MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SWTOR: Pogawędki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=39947
Strona 67 z 113

Autor:  Lokken [ 12 sty 2012, 02:37 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
W Wowie tez byly problemy z teksturami, loadingiem, draw callami. Fakt ze w wowie ilosc tekstur per character jest mniejsza niz tutaj. Jak sie wbiegnie do duzego miasta, to w obydwu grach jest mega zamulenie.

Nie gralem nigdy w nic ncsoftu, pytanie czy w tera czy jakims lineage nie ma takich problemow?


L2 też zamula, ale z drugiej strony przy takiej ilości ludzi to inne mmo by po prostu wybuchły a L2 jednak dział i dało się grać. No i trzeba pamiętać, że L2 wyszło w 2003 roku.

Przykład:

Miasto: http://www.youtube.com/watch?v=kYsZP3aW ... re=related

PvP: http://www.youtube.com/watch?v=PaDhYlgvgm8

http://www.youtube.com/watch?v=LL5syS_c ... re=related (jakiś priv)

Autor:  Morgul [ 12 sty 2012, 07:02 ]
Tytuł: 

Mi sie tam tatooine podoba, a do dune sea jak najbardziej pasuje "jedna tekstura", ale co kto lubi. Szczerze to imo jedna z niewielu pozytywnych rzeczy w tej grze :) Po pierwszych planetach jak sie laduje na tatooine to jest niesamowicie pozytywna odmiana.

Autor:  iniside [ 12 sty 2012, 07:32 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
W Wowie tez byly problemy z teksturami, loadingiem, draw callami. Fakt ze w wowie ilosc tekstur per character jest mniejsza niz tutaj. Jak sie wbiegnie do duzego miasta, to w obydwu grach jest mega zamulenie.

Nie gralem nigdy w nic ncsoftu, pytanie czy w tera czy jakims lineage nie ma takich problemow?

http://www.polycount.com/forum/showthre ... ild+wars+2
http://www.polycount.com/forum/showthre ... net&page=3
http://www.polycount.com/forum/showthre ... t=arenanet

To ze bioware zatrudnia kretynow to swoja droga.
Jak widać da sie zrobić ładną postać uzywajac tylko trzech tekstur (diffuse/spec/normal).

Sorry. BioWare poprostu pierdoli jak potluczone bo im sie wymowki skonczyly na chujowy perfomance, chujowy siilnik i zwyczajnie chujowe wykonanie. Get over it.

Autor:  Niah [ 12 sty 2012, 07:36 ]
Tytuł: 

pokaż jak gra wygląda w rzeczywistości, a nie jakieś renderki :]

Autor:  iniside [ 12 sty 2012, 07:56 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
pokaż jak gra wygląda w rzeczywistości, a nie jakieś renderki :]

Tak to wyglada w rzeczywistosci jest renderowane w real-time. Get over it.

Niekoniecznie bedzie tak wygladac w GW2 (wkoncu nie ma sie dostepu do tego silnika ;p).

Autor:  slimoon [ 12 sty 2012, 08:33 ]
Tytuł: 

biedni wy, jeszcze 8 dni bedziecie musieli sie meczyc ;<

\o/

Autor:  zaboleq [ 12 sty 2012, 08:50 ]
Tytuł: 

Hmm od momentu wydania ME 2 EA/BW cały czas po dupie się dostaje od graczy. Nie mówiąc już o failu w postaci DA2 (co to za crap....).

Dlatego bardzo zastanawiające jest to, że przy teoretycznie nieograniczonym budżecie(tudzież w chuj wielkiem budżecie) pożałowali kasy na silnik i nie pokusili się o stworzenie pełno prawnego mmo a nie jakiegos singla.

I nie, DDO to nie jest dobry przykład bo SWTOR nie przejdzie na F2P według EA - nie ma na to szans po prostu.

Teraz część ludzi jest Happy bo wbili szybko 50 i napierdalają WFy (bo nie slychać aby ktoś zachwycał się kontentem PvE jakoś zbytnio) i zaczynają lvlować alty. Pytanie jak długo ta gra pociągnie w ten sposób.

Owszem, można dodawać dużo nowego contentu ale to nie poprawi kiepskiego silnika i wielu kwesti technicznych i pytanie jak ludzie to wytrzymają. Bop wystarczy spojrzeć na AoC, WHO i inne faile ostatniego czasu by wiedzieć, że nawet największy fanboy ma skonczoną cierpliwość.

Ja stworzylem jedi knigha i ten cały lvling uhmm nie wciągnał mnie po prostu jakoś tak. Może wole fantasy - sam nie wiem. Wiem napewno jednak, ze wczoraj w RIFCIE na inwazjach bawiłem się zajebiście i trochę ludzi z forum też zaczęło pogrywać:).

Autor:  Bloodleaf [ 12 sty 2012, 08:52 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Tak to wyglada w rzeczywistosci jest renderowane w real-time. Get over it.

Niekoniecznie bedzie tak wygladac w GW2 (wkoncu nie ma sie dostepu do tego silnika ;p).


No to tak wygląda czy tak nie będzie wyglądać w GW2, bo co z tego że na screenach tak wygląda jak in game wyglądać będzie inaczej.

@up szkoda tyle że w Rifcie w "end game" masz taka samą "zabawę" jak w swtor i mówi to posiadacz 2 max levelowych postaci w Rift.

Autor:  iniside [ 12 sty 2012, 09:09 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
Tak to wyglada w rzeczywistosci jest renderowane w real-time. Get over it.

Niekoniecznie bedzie tak wygladac w GW2 (wkoncu nie ma sie dostepu do tego silnika ;p).


No to tak wygląda czy tak nie będzie wyglądać w GW2, bo co z tego że na screenach tak wygląda jak in game wyglądać będzie inaczej.

@up szkoda tyle że w Rifcie w "end game" masz taka samą "zabawę" jak w swtor i mówi to posiadacz 2 max levelowych postaci w Rift.

Wy w dalszym ciagu nie pojmujecie clue.
Tlumacznia BioWare, ze high-res texutry ze tamto ze kurwa duza ilosc draw class sa z DUPY WZIETE.
Postacie ktorej w wkleilem mogly miec maksymalnie 3 tekstury w rozdzielczosci 2k (to nawet nie jest high-res na obecne standardy tylko mid-res). I wyglądają świetnie.
To sa postacie przygotowane do gry z wymaganiami jakie sa postawione przez gre.

Biodrones. Dobrze to podsumowuje wasze lykanie tlumaczen bioware na to, ze zjebali ale niechca sie przyznac.

No ale wierzcie sobie dalej. Ja tam stracilem juz nadzieje, ze wam klapki z oczu spadną. Have fun!

Cytuj:
Dlatego bardzo zastanawiające jest to, że przy teoretycznie nieograniczonym budżecie(tudzież w chuj wielkiem budżecie) pożałowali kasy na silnik i nie pokusili się o stworzenie pełno prawnego mmo a nie jakiegos singla.

Wiekszość tego budżetu poszła na marketing, vo i filmy.
A na gre zostały jakieś tam ochłapy.

Cytuj:
@up szkoda tyle że w Rifcie w "end game" masz taka samą "zabawę" jak w swtor i mówi to posiadacz 2 max levelowych postaci w Rift.

Roznica jest tez taka, ze w RIFT wszystko dziala cacy i developerzy nie robia z siebie debili i są ucziciwi.

Autor:  Bloodleaf [ 12 sty 2012, 09:27 ]
Tytuł: 

Inside niech się skonczy ten "darmowy" miesiąc to nie będziesz już musiał się męczyć w swtor, mi osobiście grafika w tor nie przeszkadza i dobrze się z tym czuję.

Co do Rifta to skoro jest tak zajebisty, świetny, rewelacyjny jak wszyscy go opisują to dlaczego tak mało ludzi w niego gra ?

Autor:  sula [ 12 sty 2012, 09:40 ]
Tytuł: 

Mimo ,że nie gram w Swtor też uważam ,że nie ma się co pastwić już nad tym tytułem więcej.

Są osoby ,które mają fun z gry i jak im odpowiada to najważniejsze.

Mi się gra nie podoba ,ale to też w dużej mierze moje zmęczenie obecnym modelem themeparka. Nawet jak gra nie miała by tych kilku technicznych wad jak np. zjebana optymalizacja to i tak bym pewnie nie grał.


Nie życzę tej grze faila w każdym razie bo niby czemu. Nie chciałem tylko ,żeby się z niej zrobił kolejny dominujący 'potworek' typu WoW z 5 mln subów na 'zachodzie'.

Mmorpg-i potrzebuja po prostu ,żeby do mainstreamu powróciły gry o różnym typie gamepla-u i designie imo (a nie tylko bliższe lub dalsze klony WoW). Wcale nie chcę ,żeby gry typu Swtor znikneły, bo skoro są ludzie ,którzy lubią ,a choćby na tym forum widać ,że jest sporo - to jak najbardziej powinni mieć w co pograć i mieć fun :)


ps. Swtor wprowadził ideę dialogów co akurat nie jest głupim pomysłem - mi osobiście tylko się realizacja nie podobała - za proste dialogi (to daremne "kółko" dialogowe Bioware...) i niepotrzebne (imho) pełne vo i pełna cutscenka w każdym dialogu / queście

Autor:  iniside [ 12 sty 2012, 09:55 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Inside niech się skonczy ten "darmowy" miesiąc to nie będziesz już musiał się męczyć w swtor, mi osobiście grafika w tor nie przeszkadza i dobrze się z tym czuję.

Co do Rifta to skoro jest tak zajebisty, świetny, rewelacyjny jak wszyscy go opisują to dlaczego tak mało ludzi w niego gra ?
duzo gra, poprostu jest chwilowy przestuj, co jest nmormalne przy kazdej premierze innego mmo. I tak gram w rifta.

Autor:  zaboleq [ 12 sty 2012, 10:01 ]
Tytuł: 

Ludzi gra calkiem calkiem i gra wciąż zyje w porównaniu do AoC czy WHO. Obecnie zapewne sporo ludu spróbowało TORA ale poczekamy aż się darmowy miesiąc skonczy i wyjdzie nowy patch.

W jakim sensie w TOR w end game mamy to samo? Przeciez dungów/instacji jest o wiele więcej i dodatkowo niektore walki są naprawdę fajne?(oceniam po filmikach etc) podczas gdy w ToR Hammer Station jest takie se jesli nei slabe.

Dodatkowo jest OpenPvP (którego doświadczyłem nawet wczoraj) podczas gdy na forum TOR cały czas slyszę, jak to na Ilum jedni nie przeszkadzają drugim, co by sobie zycie nie utrudniac. Poczekamy te 2-3 miechy jak TOR będzie sobie radził. Póki co RIFT to jedynne MMO, które jeszczezyje po premierze WoW jako tako i idzie do przodu.

Autor:  Turbot [ 12 sty 2012, 10:02 ]
Tytuł: 

Ta gra zostala wydana o pol roku za wczesnie.
Na siłę chcieli przed gwiazdką zdarzyc

Mi gra się przyjemnie, narazie bo jeszcze sie nie znudziłem.

Autor:  Lokken [ 12 sty 2012, 10:29 ]
Tytuł: 

Trion trochę przespał premierę swotor bo nie zaproponował graczom nic nowego w grudniu. Ale być może był to świadomy wybór bo w sumie nawet jak by staneli na głowie to i tak ludzie chcieliby zobaczyć swotora niezaleznie od tego co oni by nie dodali w Rifcie. Hype na swotora jak wiadomo był wielki. Teraz z kolei gdy kończą się darmowe miesiące planuje wprowadzenie patcha 1.7, który będzie sporym updatem, więc liczy na przyciagnięcie graczy zniechęconych swotorem. Może okaże się to lepszą taktyką niż walka o graczy w dniu premiery.

Autor:  Bloodleaf [ 12 sty 2012, 10:35 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
W jakim sensie w TOR w end game mamy to samo? Przeciez dungów/instacji jest o wiele więcej i dodatkowo niektore walki są naprawdę fajne?(oceniam po filmikach etc) podczas gdy w ToR Hammer Station jest takie se jesli nei slabe.


A hammer station to endgame content w tor? o.O

Ja zrobiłem większość contentu który był dostępny, łącznie z "radosnym" bieganiem po raid riftach, open-pvp i zergowaniem aoe w bgs, nie wspomne o tym że Rift jest juz jakiś czas na rynku i insty były dodawane, w tor juz w patchu 1.1 tez masz dodawane operacje/flashpointy więc o co kaman?

Dobijesz max level w Rifcie i wtedy pogadamy.

Autor:  Mendol [ 12 sty 2012, 10:36 ]
Tytuł: 

o to, ze technicznie rift byl zdecydowanie lepiej zrobiony.
i mozna bylo pograc.
a w swotora srednio :)

Autor:  shp [ 12 sty 2012, 10:38 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
W jakim sensie w TOR w end game mamy to samo? Przeciez dungów/instacji jest o wiele więcej i dodatkowo niektore walki są naprawdę fajne?(oceniam po filmikach etc) podczas gdy w ToR Hammer Station jest takie se jesli nei slabe.
Najpierw piszesz o endgame a potem przywołujesz hammer station - to tak jak pisać, że w wow endgame jest do dupy, bo rfc i wc nie są wcale trudne. Nie zapomnaj że w tej grze flashpoint =/= instance. Jeśli mamy być sprawiedliwi to musiałbyś sumować większość heroików, area i bonus series questów, fp żeby mówić o dung/instach.

Autor:  Spyke [ 12 sty 2012, 10:53 ]
Tytuł: 

O której dziś servery wstają?

Autor:  zaboleq [ 12 sty 2012, 11:07 ]
Tytuł: 

Ok o eng-game contencie przestaje gadać bo nie wbiłem max lvlu ale chyba problem jest w jeszcze jednym miejscu. Co niektorzy po prostu za dużo napierdalają/za szybko. Praktycznie co wejde w danym dniu to spora część osób jest online i napierdala WF bo już wbila maksymalny lvl i chyba głupio im powiedzieć, że grają bo tak, wydali 200zł wiec się im chociaz troche funu należy. Nie robią PvE bo nie ma jeszcze ludu ale nie slychac aby ktoś zachywał sie czy to PvE czy to PvP pod takim czy innym względem. Raczej słychac na forach hate w tym temacie. No ale wiadomo - haters gonna hate.

Jeśli BW chce fixowac bugi i uciszyc graczy ktorzy wpadli w szal z pewnych powodów i jednoczesnie dodawac duzo nowego contentu to zycze im powodzenia bo do tej pory nikomu sie to chyba nie udalo z tego co pamietam?

Mi nie podoba sie kiepska grafika(bo jest kiepska i tyle a to ze komus sie podoba nie zmienia faktu, ze jest kiepska), questy sa chujowe - total grind i praktycznie niz poza tym + bugi w questach. Dodaj do tego ze jest to singiel a nie mmo pełną gębą - zapewne gdyby byl phasing z wow zamiast instancjonowania to nie bylo by tak zle i pełno zielonych/czerwonych "pól silowych"...

Doddatkowo, jesli kto twierdzi, ze LFG i "kamien" z wow to pomyslyu rozpierdalajace rozgrywke to albo jest nolifem i gra 5-6h dziennie, dzien w dzien i mu to wisi bo i tak moze spamowac 1h na kanale LFG, ze szuka grupy albo jest nolifem. Ja w rozwiązanach wowa nie widze nic zlego - nadal mozesz latac z buta wszedzie. Tak - jestem trochę casualem bo wciąż się ucze/mam dziewczynę/pracuję 8h. Ale nadal mogę grać w mmo.

Gra jest niedokoncza. Hate w necie na to jest duzy i temu tez nikt nie zaprzeczy.

Jak ktos napierdala dzien w dzien w daną gre x godzin to wiadomo, ze predzej czy pozniej znudzi mu sie i tyle.

Tym oto postem kończę hate w stosunku do SWTOR bo nie przedłużam subskrypcji bo gra nie jest tego warta. Nie wspieram idei wydawania niedokończonych gier i wciskania kitu graczom/karmienia EA.

Gram w RIFTA i czekam na GW2. Jak RIFT będzie totalnie chujowy to wróce tu przeprosić(ale i tak na tym etapie gra mi sie o niebo lepiej niż w SWTOR)

THE END

Strona 67 z 113 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team