zaboleq napisał(a):
sula napisał(a):
iniside napisał(a):
Arturnik napisał(a):
Badzmy szczerzy. Te "rasy" nawet sie duzo od ludzi nie roznia.. Najbardziej chyba Star Warsowa rase jest atm Twi'Lek. Reszte jakby zastapili ludzmi to pewnie malo kto by roznice zauwazyl ;e.
http://www.imgur.com/X0K2n.jpgtrolololo
![:p](./images/smilies/icon_razz.gif)
No to też wygrało
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Trochę lipa ale co tam. Dla SW KID wystarczy. Oby kiedyś też to poprawili.
Żeby to "poprawić" to by musieli zrobić całkiem nowe modele i animacje do nich + całą nową animacje mimiki i gestów podczas cutscenek. Olbrzymia robota ,czasochłonna i kosztowna.
Nie mówię ,że tego nie zrobią ,ale biorąc pod uwagę inne mmorpg to takie rzeczy się czesto nie zdarzają. W WoW chyba do tej pory modele i animacje pierwszych ras (human,etc) są takie jak w vanilla?
Choć może się mylę ja w WoW grałem tylko w Vanille i "wskoczyłem" na użyczone konto parę razy na dosłownie chwilę obczaić chyba w BC albo to WotLK już był?
W każdym razie jeżeli kiedykolwiek miało by to ulec zmianie to imo tylko i wyłącznie w duużym dodatku , jak gra będzie kosiła kasę i będzie olbrzymi płacz o to i EA-BW będą myśleć ,że ta olbrzymia kasa na to wydana przyniesie im jeszcze więcej ze względu na napływ nowych / powrót starych graczy.
Imho przez pierdylion cutscenek i full VO wprowadzanie takich zmian jest kosztowniejsze niź w innych mmoprg.
Bo SWTOR w zasadzie ma tylko 6 modeli. chudy , normalny , gruby (czy jeszcze był czwarta opcja?) x 2 płcie. Głowy są w zasadzie takie same , różnią się kolorem tekstury a rogi , czy twilekowe coś na głowie to jest podobna praca jak danie nowej fryzury.
Ja się tak zastanawiam czy to VO i cutscenki były az TAK drogie. Czy koszt gry bardzo podniósł mega marketing hype? Czy te 100 - kiladziesiąt milionów to jest po prostu Bullshit?
Nie jest to flejm z mojej strony i nie chcę się kłócić - bez ironii się po prostu zastanawiam.