MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
UWAGA dla nowych graczy! https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=16206 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | Xanth [ 2 lis 2005, 15:53 ] |
Tytuł: | |
Gefaran napisał(a): Mam Jabbas badge of heroism o ile dobrze pamietam nazwe....
![]() Akurat ten badge nie jest za Jabba Theme tylko na neutralna Corvette Assassin. X. |
Autor: | Criss [ 2 lis 2005, 15:53 ] |
Tytuł: | |
Ermm...troche mnie nie bylo wiec noob question: skad do licha force regen mod w szabli??? |
Autor: | Ashton [ 2 lis 2005, 16:53 ] |
Tytuł: | |
Heh fakt nie tedy droga, niema co nerfowac jedikow, imo powinni dac kilka slotow na chary i dorzucic jakies inne profesje zeby lud mial wiekszy wybor ;] Ehhh nic, marzenia, a tymczasem bede instalowal swg, bo na dniach biore all acces ;] |
Autor: | Ashton [ 2 lis 2005, 17:18 ] |
Tytuł: | |
Takie kilka pomyslow ktore przyszlo mi do glowy, zaczyna sie troche anty jedi, ale.. : Kazdy Jedi Moze zostac zaatakowany przez Imperiali i neutralnych. Dark Jedi dodatkowo przez rebeli, bo jak wiadomo ci light'ow nie skrzywdza ;) Przerobic Galactic Civil War: Jak ktos wstepuje do imperium lub rebeli to niema ze idzie na przepustke i ma luzy, to przeciez powalone. Jest oczywiscie mozliwosc odejscia z tych frakcji ale traci sie wszelkie faction points etc. Kazdy gracz zabity przez kogos z wrogiej frakcji moze wykorzystac swoje punkty by wyznaczyc nagrode za glowe tej postaci. Dajmy 1p-10cr + jakies minimum ktore trzeba wplacic. Wtedy bounty hunterzy niemusza skupiac sie na jedikach. Pozatym jak zalatwia kogos z imperium to traca oczywiscie u nich troche fp a zyskuja u rebel, i na odwrot. Bounty hunterzy po pokonaniu zdobyczy (gracza) z reb/imp moga zlootowac jego nametag, a z jedikow np miecz ?. Nie chodzi mi tu by ktos cos tracil, raczej takie trofeum. Pokonujesz jedi, dostajesz miecz nazwany "A broken Lightsabre of ktostam" i w opisie info kto go zabil ;p Smugglerzy powinni byc scigani przez imperium, imperiale niemogliby uzywac slicowanych broni. Sporo questow, roznych leet itemow/statkow itp wszystko co by dawalo lepszy klimat dla ludzi walczacych w gcw. Nie chodzi mi by uprzykrzyc zycie jedikom, dla mnie niech beda nawet uber, ale nie widze sensu by latali po miastach z latarkami. Niech dadza im jakis skill do ukrywania sie itp, i by gracze musieli sie nameczyc by ich zdemaskowac ;] Smugglerzy tez powinni miec jakies mozliwosci ucieczki, walki itp ;] Co do itemow itp dla graczy grajacych po danej stronie. Moze np mozliwosc postawienia fortu z barakami itp, zrobienia barykad itp. Cos jakby city system ale bardziej klimatyczny ;] np tworzenie wlasnego oddzialu cos jakby gildia. Jak rosnie jej status moga wybudowac takie cos, uzbroic, ich membersi awansowac w rangach ;] Specjalne statki za pointy, czy moze nawet wieksze statki kosmiczne/mini miasteczka z ladowiskiem dla ilus mysliwcow ;] Dobra wiem pieprze od rzeczy i marze ale zwykle tak mam jak odczowam brak snu ;] |
Autor: | Xanth [ 2 lis 2005, 17:28 ] |
Tytuł: | |
Tak naprawde, wystarczyloby zrobienie jak w innych grach paru slotow na postacie. I juz. Teraz prawie kazdy zasuwa z jedi w wiekszosci po to, zeby miec slot na druga postac, a pozniejszy grind jedi to tak sila rozpedu (jak juz jest, to trza wykorzystac). X. |
Autor: | Ashton [ 2 lis 2005, 17:37 ] |
Tytuł: | |
Ta ale soe ma inna gre z ktorej powinna sporo czerpac, mianowicie eq2, jakby wzieli zalety z eq2 i dorzucili je do swg to gra byla by naprawde extra.... |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |