MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Jump to lightspeed, pierwszym rzutem oka...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=9030
Strona 2 z 5

Autor:  Vasqes [ 4 paź 2004, 15:20 ]
Tytuł: 

super.

Rozumiem. Powiedz tylko jak jest jeszcze z obsluga tych wszystkich dobrodziejstw ktore sa w symulatorach ? Joye, targetery. Czy walka jest Stricte symulatorowa ? czy jest Lock`owanie targetu ? i obserwacja targetu ciagla tzw. sledzenie wzrokiem ? czy sa raqkiety samonaprowadzajace ? czy sa dopalacze ? i czy wyglada to jak walka niewiem czy grales cos ala privateer ? jesli tak to Dopalacze to taki Burst Run in space ? dobrze mowie ?

z tego co widze z odleglosciami troche przesadzili haha 4000 m :) do stacji kosmicznej hahaha byloby to duzo duzo za pozno na jakis manewr :) no ale to drobiazg.

Autor:  Xanth [ 4 paź 2004, 16:15 ]
Tytuł: 

Walka jest czysto symulatorowa. Nie ma zadnego lockowania targetu, jak nie umiesz latac mysza albo joystickiem, to nawet sie nie zabieraj do walki ;)

Oczywiscie, musisz cel sledzic wzrokowo. Jesli masz go za plecami, albo pozazasiegiem widzenia, to masz strzaleczke (jesli go wczesniej "zaTABowales") i widzisz do na radarze. Pozatym masz komputer celowniczy, ktory ci "podpowiada" w ktore miejsce strzelac, by strzaly dosiegly wroga (jak wiadomo, jesli strzelasz w cel ruchomy, to musisz strzelac przed nim, a nie bezposrednio w niego, dotyczy to, gdy cel porusza sie prostopadle do ciebie). Co do rakiet samonaprowadzajacych... wiesz, na taki sprzet to trzeba miec skilla.. rakiet roznego typu jest cala masa, ale nie mialem okazji przetestowac w praktyce ;)
Boostery oczywiscie sa, i cala masa innego dodatkowego wyposazenia. Najbardziej wredna rzecza jest limit ladownosci statku. Bo moze sie okazac, ze kupiles super zajebisty sprzet i nie mozesz go zaladowac tylko dlatego, ze jest za ciezki hehe

Oczywiscie joy jest obslugiwany (prawie identycznie jak w XWA) :)

X.

Obrazek

Autor:  Vasqes [ 4 paź 2004, 16:29 ]
Tytuł: 

heh Xanth :) Lockowanie targetu jest nawet w F16 czy w Apache in real. Ale ok kumam oco chodzi czyli walka jak w privaeer. bez Joya pewnie mozna zapomniec o dobrej grze czyli stare symulatory ale to fajnie. Lag tutaj jest permanetnym zabujaca ale jesli mowisz ze go nie doswaidczyles to ok. pewnie tylko pozycje sa przekazywane.

dzieki

Autor:  buloff [ 4 paź 2004, 16:42 ]
Tytuł: 

HA HA zalapalem sie, zaraz zaczne se latac

Autor:  Xanth [ 4 paź 2004, 17:00 ]
Tytuł: 

Vasqes, mi chodzi o "lockowanie" jak w walce naziemnej w SWG. Nie zaznaczenie celu, tylko to, ze jak zalockujesz, to obojetnie w jakiej pozycji jestes, to strzal trafia zawsze do celu. Tak to nie ma, chyba ze rakiety samonaprowadzajace. Jesli lockowaniem nazywasz zaznaczenie ("zatabowanie") celu, to oczywiscie jest. Ale zeby go trafic, to juz musisz polatac za nim :)

X.

PS. Generalniem widze strasznie duze podobienstwa do XWA (X-Wing Alliance) odnoscie sterowania i fizyki lotu, co moim zdaniem wychodzi tylko na plus :) Co oczywiscie nie znaczy, ze JTL to rasowy symulator, nie.. To raczej taki symulator arkadowy, ale bardzo przyjemny w odbiorze :)

PS2. Na tych screenach ladnie widac dzialanie komputera celowniczego. To ten zielonkawy "krzyzyk" na wrogu (na drugim screenie przed nim) ;)
http://www.xanth.eu.org/screeny/swg/jtl ... ot0038.jpg
http://www.xanth.eu.org/screeny/swg/jtl ... ot0039.jpg

PS3. I przy okazji wyjasniam co oznaczaja wzkazania celownika:
http://www.xanth.eu.org/screeny/swg/jtl ... ot0055.jpg
Od lewej.. zielony maly paseczek i cyferka 754 oznacza ilosc mocy w dopalaczu, duzy blekitny pasek to ustawienie predkosci, cyferka 388 to szybkosc lotu, czerwony pasek i cyferka 351 to poziom naladowania broni. W lewym dolnym rogu mamy radar ktory takze pokazuje stan oslon (niebieska zewnetrzna obwodka, w tym wypadku oslon nie ma, czyli jest puste miesce w srodku) i stan pancerza (czerwone koleczko w srodku). Maly niebieski krzyzyk posrodku pokazuje kierunek manewrowania. Oczywiscie wszystko zalezy od elementow jakie wlozylismy...szybkosc od silnika, dopalacze od jakosci boostera, ilosc mocy w broni od samej broni. Duzo tez zalezy od reaktora i tego, jak szybko i jak duzo produkuje pradu ;)
Oczywiscie jest tez "tachometr" ktory umozliwia dostosowanie predkosci do celu oraz autopilot :)

Autor:  Vasqes [ 4 paź 2004, 17:06 ]
Tytuł: 

Kurde to taki dogfight troche potrwa nie ? jak bedzie sie tk kluczyc i kluczyc zeby trafic gracza. niemowie o NPC bo to bedze prostsze ale z graczem przyjdzie "chwilke" powalczyc. 1:1 moze byc dosc dlugie w takiej konstrukcji gry chyba ?

Autor:  Xanth [ 4 paź 2004, 17:14 ]
Tytuł: 

Vasqes, oj tak, moze troche potrwac, szczegolnie, jesli ty i przeciwnik macie szybko regenerujace sie oslony i umiecie dobrze latac. Wtedy mozna sie calymi godzinami scigac po sektorze ;)

X.

PS. Oczywiscie przeciwnik moze tez w kazdej chwili nawiac w hiperprzestrzen (kalkulowanie trasy trwa kolo 60 sekund) ;)
Dodam jeszcze, ze nie mozna na wroga ustawic autopilota, trzeba manewrowac recznie :)

I tak sie ciesze, ze moja wypracowana dawno temu metoda "wsiadania" na ogon dziala tutaj idealnie hehe.

Autor:  Mac [ 4 paź 2004, 20:09 ]
Tytuł: 

A zasady pvp takie same jak na ziemi? Czyli FvF/overt/covert?

Autor:  Xanth [ 4 paź 2004, 20:37 ]
Tytuł: 

Niby tak, ale jak jako covert trafisz kogos z drugiej frakcji, dostajesz TEFa i na ten czas jestes overt. Czyli praktycznie w kosmosie zawsze mozesz walczyc. Co najciekawsze, mozesz byc na ziemi neutralny bedac np. imperialnym pilotem i w kosmosie normalnie walczyc w PvP (przynajmniej w becie, jako neutral stalem sie pilotem imperialnym i tylko w kosmosie jestem imperial, na ziemi nie, nie wiem jak to bedzie wygladalo w retailu, ale chyba juz tak sie nie da) :) Pozatym dla PvP sa dwa nowe sektory, "Odlegle rubieze" i "Kessel", jako neutral sie tam nie dostaniesz (podobno) :)

X.

Autor:  Mac [ 4 paź 2004, 21:06 ]
Tytuł: 

Cytuj:
jako covert trafisz kogos z drugiej frakcji, dostajesz TEFa i na ten czas jestes overt


Fajnie :]
Mam nadzieje ze tak zostanie, a nie ze to np. bug ;)

Zwlaszcza ze wlasnie reaktywowalem konto ;)

Autor:  Aenima [ 4 paź 2004, 21:12 ]
Tytuł: 

o mac reaktywowales to moze ja tez akiedy to jtl ma wyjsc?

Autor:  Mac [ 4 paź 2004, 21:57 ]
Tytuł: 

27. wg. interact.

Myslalem ze sie zainteresuje WoW troche, ale jak przeczytalem jak wyglada pvp to zmienilem zdanie (wg. mnie juz SWG ma lepszy system). Moze jakis pvp serwerek kiedys zrobia... Tymczasem pogram w SWG :]

Trzeba dzis bedzie troche pofarmowac na tego YT-1300 ;)

Autor:  Mac [ 4 paź 2004, 22:00 ]
Tytuł: 

Xanth, z ciekawosci, jakich profesji wymaga shipwright?

Autor:  scorpio007 [ 4 paź 2004, 22:15 ]
Tytuł: 

Hej LUDZIE!!!! Dzisiaj dostalem zaproszenie do BETA TESTU!!!!!!! :]

Autor:  Xanth [ 4 paź 2004, 22:25 ]
Tytuł: 

Wymaga 4000 artisana +30k expa general craft :)

X.

PS. Czyz to nie jest ladne? (Naboo, w oddali Rori, na glownym planie Naboo Space Station i moj TIE Fighter) ;)

Obrazek

Autor:  scorpio007 [ 4 paź 2004, 22:29 ]
Tytuł: 

Xanth, bedziemy testowac razem!!!!!!! :D

Autor:  Xanth [ 4 paź 2004, 22:35 ]
Tytuł: 

Spoko, gram teraz imperialna pilotka Yev Xanth ;)
Ale zrobie chyba 3 chara w rebelli, zeby Z-95 zobaczyc. Na X-Winga nie starczy czasu, pozatym nie chce mi grac inna postacia niz moja regularna na Eclipse. Jako, ze to beta test, to sobie tylko testuje ;)

X.

PS. Kokpit TIE Fightera :)

Obrazek

Autor:  Xanth [ 4 paź 2004, 22:46 ]
Tytuł: 

Acha, przestrzen jest na tyle duza, ze bez waypointow bardzo latwo sie jest zgubic. Szczegolnie, ze w kosmosie jest niewiele punktow odniesienia. Lecisz, lecisz i nagle okazuje sie, ze czarna pustka dookola, nikogo nie ma i w ogole nie wiesz gdzie jestes i ktoredy do domu ;)

X.

Autor:  Peonz0r [ 4 paź 2004, 23:11 ]
Tytuł: 

Cholera waham sie miedzy SWG a L2 :( Ale ten dodatek z lataniem przewaza na SWG :( No i /me wanna be a sith :o
A wlasnie.... mozna zostac Sithem?

Autor:  Xanth [ 4 paź 2004, 23:20 ]
Tytuł: 

Nie, w tych czasach bylo tylko 2 sithow. Ale mozna zostac (po wielu bolach) dark jedi :)
Ja tam osobiscie wole pilota, niz swiecacy patyk (ale to z zamilowania do symulatorow w konwencji SW) ;)

X.

PS. Acha, pojawily sie nowe emoty. Wpiszcie 'rotfl' to zobaczycie sliczna scene tarzania sie po ziemi ze smiechu ;)
http://www.xanth.eu.org/screeny/swg/jtl ... fl-lol.avi

Strona 2 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team