MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SWTOR: Pogawędki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=39947
Strona 65 z 113

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 10 sty 2012, 22:14 ]
Tytuł: 

Mnie tam sie juz znudzilo. Wczesniej byl krasnolud i czytanka ze potrzebuje 10 klow dzika, teraz twilek z voiceactingiem mowi ze chce jakiegos metalu. :> Nuda. Ale gra niczego sobie, tak ogolnie. hehe

Autor:  sula [ 10 sty 2012, 22:57 ]
Tytuł: 

@Isengrim

Dla mnie Tor jest graficznie paskudny ,z jednym wyjątkiem. Postacie. One na max detalach dobrze wyglądają (pomijam styl graficzny czy animacje) ,ale to im wyszło całkiem spoko na wysokich detalach i jak się wszystkie tekstury dobrze wczytają.

Autor:  Teo [ 11 sty 2012, 17:53 ]
Tytuł: 

gusta gusta
nie napisze że grafa w swtor jest zajebista ale nie przeszkadza, świat jest ładny, planety zrobione super, przykładowy Taris wymiata w porównaniu do innych gier gdzie główne narzędzie projektanta to copy/paste.
Ja bym wolał by swtor był mmo ograniczonym do max 64 ludzi, bardziej kotorowy i by grafa była jak w bf3/bc2.
Jednak to co jest może się podobać, to tak jakby mówić że wszystko musi być urealnione lub przejaskrawione i nie realne, a tu mamy ładnie uśrednione i do zaakceptowania.

Autor:  iniside [ 11 sty 2012, 17:58 ]
Tytuł: 

Rzecz w tym, ze jak po oczach jebie tekstura w rodzielczosci 256 to rece opadaja.

Autor:  mrynar [ 11 sty 2012, 18:19 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Ja bym wolał by swtor był mmo ograniczonym do max 64 ludzi, bardziej kotorowy i by grafa była jak w bf3/bc2.


A ja odwrotnie wolalbym zeby grafika byla troche slabsza, ale zeby wiecej ludzi moglo grac w jednaj zonie.

A sama grafika tez mi sie podoba i to nawet bardzo. Swiat jest ladnie zaprojektowany. Jak ktos ocenia grafike po rozdzielczosci i ilosci poligonow to wspolczuje.

Autor:  Niah [ 11 sty 2012, 18:32 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Rzecz w tym, ze jak po oczach jebie tekstura w rodzielczosci 256 to rece opadaja.


tekstury potrafią być tragicznie, ale jako całość jest co najmniej dobrze, przyjmij to do wiadomości albo skocz z mostu

Autor:  iniside [ 11 sty 2012, 18:40 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
iniside napisał(a):
Rzecz w tym, ze jak po oczach jebie tekstura w rodzielczosci 256 to rece opadaja.


tekstury potrafią być tragicznie, ale jako całość jest co najmniej dobrze, przyjmij to do wiadomości albo skocz z mostu

No tatiousinpiaskdla (pustynia) jest tego najlepszy przykladem. Wielka ogromna pustka :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  Bloodleaf [ 11 sty 2012, 18:46 ]
Tytuł: 

Akurat Tatooine jest zrobione bardzo klimatycznie, co ty byś chciał na pustyni, miasto co 5 kroków, stada krów i króliczków, latace stada ptaków czy lasy ?

Autor:  iniside [ 11 sty 2012, 19:00 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Akurat Tatooine jest zrobione bardzo klimatycznie, co ty byś chciał na pustyni, miasto co 5 kroków, stada krów i króliczków, latace stada ptaków czy lasy ?

Tutaj wlasnie lezy problem w tego typu przestrzeniami. Pustynia powinna być pustynna ale też bardziej zróżnicowana niż JEDNA tekstura (i do tego brzydka) stilowana na ogromnym obszarze. To nie wygląda klimatycznie tylko śmiesznie :lol: :lol:

Autor:  Mendol [ 11 sty 2012, 19:00 ]
Tytuł: 

klimatyczne jest. i w 96% wypelnione przez npc.

Autor:  iniside [ 11 sty 2012, 19:15 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
klimatyczne jest. i w 96% wypelnione przez npc.

Chyba nie byles na dunes cos tam ;p.

Autor:  Bloodleaf [ 11 sty 2012, 19:20 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Tutaj wlasnie lezy problem w tego typu przestrzeniami. Pustynia powinna być pustynna ale też bardziej zróżnicowana niż JEDNA tekstura (i do tego brzydka) stilowana na ogromnym obszarze. To nie wygląda klimatycznie tylko śmiesznie :lol: :lol:


Chyba na pustyni nie byłeś.

Autor:  iniside [ 11 sty 2012, 19:22 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
Tutaj wlasnie lezy problem w tego typu przestrzeniami. Pustynia powinna być pustynna ale też bardziej zróżnicowana niż JEDNA tekstura (i do tego brzydka) stilowana na ogromnym obszarze. To nie wygląda klimatycznie tylko śmiesznie :lol: :lol:


Chyba na pustyni nie byłeś.

Realizm != realizm w grze.

Autor:  Teo [ 11 sty 2012, 19:35 ]
Tytuł: 

nie pierdziel o realizmie, napisz wprost że GW2 ma lepsze pustynie i koniec dyskusji

Autor:  Bloodleaf [ 11 sty 2012, 19:47 ]
Tytuł: 

Przecież pustynia jest jednolita ale w grze mieli ci ja urozmaicić różnymi texturami co kawałek? /facepalm

Autor:  Bloodleaf [ 11 sty 2012, 19:50 ]
Tytuł: 

Jutro przerwa od 9-13.

Autor:  sula [ 11 sty 2012, 20:21 ]
Tytuł: 

Natknąłem się (temat na mmorpg.com z dramą o swtor) na fajny obrazek porównujący tekstury "high" i takie jak powinny być (nikeótrzy mówią, że były we wczesnej becie).

http://img51.imageshack.us/img51/5493/hirez.jpg

Autor:  Vercin [ 11 sty 2012, 20:27 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
Tutaj wlasnie lezy problem w tego typu przestrzeniami. Pustynia powinna być pustynna ale też bardziej zróżnicowana niż JEDNA tekstura (i do tego brzydka) stilowana na ogromnym obszarze. To nie wygląda klimatycznie tylko śmiesznie :lol: :lol:


Chyba na pustyni nie byłeś.

Realizm != realizm w grze.

Dokladnie co za banda debili w tym bioware.Nie mogli kawalka pustyni zrobic w kratke , kawalka w kropki dodac troche choinek,krzaczkow, strumykow,dodac co jakis czas opady sniegu? No i tekstury pierdyliart X pierdyliart zeby jakos to wygladalo.
I wogole czmu nie zatrudnia inside'a widac ze to fachura i zna sie na wszytkim lepiej niz jakies cieniasy z bioware czy blizzarda.
Programowanie, grafika wszystko ma w malym palcu.

Autor:  iniside [ 11 sty 2012, 20:36 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
Tutaj wlasnie lezy problem w tego typu przestrzeniami. Pustynia powinna być pustynna ale też bardziej zróżnicowana niż JEDNA tekstura (i do tego brzydka) stilowana na ogromnym obszarze. To nie wygląda klimatycznie tylko śmiesznie :lol: :lol:


Chyba na pustyni nie byłeś.

Realizm != realizm w grze.

Dokladnie co za banda debili w tym bioware.Nie mogli kawalka pustyni zrobic w kratke , kawalka w kropki dodac troche choinek,krzaczkow, strumykow,dodac co jakis czas opady sniegu? No i tekstury pierdyliart X pierdyliart zeby jakos to wygladalo.
I wogole czmu nie zatrudnia inside'a widac ze to fachura i zna sie na wszytkim lepiej niz jakies cieniasy z bioware czy blizzarda.
Programowanie, grafika wszystko ma w malym palcu.

Eh. Zeby tylko.

Autor:  Kabraxis [ 11 sty 2012, 21:18 ]
Tytuł: 

Haha i znowu to samo. 3 osoby w kolko bronia jak to grafika nie jest zajebista podczas gry technicznie jest to totalna katastrofa, tekstury high sa z gry wyciete (jak pokazal w swoim ostatnim poscie Sula) a designersko to tyle samo "spoko" i tye samo "fail" w sumie.

Potem sie dziwic ze juz powstalo przezwisko "Biodrones" na oficjalnym forum... nawet lepsze niz moje "Pieski Blizzarda" w sumie. Zreszta dokladnie to samo jest w temacie o D3.

Gra jest teczniczna tragedia i wyglada chujowo (z tatooine lacznie, zgadzam sie z iniside - Dune Sea to chyba nabardziej nudna i pusta lokacja jaka widzialem w modern MMO) - deal with it.

A pustke pustynie mozna urozmaicic w grze:

- uksztaltowaniam terenu i formacjami skalnymi
- niebem/chmurami
- karlowata/szczatkowa roslinoscia
- "critterami", ktorych nawiasem mowiac nie ma w TOR WOGOLE.
- itd....

srsly... macie wy kurwa wogole wyobraznie? Bo designerzy takiego tatooine nie maja.


Przyklady jak wygladaja pustynie na ziemi (juz nie mowiac ze do gry SF mozesz wlasciwie wpierdolic wszytko na ta pustynie bo to inna planeta jest):

Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tak wyglada zajebiscie pustynne tatooine w gzre - szczyty sztuki designerskiej lol:

Obrazek


Srsly.. o czym wy chcecie dyskutowac? O designie? To najpierw wypadaloby miec choc troche wyobrazni i jakiekolwiek pojecie o temacie.
Sorry ale taki iniside przynajmniej to pojecie ma. Reszta crapu jai tu czytam nadaje sie od razu do delete bo to czyste fanbojskie pierdolenie.

Strona 65 z 113 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team