MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Knights of the Fallen Empire
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=44637
Strona 2 z 7

Autor:  Isengrim [ 29 cze 2015, 15:33 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

Ja wole sensownie zrobiony sklep + f2p/b2p. Raz ze praktycznie zadne mmo nie oferuje wszystkiego w abo, dwa ze denerwuja mnie "puste przebiegi" czyli albo niewykorzystany czas grania, albo nieciekawy kierunek rozwoju gry. Wole wydac te 15$ na to co mnie interesuje niz placic za dostep do serwera.

Autor:  sula [ 30 cze 2015, 08:46 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

Arturnik napisał(a):
Nie możecie patrzeć na przejście na F2P jako fail danej gry albo firmy. To całe F2P to dla zainteresowanego dana gra gracza to po prostu abonament + sklepik, a dla reszty Free trial.

Firmy za to maja więcej dostają pieniążków za tak naprawde żadna zmiana poza dodanin ograniczeń i sklepów, co zreszta podlinkowal juz Wedge ale te same statystyki wypuściło Turbine i SOE (Daybreak) wiec cieżko to kwestionować.

Turbine pochwaliło się parę miesięcy po przejściu Lotro, że wzrosły przychody z tej gry skokowo(niespodzianka zupełna :wink: ), a potem zapadła absolutna cisza na temat dalszych wyników. Od tamtej pory Turbine przeszło kilka restrukturyzacji i fal zwolnień, zrobiło MOBĘ, którą szybko zamkneło, a teraz robi gierki mobilne, a same ich MMORPG są stare i się wyludniają,a nowych nie robią. Success story to to nie jest.

SOE/Daybreak nie wiem co podało i kiedy, ale SOE to firma, która od czasu sukcesów bodajże EQ1 notowała straty prawie non-stop,(a pamietajmy, że SOE najwcześniej i najmocniej z zachodnich firm eksperymentowało ze sklepikami i innymi mikrotranzakcjami w MMORPG-ach zresztą na kilka róznych sposobów) a samo Sony mimo jeszcze większego skupienia się na rozryce i gamingu zdecydowało się pozbyć SOE.

TobiAlex napisał(a):
Już nie przesadzaj, bo wiodącym modelem są opcje f2p a nie abonament. Jakiś czas temu podawali raporty (o których też piszesz, tylko zdeczka wszystko poprzekręcałeś) i gdyby nie przejście na f2p, to mogliby pakować manatki. No i druga sprawa - po SWTOR ile tych mmo wyszło? Jedno?

F2P rzeczywiście pomogło Swtor bardzo mocno, bo gra zdychała, ale to jest raczej wyjątek, a nie reguła.

Druga sprawa, że temu "Superdata", którego liczby wszyscy podają to ja bym brał z dużą dozą rezerwy. Zresztą np. były pracownik Turbine liczby podawane przez Superdata dot. Lotro po prostu wyśmiał.

TobiAlex napisał(a):
No i druga sprawa - po SWTOR ile tych mmo wyszło? Jedno?

No właśnie.

Jakby F2P/B2P+sklepik MMORPG to był taki wspaniały biznes to by wychodziły kolejne, a mało kto się kwapi, żeby robić wielkobudżetowe MMORPG. Kilka takich dużych projektów zamknięto nawet przed premierą, nawet azjaci się wycofują i zamiast MMORPG w wyżej budżetowych projektach rzeżbią jakieś klony Diablo z opcjami MMO.

Firmy które były skoncentrowane wyłącznie czy prawie wyłącznie na wysokobudżetowych MMORPG szybko zmieniają profil robiąc inne rodzaje gier, przechodzą głębokie restrukturyzacje, zostają sprzedawane, zmniejszą liczbe studii deweloperskich lub/i są w niezłych opałach.

F2P i sklepiki się zajebiście sprawdziło w wielu rodzajach gier gdzie zarabia olbrzymie pieniądze - mobilnych, karciakach, róznych MOBA, lobby PVP i innych, ale akurat wysokobudżetowych AAA MMOPRG nie uratowały delikatnie mówiąc.

Autor:  Arturnik [ 30 cze 2015, 09:04 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

http://gamasutra.com/view/news/118359/G ... ercent.php
http://www.geek.com/games/dc-universe-o ... t-1443307/
http://www.engadget.com/2012/04/17/soe- ... p-success/

wysylam ci linki tylko tak dla twojej informacji, bo nie chce mi sie tej dyskusji i offtopu kontynuowac





Co do Knights of the Fallen Empire, mam nadzieje ze bedzie wiecej contentu niz w Shadow of Revan, ktory byl baardzo malutki

Autor:  sula [ 30 cze 2015, 09:44 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

Wszystko są to linki do informacji o wzroście przychodów w pierwszych miesiącach po zmianie, nie ma tam nic jak to długoterminowo wygląda. Poza tym DCUO i szczególnie DDO, to były gry o malutkiej populacji gdzie pięknie wyglądający % wzrostu można bardzo łatwo nabić.

Dalej bardziej mnie przekonuje to jak cały gatunek wysokobużetowych MMORPG wygladą teraz po latach 'szału F2P' niż hurraoptymistyczne press releases średniobudżetowych (no może z wyj EQ2) krótko po zmianie na sklepik.

Anyway off-top z mojej strony też kończe, a graczom Swtor życzę dobrej zabawy w dodatku.

Autor:  Arturnik [ 14 paź 2015, 09:14 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

20.10 wchodzi patch z dodatkiem, ale ten bedzie jeszcze zablokowany

27.10 mozna juz grac

- Z tego co wiem, zadnych nowych rajdow ma nie byc, flashpointy dostaja kilka poziomow trudnosci, to samo te ich rajdy,
- Leveling is "streamlined" for all players regardless of sub status. You will only need to play the "critical path" to level up: your class story, the expansion stories, and any major planetary stories.
- Instant level 60 character will be available in the Cartel Market. Those that receive Knights of the Fallen Empire will get one for free.
- Knights of the Fallen Empire is free to all subscribers after October 27. This expansion will include the features mentioned below and will be available on your account even if you unsubscribe. Subscribing after October 27 will also give you Rise of the Hutt Cartel and Shadow of Revan for free for the life of the account as well as 1 free instant level 60 character.

no i o dodatku
- The new storyline will feature the Republic and Empire being almost totally destroyed by the hidden Eternal Empire of Zakuul. This storyline starts right after the events of Ziost. Your character will become "The Outlander" and have to rally forces from all three factions to fight back. ("The Outlander" is not a new class.)

- Only 9 out of the 16 Chapters will be available at launch. They will release 1 chapter each month of the new storyline starting in January 2016. You will only have access to chapters that were available when you last subscribed. For example, if you unsubscribe in November and never subscribe again, you will not have access to Chapters 10-16. If you subscribe after July 2016, you will have access to all chapters.

jeszcze przypomne trailer

https://www.youtube.com/watch?v=Nzq9epS2b1A

Autor:  Senex [ 14 paź 2015, 12:07 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

Dzięki za info

Autor:  EloNis [ 14 paź 2015, 17:19 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

jaram się tym dodatkiem strasznie. zapowiada się bosko :> oprócz tego co arturnik napisał podobno mają zmienić bardzo dużo, na gameplay'ach widać chociażby zmiany w grafice. nowe rajdy pewnie dodadzą razem z wyjściem reszty chapterów. generalnie ten cały dodatek ma się skupiać głównie na warstwie fabularnej, ale z tego co słyszałem mają też usprawnić pvp co mnie osobiście bardzo cieszy :>

i to, że leveling zostanie taki jaki jest na zawsze też jest świetne :>

Autor:  Niah [ 14 paź 2015, 17:42 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

Gdyby było z kim grać :har:

Autor:  EloNis [ 14 paź 2015, 17:55 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

ja tam non stop gram. to Wy sie opierdalacie i nie gracie.

Autor:  Wedge [ 14 paź 2015, 19:55 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

EloNis napisał(a):
i to, że leveling zostanie taki jaki jest na zawsze też jest świetne :>

Czy przypadkiem w tym dodatku nie zostanie wprowadzone skalowanie sie levelu w poszczegolnych zonach?

Autor:  Nyx [ 14 paź 2015, 20:14 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

Tzn co? to jest grywalne mowicie?

Autor:  TobiAlex [ 14 paź 2015, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

A co się zmieniło odnośnie levelingu?

Autor:  Niah [ 14 paź 2015, 21:25 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

TobiAlex napisał(a):
A co się zmieniło odnośnie levelingu?


x12 za questy classowe

Autor:  EloNis [ 14 paź 2015, 23:02 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

generalnie do poniedziałku jest x12 expa za questy klasowe i story do 55lvl, ale od wejścia dodatku, tj. 27, postać będzie można na stałe wylevelować od 1 - 65 lvla na samych questach klasowych i story z dodatków. dodatkowo osoby które zasubskrybują w najbliższym czasie grę dostają wszystkie dodatki gratis i możliwość automatycznego wylevelowania jednej postaci do poziomu 60tego (coś jak w wowie przed draenorem).

@nyx
według mnie gra jest bardzo grywalna. zarówno osoby lubiące pvp jak i pve znajdą coś dla siebie. jeśli chodzi o pvp to masz warzone, ranked warzone, bitwy na starfightery (wygląda to trochę jak w elite: dangerous czy starcitizen jeśli chodzi o latanie po mapie, z tym że sterowanie jest znacznie uproszczone. do statków kosmicznych kupuje się ulepszenia, wynajmuje załogę, masz 4 klasy statków kosmicznych, w sumie jakieś 20 różnych statków które cechują się swoimi plusami i minusami itp.), open world pvp (najlepiej je robić na planetach gdzie ludzie daily questy robią, zawsze znajdzie się ktoś do zabicia). jeśli chodzi o pve to są oczywiście rajdy (8mki i 16tki), flashpointy (zwykłe, hardmode), conquesty (zdobywanie planet dla gildii poprzez różne aktywności jak robienie questów, pvp, crafting), mamy strongholdy dla ludzi co lubią się bawić w domek. generalnie gram już miesiąc i nie nudzi mi się (mimo że gram non stop pvp).

fajne jest teraz to, że nie trzeba mieć ranku do pvp gearu, więc w gruncie rzeczy można sobie nazbierać walutę na gear w trakcie levelowania i na max lvlu tylko kupić ów gear, polecam wbić przed max lvlem conajmniej 4k commendations (to jest około 40 warzonów na czysto, ale dochodzą do tego questy daily i weekly które znacząco przyspieszają zdobycie tej ilości) dzięki czemu na max lvlu można już sobie kupić cały podstawowy secik do pvp. warto to zrobić bo na max lvlu bez capa na expertise (stat do pvp) jest się generalnie bezużytecznym i ludzie wrzucają crity zabierające po 30 - 40% hp.

Autor:  TobiAlex [ 15 paź 2015, 00:17 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

Na pewno te dodatki dostaję za free? Czy po prostu na czas abonamentu? Bo w tej chwili mogę kupić Shadow of Revan Digital za ~70 zł.

Autor:  Senex [ 15 paź 2015, 00:35 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

Arturnik napisał(a):
- Knights of the Fallen Empire is free to all subscribers after October 27. This expansion will include the features mentioned below and will be available on your account even if you unsubscribe. Subscribing after October 27 will also give you Rise of the Hutt Cartel and Shadow of Revan for free for the life of the account as well as 1 free instant level 60 character.


TobiAlex wg tego co podał Arturnik po 27 subskrybenci dostana za free wszystkie dodatki. Huttów, Revana i Empire.

Autor:  TobiAlex [ 15 paź 2015, 08:13 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

Dzięki za info :)

Autor:  Arturnik [ 15 paź 2015, 08:25 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

W sumie jeszcze tego nie dodalem, a powinienem sprostowac:

Cytuj:
Only 9 out of the 16 Chapters will be available at launch. They will release 1 chapter each month of the new storyline starting in January 2016. You will only have access to chapters that were available when you last subscribed. For example, if you unsubscribe in November and never subscribe again, you will not have access to Chapters 10-16. If you subscribe after July 2016, you will have access to all chapters.

Autor:  Neonin [ 15 paź 2015, 11:36 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

Gram chyba 2 miesiąc - xp x 12 oznacza lvling postaci do maxa w 3 dni. Nie ma nudy ;) Story mode (prawie wszystkie) są bardzo spoko i dają dużo funu. PvP nieco kuleje ale taki to już urok tej gry. Są serwery mocno oblegane (niestety PVE) są i słabo zaludnione. Imo gra daje rade

Autor:  TobiAlex [ 19 paź 2015, 21:45 ]
Tytuł:  Re: Knights of the Fallen Empire

Aktywowałem dziś abonament. Czy na te bonusy się załapałem? Bo niby miał być jakiś ścigacz, ale w mailu nic nie widzę.

Strona 2 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team