MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

CU II (NGE)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=16282
Strona 15 z 35

Autor:  Kostek [ 8 lis 2005, 01:50 ]
Tytuł: 

Kass jak już nie masz zamiaru grac to RAZORS chetnie sie zaopiekują twoimi rzeczami szkoda żeby sie zmarnowaly :D możesz wrzucic do magazynu albo dac mi :]
Torel

Autor:  Alucard [ 8 lis 2005, 08:41 ]
Tytuł: 

.... " Anti Decay Kits

With the removal of item damage and decay, the “Anti-decay kit” veteran reward is not as useful as it once was. Rather than deleting these items or leaving them with a useless ability, they are being changed into a new rare useful item: the Profession Restart Kit.

The Profession Restart Kit is similar to the “respec item” which all existing players will receive at login, but with some very important differences:

The Profession Restart Kit allows you to change your class, but does NOT convert any pre-existing combat levels. If you are a level 90 Bounty Hunter and you use the Profession Restart Kit to choose Smuggler, for example, then you will become a level 1 smuggler. Unlike the “respec item”, the Profession Restart Kit does not convert your combat levels to the new class. It * only * changes your class.

The Profession Restarter kit is tradable, whereas the 10-charge profession respec item is not tradable.

The Profession Restarter kit is one-shot only. Once you use it to change classes, it will cease to exist.

ADK kits which have not been applied to items will convert automatically to Profession Restart Kits when you login. ADK's that have been applied to items will turn into Profession Restarter Kits when they are removed from the item to which they have been applied. ....


Hehe no to ja mam trzy...

Powiem tak.... jest to niezly pomysl uwazam....

Lecz powinien on byc otrzymywany mniej wiecej co pol roku i nie tylko raz na konto...wtedy mozna by bylo przezyc problem jednej profesji na chara...

Autor:  Kassei [ 8 lis 2005, 15:33 ]
Tytuł: 

Zastanawia mnie jedna rzecz.... Skoro postacie mają być osiemdziesięcio-levelowe i jedynie veteran gracze mogą mieć 90 level dlaczego w grze standardowo są 94 levele.....

1 poziom (Hitman) - 18 leveli
2 poziom (Man Hunter) - 26 Leveli
3 poziom (Assasin) - 25 leveli
4 poziom (Bounty Hunter) - 25 leveli

....co daje 94 levele

Autor:  Gefaran [ 8 lis 2005, 15:43 ]
Tytuł: 

Kto to wie dlaczego? Moze jakies uber questy beda odblokowywac levele powyzej 90go, moze przygotowuja sie do kolejnych zmian w inny sposob niz do tej pory, roznie moze byc pogramy zobaczymy :wink:

Autor:  Enhu [ 8 lis 2005, 15:45 ]
Tytuł: 

Ja już nic nie wiem, nie pytajnie mnie o nic

Autor:  Khraan [ 8 lis 2005, 16:16 ]
Tytuł: 

Kassei napisał(a):
Zastanawia mnie jedna rzecz.... Skoro postacie mają być osiemdziesięcio-levelowe i jedynie veteran gracze mogą mieć 90 level dlaczego w grze standardowo są 94 levele.....

1 poziom (Hitman) - 18 leveli
2 poziom (Man Hunter) - 26 Leveli
3 poziom (Assasin) - 25 leveli
4 poziom (Bounty Hunter) - 25 leveli

....co daje 94 levele


Maksymalny poziom jest 90 dla KAZDEGO. Nie dla veteranow. Tyle tylko ze veci od razu beda miec 80 (albo taki jaki maja postac) a nowe postacie musza te 90 lvlowac od 1. (jak sie komus chce moze policzyc znaczki oznaczajace lvle w tabelce rozwoju, srodkowy okrag, takie drobne ciemne kropki na obwodzie, uklad kropek dla kazdego ze stopni jest inny).

Autor:  Obi'v [ 8 lis 2005, 16:25 ]
Tytuł: 

Wedlug mnie pomysl z jedna profesja do konca jest bez sensu. Co prawda sa respeci, ale to juz nie to samo. Poza tym jednym ''szczegolem'' NGE podoba mi sie.


ps. www.starwarsgalaxies.com
Boba Fett przy tym logu u góry nie ma antenki, looooooool

Autor:  kamilus [ 8 lis 2005, 16:55 ]
Tytuł: 

cl80-90 ma być TYLKO dla vetów...

Autor:  Kassei [ 8 lis 2005, 17:14 ]
Tytuł: 

Khraan napisał(a):
Kassei napisał(a):
Zastanawia mnie jedna rzecz.... Skoro postacie mają być osiemdziesięcio-levelowe i jedynie veteran gracze mogą mieć 90 level dlaczego w grze standardowo są 94 levele.....

1 poziom (Hitman) - 18 leveli
2 poziom (Man Hunter) - 26 Leveli
3 poziom (Assasin) - 25 leveli
4 poziom (Bounty Hunter) - 25 leveli

....co daje 94 levele


Maksymalny poziom jest 90 dla KAZDEGO. Nie dla veteranow. Tyle tylko ze veci od razu beda miec 80 (albo taki jaki maja postac) a nowe postacie musza te 90 lvlowac od 1. (jak sie komus chce moze policzyc znaczki oznaczajace lvle w tabelce rozwoju, srodkowy okrag, takie drobne ciemne kropki na obwodzie, uklad kropek dla kazdego ze stopni jest inny).

A weź mi powiedz co ja zrobiłem? Podane przezemnie wartości nie są przecież wyssane z dupy baby-jagi tylko są ilościa kropek na każdy level !!!!! Jakim cudem jest tych kropek 94 (92 kropki ale levele 94) skoro wg ciebie maksymalny level to 90 ?????

Autor:  Ashton [ 8 lis 2005, 17:20 ]
Tytuł: 

moze ostatnia kropka na liscie jednego to pierwsza na liscie drugiego ?

Autor:  Khraan [ 8 lis 2005, 17:50 ]
Tytuł: 

Kassei napisał(a):
A weź mi powiedz co ja zrobiłem? Podane przezemnie wartości nie są przecież wyssane z dupy baby-jagi tylko są ilościa kropek na każdy level !!!!! Jakim cudem jest tych kropek 94 (92 kropki ale levele 94) skoro wg ciebie maksymalny level to 90 ?????

Wlasnie policzylem dla jedi, jest ich dokladnie 90:

Fundamentals - 16
Essentials - 25
Expertise - 24
Mastery - 23
Mamy 88 kropek plus 1 lvl startowy i 1 ostatni. Razem 90. Gdzie ty tu widzisz 94?

A jesli ktos wierzy ze tylko veci beda mieli mozliwosci rozwoju do 90 lvlu coz.. to chyba ma silna wiare. Zwlaszcza ze dodatkowe lvle oferuja podstawowe umiejetnosci dla kazdej z klas, wzrost hpkow i spowoduja ze wszyscy ktorzy by sie na to nie zalapali beda duzo w tyle (zero pvp dla graczy po nge). A wszak haslem tych zmian jest balansacja i likwidacja klas alpha.

Autor:  kamilus [ 8 lis 2005, 18:14 ]
Tytuł: 

Włąśnie wpadłem na pewną teorię - w okolicach początku grudnia będzie trial...
To świetny okres aby zachęcić do zakupu swg na prezent, akurat wtedy zostaną już usunięte najbardziej rażące bugi NGE, odejdzie sporo starych osób i trzeba będzie przyciągnąć świeży narybek.

Ciekawe czy moja przepowiednia spełni się po raz kolejny :P

A ja chwila moment zacznę na TC tworzyć chyba craftera lub entertainera...

Autor:  wulfgar [ 8 lis 2005, 18:43 ]
Tytuł: 

CL90 will be the new level cap. Good question, thanks for asking.
Regards,

Joel "Raijinn"
Community Relations
Sony Online Entertainment


You can check our Knowledge Base for FAQ and fixes to common problems.

http://forums.station.sony.com/swg/boar ... 207#M17207

Autor:  Khraan [ 8 lis 2005, 19:06 ]
Tytuł: 

I wszystko jasne wulfgar, wlasnie tego nie moglem znalezc.

Autor:  Obi'v [ 8 lis 2005, 19:39 ]
Tytuł: 

No to zajebisty reward za bycie veteranem.

Autor:  Kassei [ 8 lis 2005, 20:12 ]
Tytuł: 

Wie ktoś jak ma być z tymi slotami na posatcie ? Bo słyszałem że :

-ma być 6 slotów z systemem jak w EQ2 (tzn 6 na wszytkei servy z tym że można wykożystać wysztkie na jeden server - np. 6 postaci na Eclipse)

-każdy ma dostac alta

Autor:  wulfgar [ 8 lis 2005, 20:46 ]
Tytuł: 

Kassei napisał(a):
Wie ktoś jak ma być z tymi slotami na posatcie ? Bo słyszałem że :

-ma być 6 slotów z systemem jak w EQ2 (tzn 6 na wszytkei servy z tym że można wykożystać wysztkie na jeden server - np. 6 postaci na Eclipse)

-każdy ma dostac alta

tiggs napisala ze nie bedzie wiecej altow dla jedi ani nikogo innego po prostu serwery nie wyrobia (dlatego dali przeniesienie postaci z bria za free)

btw sa juz wiesci z corbantis

1)Pely/krysztaly sa konwertowane losowo 20dmg max i nie znaczy ze jesli miales flawes to przerobi sie na te 20, wiekszosc osob ma tuny 7/10 dmg
2)Na 80cl masz certyfikat na 3gen UWAGA jesli masz jedi scraftuj jak najwiecej sabrow do gen3 wrzucajac wszystkie ponkty w DMG (nie ma juz speed/fc ) i nie wyrzucjajcie zadnych rzeczy niektore moga sie ladnie przemienic
3)Padawan robe jest zbugowana (nadal 10fp regen)
4)Juvenile Krayt zabija jedi 80cl 2 ciosami
5)Nie dostaniecie nagrod z leveli (tych ze skili np meditation crystal dla jedi 78cl) tyczy sie wszystkich profesji
6)Nic nie wiadomo o questach powyzej 80cl (jeszcze nie znalezli)
7)Nie ma juz makr (zaklikamy sie na smierc) nie mozna tez aktywowac specjali komenda czy przez /nazwakomendy
8) jak narazie nikt nie ma broni z wiekszym dmg niz 400... (koles mial HLC z cap na dmg)
moj isp zablokowal mi porty na swg do 23 wiec bede updejtowal ten temat na razie tyle o jedi ide szukac o innych profesjach

Autor:  kamilus [ 8 lis 2005, 21:01 ]
Tytuł: 

Zmieniasz isp? Ja bym zmienił gdyby mi cokolwiek zablokowali... Admini Twojego isp to kretyni!

Autor:  Alucard [ 8 lis 2005, 21:06 ]
Tytuł: 

LUCASARTS ANNOUNCES STAR WARS GALAXIES: THE STARTER KIT – EVERYTHING YOU NEED TO VISIT A GALAXY FAR, FAR AWAY –

RIGHT NOW!

The revolutionary immersive online multiplayer

game is more accessible than ever

San Francisco , CA. – November 8, 2005 LucasArts and Sony Online Entertainment (SOE) today announced an exciting opportunity for new players to feel the Force of Star Wars Galaxies ®. Set for release on November 22, 2005, Star Wars Galaxies: The Starter Kit offers the most accessible, fun approach to the immersive online game you'll find this side of Endor.

Designed so that any gamer can feel like a true Jedi Master of the mouse and keyboard, The Starter Kit features vastly improved content meant to hyperspace players into their own personal Star Wars ® adventures easier and faster than ever before. By debuting such features as a simplified user interface and a fast-action combat system, LucasArts and SOE have completely redesigned the game's first 30 levels so that players are immediately engaged in their own Star Wars adventure. With complete content from both Star Wars Galaxies: An Empire Divided ® and Star Wars Galaxies: Jump to Lightspeed ™, as well as new material created just for the game, The Starter Kit allows players to explore the most dangerous planets of the Star Wars galaxy taking on the role of the famous iconic heroes – from bounty hunter to smuggler. The package includes an exclusive in-game personal X-wing ® or TIE fighter ® , and at only $19.99 – plus 30 days of gameplay included with purchase – you won't have to sell your landspeeder in order to gain enough galactic credits to fulfill your destiny. It's never been easier to get into the game.

“W e're giving Star Wars fans what they want – an accessible, fun online adventure that starts where Star Wars : Episode IV left off,” said Nancy MacIntyre , senior director of Star Wars Galaxies . “Since June 2003, we've sold more than 1.5 million units of Star Wars Galaxies , and the game has continually improved. The Starter Kit gives fans of all abilities the opportunity to join thousands of Star Wars fans online in nonstop, easy-to-play Star Wars action.”

For more information on Star Wars Galaxies: The Starter Kit and the entire Star Wars Galaxies experience, please visit www.starwarsgalaxies.com .



.. No i zaczela sie promocja na SWG lol

Martwi mnie tylko ten zapis iz LA i SOE .."have completely redesigned the game's first 30 levels ..."

To znaczy ze po 30lvl znow jest zwykły grind kruca??!!

Autor:  Kassei [ 8 lis 2005, 21:08 ]
Tytuł: 

Czyli alty będą mieli jedynie ludzie którzy zrobili jedi przed NGE i odblokowali dodatkowy slot ? Reszta może mieć jedynei jedną postać ??

Strona 15 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team