MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Jest sens? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=18975 |
Strona 9 z 14 |
Autor: | Enderhawk [ 3 cze 2006, 17:28 ] |
Tytuł: | |
heh.. a ja jako nuub we wrzesniu 2005 jak zobaczylem 2 jedi lejacych sie w MOP, to serce przy gardle i oczy wlepione w monitor ![]() |
Autor: | Asmax [ 4 cze 2006, 12:20 ] |
Tytuł: | |
Dluga przerwa bym tego nie nazwal, wracalem co 1-2 miesiace na jakis czas. W CU owszem zabawilem najdluzej, a tempa zmienialem bo stary BH+Pistoleer niestety nie byl juz taki fajny. |
Autor: | Coriin [ 5 cze 2006, 07:39 ] |
Tytuł: | |
A ja powiem szczerze, w sobote odnowiłem subskrybcje i zacząłem sobie grać. Co mnie mile zaskoczyło to rzeźnia jaką robi moja Czerka Dart (dzięki Wulfga) pajączkom na Dathomirze. Teraz carbine naprawdę daje po garach. Ogólnie system nie jest taki tragiczny, pogram dłużej to zobaczę. Teraz musze dobić do 90lvl bo znowu coś odwalą w CU3. Z tego co widze to Atlantis ma sie nawet nieźle. I gra dość duzo Polaków. Pozdrawiam Coriin |
Autor: | ninor77 [ 6 cze 2006, 14:37 ] |
Tytuł: | |
Z naszego forum na swg-pl.com tez tak wnioskuje - dlatego wracam ![]() |
Autor: | Roven [ 7 cze 2006, 09:04 ] |
Tytuł: | |
Wracam najdalej w Sierpniu/Wrześniu. ![]() |
Autor: | ninor77 [ 7 cze 2006, 09:24 ] |
Tytuł: | |
no ja tez ale postaram sie juz byc w licpu lub nawet pod koniec czerwca |
Autor: | Kazio [ 8 cze 2006, 22:07 ] |
Tytuł: | |
edit : troszku popłakałem , że nie patchuje tak jak bym chciał. W każdym bądź razie zaczynam przycinać. ![]() |
Autor: | Kassei [ 15 cze 2006, 17:11 ] |
Tytuł: | |
Na wstępie chciałbym zanzaczyć, że nie jest to żaden atak na SWG, tylko opis pierwszych wrażeń osoby, która wróciła do SWG po kilku miechach abstynencji... Jako, że od czasu wprowadznia NGE do SWG grałem w kilka mmogów, to bardzo staram się patrzeć na wszystko w dość obiektywny sposób... a nie tylko w pryzmacie preNGE <-> postNGE... Tak jak mówiłem są to tylko moje pierwsze wrażenia, wieć mogę zdanie zmienić, bo naprawdę chcę dac grze szansę (dzisiaj wytrzymałem nawet 2h w SWG)... Plusy: +wielki świat +świetny housing +system vendorów i ogólnie handel w grze +kosmos +open PvP +duża ilość emotek +szybkie walki +to, że mogę grać z przyjaciółmi Minusy: -grafika (gram na takich samych ustawianiach co w listopadzie i to co wtedy wydawało mi się super obecie ssie na całego w porównaniu do takiego DDO albo FF - grafa sie zestarzała strasznie) -animacja (koszmar wrecz, niewiem jak kiedyś mi to nie przeskadzało) -masa bugów (obecnie to nawet prawidłowo postać na krześle nie siedzi-przynajmniej mi) -brak podziału profesji (każdy jest DD, tankiem, wiekszość debufferami, no może chyba tylko medic ma jasną rolę) -mozliwość solowania mobów CL93+ na 80lvl -grind solo -combat (nudny, mało widowiskowy-animacje specjali, kompletnie nieprzemyślany i niedopracowany, zero jakiejś strategi w walce, pozatym moby warpują, albo się zatrzymują w miejscu niewiadomo czemu ) -bounty check na który tak bardzo liczyłem, oczywiście nie działa -częsty restart serwerów -mało profesji -uproszczenie ekwipunku (brak AA i CA) Narazie to tyle... no ale bedę dalej próbował się przekonać do SWG... Starsznie się staram optymistycznie podchodzić do tego, ale jakos nie mogę długo w grze wytrzymać (kiedy grałem po 18h dziennie nawet)... Mam nadzieję, ze zrewiduję swoje zdanie i pod koniec miesiąca powiem "myliłem się, SWG jest wybitną grą, polecam każdemu" ![]() |
Autor: | Khraan [ 15 cze 2006, 17:40 ] |
Tytuł: | |
Kassei napisał(a): -bounty check na który tak bardzo liczyłem, oczywiście nie działa Widac nie zauwazyles na czacie tekstu ze bounty check zostal zastapiony starymi dobrymi terminalami bh. |
Autor: | Kassei [ 15 cze 2006, 18:05 ] |
Tytuł: | |
Khraan napisał(a): Kassei napisał(a): -bounty check na który tak bardzo liczyłem, oczywiście nie działa Widac nie zauwazyles na czacie tekstu ze bounty check zostal zastapiony starymi dobrymi terminalami bh. ![]() |
Autor: | Enhu [ 15 cze 2006, 18:12 ] |
Tytuł: | |
Kassei napisał(a): Na wstępie chciałbym zanzaczyć, że nie jest to żaden atak na SWG(nie, wcale), tylko opis pierwszych wrażeń osoby, która wróciła do SWG po kilku miechach abstynencji... Jako, że od czasu wprowadznia NGE do SWG grałem w kilka mmogów, to bardzo staram się patrzeć na wszystko w dość obiektywny sposób... a nie tylko w pryzmacie preNGE <-> postNGE... Tak jak mówiłem są to tylko moje pierwsze wrażenia, wieć mogę zdanie zmienić, bo naprawdę chcę dac grze szansę (dzisiaj wytrzymałem nawet 2h w SWG)...
Plusy: +wielki świat +świetny housing +system vendorów i ogólnie handel w grze +kosmos +open PvP +duża ilość emotek +szybkie walki +to, że mogę grać z przyjaciółmi Minusy: -grafika (gram na takich samych ustawianiach co w listopadzie i to co wtedy wydawało mi się super obecie ssie na całego w porównaniu do takiego DDO albo FF - grafa sie zestarzała strasznie) nie zapomnij ile lat ma swg w porównaniu do FF i DDO -animacja (koszmar wrecz, niewiem jak kiedyś mi to nie przeskadzało) w swg jest najwięcej emotikonów ze wszystkich mmo -masa bugów (obecnie to nawet prawidłowo postać na krześle nie siedzi-przynajmniej mi) fakt, najważniejsze w mmorpg jest siedzenie na krześle, a zwłaszcza jak sie na nim siada z odległości 4m+... podejdziesz na 1m do krzesla, usiadziesz i zonk... siedzi normalnie -brak podziału profesji (każdy jest DD, tankiem, wiekszość debufferami, no może chyba tylko medic ma jasną rolę) nie do końca, teraz jedi ma zchrzanione buffy, dlatego nie może robić za tanka, pozatym żadna inna profka nie może odgrywać tanka -mozliwość solowania mobów CL93+ na 80lvl od zawsze na cl80 można było solować zwykłe mobki cl93, jedi prenge w cu solowal necrosisa -grind solo PreCU FTW! -combat (nudny, mało widowiskowy-animacje specjali, kompletnie nieprzemyślany i niedopracowany, zero jakiejś strategi w walce, pozatym moby warpują, albo się zatrzymują w miejscu niewiadomo czemu ) jak sie stoi i poprostu strzela... gdzie tu strategia, dotego mówi to jedi z karabinem, co nie ma do niego żadnych skili -bounty check na który tak bardzo liczyłem, oczywiście nie działa zastąpiony terminalami, dziala jeszcze na żółtych mobkach -częsty restart serwerów pisze dokładnie, kiedy są resety serwów -mało profesji Jedi, bounty hunter, smuggler, medic, commando, spy, 4x trader, entertainer, naliczyłem 9 profesji, a ze specjalizacjami 12 -uproszczenie ekwipunku (brak AA i CA) teraz są ciuchy z statsami Narazie to tyle... no ale bedę dalej próbował się przekonać do SWG... Starsznie się staram optymistycznie podchodzić do tego, ale jakos nie mogę długo w grze wytrzymać (kiedy grałem po 18h dziennie nawet)... Mam nadzieję, ze zrewiduję swoje zdanie i pod koniec miesiąca powiem "myliłem się, SWG jest wybitną grą, polecam każdemu" ![]() |
Autor: | Gerrah [ 15 cze 2006, 18:23 ] |
Tytuł: | |
Kassei napisał(a): -grafika (gram na takich samych ustawianiach co w listopadzie i to co wtedy wydawało mi się super obecie ssie na całego w porównaniu do takiego DDO albo FF - grafa sie zestarzała strasznie) Wlasciwie to mozna powiedziec, ze grafika sie polepszyla - lepsze tekstury devsi dali. Kassei napisał(a): -animacja (koszmar wrecz, niewiem jak kiedyś mi to nie przeskadzało) Niestety.. Pozostaje miec nadzieje, ze kiedys devsi to poprawia. Kassei napisał(a): -masa bugów (obecnie to nawet prawidłowo postać na krześle nie siedzi-przynajmniej mi) Z krzeslem to troche przesadziles... To, ze po wylogowaniu siedziales w innym miejscu zdarzalo sie i przed NGE. A bugi byly, sa i beda zawsze. Nie da sie ich uniknac w produkcie, ktory jest caly czas rozwijany. Kassei napisał(a): -brak podziału profesji (każdy jest DD, tankiem, wiekszość debufferami, no może chyba tylko medic ma jasną rolę) Pozostaje czekac na specjalizacje... Mam nadzieje, ze to przywroci roznorodnosc. Kassei napisał(a): -mozliwość solowania mobów CL93+ na 80lvl Wczesniej tez sie dalo... Kassei napisał(a): -grind solo Wszyscy placza, ze chca pre-cu. Tam tylko i wylacznie bylo solo. Ale mi takze sie to nie podoba, wolalem grupy na Dantooine ![]() Kassei napisał(a): -combat (nudny, mało widowiskowy-animacje specjali, kompletnie nieprzemyślany i niedopracowany, zero jakiejś strategi w walce, pozatym moby warpują, albo się zatrzymują w miejscu niewiadomo czemu ) Warpowanie mobow bylo zawsze i jest spowodowane lagami. Zatrzymywanie sie NPC to jakis bug z pub29. I uwierz mi trzeba stosowac rozne taktyki w walce. Kassei napisał(a): -częsty restart serwerów Wnerwiajace... Kassei napisał(a): -mało profesji Przynajmniej devsi moga sie bardziej skupic na tych co istnieja. Jak wejda specjalizacje to mi to wcale nie bedzie przeszkadzac. Kassei napisał(a): -uproszczenie ekwipunku (brak AA i CA)
A najbardziej wkurza mnie unikanie przez devsow odpowiedzi na pytanie co z AA i CA... |
Autor: | Kassei [ 15 cze 2006, 18:50 ] |
Tytuł: | |
Enhu napisał(a): Kassei napisał(a): grafika (gram na takich samych ustawianiach co w listopadzie i to co wtedy wydawało mi się super obecie ssie na całego w porównaniu do takiego DDO albo FF - grafa sie zestarzała strasznie) nie zapomnij ile lat ma swg w porównaniu do FF i DDO FF XI Premiera: Świat- 28 października 2003 Polska- 08 listopada 2004 SWG Premiera: data premiery: 26 czerwca 2003 data wydania PL: 19 listopada 2003 DDO jest oczywiście młodszym produktem... |
Autor: | Kazio [ 15 cze 2006, 19:55 ] |
Tytuł: | |
Dziwne te StarWarsy. Pisałbym więcej ale nie napisze bo zaraz mnie będą fani "naprawiać". Nie ma tu niczego co by mnie trzymało przy grze. Gra wydaje mi się prosta ( nudna ) mimo , że świat StarWars wydaje się być sam w sobie bardziej skomplikowany ( ciekawy ). |
Autor: | scorpio007 [ 15 cze 2006, 20:59 ] |
Tytuł: | |
Kazio napisał(a): Dziwne te StarWarsy. Pisałbym więcej ale nie napisze bo zaraz mnie będą fani "naprawiać". Nie ma tu niczego co by mnie trzymało przy grze.
Gra wydaje mi się prosta ( nudna ) mimo , że świat StarWars wydaje się być sam w sobie bardziej skomplikowany ( ciekawy ). No niestety po NGE moze sie tak wydawac. Odkad wrocilem wszytko soluje. Nie czuje, ze to mmo. Ehhh, nigdy nie bedzie jak kiedys ![]() Ale i tak pogram. |
Autor: | Kostek [ 15 cze 2006, 21:03 ] |
Tytuł: | |
Kazio napisał(a): Dziwne te StarWarsy. Pisałbym więcej ale nie napisze bo zaraz mnie będą fani "naprawiać". Nie ma tu niczego co by mnie trzymało przy grze.
Gra wydaje mi się prosta ( nudna ) mimo , że świat StarWars wydaje się być sam w sobie bardziej skomplikowany ( ciekawy ). Nikt ci nie każe grać, wogole po co zabierasz głos jak nie masz nic do powiedzenia? Swoją droga to przez NGE kiedyś bylo ciekawiej. |
Autor: | mr.Henky [ 15 cze 2006, 21:55 ] |
Tytuł: | |
Hmm wiesz.. przed Nge bylo wiecej ludzi , i to o wiele , wiadome jest to ze jak jest z kim grac , nudy nie ma . A ga jakakolwiek by nie byla , piekna bez bugow etc , bez ludzi poprostu nudzi. Ekchem Cytuj: wogole po co zabierasz głos jak nie masz nic do powiedzenia?
Badz co badz to Forum , tutaj wkoncu ma prawo przedstawic swoja opinie , czy zdanie , nie wypada mu zabronic wypowiadania sie. Ktos cos pisal o emotkach W sumie jest ich duzo , ale wiekszosc jest animowana w identyczny sposob , szkoda ze swg jest nieme , powiem ze (tylko bez flame teraz prosze ![]() |
Autor: | Kostek [ 15 cze 2006, 23:54 ] |
Tytuł: | |
Ja nie wchodzę do działu Wow'a i nie wypisuje że gra dla dzieci, grafika jak w kreskowkach że nudna itp. itd. Więc nie rozumiem ludzi co takieposty piszą skoro sie nie podoba nie ruszam, nie zagladam proste. |
Autor: | Kassei [ 16 cze 2006, 00:22 ] |
Tytuł: | |
Kostek napisał(a): Ja nie wchodzę do działu Wow'a i nie wypisuje że gra dla dzieci, grafika jak w kreskowkach że nudna itp. itd. Więc nie rozumiem ludzi co takieposty piszą skoro sie nie podoba nie ruszam, nie zagladam proste. Weź się posłuchaj... ![]() Ehh... załamka ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Enhu [ 16 cze 2006, 00:54 ] |
Tytuł: | |
mr.Henky napisał(a): W sumie jest ich duzo , ale wiekszosc jest animowana w identyczny sposob , szkoda ze swg jest nieme , powiem ze (tylko bez flame teraz prosze
![]() ROFL ! jak to przeczytałem to spadłem z krzesła... jak nie masz nic konstruktywnego do wniesienia, to poprostu nic nie mów |
Strona 9 z 14 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |