mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 113  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 01:04 
Cytuj  
odpowiedź dotycząca high-res tekstur

http://www.swtor.com/community/showthre ... dit1499874


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 04:35 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Huragan napisał(a):
embe napisał(a):
Huragan, pvp 1v1 nigdy nie będzie balansowane bo nawet w twoje grze marzeń jeden będzie potrafił doić krowy, a drugi nie.


papier nozyce kamien , to jest najlepszy balans w grach mmo

Gdy jednak jedna klasa jest OP nad innymi to takie cos zabije kazda gre mmo.

Oj huraganku. Przeciez w twoim ukochanym archeage nie ma klas. Oh wait..


Ale tutaj dyskutujemy o grach w ktorych sa klasy. Jesli wiec sa to powinny byc tak zbalansowane by zadna klasa nie byla OP w PvP
W przeciwnym wypadku wiekszosc graczy zacznie grac tylko jedna klasa (bo ona jest OP) i gra failnie.
Nie pisz wiec ze balans w grach mmo (takich z podzialem na klasy) jest niepotrzebny, bo jest akurat odwrotnie. Balans klas jest wymogiem takiej gry.

@Varenthin
Niezly przekret Bioware zrobilo z tymi texturami. W cinematicach pokazywali postacie w high-res texturach a potem w grze dali low-res textury :)
Pamietam jak Tosiek sie podniecal filmikami z TORa w czasie bety.... oooo poprawili grafike, jak ladnie to wyglada itp.... a potem release i kupa... wszystko w low :)
To sie nadaje tylko do oskarzenia ich o wprowadzenie klienta w blad poprzez falszywy advertising.


_________________



*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 06:15 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Ale operative ma zabijać na 3 cd.


Ale mnie zabija na 2.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 09:06 
Cytuj  
no tu huragan ma racje.
gdyby tor byl tylko pve (bez wz i opvp) to mozna miec w fajce i grac faktycznie tym co ci sie podoba.
ale jesli masz robic questy na np. wspolnej planecie, to szybko sie okazuje, ze sa 2 klasy, ktorymi warto grac bo reszta sie do niczego nie nadaje.

wybralem sobie klase, ktora mi sie spodobala - snipera.
a teraz jak czytam to sie okazuje, ze poza funem ze story to generalnei zjebalem bo trzeba bylo brac sorca albo operativa.
niestety nie zachecaja do gry w ten sposob.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 09:10 
Cytuj  
A które to te 2 klasy?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 09:30 
Cytuj  
sorc i operative.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 09:31 
Cytuj  
Varenthin napisał(a):
odpowiedź dotycząca high-res tekstur

http://www.swtor.com/community/showthre ... dit1499874

Stresczenie:
"cos zjebalismy ale nie wiemy co, ale ze nasze community to kretyni to napewno nam uwierza".


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 09:40 
Cytuj  
Czy to prawda z tym "Remote Rendering" ?? Ktoś wcześniej pisał, że nie doszukał się nigdzie w plikach jako tako high-res tekstur etc.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 09:52 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
sorc i operative.

Dla snipera sage to łatwy kąsek. Shadow nie tank też. Operative poza melee range jest cienki, mało anty cc.
Nie jest tak strasznie źle z balansem, sorc ma sporo zalet i jest łatwy w graniu, ale nie jest taki op.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 09:58 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Czy to prawda z tym "Remote Rendering" ?? Ktoś wcześniej pisał, że nie doszukał się nigdzie w plikach jako tako high-res tekstur etc.


w Becie byly high-res textury, ale juz po releasie wszystko jest robione by Remote Rendering. Niby to z powodu copy protection (DRM). Niestety takie podejscie spowodowalo, ze wszystko chodzi gorzej i wolniej.

http://kotaku.com/5875469/why-most-of-s ... -at-launch


_________________



******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 10:08 
Cytuj  
Moze mi ktos wytlumaczyc ten remote rendering? Bo nie sadze zeby to w jakimkolwiek wypadku znaczylo przesylanie danych do wyswietlania przez siec. Przy tej ilosci graczy i assetow, zapchalo by sie lacze gracza, a servery SWTOR dokonaly by seppuku.

To co wczesniej bylo powiedziane nt. tekstur ma sens. Przy ogromnej ilosci graczy na ekranie i roznorodnosci gearu, wbicie kazdemu hi-res tekstur moglo by zajechac pamiec wiekszosci kart graficznych. Metody optymalizacyjne powodowalyby loading i unloading assetow z pamieci caly czas, co pewnie mialo by znaczacy wplyw na performance, zwlaszcza przy szybkich ruchach kamera.


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 10:12 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
Przy ogromnej ilosci graczy na ekranie i roznorodnosci gearu, wbicie kazdemu hi-res tekstur moglo by zajechac pamiec wiekszosci kart graficznych. .


Chyba zartujesz sobie :) Zobacz jak wyglada TERA w high-res przy duzej ilosci ludzi... i chodzi PLYNNIE !

Obrazek

to jest dowod na to, ze Hero Engine jest crapem bo nigdy czegos takiego nie zrobi :)
btw: Tera jest robiona na Unreal Engine 3


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 10:20 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
Moze mi ktos wytlumaczyc ten remote rendering? Bo nie sadze zeby to w jakimkolwiek wypadku znaczylo przesylanie danych do wyswietlania przez siec. Przy tej ilosci graczy i assetow, zapchalo by sie lacze gracza, a servery SWTOR dokonaly by seppuku.

To co wczesniej bylo powiedziane nt. tekstur ma sens. Przy ogromnej ilosci graczy na ekranie i roznorodnosci gearu, wbicie kazdemu hi-res tekstur moglo by zajechac pamiec wiekszosci kart graficznych. Metody optymalizacyjne powodowalyby loading i unloading assetow z pamieci caly czas, co pewnie mialo by znaczacy wplyw na performance, zwlaszcza przy szybkich ruchach kamera.

Mysle ze ich przypadku to nie jest kwestia rozdzieloczsci tekstur (pikus, LODy tekstur i tak laduje sie z mipmap), a tego ze jakiś geniusz wpadl na to, ze przecież na kazda postac mozna uzyc 4 osobnych materiałów (tors, nogi, ręce, glowa) co łącznie nam daje przynajmniej 16 uniklanych tekstur (LOL).
Według to co oni powiedzieli nie ma sensu, to jest flaw na poziomie wczesnego projektu.
Cytuj:
With our 'maximum resolution' textures a large number of draw calls are made per character,

Stad moje wnioski. Ilosc DC nie zalezy od rozdzielczosci tekstur (nie wiem nawet skad taki pomysl ?), tylko od ich ilosci per-obiekt (jedna tekstura to jeden DC).
pozatym juz tekstura 2k spokojnie starczy zeby zrobic ladnie wygladajace postacie.
Ale co z tego jak ich silnik renderujacy jest poprostu zjebany. Ma zjebane oświetlenie, zjebany normal-mapping, zjebany sposob ladowania tekstur itd.

Tez mi sie nie wydaje zeby sciagnie contentu z serverow wchodzilo w gre. Przeciez w te gra by sie grac w tedy nie dało..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 10:25 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
Moze mi ktos wytlumaczyc ten remote rendering?.


http://graphics.stanford.edu/papers/pro ... tected.pdf

Dowod na to, ze SWTOR wykorzystuje remote rendering

http://www.darthhater.com/devtracker/to ... -dll-error


_________________



*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 10:38 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
sorc i operative.


Oj tam guardianem/Juggiem, assasinem/jedi shadow , powertech/vanguard tez się dobrze gra, najgorzej własnie mi się gra (PvE) sniperem i jeszcze gorzej gunslingerem.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 10:39 
Cytuj  
no w pve to porazka wiec nawet nie decyduje sie na pvp.
a niestety nie mam sily robic od poczatku innej postaci.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 10:39 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Nestor napisał(a):
Moze mi ktos wytlumaczyc ten remote rendering?.


http://graphics.stanford.edu/papers/pro ... tected.pdf

Dowod na to, ze SWTOR wykorzystuje remote rendering

http://www.darthhater.com/devtracker/to ... -dll-error


Ty to w ogole czytales? W tym systemie server renderuje hi-res obiekty i wysla je JPGiem do klienta. W przypadku SWTOR to by sie w zyciu nie sprawdzilo ze wzgledu na ilosc danych potrzebnych nonstop przez setki tysiecy klientow.

"bottlenecks are in the rendering and readback (about 100 milliseconds),
and in the JPEG compression (approximately 25 milliseconds).
Incoming request sizes are about 700 bytes each, and the
images returned from our deployed servers average 30 kB per request."


Case closed.


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 10:42 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
Ty to w ogole czytales? W tym systemie server renderuje hi-res obiekty i wysla je JPGiem do klienta. W przypadku SWTOR to by sie w zyciu nie sprawdzilo ze wzgledu na ilosc danych potrzebnych nonstop przez setki tysiecy klientow.


no i to sie wlasnie nie sprawdza i dlatego w ogole wylaczyli high-res textury w grze :) Nie sadze by na tym enginie mogli je kiedykolwiek wlaczyc, bo to by ich zarznelo. Ewentualnie wlacza high-res textury jak ilosc graczy spadnie im do poziomu ilosci graczy w becie.


_________________




Ostatnio edytowano 13 sty 2012, 10:50 przez Huragan, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 10:46 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no w pve to porazka wiec nawet nie decyduje sie na pvp.
a niestety nie mam sily robic od poczatku innej postaci.


PvP sniperem/gunem akurat gra się świetnie tylko w pve ssą.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 sty 2012, 10:49 
Cytuj  
a jak? bo probowalem ale jakas kefa mi wychodzi ;p

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 113  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.