MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SWTOR: Pogawędki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=39947
Strona 73 z 113

Autor:  Isengrim [ 13 sty 2012, 10:59 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Mendol napisał(a):
no w pve to porazka wiec nawet nie decyduje sie na pvp.
a niestety nie mam sily robic od poczatku innej postaci.


PvP sniperem/gunem akurat gra się świetnie tylko w pve ssą.

Ja tam nie narzekam, Corso dobrze tankuje, dps git, zasłonka w razie co daje trochę armora. Champa, szczególnie melee, nie wysoluję, ale elitki schodzą bez problemu.

Autor:  Spyke [ 13 sty 2012, 11:00 ]
Tytuł: 

Operative ,jest jedna z mocniejszych klas ,niektorzy mówią że op.
A powertech to przyadkiem nie ma odpowiednika -commando?
Osobiście gram sorcem w hybrydowym buildzie bez talentow z 3 ostatnich tierów i gra sie fajnie ,chociaz OP nie jest lecz daje w chuj toolsów do konkurowania z resztą klas.

Autor:  Piszpan [ 13 sty 2012, 11:09 ]
Tytuł: 

nie wiem jak to jest pewnie jakis bug ale melee clasy maja w chuj wiekszy dmg. jeszcze moge zrozumiec sina czy operativa (bo tez ma jakiegos hida) ale taki tank? moge tez zrozumiec duzy dmg u snipera bo ranged i musi postawic zaslonke ale juz nie moge zrozumiec weak dmg u merca ktory musi stac i castowac skille (castowalny skill z reguly powinien miec wiekszy dmg tak?) Pozatym brak slowa czy biegania u ranged clasy to tez z dupy wziete. Czasem sie serio zastanwiam po co taka klasa merc. Chyba ze chcieli z niego hilera zrobic tylko po ki chuj w opisie dali ze to dps. Jakos sobie radze mercem ale z moim sprzetem i buffami kazda inna klasa radzilbym sobie po prostu lepiej.

Autor:  Nestor [ 13 sty 2012, 11:17 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Nestor napisał(a):
Ty to w ogole czytales? W tym systemie server renderuje hi-res obiekty i wysla je JPGiem do klienta. W przypadku SWTOR to by sie w zyciu nie sprawdzilo ze wzgledu na ilosc danych potrzebnych nonstop przez setki tysiecy klientow.


no i to sie wlasnie nie sprawdza i dlatego w ogole wylaczyli high-res textury w grze :) Nie sadze by na tym enginie mogli je kiedykolwiek wlaczyc, bo to by ich zarznelo. Ewentualnie wlacza high-res textury jak ilosc graczy spadnie im do poziomu ilosci graczy w becie.


Ty w ogole nie rozumiesz tej pracy, ktora zacytowales. Starasz sie tylko nagiac to do swoich wyobrazen.

Remote rendering wysyla STATYCZNE klatki do klienta. To znaczy ze kazda klatka, kazdy obrot, transformacja czy inne uaktualnienie obiektu jest robione po stronie servera, a klient dostaje dwuwymiarowe dane.

Zeby bylo smieszniej, przy tym systemie gra mogla by miec de facto OGROMNE tekstury, tudziez bez limitu, bo wszystkie obliczenia, wlaczajac w to T&L byly by robione po stronie servera, a klient dzialalby na podobnej zasadzie jak flashowy odtwarzacz filmow. Dane gotowe do wyswietlenia byly by streamowane do klienta, a jedyne co klient by robil to renderowanie UI i logika gry po stronie klienta.

Autor:  Arturnik [ 13 sty 2012, 11:50 ]
Tytuł: 

@Piszpan

merc jest dobry, ale to nic innego jak glass cannon, zdychasz w chwile, uciec nie uciekniesz jak cie juz dopadna, zadnych narzedzi do zdobycia jakiejs przewagi w huttball/voidstar/alderaan nie masz wiec po prostu tylu stoisz i spamujesz tracer missile
mozna sie specnac na pyro, ale dmg srednio o ~100k dmg mniej sie robi, kosztem wiekszej mobilnosci wiec niestety nie warto.

Operative/Scoundrel jest mocny tak, ale jak juz ktos pisal, jego stun w plecy od razu zapelnia resolve bar - w tym momencie zrzucamy cc z siebie, jakis knockback i probujemy go zabic, no ale na innym lvlu niz 50 nie oczekiwalbym jakichs koryzstnych rezultatow.

Sorc juz troche gorzej bo moze robic praktycznie wszystko, ale idzie sie przyzwyczaic. Osobiscie wole zmierzyc sie z sorcem/sagem, operativem/scoundrelem niz juggernautem/guardianem czy powertechiem/vanguardem

Autor:  Bloodleaf [ 13 sty 2012, 11:56 ]
Tytuł: 

Spyke napisał(a):
A powertech to przyadkiem nie ma odpowiednika -commando?


Commando jest odpowiednikiem merca, vanguard = powertech.


@Mendol klucz grania snajperem/gunem to znaleźć sobie odpowiedni spot, zawsze biec na końcu grupy żeby nikt cie nie widział, snajperem można hilera na 3-4 strzały zdjąć nawet na niskim levelu i to własnie twój główny target, hilerzy, jak nie ma to wybierasz najbardziej miękkiego.

@Up mi resolve bar nie działa, dostaje stun, full resolve bar, wychodzę z cc po czym dostaję znów na twarz kupę stunów,blindów i uj wie czego tam jeszcze.

Autor:  Bloodleaf [ 13 sty 2012, 12:52 ]
Tytuł: 

Lvl 27 sith sorcerer - Tob of Fredon Nadd here.

Autor:  Piszpan [ 13 sty 2012, 13:15 ]
Tytuł: 

@arturnik
jade teraz na buildzie z pyrotecha. pod wykrecenie wlasnie 5k dmg z crita. nie jest zle jakies 250-380k dmg wykrecam. Plusem jest ze jestem mobilny biegam i 95% rzucam z insta. poki co najwiekszy crit jaki mialem to 4,3k. Przezywalnosc zadna i czuje sie taki useless bo ani w sumie dobrego dmg ani nic. Ot napierdalac i tyle. Czasem stun i knockback. Glass canon to powinien miec pierdolniecie a tego mi tu brakuje.

Autor:  Huragan [ 13 sty 2012, 14:11 ]
Tytuł: 

niedobrze Panowie, niedobrze... skoro GM Warcry z SWTORa odchodzi na inny server to cienko to widze :)
teraz pewnie shp przejmie paleczke a potem Tosiek... i w koncu znowu Niah jak juz nikt nie bedzie gral :)

Autor:  Bloodleaf [ 13 sty 2012, 14:30 ]
Tytuł: 

Jaki gm??? Cos ci się pomieszało Zarri, no chyba że masz na myśli moje parogodzinne "gmowanie" jak gm kasował postać i przekazał mi gm na jednego z moich altów.

I nie ja to nie kruzer, Niah miał na mysli co innego.

Autor:  zaboleq [ 13 sty 2012, 15:06 ]
Tytuł: 

Blood czemu się na inny serwer przeniosłeś tak z ciekawości?

Autor:  Krawata [ 13 sty 2012, 15:08 ]
Tytuł: 

Ja gram Powertechem i juz dawno nie miałem takiej frajdy z gry. Moze crity za duze nie wchodzą (aktualnie 47 lvl) - 2500/3000 ale za to jak odpale CD trudno mnie zabic solo lub 2 na 1. A mobilnosc jest super. Tylko biegam i strafuje melee :). Aktualnie gram Pyro bo dmg wiekszy ale do Huttballa lepszy jest ten build gdzie ma 8 sec stun/snare/knock resist (adv proto). Normalnie wbijam okolo 250k dmg. Całkiem ok jest tez tank build, którym grałem wczesniej ale gorzej było z dmg. Ciężko było zgniąć ale i ciężko kogoś zabic.

PS. I wydaje mi się że znerfowali (zcapowali) dmg z Death from above (takie AOE rakietowe).

Autor:  zaboleq [ 13 sty 2012, 17:38 ]
Tytuł: 

http://www.cdaction.pl/news-24445/star- ... wideo.html

Na filmiku wygląda fajnie z high-res teksturami. Patch niedługo więc może ktoś z was będzie miał możliwość potestować.

Autor:  Kole0 [ 13 sty 2012, 17:52 ]
Tytuł: 

holy shit, maja statki kosmiczne, maja miecze swietlne, a zarazy jeszcze nie nauczyli sie kontrolowac ;<.

Autor:  iniside [ 13 sty 2012, 17:57 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
holy shit, maja statki kosmiczne, maja miecze swietlne, a zarazy jeszcze nie nauczyli sie kontrolowac ;<.

Wniosek z tego taki ze natura zawsze wygrywa :lol: :lol:

Autor:  Bloodleaf [ 13 sty 2012, 18:06 ]
Tytuł: 

We wtorek \o/ w końcu będzie można normalnie grac wfy na levelach innych niż 50.

Cytuj:
Kolejny patch pojawi się w marcu
Imo powinni dodac w lutym jak chcą utrzymać ludzi.

Autor:  Mendol [ 13 sty 2012, 18:09 ]
Tytuł: 

w lutym to moze byc juz za pozno.

Autor:  Huragan [ 13 sty 2012, 18:11 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
w lutym to moze byc juz za pozno.


no nie wiem, 60-dniowe prepaidy sprzedaja sie na allegro jak cieple buleczki

Autor:  Mendol [ 13 sty 2012, 18:12 ]
Tytuł: 

chyba buleczki z tesco.
bo niestety widac, ze coraz wiecej ludzi daje sobie na 'luz'.

Autor:  Isengrim [ 13 sty 2012, 18:31 ]
Tytuł: 

Może takie było założenie? resuby co paczyk, popykają ludki 2 tygodnie nowe questy, a zapłacą za miesiąc. I tak się to będzie toczyć.
Zresztą pamiętajcie że w stanach mają straszne ciśnienie na PvE w porównaniu z EU/Rus, im nie przeszkadza kilkusekundowe rozstawianie zasłonki czy lag, bo sobie hamburgery klikają w 8 i jest spoko.

Strona 73 z 113 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team