MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Recka SW:G W CDA https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=8442 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Asmax [ 16 sie 2004, 15:54 ] |
Tytuł: | |
Sadze, ze gdyby ta recenzje pisal ktos pokorju DEXTERA czy jak on tam mial, wygladaloby to tak: http://groups.google.pl/groups?q=shadow ... .80&rnum=1 |
Autor: | Asmax [ 16 sie 2004, 20:02 ] |
Tytuł: | |
Nie ma co nawet dyskutowac z Nimi. Pieknie podsumowal swoje podejscie do tego odpowiedzia do Xantha: > I ilosci czasu, jaki nalezy poswiecic, > by taka gre poznac. Bo napewno nie jest to 7 dni. Ani 14. Mnie wystarcza moje 4. I cos mi sie zdje, ze jedyny problem z ta recka to ten, ze nie mozesz scierpiec tego, ze moze mi sie nie podobac cos, co podoba sie Tobie. ncmnts. |
Autor: | Mac [ 16 sie 2004, 21:12 ] |
Tytuł: | |
Mnie osobiscie wystarczylo ok. 10-14 dni zeby calkiem niezle poznac SWG, na tyle dobrze, ze dostrzegalem wady/zalety gry i moglem zdecydowac czy grac dalej czy nie. 10-14 dni - czyli tyle czasu ile wg. Covala ma redaktor na testowanie gry do recenzji... A co sie tyczy tego: Cytuj: Mnie wystarcza moje 4.
I cos mi sie zdje, ze jedyny problem z ta recka to ten, ze nie mozesz scierpiec tego, ze moze mi sie nie podobac cos, co podoba sie Tobie. Co za kretyn. To sie nazywa obiektywna recenzja dla wysokonakladowego i profesjonalnego (chyba) pisma o grach :/ A tak btw, chyba konrador pisal cos dla CDA? Czemu jemu nie powierzyli napisania recenzji SWG? Zwlaszcza ze (z tego co mi mowil Asmax) gral? ![]() Konradorze, trzeba bylo zrecenzowac rownierz SWG ![]() |
Autor: | Mac [ 16 sie 2004, 21:19 ] |
Tytuł: | |
A wniosek z tego wszystkiego taki, ze o czym by sie nie pisalo, to trzeba sie na tym znac. Jak sie na czyms nie znam, nie pisze :/ Czasem kupuje CDA i dotad zwykle zgadzalem sie z recenzjami, a tu opisali mmorpg'a i taki wstyd.. |
Autor: | scorpio007 [ 16 sie 2004, 22:32 ] |
Tytuł: | |
Piszecie ile redaktorzy maja czasu na poznanie swg i w ile dni wam wystarczy by poznac. NIE O TO CHODZI. Z tych cytatow i minusow ktore tu przedstwiacie wynika ze autor recenzji wogole nie ma pojecia co to MMO i tak jak by wogole w nia nie gral tylko obejrzal obrazki. Nie o to chodzi czy poznal gre tylko o to jakie BZDURY napisal. Bo to nawet nie 'nie obiektywna' wypowiedz a stek bzdur jak z jakiegos brukowca. |
Autor: | Mac [ 16 sie 2004, 22:58 ] |
Tytuł: | |
scorpio007 napisał(a): Bo to nawet nie 'nie obiektywna' wypowiedz a stek bzdur
W sumie masz racje ![]() |
Autor: | Xanth [ 17 sie 2004, 08:18 ] |
Tytuł: | |
Na pl.rec.gry.komputerowe toczy sie polemika z autorem tego tekstu. Znaczy, z mojej strony sie juz zakonczyla, nie przepadam dyskutowac z betonami. X. |
Autor: | Mark24 [ 17 sie 2004, 08:48 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Minusy:
1) -wciaz beta-wersja gry 2) -niegrywalna na trybie solo 3) -slimaczy rozwoj postaci 4) -walki emocjomujace inaczej 5) -iscie kosmiczna ekonomia 6) -nuda nuda nuda to i ja się wypowiem, co prawda tylko o tych minusach z cytatu, bo artykułu nie czytałem i nie przeczytam (w dalszym ciągu utrzymuję, że 90% kupujących CDA kupuje płytki, a gazetkę przejrzy w kiblu jak nie zapomni, a dla mnie płytki są bezwartościowe) 1) na pewno nie beta - gra się bardzo przyjemnie, czasami mobek potrafi zniknąć (tzn. pojawia się około 50m metrów dalej i trzeba za nim biec) ale zdaża się to raz na kilka godzin gry - po za tym bugów nie uświadczyłem 2) grałem w kilka mmorpgów, jeszcze więcej spróbowałem - powiem tyle ta gra jest najbardziej grywalnym mmorpgiem w trybie solo jaki kiedykolwiek widziałem. Od początku do końca da się grać tylko solo i zrobić w ten sposób każdą profesję w szybkim czasie (2-3 tygodnie) 3) postać się robi w 2-3 tygodnie, porównując to do FFXI - rok, lub AO - rok to rzeczywiście iście ślimaczo.... 4) walki wyglądają tak jak w 90% mmo - czyli klawisz attack + specjale. Nikt tu żadnej ameryki nie odkrył, nie są ani słabe ani odkrywcze. 5) ekonomia jest bardzo dobra, nie wiem co znaczy kosmiczna, nie widziałem armorków za 6mln. Praktycznie po 3-4 dniach gry stać mnie było na drugi od góry set armorka, teraz nawet kupiłem jedną część composite. Nawet totalny newbe jak się uprze po tygodniu grania będzie biegał w full composite (ceny seta zaczynają się już od 60-70k), nie mam praktycznie żadnych problemów z kasą, maly domek kosztuje (z tego co słyszałem) 10-12k 6) nuda to pojęcie względne - ja się nie ruszam z tatooine bo nie widziałem nawet 10% tej planety. Świat jest ogromy. Graczy jest kupa. Lecąc ścigaczem na misję - czasami mam wrażenie, że cała planeta to jedno wielkie miasto - domy, koparki, manufactury, miasta graczy - non stop budynki ![]() |
Autor: | scorpio007 [ 17 sie 2004, 08:57 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): a gazetkę przejrzy w kiblu jak nie zapomni, a dla mnie płytki są bezwartościowe
Jak bys zgadl. CDA kupuje raz na rok i czytam go tylko w kiblu zeby sie nie nudzic ![]() ![]() A jacy ludzie twoza i czytaja te GAZETE mozna zobaczyc w AR. |
Autor: | Mark24 [ 17 sie 2004, 09:11 ] |
Tytuł: | |
Po ostatnie pisanie recenzji mmorpga po 4 dniach gry, jest równoznaczne z pisaniem recenzji cRPG-a po 4 minutach gry. MMORPGi z zasady są grami znacznie bardziej skomplikowanymi i potrafiącymi zapewnić rozrywkę nawet na lata. cRPG-i zwyklę przechodzę do końca w tydzień maksymalnie i jestem expertem ![]() W MMORPGu po tygodniu gry cały czas jesteś zagubionym noobem ![]() Więc samo pisanie recki po 4 dniach gry (pewnie pograł łącznie kilka godzin) jest po prostu śmieszne i dobrze napisał Mrynar ŻENUJĄCE. |
Autor: | Xanth [ 17 sie 2004, 09:14 ] |
Tytuł: | |
Mark, pozwolilem sobie zacytowac twoja wypowiedz na prgk, mam nadzieje, ze nie masz mi za zle ![]() X. EDIT: O, widze ze sie dolaczyles ![]() |
Autor: | Mark24 [ 17 sie 2004, 09:27 ] |
Tytuł: | |
tak, ale trochę nie mam czasu, do tego niewygodnie mi się czyta newsy. Mam kupę roboty w tym tygodniu. Btw. na moim sprzęcie 1.7XP, 512MB Ramu, radeon 9600PRO - rzeczywiście w mieście potrafiło się przyciąć do 1FPS-a na sekundę (kwestia doczytania np. 30 graczy w kantynie i przesłania danych z HDD do grafy, nałożenie tekstur itd). Dokupiłem kolejne 512MB i mam w mieście nawet w kantynie przy 20 graczach tancujących - 7-15FPS-ów, po za miastem non stop praktycznie 29FPS (to chyba górna granica). Niestety MMORPGI to towar luksusowy i każdy nowy tytuł (może oprócz WoW-a skierowanego do dzieci z battlenetu) jest wymagający. Grupa docelowa graczy w mmo to człowiek pracujący (a więc w wieku 20+ lat)posiadający kartę kredytową (a więc i zdolność kredytową) - a takiego człowieka bez problemu stać na komputer średniej klasy (bo taki komuter jest wymagany - trzeba tylko pamiętać, że na zachodzie średnia klasa oznacza trochę inny sprzęt niż średnia klasa w Polsce). Nic wracam do roboty bo się nie wyrobię :/ |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |