MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SWTOR: Pogawędki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=39947
Strona 28 z 113

Autor:  Atherius [ 19 gru 2011, 23:59 ]
Tytuł: 

Chciałem się pobawić w warzones, ale trochę nie ma sensu, bo przedział graczy jest chyba 10-30 lvl.
A nie widziałem typa na 32 lvl to pewnie przedział jest 10-50. :)

Autor:  r_ADM [ 20 gru 2011, 00:30 ]
Tytuł: 

Pytanie do grajacych: moze 2 slowa o optymalizacji? Jak to dziala na jakim sprzecie? Czy na c2d8400, 5gb ramu i GF9800gtx jest sens grac czy musze kupic nowy sprzet?

Autor:  Kole0 [ 20 gru 2011, 00:57 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Chciałem się pobawić w warzones, ale trochę nie ma sensu, bo przedział graczy jest chyba 10-30 lvl.
A nie widziałem typa na 32 lvl to pewnie przedział jest 10-50. :)


no to jest nabardziej chory pomysl ever - jest jeden range lvlowy.

Autor:  TobiAlex [ 20 gru 2011, 02:03 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Chciałem się pobawić w warzones, ale trochę nie ma sensu, bo przedział graczy jest chyba 10-30 lvl.
A nie widziałem typa na 32 lvl to pewnie przedział jest 10-50. :)


Jest tak jak w Warhammer Online tzn. wchodzisz i "dostajesz" 50lvl. Oczywiście skili masz tyle jak na Twój standardowy level, natomiast staty są podniesione do 50 poziomu. Najlepszy pomysł ever.

Autor:  Kole0 [ 20 gru 2011, 02:12 ]
Tytuł: 

dodaj do tego staty z high lvl gearu + masa zajebistych skilli(na 10tym co masz? atk, stun i jakis inny atk na krzyz), a 50tka wszystko.

widzialem stream jak koles na 11tym lvlu gral na takim bg to podbiegl do niego jakis koles na 42 i mu nakopal w sekundke - miliard cc i atakow, ktorych koles nie mogl uniknac bo gowno sam ze skilli mial

Autor:  Atherius [ 20 gru 2011, 08:25 ]
Tytuł: 

Ale przynajmniej warzony są jeden po drugim instant. :P
Czyli wbić 50 i dopiero się bawić, żeby nie popaść we frustracje. Ewentualnie biegać w zergu i dobijać, nadgryzać.

Na bazyliszku w tym momencie kolejka.
Ciekawe co będzie jak ludzie z pracy powracają. ;>

Autor:  Wedge [ 20 gru 2011, 09:02 ]
Tytuł: 

r_ADM napisał(a):
Pytanie do grajacych: moze 2 slowa o optymalizacji? Jak to dziala na jakim sprzecie? Czy na c2d8400, 5gb ramu i GF9800gtx jest sens grac czy musze kupic nowy sprzet?

Pograsz spokojnie na ustawieniach high bez aa i z wylaczonymi cieniami.

Autor:  Xanth [ 20 gru 2011, 09:11 ]
Tytuł: 

Hehe, o 9 rano kolejka na 100 osob do Basiliska. I strasznie wolno idzie ;)

X.

Autor:  Atherius [ 20 gru 2011, 09:12 ]
Tytuł: 

Zaraz w pracy sprawdzę na crapie e3400, 4gb i 7600gs i dam znać. ;D

Autor:  Szlam [ 20 gru 2011, 09:25 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Hehe, o 9 rano kolejka na 100 osob do Basiliska. I strasznie wolno idzie ;)

X.


O ja ;/

Autor:  Atherius [ 20 gru 2011, 09:30 ]
Tytuł: 

Nom, też miałem ok 100 i pokazywało 15 min a godzinę ok czekania. Powodzenia wieczorkiem. ;>
Przetestowałęm na złomku w pracy i pve można levelować, ale dosyć słabo chodzi i wygląda. Wow pod tym względem to mistrzostwo optymalizacji, bo nawet na bardzo słabych maszynkach można przyzwoicie pograć.

Autor:  Yuurei [ 20 gru 2011, 09:33 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Ale przynajmniej warzony są jeden po drugim instant. :P
Czyli wbić 50 i dopiero się bawić, żeby nie popaść we frustracje. Ewentualnie biegać w zergu i dobijać, nadgryzać.


PVP gear i tak jest na 50 level tylko do zakupu więc warzony można wpaść nabić lekko tej "waluty" za pvp, trochę expa i całkiem sporo kredytów. No i przede wszystkim trochę odetchnąć od robienia questów ;)

Autor:  tomk81 [ 20 gru 2011, 09:39 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Ja wymiatam na MX :) Zawsze na pudle ;)
Parę porównań do Rifta, w którego też grałem pare miechów:
Start - znacznie lepszy w TOR- ze dwa d/c początkowo, zero kolejek, brak megapaczy po pół klienta objętości. W tor po prostu kliknąłem ikonkę i grałem.Teraz są kolejki - na godzinę, nie 3.
Leveling - w tor lepszy, VO daje klimat, nie obchodzi mnie title, dzieciaka nie zabiję, ani dziewczyny... no chyba że się jej należy... cały czas w szarej strefie.Co wybrać. Moja postać to prawie ja, a nie ok/nie ok
Rift-TOR 0:2.
Grafika TOR ma charakterystyczny styl. I najładniejszą trawę i łąkę jaką widziałem w mmo. Mimo pozornej prostoty każdy element ubrania ma styl - nie zmywa się z calością jak w Rift.
Rift:TOR = 1:2
WZ w tor są na starcie 3 i znacznie lepiej zaprojektowane niż w Rift. Każda z nich jest kawałem dobrej nawalanki, nieporównywalnie lepszej niż garden i codex (reszta z rifta nie zasługuje na wspomnienie). Naliczanie punktów za zwycięstwo, organizacja planszy - neo WAR vs oldWoW. chyba oczywisty jest werdykt - 1:5 dla TOR.
Balans - Rift do tej pory się bawi. TOR zacząl od teoretycznego balansowania. Pure dps - bo te klasy miażdżą zbyt wolno.
A są mientkie jak kaczuszki. Nowy pacz da im trochę więcej jebnięcia, ale nie życia. I tak jest dobrze.
Rift:TOR, 2:7
Nie grałem end game PvP na ilum - w Rift było to żłe, w TOR ma być podobne do kampani z WAR... Są pytania?


Wz - wszyscy wrzucani do jednego wora - 10 lvl walczy z 40, epic fail
Kolejki po kilkaset graczy - już są :)
Osobę mówiącą o balansie na 20 lvl można spokojnie porównać do osoby wypowiadającej się o end game na 10 lvl :)

Autor:  Xanth [ 20 gru 2011, 09:39 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Przetestowałęm na złomku w pracy i pve można levelować, ale dosyć słabo chodzi i wygląda.

Ja mam w pracy c2d 2.5 GHz i Radeona HD 4550. W oknie 1280x800 z detalami na low i wylaczonymi cieniami tnie, az milo ;)

X.

PS. Podoba mi sie, ze im bardziej jestes po dark side, tym jestes brzydszy ;)

Autor:  Piszpan [ 20 gru 2011, 09:42 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Ale przynajmniej warzony są jeden po drugim instant. :P
Czyli wbić 50 i dopiero się bawić, żeby nie popaść we frustracje. Ewentualnie biegać w zergu i dobijać, nadgryzać.

Na bazyliszku w tym momencie kolejka.
Ciekawe co będzie jak ludzie z pracy powracają. ;>


atherius nie trzeba 50 zeby chodzic na warzony. na 11 lvl bylem w top 1 dmg killi i czegos tam ejszcze od 11 do 22 lvl tez nie raz.

Co do kolejek to naprawde jes chujnia jesli z rana mam kolejke w pracy to co bedzie jak wroce do domu....

Autor:  Xanth [ 20 gru 2011, 09:53 ]
Tytuł: 

Na Basilisku wlasnie widze komentarze, ze ludzie z pozycji 450 nagle zrobili sie na 10, a z nizszej sie zalogowali, powiekszaja populacje serwerow (chyba).

X.

Autor:  Bodziu [ 20 gru 2011, 09:58 ]
Tytuł: 

Gorzej jest jak ci sie klient wywali albo zlapiesz DCeka, to 2 godziny czekania jest zalamujace ;) Totalnie zrabane to jest, szczegolnie jak robisz FP, albo jestes w personal instance i masz bonus questa. Jakby nie mozna bylo zrobic 5minutowego locka na usera eliminujacego kolejke :/

Autor:  Xanth [ 20 gru 2011, 10:01 ]
Tytuł: 

Powinni zrobic tak jak w WoWie w dniu US premiery. Zadnych kolejek (bo jeszcze tego wtedy nie wymyslili), zadnych ograniczen, serwery przeladowane maksymalnie ludzmi. To, ze byly lagi i raz na jakis czas crashe serwera bylo malo wazne ;)

X.

PS. Ciekawe, kiedy wprowadza transfery postaci ;)

Autor:  Krawata [ 20 gru 2011, 10:32 ]
Tytuł: 

Na początku pomysł z open wejsciem na BG wydawał mi się głupi ale moim tankiem bez problemu mam z reguły największy dmg :D więc nie narzekam. Solo trudno jest zabic goscia 10 lvl więcej ale grając w grupie nie ma z tym problemu. Jak dla mnie jest ok choć rzadko grałem w PvP.

Autor:  Bodziu [ 20 gru 2011, 10:33 ]
Tytuł: 

Xanth - nie o to chodzi, w dzisiejszych czasach pewne rzeczy powinny byc przewidziane patrzac przez pryzmat innych produkcji MMO. Tutaj natomiast nie masz nawet mozliwosci kupienia kilkudziesieciu itemow w jednym kliknieciu od vendora, a chyba przyznasz ze to jest zalamujace klikanie 100 razy aby kupic 100 szt jakiegos surowca do craftu, nieprawdaz ? Rozumiem ze to sa poczatki, ale wybacz pewne rzeczy w dzisiejszych czasach mozna przewidziec, a niestety trudno juz wybaczyc ;)

Strona 28 z 113 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team