez urazy, ale imo w tej grze leveling jest poprostu gowniany.
W Eq2, grajac moglem jeszcze tluc te moby przez dlzuzszy czas, ale tam to bylo ciekawe. W uj questow, itemow, klimatu do okola tego. A tutaj ? Ugly mobki w ktore trzeba niszczyc, to wszystko :P Dlatego gra robi sie ciekawa dopiero po zrobieniu full template.

Gry typu wow czy everquest polegaja na nieustannym levelingu i w tym jest zabawa. Ale jak do gry w ktorej nie mozesz robic nic ciekawszego puki nie masz high en postaci dorzucaja tyle levelowania co w eq2 czy wow to ja dziekuje.


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 13:23 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
Gry typu wow czy everquest polegaja na nieustannym levelingu i w tym jest zabawa.


Grind nas nie bawi...


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 16:54 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
Grind nas nie bawi...


Kazdego bawi co innego, mozolny grind jest dolujacy.. gra bez elementu budowania w jakims czasie postaci tez moze byc dolujaca. Jak ktos tu wyzej napisal, nie docenia sie tego co sie ma ani co inni osiagneli... no i szybko sie nudzi <- przynajmniej ja lubie sobie rozwijac postac. Co prawda musza byc do tego warunki, czyli by dana gra dawala jakies zajecie dla postaci, czy to na niskim czy na wysokim lvlu.

PS. Dla mnie najwieksza glupota SOE jest ta ich zabawa z expem, przez takie zmiany jedni traca inni zyskuja, jedni sie ciesza inni wkurzaja. ( niezaleznie od tego, czy zmniejszaja czy zwiekszaja ilosc otrzymywanego doswiadczenia )

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 17:50 
Cytuj  
zawsze ci, którzy są full template będą płakać, że te "nooby" tak szybko
będą skile robić.

Tak sie właśnie narodziło grono NooBH, którzy nie wiedzą do czego jest
seeker droid ...


Wy tak płaczecie że jedi sie tak szybko robi, a to jest gówno prawda
za zabicie jednego moba jak sie ma 80cl dostaje sie 1k force expa,
ale nie mozna miec caly czas 80cl bo trzeba coś dropnąć by sobie kupić
te Jedi skille. A z tymi skillami to też nie jest tak łatwo:

Master Box: 3200000 expa
Tier4 Box: 1600000 expa
Tier3 Box: 800000 expa
Tier2 Box: 400000 expa
Tier1 Box: 200000 expa
Novice Box: 20000 expa

Jeden Master wychodzi 15220000 expa
a to jest koło 16911.1 zabitych mobów

Dla porównania Carbineer:

Master Box: 1000000 expa
Tier4 Box: 450000 expa
Tier3 Box: 350000 expa
Tier2 Box: 250000 expa
Tier1 Box: 175000 expa
Novice Box: 125000 expa

Jako master daje nam to 6025000 expa
tylko że tutaj za jednego moba dostaje sie ok 5-6k expa
więc jest to koło 1095 zabitych mobów

I Jak "Za Mocni" ?

Dalej ktoś uważa że to nie sprawiedliwe, jeżeli jego postać,
która zabiła 1095 mobków nie ma szans z postacią, która zabiła 16911 mobków ?


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

*

Posty: 111
Dołączył(a): 26.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 18:40 
Cytuj  
Dzisiejszy Jedi w SWG chodzą z kalkulatorem i obliczają ile jeszcze trzeba exp wygrindować. Good luck have fun.


_________________
Cytuj:
I'll stare the bastard in the face as he screams to God, and I'll laugh harder when he whimpers like a baby. And when his eyes go dead, the hell I send him to will seem like heaven after what I've done to him.

**

Posty: 372
Dołączył(a): 30.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 20:47 
Cytuj  
Dementor napisał(a):
Dzisiejszy Jedi w SWG chodzą z kalkulatorem i obliczają ile jeszcze trzeba exp wygrindować. Good luck have fun.


Jedi poltora roku temu chodzili z kalkulatorami i liczyli ile jeszcze voritorow albo rancorow musza zabic... Jak to szlo.. "jeszcze tylko 345 lairow enraged rancornow i mam mastera" ;)
Takie wycieczki do "dzisiejszych" jedi nie maja sensu. zwlaszcza ze duze grono "dzisiejszych" to przeciez ci "dawni".


_________________
Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sie 2005, 23:34 
Cytuj  
Proponuje SOE utrzymac obecny system grindu dla grup i zmienic nazwe gry na Star Wars - Mastahs and Heroes.

A teraz na powaznie:
BEZWZGLĘDNIE powinno sie dodatkowo nagrodzic osoby które np solo expują- bo jak słusznie zauwazono - zabic danego moba solo jest o niebo trudniej niz w grupie. To podstawowy argument nie do obalenia!

W grupach natomiast wszyscy członkowie powiini otrzymywac tylko część expa za moba - ale czesc taka by bycie w grupie zachowało - szczególnie dla low level postaci opłacalność. Inne rozwiazanie to np zwiekszenie przy walce solo exp x2- co wszak i tak byłoby niczym przy róznicy w szybkosc grindu solo i grupach.

Dlatego równiez uwazam ze pod tym względem niegdys było lepiej. Obecnie zbyt łatwo zrobic szereg profesji. Inna sprawa to fakt, iż czesto postac nie posiadajaca 80 lvl ma poprostu przesrane - no ale tu juz SOE dało dupy i tyle.

Gdybym miał jakikolwiek wpływ na ich proces decyzyjny pierwsze co - odszedłbym nieco od załozenia max lvl - by cokolwiek znaczyć , na rzecz max lvl by miec dostep do wielu ciekawych opcji, przedmiotów , obszarów itp.


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

*

Posty: 82
Dołączył(a): 28.06.2003
Offline
PostNapisane: 23 sie 2005, 06:40 
Cytuj  
Dear Star Wars Galaxies Players,

On behalf of the entire LucasArts and SOE SWG team, we wanted to take this opportunity to apologize for a recent change we made regarding group experience (XP) rates. With Publish 22, we attempted to fix an unintended game play mechanic that we introduced with the Combat Upgrade earlier this year. Specifically, we wanted to correct a large divergence between the rate at which experience (XP) could be earned in a solo setting versus a group setting. After this change hit live, we were presented with a mountain of feedback describing how this change had a major negative impact on your enjoyment of the game. We want to let you know that we hear you and we value your feedback. You were right: we made a mistake on this one and we reversed out the change because of that feedback. We continue to learn from experience and pledge to improve our process for bringing you timely updates to Star Wars Galaxies.

Thank you for your understanding and we look forward to seeing you in the game!

Sincerely,

Julio Torres
Producer, Star Wars Galaxies
LucasArts

Todd Fiala
Director of Development, Austin Studio
Sony Online Entertainment



Nie mam pytan... lol

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2005, 12:51 
Cytuj  
Tiggs napisał(a):
Test Center
Version 0.130329

AI


When a creature or NPC is attacked by multiple players and then exits combat after deathblowing one of the players, the new behavior allows the AI to continue combat with all attacking players, even after deathblowing one of the players.
Avatar

Player light (CTRL-L) now extends further into building interiors
Combat

Elemental damage will now be applied to a target for weapons that have bonus elemental damage.
Moves requiring cool-down (ex. overcharge shot) should work properly if you have recently been moving. Previously, players could not execute certain commands right after moving, as if the system erroneously thought you were still moving.
Crafting

Crafters will no longer erroneously receive use-XP.
Force Village

Players who have completed Captain Sarguillo's quest to unlock Range Speed or Melee Defense but were not granted the quest rewards should be granted their rewards when logging in.
Phase 2, Melee Speed: The Durable Lathe quest reward item is once again usable as a melee weapon power-up.
Phase 3: Melee Accuracy Quest: The Sith Shadow commander will now run and can negotiate steep terrain more effectively.
You should now be able to convert entertainer experience to Force sensitive experience.
Corrected typo in Force-sensitive experience conversion text.
Galactic Civil War (GCW)

Force Cloaked Jedi will take damage from turret attacks.
House Pack-up

New Feature: The owner of a player house may choose to "pack-up" the structure and all its contents into a house control device. This control device is stored in the player's data pad (CTRL-D). The option to pack up the house is available on the structure's control terminal. You can access the structure's control terminal by using the radial menu.
Once the house is packed up, a player can interact with the house in a limited fashion via the house control device in the data pad. The player has 3 options available:

Check Status: This is identical to the check status available inside of the placed house. It allows a player to see the number of items stored in the house as well as the current maintenance situation on the house.
Pay Maintenance: This is identical to the functionality of the same name on a placed house. It allows the player to make maintenance payments for the structure.
Unpack house: This feature will cause the house to go into the placement mode. This works the same way as placing a house from a deed. All placement rules are followed.
** Note: Houses with vendors inside can not be packed. The vendors must first be removed before a house can be packed.

** Note: Only player houses may be packed up.

When a house is packed up:

The waypoint to the packed up house is removed.
If a player's city residency was declared with the packed up house, the residency is reset.
If a player was a citizen of a city with the packed up house, that citizenship is revoked.
Inventory

Auto-stacking items will no longer stack to items in a different container than the one they are being moved into.
Loot

Resources will more often be found as loot in dungeons.
Resources found as loot in dungeons will no longer always be in a quantity of 1.
Resources found as loot (or harvested) will no longer be divided into multiple containers if the quantity exceeds 100.
Misc.

Players should be able to execute certain commands right after moving. For example: dancing, singing, placing harvesters, placing houses, etc. Previously, players could not execute certain commands right after moving, as if the system erroneously thought you were still moving.
Player Associations

If your guild is currently in a guild war with another guild and after you clone, you will incur a 5 minute guild war "cool down" period during which you cannot engage in guild war combat (attack or be attacked). This rule affects guild war PvP only. All other PvP rules are still in effect.
Profession: Bounty Hunter

Only Master Bounty Hunters will be able to draw Boss level Marks.
Increased the amount of bounty droids in crates.
Increased the amount of charges on bounty droids.
The Track option on Seeker droids will now consume a droid charge.
Moved Player Bounty Hunting to the Master Bounty Hunter skill Box
Profession: Creature Handler

Pets now properly use their speed enhancing abilities.
On Test Center , Triggered L1 Pet Abilities should now work properly.
Removed the ability to have Elite or Boss class pets. Pets will automatically return to their standard statistics for their given level.
Changed all Elite tamable creatures to non-Elite.
Profession: Dancer, Entertainer, Musician

Entertainer professions will now be able to apply non-combat profession specific inspiration buffs.
Inspiration buffs should now give the proper bonus to crafting experience.
Typing /flo will once again expand to the /flourish command.
Fire Jets 2 and Bunduki 2 icons should display correctly now.
Twi'leks should no longer have unused innate skill modifiers.
The Dance Floor command has been renamed to Floor Lights (/floorLights) to avoid conflicts with the /dance emote.
Entertainer experience should now use the proper XP point limits.
Inspiration Buffs should now properly use an entertainer's Music or Dance Enhancement skill modifiers.
Music Wound Healing and Dance Wound Healing skill mod tapes should convert to Music and Dance Enhancement respectively.
Test Center - Profession: Dancer, Entertainer, Musician - Adding entertainer enhancement bonus when performing in an entertainer specialized city.
Test Center - Dance props will now be unequipped if you revoke a skill and are no longer certified to use them.
Profession: Jedi

Changed the way the Padawan Robe functions are displayed. It is now displayed as a buff effect.
Profession: Ranger/Scout

Phecnacine Darts will no longer cause creatures AI to turn off
Profession: Smuggler

Auto-stacking looted items such as Smuggler slicing components can now be split and restacked with the 'Split' and 'Stack' radial menu options.
Old smuggler slicing components which previously did not stack will become stackable will re-stacked with new smuggler slicing components
Quests

Some quests may now be abandoned using the Quest Journal. In the future, additional quests may be abandoned using this feature.
Secrets of the Syren quest givers should now give the chapter 3 quests.
Secrets of the Syren quest, chapter 4 should be able to be completed.
Lady Valarian's Quest Series: Kavas Urdano has temporarily stopped giving out her first quest if you have never spoken to her before.
Space

Female pilots which should have received their ace medals will be granted a medal for each master pilot badge they have acquired when they login.
Non-Ithorian female pilots will now properly be awarded their ace pilot medals.
Pilots will no longer be awarded multiple ace pilot medals.
Players are now able to access components in ships in their datapad that are not the same space faction as their current space faction.
User Interface

You can now detach, attach, rename, delete, and reset chat window tabs. The chat window settings are saved properly.
Flytext should always be visible inside buildings now.
You should no longer get a 'listen' or 'watch' option on an entertainer's radial menu if you are already listening to or watching them.
The glare that results from looking directly at the sun has been substantially reduced, and there is now an option to turn it off under Options->Graphics->Enable Glare.
The command browser (CTRL-A) should no longer contain a code string.
Added a de-buff which is applied when you have been Dazed to prevent the instant re-application of Daze.
Vehicles

All vehicles, jetpacks and restoration:

Restoring a disabled vehicle will now require a vehicle restoration kit (formerly "the BARC speeder repair tool").
The BARC speeder repair tool is now a general-purpose vehicle restoration kit which can be used to restore any disabled vehicle.
Vehicles can no longer be restored at parking garages without a vehicle restoration kit.
The Flash speeder may still be restored for 20,000 credits (no change).
The vehicle restoration kit is now a stackable item.
Japan

When IME input is enabled, the IME Pad will not activate if you hit F5.
You can now correctly type in Japanese in Mail.
Resource category names are now localized.


Have a nice day :wink:


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***

Posty: 541
Dołączył(a): 24.06.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2005, 01:51 
Cytuj  
Ehhh. Wrocilem z urlopu, myslalem ze zajme sie Atlantis i pogram a ty slysze takie rzeczy. Po tym co mi powiedziano nie wiem czy chce z SOE ubic muche w kiblu :/
Na razie p......, znaczy leje na SWG i kupie sobie BF2. Za miesiac moze cos sie poprowi to wroce. A na razie ci hardkorowi gracze co sie mecza w SWG prosze aby dbali o nasze miasto, zeby nie padlo jak Purgatory.
Niech moc (czyt. nadzieja) was nie opuszcza.....


_________________
Mess with the best, die like the rest. Founder of Atlantis - Eclipse
http://elektroniczne-papierosy.info

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 24 sie 2005, 02:15 
Cytuj  
:wtf:


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2005, 02:18 
Cytuj  
scorpio007 napisał(a):
Ehhh. Wrocilem z urlopu, myslalem ze zajme sie Atlantis i pogram a ty slysze takie rzeczy. Po tym co mi powiedziano nie wiem czy chce z SOE ubic muche w kiblu :/
Na razie p......, znaczy leje na SWG i kupie sobie BF2. Za miesiac moze cos sie poprowi to wroce. A na razie ci hardkorowi gracze co sie mecza w SWG prosze aby dbali o nasze miasto, zeby nie padlo jak Purgatory.
Niech moc (czyt. nadzieja) was nie opuszcza.....


:wtf:


Nie wiem czy wiesz, ale exp jest taki jak był, i nic sie nie zmieniło


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***

Posty: 541
Dołączył(a): 24.06.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2005, 11:45 
Cytuj  
Ale ja nic o exp nie pisze przeciez. Tylko ogolnie.


_________________
Mess with the best, die like the rest. Founder of Atlantis - Eclipse
http://elektroniczne-papierosy.info

****

Posty: 1030
Dołączył(a): 11.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2005, 12:54 
Cytuj  
ogólnie to pipa i zgadzam sie z toba scorpio, tez odkladam swg, moze wroce w grudniu.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 157 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.