MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SWTOR: Pogawędki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=39947
Strona 31 z 113

Autor:  Kole0 [ 21 gru 2011, 16:52 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
100+ osobowych zergow to nawet w wowie nie bylo.

X.


ta jasne...

Autor:  sula [ 21 gru 2011, 16:59 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
sula napisał(a):
Tak mi się rzuciła w oczy informacja na jedym z zagranicznych forów, że w Swtor wszystkie lokacje / zony są "klonowane" gdy w danej lokacji / zonie liczba przekoroczy 100 graczy.

Wft? lol? Rzeczywiście tylko 100 graczy na zone i potem gra robi "światy równoległe"?


bo ja wiem czasem jest info ze na danej zonie jest 180 czy 200 graczy.

Nie wiem. Ja tam się tylko odnosiłem do informacji (zresztą powtarzanej przez parę różnych osób) na forum mmorpg.com. To nie znaczy, że jest ona prawdziwa co do ilości.

Druga sprawa czy ta lista pokazuje ludzi którą przytaczasz tylko i wyłącznie z tej instancji w której jesteś czy też ze wszystkich kopii instancji danego miejsca?

Nie gram w Swtor także ciężko mi stwierdzić "organoleptycznie" i dlatego, też się pytam :)


To, że w themeparkach praktycznie prawie, że musi być tworzenie "kopii" , żeby np. serwer nie padł, etc to pytanie jest jak duży ma być ten limit osób - bo np. jak byłem w Becie to mimo, że mój serwer był heavy-very heavy z populacją, to właśnie graczy była umiarkowana ilość wizualnie, wręcz miejscami pusto (a chat "wrzał").

Mi to osobiście przeszkadzało, ja nawet wolę lekki lag w danym miejscu bo za dużo ludzi niż pustki, ale to po prostu kwestia gustu chyba.

Zresztą nvm nie będę oceniał za bardzo tego, bo przecież nie gram i w sumie mi lata. Chciałem tylko z ciekawości jakieś info od graczy uzyskać, bo jakimś anonimowym trollom na wielkich forach to ciężko wierzyć czasem :p

Autor:  Atherius [ 21 gru 2011, 17:51 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
100+ osobowych zergow to nawet w wowie nie bylo.

X.


Open pvp za dobrych czasów wanilii i szturmy na stolice.

Autor:  Piszpan [ 21 gru 2011, 17:54 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Xanth napisał(a):
100+ osobowych zergow to nawet w wowie nie bylo.

X.


Open pvp za dobrych czasów wanilii i szturmy na stolice.


co to bylo. L2 czasem walki 300-600 osob. Requiem ponad 1k osobowe open pvp.

Autor:  Templair [ 21 gru 2011, 17:58 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
100+ osobowych zergow to nawet w wowie nie bylo.

X.


Byly w One Hundred Needles ;) ...

T.

Autor:  Atherius [ 21 gru 2011, 18:20 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
Atherius napisał(a):
Xanth napisał(a):
100+ osobowych zergow to nawet w wowie nie bylo.

X.


Open pvp za dobrych czasów wanilii i szturmy na stolice.


co to bylo. L2 czasem walki 300-600 osob. Requiem ponad 1k osobowe open pvp.


Co to było, w eve..

Autor:  Pocieszny [ 21 gru 2011, 20:46 ]
Tytuł: 

Templair napisał(a):
Xanth napisał(a):
100+ osobowych zergow to nawet w wowie nie bylo.

X.


Byly w One Hundred Needles ;) ...

T.


jasne ...
pamietam na BLu event bitwe o BlackRockSpire gdzie 1k ludu sie zebralo i server padl , tym bardziej gra tego nie wyrabiala i nawet stojac i kastujac Lighting Bolta trwalo to 10min ...

Autor:  iniside [ 21 gru 2011, 22:03 ]
Tytuł: 

Nie bardzo rozumiem dalczego podawać WoWa jako przykład, skoro nie jeste tajemnicą, że jego kod nigdy nie był przystosowany do dużej wydajności/ilośc graczy w jednym miejscu.

L2, EVE, RIFT, tam to były setki ludzi w jednym miejscu i jedyne co niewyrabiało to kompy graczy ;p.

Autor:  Piaskowy [ 21 gru 2011, 22:25 ]
Tytuł: 

https://market.android.com/details?id=com.ea.SWTORSK_na

Autor:  Mendol [ 21 gru 2011, 22:26 ]
Tytuł: 

no w koncu

Autor:  Atherius [ 21 gru 2011, 22:36 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Nie bardzo rozumiem dalczego podawać WoWa jako przykład, skoro nie jeste tajemnicą, że jego kod nigdy nie był przystosowany do dużej wydajności/ilośc graczy w jednym miejscu.

L2, EVE, RIFT, tam to były setki ludzi w jednym miejscu i jedyne co niewyrabiało to kompy graczy ;p.


Co do wydajności to silnik swtor jest bardzo mało elastyczny i kiepsko skaluje się ze słabszymi maszynami. Pisałem wcześniej, w robocie odpaliłem, minimalna rozdziałka rozdziałka, grafika itp. i praktycznie nie dało się grać, wyglądało to gorzej niż tragicznie. Warcraft zapewniał komfortową rozgrywkę w full hd, oczywiście trzeba było zjechać z upiększaczami.

Autor:  Pocieszny [ 21 gru 2011, 23:55 ]
Tytuł: 

tylko ze wow to gra z 2004roku , blagam was ;]

chac grac dzisiaj w nowe gry trzeba miec 'dzisiejszy' sprzet do tego ...

WoW na 2011 rok nawet w dx11 wygalda tragicznie przy nawet najbrzydszej grze z 2011roku , juz nawet gry przegladrkowe lepiej wygladaja :)

Autor:  Bloodleaf [ 22 gru 2011, 09:02 ]
Tytuł: 

Dzis przerwa 9-13.

Autor:  Bodziu [ 22 gru 2011, 09:10 ]
Tytuł: 

Piaskowy napisał(a):
https://market.android.com/details?id=com.ea.SWTORSK_na


A na inne telefony typu Nokia sa juz jakies auth. ?

Autor:  Atherius [ 22 gru 2011, 10:14 ]
Tytuł: 

Pocieszny napisał(a):
tylko ze wow to gra z 2004roku , blagam was ;]

chac grac dzisiaj w nowe gry trzeba miec 'dzisiejszy' sprzet do tego ...

WoW na 2011 rok nawet w dx11 wygalda tragicznie przy nawet najbrzydszej grze z 2011roku , juz nawet gry przegladrkowe lepiej wygladaja :)


Widziałeś swtor na low ? Wygląda gorzej niż źle i powinno śmigać na każdym złomku. Z drugiej strony na high jakoś super nie wygląda. Więc jak już "zapewniają" takie duże wymagania to niech to będzie czymś uzasadnione.
Chodzi o kwestie uniwersalności silnika, mi to w sumie lotto, bo w domu mam dobry sprzęt i śmiga rewelacyjnie, tylko właśnie w porównaniu do warcrafta nie zagrasz komfortowo na słabszym sprzęcie tak jak w inne mmo.
Przy tak instancjonowanym świecie na prawdę nie musieli szczypać się z grafiką i dać porządne pierdolnięcie no, ale wyszło jak wyszło. Grafę ratuje "komiksowość" podobnie jak wowa. ;>
Grafika bardzo dostaję w dupę z wyłączonymi cieniami, które zjadają też sporą ilość fps ale najgorszy jest brak aa i wszystko poszarpane. Można wymusić ze sterów, ale wtedy spadek jest jeszcze większy.

Autor:  Piszpan [ 22 gru 2011, 10:49 ]
Tytuł: 

biegajac po tatoine znalazlem czaszke klikam a tu boom kaboom wylazi spod ziemi kolos jak gora ma 500k+ hp i kladzie mnie na 3 hity. Ciekawo co dropi heh:)

Autor:  Bodziu [ 22 gru 2011, 10:53 ]
Tytuł: 

To World Boss - Tarpjaw :) Wczoraj go ubilismy w Opie :D W ogole fajnie wyglada jak ktos podbiega i klika na czache a tutaj przybiega mobek i go chlast onehituje LOL :D

Autor:  Piszpan [ 22 gru 2011, 10:56 ]
Tytuł: 

Bodziu napisał(a):
To World Boss :) Wczoraj go ubilismy w Opie :D W ogole fajnie wyglada jak ktos podbiega i klika na czache a tutaj przybiega mobek i go chlast onehituje LOL :D


w 16 osob? ciekzo bylo cos dropnal? i czy daloby sie we 4?:) bo w sumie mowie mial mnie na 3 hity z healerem na plecach moze bym go wytankowal.

Autor:  eagleeyes [ 22 gru 2011, 11:10 ]
Tytuł: 

3. Tarpjaw, lvl 30, Tatooine


Raczej bys go sam nie zabil.


Obrazek

Autor:  Bodziu [ 22 gru 2011, 11:35 ]
Tytuł: 

Nie byl ciezki, ale heala duzo trzeba bylo, bo ma jakies takie niby AoE, ktore wali za polowe HP (przynajmniej mi na 32lvl), za to w Nar Shada jest tez w inny mechaniczny pajak, ktory jest zenujaco latwy - tank and spank - na lvl 31 :) W ogole z perspektywy bicia tych bossow a zabilismy juz z jakies 4-5 to one nie sa ciezkie ale niektore maja enrage po jakims czasie tak jak ten zolw (The First) na Dormund Kas :) A czy zabilibyscie we 4, kto wie na pewno na blisko jego lvlu to nie, ale jakies 40lvl byc moze, Ive got no idea :)
one dropia w ogole okolo 2-3 fioletow :)

Strona 31 z 113 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team