MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
SWTOR: Pogawędki https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=39947 |
Strona 100 z 113 |
Autor: | sivar [ 23 mar 2012, 21:38 ] |
Tytuł: | |
wszędzie... wypowiedź dewvsów dotyczyła wszystkich, a nie tylko EU czy USA... 1,7Msubskrybowało tę grę. Nie podali zupełnie liczby ilu aktualnie wciąż jest subksrybentów - napomknęli tylko o"vast majority" - jasne.. statusy serwerów zdecydowanie temu przeczą... gdyby mieli powody do dumy i naprawdę większosć wciąż grała i liczba była imponująca nieatpliwie by się nią pochwalili... |
Autor: | IndiPL [ 25 mar 2012, 18:45 ] |
Tytuł: | |
Za bardzo sie spinasz, nie bronilem gry tylko stwierdzam fakt. Jeżeli wchodzisz sobie o 19 czasu PL i sie dziwisz ze w stanach jest mało graczy to gratuluje inteligencji ![]() A teraz po troluje:): Na serwerach WoW`a też nie ma samych heavy ![]() |
Autor: | Wedge [ 26 mar 2012, 08:02 ] |
Tytuł: | |
Sporo ludzi moze jeszcze grac bo sa ciekawi nowego pacza i tyle. 1.7M subow to moze bylo jeszcze ze 2 miesiace temu. Populacja na serwerach mogla chwilowo wzrosnac dzieki weekendowym trialom. |
Autor: | Pocieszny [ 26 mar 2012, 10:20 ] |
Tytuł: | |
jeeeest nadzieja ;] http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=372036 Gildie ktore dostaly sie na PvE testerow , tutaj review 2pierwszych bossow na (story mode!/najlatwiejszy casual mode wprowadzony w 1.2) gosci pisze ze wersja 8man to istny hardcore ,4h wipowania na pierwszym bossie , HardMode wersji nawet nie ruszyli a 16man N/C a gdzie Hardmode/Nightmare do tego dodaje : "Well, Bioware impressed again, and hard mode, for the first time feels HARD!!! I mean it feels really hard. We wiped for 4 hours on this boss and did NOT kill him. Cheers to bioware for coming through on their promise of more difficult raid encounters. The boss really felt like a progression raid boss should feel." wprowadzaja nowe mechaniki bossow , brak bugow , wszystkie ecountery dzialaja plynnie bez problemow Bedzie naprawde trudny raid =] a za miesiac po wyjsciu 1.2 wchodzi 1.3 ;] |
Autor: | mr.Henky [ 26 mar 2012, 10:59 ] |
Tytuł: | |
mówisz o tym nowym Operationie gdzie dali aż 4 bosów ? ;] Inna sprawa czy oni sa faktycznie tak trudni czy tak zbugowani. Patrząc po tym co teraz było w obecnych operationach... sugerował bym sie tym drugim. |
Autor: | Pocieszny [ 26 mar 2012, 11:14 ] |
Tytuł: | |
nie ma zadnych bugow , to pierwszy raid gdzie miedzy poziomami trudnosci story/hard/nightmare zmieniaja sie calkowiscie mechaniki na bossach i nie sa pobugowani , w co tez ciezko uwierzyc ,wystarczy poczytac wypowiedzi testerow , aktualnie tez KP i AV nie ma bugow , po to wynajeli doswiadczone gildie aby imna PTS'ach testowali end game i wylapywali wszystko , na YT jest kilka bossow z 8man Story Mode'a i nigdzie nie widac najmniejszych problemow jezeli chodzi o ecountery |
Autor: | Pocieszny [ 26 mar 2012, 11:19 ] |
Tytuł: | |
wszystko hula zaskakujaco plynnie i to na PTRze ![]() http://www.youtube.com/watch?v=6g3KxuRd ... AAAAAAAFAA oby w retailu nie bylo problemow , a no i dodali na bossach w poszczegolnych modach czelendze za zabicie bossow w dany sposob , cos jak HMy w WoWie |
Autor: | Mendol [ 26 mar 2012, 11:28 ] |
Tytuł: | |
pve raidy nie uratuja juz tej gry. |
Autor: | Pocieszny [ 26 mar 2012, 11:30 ] |
Tytuł: | |
wazne aby bylo z kim porajdowac i miec odskocznie od dragon soula , rated WZ tez wporzo sie zapowiada oby tylko nagrody za ukonczenie sezonu byly satysfakcjonujące |
Autor: | mr.Henky [ 26 mar 2012, 11:38 ] |
Tytuł: | |
Patrząc po mechanice bossa.. to jest hardmode ? Bo jedyne co ci ludzie mieli "hardowe" to refleks przy uciekaniu z zarabiscie wielkich czerwonych okregów.. a raczej jego brak ;p W sumie pamietam jak na jednym z wywiadów Bioware obiecywał że nie będzie robił z bossów wielkich gigantycznych stworów i robotów . |
Autor: | mrynar [ 26 mar 2012, 11:48 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): pve raidy nie uratuja juz tej gry.
No dokladnie. Patrzac w jaka strone zmierza gra (instacje, ranking WZ) skreslam ja z listy mmo do ktorych moglym wrocic. Kolejna gra w ktorej glownym pomyslem jest kopiowanie (zazwyczaj nieudolne) rozwiazan z WoWa. |
Autor: | Mendol [ 26 mar 2012, 12:17 ] |
Tytuł: | |
pograles w koncu w gw2 mrynar? |
Autor: | mrynar [ 26 mar 2012, 12:44 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): pograles w koncu w gw2 mrynar?
nie, jakos nie jara mnie ta gra. Pewnie kupie, zeby pobiegac na WvW, ale to nie jest tytul na ktory czekam. |
Autor: | Mendol [ 26 mar 2012, 13:10 ] |
Tytuł: | |
no ja tez dla www kupuje tylko. |
Autor: | sula [ 26 mar 2012, 14:57 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Mendol napisał(a): pve raidy nie uratuja juz tej gry. No dokladnie. Patrzac w jaka strone zmierza gra (instacje, ranking WZ) skreslam ja z listy mmo do ktorych moglym wrocic. Kolejna gra w ktorej glownym pomyslem jest kopiowanie (zazwyczaj nieudolne) rozwiazan z WoWa. To na logikę biorąc było jedyny możliwy 'scenariusz' (mógłbym powiedzieć 'a nie mówiłem' ![]() Swtor ma story z Voice Over-em i animowanymi cyt-scenkami , i to jest wszystko co ma. Cała resztą to standardowe PvE i instancjowane PvP a la WoW. Przecież BW ani nie zapowiadało ani nawet nie 'puszczało oka' ,że poza tym będzie coś w tej grze. Sandbox-owych elementów brak i nie widać w budowie świata , możliwości silnika ani w designie gier BW aby można było je wprowadzić. Już abstrachując od tego ,że imo EA/ BW wcale by tego nie chcieli robić. E-sport-u też się nie da za bardzo zrobić z tej gry bo jest mocno gear-based. Siegów ani podobnych rzeczy , ani nie ma w zapowiedziach ani na to miejsca w mechanice gry , nie mówiąc o tym ,że silnik by się chyba zadławił patrząc na to co się w Ilum działo. Story? No ok mogą dorobić ,tylko w jakim tempie mogli by je dodawać realistycznie? Lotro będąc też story-based grą , i do tego w Lotro łatwiej jest dodać story-content bo VO jest tam mocno częściowe , tam samo cutscenki są tylko raz na jakiś czas no i nie ma w nich synchronizacji voice - mimika twarzy ,etc a story jak tam dodawali to się robi w parę godzin zazwyczaj. Ok wiem na początku potrafili dużo więcej tego dodawać w SoA ,ale raz ,że nie robią (chyba ,ze ostatnio się zmieniło) tego już na taką skalę bo pewnie kosztuje to krocie , a dwa wtedy był force-grupping do dużej części story i dlatego też wystarczało na dłużej. Gracze tego nie chcą i story jest łatwe i solo friendly i dlatego też się je robiło w moment. Patch ze story które starcza na parę godzin gry raz na nie wiem 6 tygodni powiedzmy - to jednak dużo za mało ,a wiecej imo się nie da zrobić bez ponoszenia olbrzymich kosztów i pewnie obniżenia jakości tego contentu. Zresztą dodali coś od czasu premiery ze story? Czy tylko Dungeonki i rajdy + bug fixy? Imo jak ktoś lubi mmorpg w stylu WoW to pewnie będzie miał fun ze Swtor-em jeszcze długo. Jak ktoś się znudził tym rodzajem 'design' w mmoprg to nie ma czego szukać i trzymać się jakiejś złudnej nadziei. |
Autor: | Niah [ 26 mar 2012, 15:21 ] |
Tytuł: | |
oczekiwałem, że będzie nowym kotorem, nie był |
Autor: | mr.Henky [ 26 mar 2012, 15:24 ] |
Tytuł: | |
Hmm jesli chodzi o 1.2 z głownych widocznych zmian będzie Legacy System który głownie skierowany jest do ludzi alto-lubnych. Jeśli skupiasz sie na jednym mainie , to za wiele ten system ci nie daje ( kukiełka do treningu np) Kolejną zmianą jest dodanie AH i maila na statku. Dzięki temu na flotach będą jeszcze większe pustki ![]() Druga część dungeona o zombi i jedna operacja z całymi 4 bosami. W sumie jak na EA to dziwne.. bo znając ich tendencje to napisali by że jest aż 12 bosów - po 4 na każdy poziom trudności ![]() Dodadzą też normalne tekstury postaci po za cut scenkami .. mimo że wpierali że te obecne były najlepsze szczegółowe i b. dobrze wyglądające , tylko niektórzy gracze z wadą wzroku widzieli inaczej. Cross-server warzony. Bubblechata nie dadzą bo framerate gry drastycznie spada ( nie wiedzą czemu) |
Autor: | sula [ 26 mar 2012, 15:26 ] |
Tytuł: | |
mr.Henky napisał(a): Bubblechata nie dadzą bo framerate gry drastycznie spada ( nie wiedzą czemu)
lol gj BW |
Autor: | Enhu [ 26 mar 2012, 20:10 ] |
Tytuł: | |
Pocieszny napisał(a): wszystko hula zaskakujaco plynnie i to na PTRze
![]() http://www.youtube.com/watch?v=6g3KxuRd ... AAAAAAAFAA oby w retailu nie bylo problemow , a no i dodali na bossach w poszczegolnych modach czelendze za zabicie bossow w dany sposob , cos jak HMy w WoWie poprawili optymalizację czy chodzi to na kompie z nasa? |
Autor: | Piszpan [ 26 mar 2012, 22:26 ] |
Tytuł: | |
i tak zostanie czesc osob ktore beda klepac dungi i tak. a jak im dodadza nowe to beda srali ze szczescia. |
Strona 100 z 113 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |