MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PUBLISH 22 - lol
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=14865
Strona 5 z 8

Autor:  Asmax [ 19 sie 2005, 13:57 ]
Tytuł: 

Haszysz napisał(a):
Nie gralem (JESZCZE - bo pierdzielona poczta oczywiscie przesylke doniesie mi w tydzien - coz PRiORYTET :/), w SWG.


Nie wiem w jakie gry grales, ale w SWG zdobycie CL80 / skonczenie template nie rowna sie skonczeniu gry - to poczatek, wiec dywagacje na ten temat u osoby ktora nie widziala gry na oczy nie maja chyba sensu, prawda?

Autor:  Alucard [ 19 sie 2005, 14:00 ]
Tytuł: 

Wiecie co...

Tak w sumie ten caly szum o EXP'a powstal po tym jak SOE obcielo nam te XP....

... mogli to zrobic calkowicei inaczej.. po CU zlikwidowali BUFF'y a XP mogli zostawic jak bylo , ludzie znow laczyli by sie w grupy a teraz nie bylo by szalu o to ze SOE zabroalo nam taki fajny EXP... bo bysmy wcale o nim nie wiedzieli lol

Autor:  Haszysz [ 19 sie 2005, 14:07 ]
Tytuł: 

robertcz napisał(a):
wroc do wow-a


poki co nie mam zamairu :wink:

Asmax napisał(a):
dywagacje na ten temat u osoby ktora nie widziala gry na oczy nie maja chyba sensu, prawda?


Racja - odszczekuje.

Autor:  Publo [ 19 sie 2005, 14:16 ]
Tytuł: 

Mnie bezposrednio problem XP nie dotyka, ale imho im dluzej musimy zaprawowywac na lvl 80, tym lepiej.

Nie zauwazylem tez jakos specjalnego spadku ilosci graczy na serwie. Gralem dzisiaj kolo 2 w nocy i MOP, Theed i Mos Eisley byly ladnie wypchane.

Jestem tez za tym, zeby jak najmniej qustow dalo sie zrobic solo. W koncu w MMOG podstawa jest wspolpraca grupowa.

Autor:  Xanth [ 19 sie 2005, 14:17 ]
Tytuł: 

Alucard napisał(a):
XP mogli zostawic jak bylo

Jak bylo przed CU? Przeciez bylo gorzej z expem niz teraz, wtedy mobek mial tak samo expa jak po pub22, tyle, ze nie byl on dzielony po rowno, a wedle zaslugi w zabiciu. Czyli dostawales expa proporcjonalnie do zadanego damage, zadales malo dmg, to bylo malo expa, zadales duzo dmg, to i expa bylo duzo. Jedynie buffy i solo grind to zatarl (malo kto w grupie lazil). Wtedy na porzadku dziennym bylo overdmgowanie i zabieranie expa slabszym postaciom w grupie.

X.

Autor:  Alucard [ 19 sie 2005, 14:24 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Alucard napisał(a):
XP mogli zostawic jak bylo

Jak bylo przed CU? Przeciez bylo gorzej z expem niz teraz, wtedy mobek mial tak samo expa jak po pub22, tyle, ze nie byl on dzielony po rowno, a wedle zaslugi w zabiciu. Czyli dostawales expa proporcjonalnie do zadanego damage, zadales malo dmg, to bylo malo expa, zadales duzo dmg, to i expa bylo duzo. Jedynie buffy i solo grind to zatarl (malo kto w grupie lazil). Wtedy na porzadku dziennym bylo overdmgowanie i zabieranie expa slabszym postaciom w grupie.

X.


No dobra... tak sie tylko zastanawiem lol

Ale co by nie gadac bylo to sprawiedliwe... uwazam

a tak na marginesie to jestem za expem z przed Pub 22 zeby nie bylo.. :D

Autor:  Templair [ 19 sie 2005, 14:37 ]
Tytuł: 

Nie wiem dlaczego ludzie zawsze jecza, ze ktos doszedl do czegos szybciej niz oni. Co komu przeszkadza, ze pan Y. zrobil sobie 80cl w tydzien ( w dwa tygodnie to cl80 robia jacys weak dudes )? Na wiekszosc mmo patrzy sie przez pryzmat power gamerow. Uooo jaki szybki exp gosc zrobil cl80, lvl60, pvp14 w 3,8h to za szybko zdecydowanie, napisze do devsow moze zmienia. Nikt nie patrzy na to z drugiej strony. Gracz przeznaczajacy na gre zamiast 12h dziennie tylko 3 przez 150 lat nie wyjdzie z poziomu novice. W koncu sie sfrustruje i odejdzie ...
Teraz wezmy na tapete kwestie Jedi. Osobiscie jest mi bez roznicy czy bedzie ich 3 czy 300. Nie kazdy chce byc Jedi i nie kazdy widzi w tym endgame w SWG. Nerfowanie expa przyczyni sie do jeszcze wiekszego grindu Jedi niz obecnie ...
Kolejna sprawa to nieszczesny exp z pub22. Imo absolutnie rozbijal pojecie mmo w SWG. Co za sens sie laczyc w party skoro za walke w dwie osoby z mobem 80cl dostawalem 500xp, a samemu za walke z mobem 26cl dostawalem 1700xp. Oczywiscie moba na 26cl zabijalem srednio 2x szybciej niz 80 we dwoch ...

T.

Autor:  Enhu [ 19 sie 2005, 14:37 ]
Tytuł: 

ten, komu sie podobało przed CU to niezły sadomaso

Autor:  Khraan [ 19 sie 2005, 14:49 ]
Tytuł: 

Enhu napisał(a):
ten, komu sie podobało przed CU to niezły sadomaso


A czemu mialo sie nie podobac? ;) 3h = 1,8mln expa ;) dwa, trzy takie wypady i mialo sie masterka (expowo ;) ) W tydzien zrobilem wszystkie mele mastery i marksmana a gralem 3-5h dziennie ;)

PS. Post zartobliwy ;)

Autor:  Enhu [ 19 sie 2005, 15:00 ]
Tytuł: 

Khraan napisał(a):
3h = 1,8mln expa



Ty chyba nie grałeś wtedy co ja ^^

3h to było co najwyzej 30k expa

Autor:  Asmax [ 19 sie 2005, 15:30 ]
Tytuł: 

Po jedi revmapie troche sie pozmienialo, wczesniej bralem buffa, kompozyt, dobry scatter, wysepka na dathomir i w ciagu jednej buff sesji robilem 1/2 drzewek pistoleera, naciskajac tylko tab...

Autor:  Xanth [ 19 sie 2005, 15:39 ]
Tytuł: 

No ja m pistolero zrobilem w 3 razy buff, spacerujac sobie po endorze.

X.

Autor:  limaN [ 19 sie 2005, 17:08 ]
Tytuł: 

rafgate napisał(a):
ta jedi sporo jest dlaczego? bo to jedyna forma endgamingu i to jest wkurwiajace dlaczego alternatywy niedadza proste wtedy by sie to wyrownalo proste ale zadtrudne dla SOE
dlaczego ludzie umieraja? proste bo nie wymysliles leku na smierc, wymyslilbys bo to proste ale dla ciebie za trudne\



jak twierdzisz, ze "wymyslenie alternatywy" jest proste a sam nic nie masz na mysli, to piszesz cos glupszego niz to co robi SOE

Autor:  Asmax [ 19 sie 2005, 19:23 ]
Tytuł: 

Teraz to sie juz nic nie da zrobic, SoE zepsulo caly pomysl z Jedi, najpierw podajac jak sie ten slot odblokowuje, a potem dajac gwiazdkowe holosy.
A gwozdziem do trumny jedi-systemu byl revmap, niestety.

Autor:  Kassei [ 19 sie 2005, 21:38 ]
Tytuł: 

Wracam sobie po tygodniu ciężkiej pracy a tu takie burdello :] O co biega :wtf: Jak jest tera z expem ? Poważnie zarżneli team grind ?

Autor:  Ashton [ 19 sie 2005, 21:48 ]
Tytuł: 

limaN: mowisz serio ? imo to nie jest trudne, starczy pomyslec nad cala sytuacja, przeanalizowac, i zrobic zmiany. Z tym ze jak widze devsi swg zamiast umyslu maja wkuta wiedze a za nich mysla kolesie od marketingu.

Autor:  giwera [ 20 sie 2005, 00:52 ]
Tytuł: 

zeby nie bylo tez zabiore glos:)
mi sie podobalo z xp jak bylo przed cu
przynajmniej jedi spokojnie w osamotnieniu uczyli sie wladac swoimi mocami:)
po cu zrobilo sie "too easy" dla jedi

jak by nie patrzec pub22 tak jakby przywrocil system expowania sprzed cu:)
jestem za:)

Autor:  Enhu [ 20 sie 2005, 02:02 ]
Tytuł: 

giwera napisał(a):
zeby nie bylo tez zabiore glos:)
mi sie podobalo z xp jak bylo przed cu
przynajmniej jedi spokojnie w osamotnieniu uczyli sie wladac swoimi mocami:)
po cu zrobilo sie "too easy" dla jedi

jak by nie patrzec pub22 tak jakby przywrocil system expowania sprzed cu:)
jestem za:)



Panie full template, trzeba było poczekać na tego nerfa z grindowaniem

Autor:  rafgate [ 20 sie 2005, 07:35 ]
Tytuł: 

no wlasnie giwer jest chyba preCU jedi o ile sie niemyle:)
popraw mnie giw jak sie myle

Autor:  konrador [ 20 sie 2005, 10:48 ]
Tytuł: 

Group experience calculations have just been reverted to pre-publish 22 on all servers. This did not require a downtime however some players may need to log out to see the changes take affect.

:oo

Strona 5 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team