mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 113  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 21 gru 2011, 16:52 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
100+ osobowych zergow to nawet w wowie nie bylo.

X.


ta jasne...

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 gru 2011, 16:59 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
sula napisał(a):
Tak mi się rzuciła w oczy informacja na jedym z zagranicznych forów, że w Swtor wszystkie lokacje / zony są "klonowane" gdy w danej lokacji / zonie liczba przekoroczy 100 graczy.

Wft? lol? Rzeczywiście tylko 100 graczy na zone i potem gra robi "światy równoległe"?


bo ja wiem czasem jest info ze na danej zonie jest 180 czy 200 graczy.

Nie wiem. Ja tam się tylko odnosiłem do informacji (zresztą powtarzanej przez parę różnych osób) na forum mmorpg.com. To nie znaczy, że jest ona prawdziwa co do ilości.

Druga sprawa czy ta lista pokazuje ludzi którą przytaczasz tylko i wyłącznie z tej instancji w której jesteś czy też ze wszystkich kopii instancji danego miejsca?

Nie gram w Swtor także ciężko mi stwierdzić "organoleptycznie" i dlatego, też się pytam :)


To, że w themeparkach praktycznie prawie, że musi być tworzenie "kopii" , żeby np. serwer nie padł, etc to pytanie jest jak duży ma być ten limit osób - bo np. jak byłem w Becie to mimo, że mój serwer był heavy-very heavy z populacją, to właśnie graczy była umiarkowana ilość wizualnie, wręcz miejscami pusto (a chat "wrzał").

Mi to osobiście przeszkadzało, ja nawet wolę lekki lag w danym miejscu bo za dużo ludzi niż pustki, ale to po prostu kwestia gustu chyba.

Zresztą nvm nie będę oceniał za bardzo tego, bo przecież nie gram i w sumie mi lata. Chciałem tylko z ciekawości jakieś info od graczy uzyskać, bo jakimś anonimowym trollom na wielkich forach to ciężko wierzyć czasem :p

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 gru 2011, 17:51 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
100+ osobowych zergow to nawet w wowie nie bylo.

X.


Open pvp za dobrych czasów wanilii i szturmy na stolice.


_________________
@polygamia

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 gru 2011, 17:54 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Xanth napisał(a):
100+ osobowych zergow to nawet w wowie nie bylo.

X.


Open pvp za dobrych czasów wanilii i szturmy na stolice.


co to bylo. L2 czasem walki 300-600 osob. Requiem ponad 1k osobowe open pvp.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 21 gru 2011, 17:58 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
100+ osobowych zergow to nawet w wowie nie bylo.

X.


Byly w One Hundred Needles ;) ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 gru 2011, 18:20 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
Atherius napisał(a):
Xanth napisał(a):
100+ osobowych zergow to nawet w wowie nie bylo.

X.


Open pvp za dobrych czasów wanilii i szturmy na stolice.


co to bylo. L2 czasem walki 300-600 osob. Requiem ponad 1k osobowe open pvp.


Co to było, w eve..


_________________
@polygamia

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 21 gru 2011, 20:46 
Cytuj  
Templair napisał(a):
Xanth napisał(a):
100+ osobowych zergow to nawet w wowie nie bylo.

X.


Byly w One Hundred Needles ;) ...

T.


jasne ...
pamietam na BLu event bitwe o BlackRockSpire gdzie 1k ludu sie zebralo i server padl , tym bardziej gra tego nie wyrabiala i nawet stojac i kastujac Lighting Bolta trwalo to 10min ...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 gru 2011, 22:03 
Cytuj  
Nie bardzo rozumiem dalczego podawać WoWa jako przykład, skoro nie jeste tajemnicą, że jego kod nigdy nie był przystosowany do dużej wydajności/ilośc graczy w jednym miejscu.

L2, EVE, RIFT, tam to były setki ludzi w jednym miejscu i jedyne co niewyrabiało to kompy graczy ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 21 gru 2011, 22:25 
Cytuj  
https://market.android.com/details?id=com.ea.SWTORSK_na

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 gru 2011, 22:26 
Cytuj  
no w koncu

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 gru 2011, 22:36 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Nie bardzo rozumiem dalczego podawać WoWa jako przykład, skoro nie jeste tajemnicą, że jego kod nigdy nie był przystosowany do dużej wydajności/ilośc graczy w jednym miejscu.

L2, EVE, RIFT, tam to były setki ludzi w jednym miejscu i jedyne co niewyrabiało to kompy graczy ;p.


Co do wydajności to silnik swtor jest bardzo mało elastyczny i kiepsko skaluje się ze słabszymi maszynami. Pisałem wcześniej, w robocie odpaliłem, minimalna rozdziałka rozdziałka, grafika itp. i praktycznie nie dało się grać, wyglądało to gorzej niż tragicznie. Warcraft zapewniał komfortową rozgrywkę w full hd, oczywiście trzeba było zjechać z upiększaczami.


_________________
@polygamia

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 21 gru 2011, 23:55 
Cytuj  
tylko ze wow to gra z 2004roku , blagam was ;]

chac grac dzisiaj w nowe gry trzeba miec 'dzisiejszy' sprzet do tego ...

WoW na 2011 rok nawet w dx11 wygalda tragicznie przy nawet najbrzydszej grze z 2011roku , juz nawet gry przegladrkowe lepiej wygladaja :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2011, 09:02 
Cytuj  
Dzis przerwa 9-13.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2011, 09:10 
Cytuj  
Piaskowy napisał(a):
https://market.android.com/details?id=com.ea.SWTORSK_na


A na inne telefony typu Nokia sa juz jakies auth. ?


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2011, 10:14 
Cytuj  
Pocieszny napisał(a):
tylko ze wow to gra z 2004roku , blagam was ;]

chac grac dzisiaj w nowe gry trzeba miec 'dzisiejszy' sprzet do tego ...

WoW na 2011 rok nawet w dx11 wygalda tragicznie przy nawet najbrzydszej grze z 2011roku , juz nawet gry przegladrkowe lepiej wygladaja :)


Widziałeś swtor na low ? Wygląda gorzej niż źle i powinno śmigać na każdym złomku. Z drugiej strony na high jakoś super nie wygląda. Więc jak już "zapewniają" takie duże wymagania to niech to będzie czymś uzasadnione.
Chodzi o kwestie uniwersalności silnika, mi to w sumie lotto, bo w domu mam dobry sprzęt i śmiga rewelacyjnie, tylko właśnie w porównaniu do warcrafta nie zagrasz komfortowo na słabszym sprzęcie tak jak w inne mmo.
Przy tak instancjonowanym świecie na prawdę nie musieli szczypać się z grafiką i dać porządne pierdolnięcie no, ale wyszło jak wyszło. Grafę ratuje "komiksowość" podobnie jak wowa. ;>
Grafika bardzo dostaję w dupę z wyłączonymi cieniami, które zjadają też sporą ilość fps ale najgorszy jest brak aa i wszystko poszarpane. Można wymusić ze sterów, ale wtedy spadek jest jeszcze większy.


_________________
@polygamia

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2011, 10:49 
Cytuj  
biegajac po tatoine znalazlem czaszke klikam a tu boom kaboom wylazi spod ziemi kolos jak gora ma 500k+ hp i kladzie mnie na 3 hity. Ciekawo co dropi heh:)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2011, 10:53 
Cytuj  
To World Boss - Tarpjaw :) Wczoraj go ubilismy w Opie :D W ogole fajnie wyglada jak ktos podbiega i klika na czache a tutaj przybiega mobek i go chlast onehituje LOL :D


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2011, 10:56 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
To World Boss :) Wczoraj go ubilismy w Opie :D W ogole fajnie wyglada jak ktos podbiega i klika na czache a tutaj przybiega mobek i go chlast onehituje LOL :D


w 16 osob? ciekzo bylo cos dropnal? i czy daloby sie we 4?:) bo w sumie mowie mial mnie na 3 hity z healerem na plecach moze bym go wytankowal.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2011, 11:10 
Cytuj  
3. Tarpjaw, lvl 30, Tatooine


Raczej bys go sam nie zabil.


Obrazek


_________________
OrleOko czuwa...

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2011, 11:35 
Cytuj  
Nie byl ciezki, ale heala duzo trzeba bylo, bo ma jakies takie niby AoE, ktore wali za polowe HP (przynajmniej mi na 32lvl), za to w Nar Shada jest tez w inny mechaniczny pajak, ktory jest zenujaco latwy - tank and spank - na lvl 31 :) W ogole z perspektywy bicia tych bossow a zabilismy juz z jakies 4-5 to one nie sa ciezkie ale niektore maja enrage po jakims czasie tak jak ten zolw (The First) na Dormund Kas :) A czy zabilibyscie we 4, kto wie na pewno na blisko jego lvlu to nie, ale jakies 40lvl byc moze, Ive got no idea :)
one dropia w ogole okolo 2-3 fioletow :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 113  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.