MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SWTOR: Pogawędki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=39947
Strona 71 z 113

Autor:  Spyke [ 12 sty 2012, 19:33 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Co do pvp w rifcie i napierdalania 3 makr na krzyż - te makra trzeba jeszcze napisać, miec jakiś sensowny gear/build etc i ogólnie ogarniać. W WoW były makra i nikt nie płakał.

Ja tam ostatnio na VT słyszałem jak ludzie psioczą, że ktos ma szybko ultra zajebisyt set battlecośtam i 5 chłopad nie może go ujebać na WZ:). Poczekajcie jeszcze trochę to i wasz TOR dorobi się wszystkich tych dobrodziejstw co WoW/Rift etc. To w koncu tez themepark.


Akurat pvp w wowie jest spierdolone nie przez ogólny design ,a przez balans.BG są w porządku ,areny z załozenia też (balans wszystko spierdolił),RBG wprowadza tak zwaną marchewke o która ludzie się biją po wyfarmieniu gearu o honor.Sam combat jest dynamiczny i płynny.W swtor combat tez jest przyjemny ,na dzień dzisiejszy balans też jest na dobrym poziomie (prócz paru rodzynek na jutube jebiących crity po 10k) .A rift jest już troche na rynku i pvp tam jak było zjebane tak jest i będzie,do tego ta multiclassowość narobiła takiego zamieszania że nie maja NAJMNIEJSZYCH szans na balans.

Autor:  zaboleq [ 12 sty 2012, 19:47 ]
Tytuł: 

Możesz wytłumaczyć dlaczego pvp w rifcie jest zjebane a w ToR takie cudowne? Bo czytam fora różne i jakoś tego nie mogę zrozumieć gdzie ta przezajebista wyższość ToR nad innymi mmo w kwesti PvP. Oświeć nas - serio.

Autor:  iniside [ 12 sty 2012, 19:50 ]
Tytuł: 

Spyke napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Co do pvp w rifcie i napierdalania 3 makr na krzyż - te makra trzeba jeszcze napisać, miec jakiś sensowny gear/build etc i ogólnie ogarniać. W WoW były makra i nikt nie płakał.

Ja tam ostatnio na VT słyszałem jak ludzie psioczą, że ktos ma szybko ultra zajebisyt set battlecośtam i 5 chłopad nie może go ujebać na WZ:). Poczekajcie jeszcze trochę to i wasz TOR dorobi się wszystkich tych dobrodziejstw co WoW/Rift etc. To w koncu tez themepark.


Akurat pvp w wowie jest spierdolone nie przez ogólny design ,a przez balans.BG są w porządku ,areny z załozenia też (balans wszystko spierdolił),RBG wprowadza tak zwaną marchewke o która ludzie się biją po wyfarmieniu gearu o honor.Sam combat jest dynamiczny i płynny.W swtor combat tez jest przyjemny ,na dzień dzisiejszy balans też jest na dobrym poziomie (prócz paru rodzynek na jutube jebiących crity po 10k) .A rift jest już troche na rynku i pvp tam jak było zjebane tak jest i będzie,do tego ta multiclassowość narobiła takiego zamieszania że nie maja NAJMNIEJSZYCH szans na balans.

Ktorego nigdy nie mialo tam byc. Sami to wprost powiedzieli ze nie będą sie bawić w balans klas, bo nie widzą możliwości jego stworzenia.
Multiclasowosc to najwieksza zaleta rifta.
Get over it. Brak balansu jest wpisany w RPG.

Autor:  Isengrim [ 12 sty 2012, 19:51 ]
Tytuł: 

@Zaboleq
Balans klas i dobry projekt mapy. Czyli dokładnie to, czego nie ma w Rifcie.
Do tego nagrody w TOR są lepsze-gear jest bardziej do użytku w PvE, chyba lepszy exp.

Autor:  Huragan [ 12 sty 2012, 19:55 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Brak balansu jest wpisany w RPG.


w PvE moze i tak, ale w PvP brak balansu jest niedopuszczalny.

Autor:  Yahzon [ 12 sty 2012, 19:56 ]
Tytuł: 

Czytając was mam wrażenie że gram w jakieś inne SW:ToR bo dla mnie to theme-park marzeń.
Estetyka gry mi się podoba (grafa jest antyczna ale i tak w każdej grze przestaję patrzeć na nią po jakimś czasie).
Nie ma globalLFF nie ma durnych teleportacji na insta, nie ma warzonów cross serwer i innych wkurzających mnie ułatwień, których się wszyscy spodziewają że będę używał.
Jest fajne pvp, przyjemne pve, questy z dialogami które przykuwają mnie choć trochę do lore, a nie przewinąć i zobaczyć ile tyłków/łap/macek czegoś tam mam przynieść.
Walka jest bardzo przyjemna, nie polega na naciskaniu makro i trzeba do licha czasem pomyśleć.

Autor:  iniside [ 12 sty 2012, 19:56 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
iniside napisał(a):
Brak balansu jest wpisany w RPG.


w PvE moze i tak, ale w PvP brak balansu jest niedopuszczalny.
OD zbalansowanego PvP sa MOBA RTSs i Shootery.

Autor:  Huragan [ 12 sty 2012, 19:59 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Huragan napisał(a):
iniside napisał(a):
Brak balansu jest wpisany w RPG.


w PvE moze i tak, ale w PvP brak balansu jest niedopuszczalny.
OD zbalansowanego PvP sa MOBA RTSs i Shootery.


Czyli uwazasz, ze grach mmo nie powinno byc w ogole PvP ? Bo jak sama nazwa wskazuje PvP to gracz przeciwko graczowi, i by walka byla fair, obie postacie musza byc zbalansowane.

Autor:  iniside [ 12 sty 2012, 20:02 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
iniside napisał(a):
Huragan napisał(a):
iniside napisał(a):
Brak balansu jest wpisany w RPG.


w PvE moze i tak, ale w PvP brak balansu jest niedopuszczalny.
OD zbalansowanego PvP sa MOBA RTSs i Shootery.


Czyli uwazasz, ze grach mmo nie powinno byc w ogole PvP ? Bo jak sama nazwa wskazuje PvP to gracz przeciwko graczowi, i by walka byla fair, obie postacie musza byc zbalansowane.

Uwazam ze w MMO powinno być PvP ale pod zadnym pozorem nie powinno byc zbalansowane na 1v1. Optimum jest według mnie danie gracza zestawu skili i niech sobie skladaja postac wedle wlasnego upodobania.

A na koncu i tak sie rozstrzygnie kto ma lepiej zorganizowany zerg.

Autor:  Teo [ 12 sty 2012, 20:05 ]
Tytuł: 

Huragan, pvp 1v1 nigdy nie będzie balansowane bo nawet w twoje grze marzeń jeden będzie potrafił doić krowy, a drugi nie.

Autor:  Pocieszny [ 12 sty 2012, 20:12 ]
Tytuł: 

trailer nowego dungeona z 1.1

http://www.youtube.com/watch?v=WdWWxYii ... r_embedded

calkiem fajnie sie zapowiada :D

Autor:  sula [ 12 sty 2012, 20:19 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
pvp 1v1 nigdy nie będzie balansowane bo nawet w twoje grze marzeń jeden będzie potrafił doić krowy, a drugi nie.

I nie powinno być zbalansowane 1v1 bo to głupota imo.

Po prostu żaden build/ clasa ,etc nie powinnien być 'ultimate' powinny być słabe strony jakieś.

Jak już to balans powinien być grupa vs grupa ,żeby np umożliwić jakąś szansę pobicia mniejszym grupą większej ,a nie ,że zawsze większy zerg wygrywa.

Zresztą SWTOR , WoW, Rift, etc to są gry PvE przecież z dodatkiem PvP i balansowanie pvp 'na siłę' tylko szkodzi.

Zresztą od balansu to są FPS-y.

Autor:  Spyke [ 12 sty 2012, 20:28 ]
Tytuł: 

Sam system medali niejako zmusza ludzi żeby przestali sie opierdalać i grali.W mniejszej lub wiekszej mierze niestety zjebali to że wykonujac objective danej mapy nie jest się nagradzanym medalami ,ale miejmy nadzieje to poprawia.

Balans to nie tylko kwestiwa 1vs1 ,kwestia tego żeby każda klasa miała odpowiednia ilość toolsów do użycia ,a nie doprowadzać do sytuacji gdzie ktoś ma 5 escapów ze stuna,snera i przy tym napierdala jak popierdolony ranged ,a drugi nie ma wogole wyjścia ze stuna i jest kitowany przez all day all night.Wiadomo każda klasa powinna mieć swoją unikalną mechanike ,ale trzeba pamiętać o tym żeby nie było zbyt dużej dysproporcji .

Nigdzie nie napisałem ze w torze pvp jest najcudowniejsze na świecie.Nadmieniłem tylko że atm na rynku tylko wow i swtor ma fajne pvp ,z dynamicznym i płytnnym flow plus w większej lub mniejszej mierze ciekawy content pvp.Ja kupilem tora zeby sprawdzić pvp i niestety sprawia mi fun ,gdyby nie to bym pewnie dalej masakrował wowa,bo tam mimo full gearu lubilem poprostu robić BG mimo zadnego wyzszego celu (typu gear itp).

Autor:  Bloodleaf [ 12 sty 2012, 20:41 ]
Tytuł: 

Fakt pvp w tor też mi się podoba, wkurzają tylko afkerzy ale reszta jest bardziej niz ok, huttball mi się podoba najbardziej ze wszystkich 3 wf, do tego jeżeli dotrzymają słowa w styczniu jeszcze powinni dodac nowe wfy.

Oby 1.1 jak najszybciej wprowadzili bo 50tki operati/scound zabijące mnie w 2 ciosach nie są zupełnie smieszne.

Autor:  Atherius [ 12 sty 2012, 21:34 ]
Tytuł: 

17 styczeń

http://torpedia.pl/page.asp?ID=65193

Autor:  zaboleq [ 12 sty 2012, 22:01 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Fakt pvp w tor też mi się podoba, wkurzają tylko afkerzy ale reszta jest bardziej niz ok, huttball mi się podoba najbardziej ze wszystkich 3 wf, do tego jeżeli dotrzymają słowa w styczniu jeszcze powinni dodac nowe wfy.

Oby 1.1 jak najszybciej wprowadzili bo 50tki operati/scound zabijące mnie w 2 ciosach nie są zupełnie smieszne.



No spyke masz swoj balans:)
A kolejny patch w marcu wiec nie wiem czy tego kontentu bedzie nasrane tak jak to niektorzy zakladają:). Ale pozyjemy-zobaczymy. Może coś z tego będzie.A Co do kiepskich map na WF w rifcie to srednio kiepskie są. Taki CODEX jest całkime si i mi się podobą bardzo (library też). A dalej to zobaczymy jak to będzie wyglądać.

Może kiedyś zagram jeszcze jak poprawią co nieco i dodadzą. Ale pewnie nie będzie to wcześniej niż ten marzec i koejny patch. Bo wtedy ma byc chyba kolejny warfront?

Autor:  Isengrim [ 12 sty 2012, 22:05 ]
Tytuł: 

Ale operative ma zabijać na 3 cd. Taka klasa.

Codex...wiesz już że wystarczy tam trzymać 2 punkty z 4 żeby wygrać?

Autor:  Eaikon [ 12 sty 2012, 22:35 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Codex...wiesz już że wystarczy tam trzymać 2 punkty z 4 żeby wygrać?


Nie ma w tym nic zlego. Bardzo dobrze ze tak wlasnie jest.

Autor:  Huragan [ 12 sty 2012, 22:45 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Huragan, pvp 1v1 nigdy nie będzie balansowane bo nawet w twoje grze marzeń jeden będzie potrafił doić krowy, a drugi nie.


papier nozyce kamien , to jest najlepszy balans w grach mmo

Gdy jednak jedna klasa jest OP nad innymi to takie cos zabije kazda gre mmo.

Autor:  iniside [ 12 sty 2012, 23:16 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
embe napisał(a):
Huragan, pvp 1v1 nigdy nie będzie balansowane bo nawet w twoje grze marzeń jeden będzie potrafił doić krowy, a drugi nie.


papier nozyce kamien , to jest najlepszy balans w grach mmo

Gdy jednak jedna klasa jest OP nad innymi to takie cos zabije kazda gre mmo.

Oj huraganku. Przeciez w twoim ukochanym archeage nie ma klas. Oh wait..

Strona 71 z 113 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team