MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

combat upgrade - wrazenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=12244
Strona 8 z 8

Autor:  kapra L [ 2 maja 2005, 21:09 ]
Tytuł: 

Wkoncu profesja taka jak doctor jest przydatna , a nie tak jak bylo przed Cu ,ze to maszyna do bufowania i robienia kasy.
Coraz czesciej slychaz ze party ptrzebuja doca, i tak to powinno wygladac juz od dawna

Autor:  Xanth [ 2 maja 2005, 21:13 ]
Tytuł: 

Z tym, ze narazie doc jest popsuty, bo enchancery nie dzialaja, a samym skillem to doc moze cie po uchu podrapac, a nie wyleczyc.

X.

Autor:  mr.Henky [ 3 maja 2005, 04:48 ]
Tytuł: 

Hmm , poleczyć to on poleczy , tylko wolno . No i zawsze te jego wskrzeszanie przydatne jest. Ja się tylko obawiam że za niedługo znikną muzycy itp. Ostatnio jak zaglądam do cantiny w coro to widze że coraz puściej się robi... Hmm ale to może tylko na czas Respecta

Autor:  Xanth [ 3 maja 2005, 09:03 ]
Tytuł: 

Muzycy? Znikna? No wez, 10% buffa do expa i fp to nie w kij dmuchal ;)
A co do leczenia, wiesz, teraz szybciej i lepiej leczy CM niz Doc, a i wskrzeszac tez umie. Pozatym jak pisalem, enchancery nie dzialaja, jak zaczna dzialac, to wtedy doc pokaze co umie (max leczenie, buffy 30%).

X.

Autor:  mr.Henky [ 3 maja 2005, 13:51 ]
Tytuł: 

Zresztą to i tak widać że to Beta test więc eekt końcowy może być nieco inny , ale ogólnie Cu mi się podoba . No może jedno mi się nie podoba , w kososie wszystkie statki są otoczone ramkami... no i fajnie było by jeszcze gdyby to się dawało włączać/wyłaczać.. No ale to taki detal tylko :]

Autor:  Publo [ 3 maja 2005, 18:17 ]
Tytuł: 

http://forums.station.sony.com/swg/board/message?board.id=Eclipse&message.id=540456 :D

Autor:  Xanth [ 4 maja 2005, 07:53 ]
Tytuł: 

Publo napisał(a):

Coz, zawsze bedzie paru kretynow ktorzy beda plakac, ze nie ma god mode, ze nie umieja sie nauczyc od nowa grac, ze sa teraz nikim, ze placa to wymagaja bez CU itp. itd. Na szczesie ani SOE ani ja, ani wiekszosc normalnych graczy sobie z nich nic nie robi, jedynie lista ignore dosc szybko sie zapelnia ;)

X.

Autor:  scorpio007 [ 4 maja 2005, 08:47 ]
Tytuł: 

Dodam tylko, tyle debili wypowiada sie w calym internecie negatywnie, mowia ze grac juz nie beda. A jakos takich tlumow juz dawno nie widzialem :P

Autor:  Xanth [ 4 maja 2005, 08:56 ]
Tytuł: 

Scorpio, bo 20k ludzi odeszlo, a 100k ludzi wrocilo do gry dzieki CU ;)
Jak przed CU wiekszosc miast powoli obumierala, a graczy w nich mozna bylo na palcach jednej reki liczyc, tak teraz wszystkie miasta i lokacje tetnia zyciem, a graczy mozna spotkac nawet na najgorszych zadupiach :)

X.

PS. Nawet w kosmosie coraz wiecej ludzi, ostatnio w Kessel ciezko bylo polowac, bo wszystko wybite i tylko statki graczy snujace sie w poszukiwaniu celu. Szkoda tylko, ze tak malo graczy robi sie overt w kosmosie. Ale pewnie i na to przyjdzie czas ;)

Autor:  albz74 [ 4 maja 2005, 13:29 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
PS. Nawet w kosmosie coraz wiecej ludzi, ostatnio w Kessel ciezko bylo polowac, bo wszystko wybite i tylko statki graczy snujace sie w poszukiwaniu celu. Szkoda tylko, ze tak malo graczy robi sie overt w kosmosie. Ale pewnie i na to przyjdzie czas ;)


Przepraszam za głupie pytanie, ale byłem tydzień zagranicą bez dostępu do SW:G - to już poszło LIVE ?

Autor:  Xanth [ 4 maja 2005, 13:33 ]
Tytuł: 

albz74 napisał(a):
Przepraszam za głupie pytanie, ale byłem tydzień zagranicą bez dostępu do SW:G - to już poszło LIVE ?

Co poszlo "live"? CU? Tak, juz od tygodnia.

X.

Autor:  albz74 [ 4 maja 2005, 14:34 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
albz74 napisał(a):
Przepraszam za głupie pytanie, ale byłem tydzień zagranicą bez dostępu do SW:G - to już poszło LIVE ?

Co poszlo "live"? CU? Tak, juz od tygodnia.

X.


Ślicznie dziękuję :lol:

Autor:  albz74 [ 7 maja 2005, 15:57 ]
Tytuł: 

Pytanko - harvestowałem sobie spokojnie, aż tu nagle nie mogę nic - 'The creature had no intact harvestable resources' , dotyczy to wybranych mobków. Czyżby jakieś ograniczenie ilości żeby ludzie za szybko nie levelowali ?

Strona 8 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team