MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SWTOR: Pogawędki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=39947
Strona 100 z 113

Autor:  sivar [ 23 mar 2012, 21:38 ]
Tytuł: 

wszędzie... wypowiedź dewvsów dotyczyła wszystkich, a nie tylko EU czy USA...

1,7Msubskrybowało tę grę. Nie podali zupełnie liczby ilu aktualnie wciąż jest subksrybentów - napomknęli tylko o"vast majority" - jasne.. statusy serwerów zdecydowanie temu przeczą...
gdyby mieli powody do dumy i naprawdę większosć wciąż grała i liczba była imponująca nieatpliwie by się nią pochwalili...

Autor:  IndiPL [ 25 mar 2012, 18:45 ]
Tytuł: 

Za bardzo sie spinasz, nie bronilem gry tylko stwierdzam fakt. Jeżeli wchodzisz sobie o 19 czasu PL i sie dziwisz ze w stanach jest mało graczy to gratuluje inteligencji :D. Patrze teraz na statystyki serwerów i w europie większość jest standard. Jedyne pytanie to co znaczy standard.

A teraz po troluje:):
Na serwerach WoW`a też nie ma samych heavy :wtf:, w chyba już nikt w niego nie gra:)

Autor:  Wedge [ 26 mar 2012, 08:02 ]
Tytuł: 

Sporo ludzi moze jeszcze grac bo sa ciekawi nowego pacza i tyle. 1.7M subow to moze bylo jeszcze ze 2 miesiace temu. Populacja na serwerach mogla chwilowo wzrosnac dzieki weekendowym trialom.

Autor:  Pocieszny [ 26 mar 2012, 10:20 ]
Tytuł: 

jeeeest nadzieja ;]

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=372036

Gildie ktore dostaly sie na PvE testerow , tutaj review 2pierwszych bossow na (story mode!/najlatwiejszy casual mode wprowadzony w 1.2)

gosci pisze ze wersja 8man to istny hardcore ,4h wipowania na pierwszym bossie , HardMode wersji nawet nie ruszyli a 16man N/C

a gdzie Hardmode/Nightmare do tego dodaje :

"Well, Bioware impressed again, and hard mode, for the first time feels HARD!!! I mean it feels really hard. We wiped for 4 hours on this boss and did NOT kill him. Cheers to bioware for coming through on their promise of more difficult raid encounters. The boss really felt like a progression raid boss should feel."

wprowadzaja nowe mechaniki bossow , brak bugow , wszystkie ecountery dzialaja plynnie bez problemow

Bedzie naprawde trudny raid =]
a za miesiac po wyjsciu 1.2 wchodzi 1.3 ;]

Autor:  mr.Henky [ 26 mar 2012, 10:59 ]
Tytuł: 

mówisz o tym nowym Operationie gdzie dali aż 4 bosów ? ;]
Inna sprawa czy oni sa faktycznie tak trudni czy tak zbugowani. Patrząc po tym co teraz było w obecnych operationach... sugerował bym sie tym drugim.

Autor:  Pocieszny [ 26 mar 2012, 11:14 ]
Tytuł: 

nie ma zadnych bugow , to pierwszy raid gdzie miedzy poziomami trudnosci story/hard/nightmare zmieniaja sie calkowiscie mechaniki na bossach i nie sa pobugowani , w co tez ciezko uwierzyc ,wystarczy poczytac wypowiedzi testerow , aktualnie tez KP i AV nie ma bugow ,

po to wynajeli doswiadczone gildie aby imna PTS'ach testowali end game i wylapywali wszystko , na YT jest kilka bossow z 8man Story Mode'a i nigdzie nie widac najmniejszych problemow jezeli chodzi o ecountery

Autor:  Pocieszny [ 26 mar 2012, 11:19 ]
Tytuł: 

wszystko hula zaskakujaco plynnie i to na PTRze :P

http://www.youtube.com/watch?v=6g3KxuRd ... AAAAAAAFAA

oby w retailu nie bylo problemow ,

a no i dodali na bossach w poszczegolnych modach czelendze za zabicie bossow w dany sposob , cos jak HMy w WoWie

Autor:  Mendol [ 26 mar 2012, 11:28 ]
Tytuł: 

pve raidy nie uratuja juz tej gry.

Autor:  Pocieszny [ 26 mar 2012, 11:30 ]
Tytuł: 

wazne aby bylo z kim porajdowac i miec odskocznie od dragon soula , rated WZ tez wporzo sie zapowiada

oby tylko nagrody za ukonczenie sezonu byly satysfakcjonujące

Autor:  mr.Henky [ 26 mar 2012, 11:38 ]
Tytuł: 

Patrząc po mechanice bossa.. to jest hardmode ? Bo jedyne co ci ludzie mieli "hardowe" to refleks przy uciekaniu z zarabiscie wielkich czerwonych okregów.. a raczej jego brak ;p

W sumie pamietam jak na jednym z wywiadów Bioware obiecywał że nie będzie robił z bossów wielkich gigantycznych stworów i robotów .

Autor:  mrynar [ 26 mar 2012, 11:48 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
pve raidy nie uratuja juz tej gry.


No dokladnie.

Patrzac w jaka strone zmierza gra (instacje, ranking WZ) skreslam ja z listy mmo do ktorych moglym wrocic.
Kolejna gra w ktorej glownym pomyslem jest kopiowanie (zazwyczaj nieudolne) rozwiazan z WoWa.

Autor:  Mendol [ 26 mar 2012, 12:17 ]
Tytuł: 

pograles w koncu w gw2 mrynar?

Autor:  mrynar [ 26 mar 2012, 12:44 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
pograles w koncu w gw2 mrynar?


nie, jakos nie jara mnie ta gra. Pewnie kupie, zeby pobiegac na WvW, ale to nie jest tytul na ktory czekam.

Autor:  Mendol [ 26 mar 2012, 13:10 ]
Tytuł: 

no ja tez dla www kupuje tylko.

Autor:  sula [ 26 mar 2012, 14:57 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Mendol napisał(a):
pve raidy nie uratuja juz tej gry.


No dokladnie.

Patrzac w jaka strone zmierza gra (instacje, ranking WZ) skreslam ja z listy mmo do ktorych moglym wrocic.
Kolejna gra w ktorej glownym pomyslem jest kopiowanie (zazwyczaj nieudolne) rozwiazan z WoWa.

To na logikę biorąc było jedyny możliwy 'scenariusz' (mógłbym powiedzieć 'a nie mówiłem' :P ).

Swtor ma story z Voice Over-em i animowanymi cyt-scenkami , i to jest wszystko co ma. Cała resztą to standardowe PvE i instancjowane PvP a la WoW.

Przecież BW ani nie zapowiadało ani nawet nie 'puszczało oka' ,że poza tym będzie coś w tej grze.

Sandbox-owych elementów brak i nie widać w budowie świata , możliwości silnika ani w designie gier BW aby można było je wprowadzić. Już abstrachując od tego ,że imo EA/ BW wcale by tego nie chcieli robić.

E-sport-u też się nie da za bardzo zrobić z tej gry bo jest mocno gear-based.
Siegów ani podobnych rzeczy , ani nie ma w zapowiedziach ani na to miejsca w mechanice gry , nie mówiąc o tym ,że silnik by się chyba zadławił patrząc na to co się w Ilum działo.


Story? No ok mogą dorobić ,tylko w jakim tempie mogli by je dodawać realistycznie?

Lotro będąc też story-based grą , i do tego w Lotro łatwiej jest dodać story-content bo VO jest tam mocno częściowe , tam samo cutscenki są tylko raz na jakiś czas no i nie ma w nich synchronizacji voice - mimika twarzy ,etc a story jak tam dodawali to się robi w parę godzin zazwyczaj.

Ok wiem na początku potrafili dużo więcej tego dodawać w SoA ,ale raz ,że nie robią (chyba ,ze ostatnio się zmieniło) tego już na taką skalę bo pewnie kosztuje to krocie , a dwa wtedy był force-grupping do dużej części story i dlatego też wystarczało na dłużej. Gracze tego nie chcą i story jest łatwe i solo friendly i dlatego też się je robiło w moment.

Patch ze story które starcza na parę godzin gry raz na nie wiem 6 tygodni powiedzmy - to jednak dużo za mało ,a wiecej imo się nie da zrobić bez ponoszenia olbrzymich kosztów i pewnie obniżenia jakości tego contentu.

Zresztą dodali coś od czasu premiery ze story?

Czy tylko Dungeonki i rajdy + bug fixy?


Imo jak ktoś lubi mmorpg w stylu WoW to pewnie będzie miał fun ze Swtor-em jeszcze długo.

Jak ktoś się znudził tym rodzajem 'design' w mmoprg to nie ma czego szukać i trzymać się jakiejś złudnej nadziei.

Autor:  Niah [ 26 mar 2012, 15:21 ]
Tytuł: 

oczekiwałem, że będzie nowym kotorem, nie był

Autor:  mr.Henky [ 26 mar 2012, 15:24 ]
Tytuł: 

Hmm jesli chodzi o 1.2
z głownych widocznych zmian będzie Legacy System który głownie skierowany jest do ludzi alto-lubnych. Jeśli skupiasz sie na jednym mainie , to za wiele ten system ci nie daje ( kukiełka do treningu np)

Kolejną zmianą jest dodanie AH i maila na statku. Dzięki temu na flotach będą jeszcze większe pustki :]

Druga część dungeona o zombi i jedna operacja z całymi 4 bosami. W sumie jak na EA to dziwne.. bo znając ich tendencje to napisali by że jest aż 12 bosów - po 4 na każdy poziom trudności :D

Dodadzą też normalne tekstury postaci po za cut scenkami .. mimo że wpierali że te obecne były najlepsze szczegółowe i b. dobrze wyglądające , tylko niektórzy gracze z wadą wzroku widzieli inaczej.

Cross-server warzony.

Bubblechata nie dadzą bo framerate gry drastycznie spada ( nie wiedzą czemu)

Autor:  sula [ 26 mar 2012, 15:26 ]
Tytuł: 

mr.Henky napisał(a):
Bubblechata nie dadzą bo framerate gry drastycznie spada ( nie wiedzą czemu)

lol gj BW

Autor:  Enhu [ 26 mar 2012, 20:10 ]
Tytuł: 

Pocieszny napisał(a):
wszystko hula zaskakujaco plynnie i to na PTRze :P

http://www.youtube.com/watch?v=6g3KxuRd ... AAAAAAAFAA

oby w retailu nie bylo problemow ,

a no i dodali na bossach w poszczegolnych modach czelendze za zabicie bossow w dany sposob , cos jak HMy w WoWie


poprawili optymalizację czy chodzi to na kompie z nasa?

Autor:  Piszpan [ 26 mar 2012, 22:26 ]
Tytuł: 

i tak zostanie czesc osob ktore beda klepac dungi i tak. a jak im dodadza nowe to beda srali ze szczescia.

Strona 100 z 113 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team