MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
SWG wczoraj i jutro (NGE) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=16417 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Pynio [ 10 lis 2005, 11:08 ] |
Tytuł: | SWG wczoraj i jutro (NGE) |
Chcialem wszystkich serdecznie przeprosic za wczorajsze dwa posty mojego autorstwa... zarowno uzytkownikow forum jak i moderatorow. Wybaczcie, jednak postarajcie sie zrozumiec kogos, kto od paru miesiecy poluje na internet w domu, robi doslownie cuda zeby odpalic net,i gre ktora w jego mniemaniu jest tym czego szukal... Jak sie okazuje, ze za pare dni net bedzie to na tym forum wychodzi na to ze bede mial QUAKE GALAXY..... vide screen z pistoletem w reku. Nie oburzajcie sie takze na mnie z powodu tego ze nie rozumiem wszystkich tresci waszych postow. Nie grajac w gre trudno jest sie polapac w tych wszystkich skrotach. Staram sie czytac zarowno forum na swg jak i tu, ale niektore posty i zmiany w mechanice gry sa dla mnie kompletnie niezrozumiale z tak prostego powodu jak to ze nie gralem w gre przed upgradem ktory jest planowany... Jesli zatem moglibyscie dla totalnego nooba w tym poscie napisac co zniknelo z typowego mmorpg/role pleja jakim byl SWG a co pojawilo sie co uproscilo tak perfidnie rozgrywke, przez co wszyscy kurwuja tutaj nieprzecietnie..... taka mala prosba. Mam free subskrypcje do 24.11.... i chyba na tym poprzestane czytajac wasze posty. |
Autor: | Kassei [ 10 lis 2005, 11:43 ] |
Tytuł: | |
Mogłeś zadać pytanie w temacie "CUII" ale spox: pre CUII / post CUII 30 profesji / 9 profesji mieszanie profesji / brak mieszania profesji dropowanie prof. / BARDZO ograniczone długa droga do jedi / jedi jako profesja startowa gra w grupie / gra solo wiele rodzajów EXP / jeden rodzaj EXP dodatkowy slot dla vet / slot dla każdego przedmioty decay'uja / przedmioty nie niszczą się mmorpg / ??? złożona wymagająca gra / gra dla 10-latka W małym skrócie....Zarżnęli indywidualność w grze ponieważ jest mało profesji i nie można ich mieszać ze sobą....Ja obecnie jestem MBH/MCM/Rifleman 4000 a kiedyś byłem Mrifleman/MCM/Pistoleer 0404 .... a po CU2 będę tylko Bounty Hunter.... Powstałe profesje są niby mixem istniejących ale np takiego Creaure Handler (do walki używał petów-zwierząt) wogóle nie ma.... Pozatym jeśli jest jeden rodzaj experience to powstaje paradoks, bo taki crafter, który kiedyś levelował (zdobywał expa) craftujać (wytwarzając) jakieś przedmioty, obecnie bedzie mógł zdobywac doświadczenei latając w kosmosie lub strzelając do mobków (potworów itp.) co jest kompletnym idiotyzmem..... Pozatym przedmioty niszczą sie w bardzo okrojony sposób, bo 10 latki z ameryki narzekały że jak już coś kupią to im się to zaraz zniszczy.... Tyle że to uwiarygadniało rozgrywką i napędzało cały rynek towarów w SWG.... Można jeszcze więcej pisac, ale powiem ci jedno....gra może Ci się spodoba, bo nie masz porównania, ale żałuj że nie dane było Ci więcej pograć przed CUII (czyli zwane NGE)...... |
Autor: | Xanth [ 10 lis 2005, 11:55 ] |
Tytuł: | |
Dodaj jeszcze: mmog targeting style / quake style mmog ability style / quake style X. PS. Nie sprawdzilem, ciekawe czy mozna przewijac myszka specjale, tak jak bronie w quaku |
Autor: | Kassei [ 10 lis 2005, 12:08 ] |
Tytuł: | |
Xanth napisał(a): Dodaj jeszcze: Hehe Mają to wprowadzić z tymi konikami PONY
mmog targeting style / quake style mmog ability style / quake style X. PS. Nie sprawdzilem, ciekawe czy mozna przewijac myszka specjale, tak jak bronie w quaku Xanth zastanawiałem się ostatnimi czasy i nie mam pojęcia po co te zmiany? Żeby przyciągnąć klientów ? Tylko w jakich klientów oni uderzają....Konsolowcy już i tak graja w SWG, często spotykam sie z ludzmi którzy ciupią na PS2 a kompa mają tylko dla neta i SWG.... Czyli konsolowcy-fani SWG odpadają bo już i tak grają.... Dobra chcą więc ściągnąć innych konsolowców, tylko..... gra jest w porównaniu z nowymi pozycjami na PS2 i Xbox brzydka a system walki jest nudny jak cholera....pozatym zabili w niej ducha współpracy obecnego w mmorpg i robi sie z tego zwykły rpg z czatem...tyle że na konsole gier RPG jest masa i biją SWG pod tym względem o kilka długości.... Oki to Ci odpadają, więc moża biją w młodszych graczy...tylko jaki to ma sens aby w grze biegały 13 latki, których trudniej jest zatrzymać przy jakimkolwiek tytule....Pograją zaczną się nudzić aż w końcu stwierdzą że denerwują ich wszechobecne bugi w grze i bye bye.... Nie rozumiem czemu SOE/LA nie dba o starszych graczy i o veteranów....bo taki gracz potrafi wiele wybaczyć jeśli gra naprawdę ma wiele do zaoferowania.... W sumie to mam odpowiedź dlaczegp tak jest.....bo każdy mówi "...nie podobają mi się zmiany,ale będę grał dalej....bo to pzrecież SW.....nei ma alternatywy...." a SOE/LA o tym wie i mają w DUPIE gracza-klienta...Jakby każdy się zbuntował i zawiesił subskrybcję w obliczu tych zmian to może SOE/LA by się opamiętało...bo obecnie jest święcie przekonane iż robi wielką łaskę nam graczom że wogóle tworzy tą grę.... Ale zajebali już starzy gracze którzy dali się wydymać na pub9 potem na CU a teraz na CUII..... |
Autor: | Keii [ 10 lis 2005, 12:12 ] |
Tytuł: | |
Jeśli jest tak tragicznie jak piszecie, to chyba faktycznie wielu graczy powie SOE "CU" |
Autor: | Pynio [ 10 lis 2005, 12:13 ] |
Tytuł: | |
chcialem tutaj bo musialem przeprosic... swego czasu kiedy przeczytalem pierwsze info o tym ze mozna miec pet'y i ogladalem filmy z gry.... potem pogralem w eve online (wolny chandel, questy a ostatnio na pare dni odpalilem SWG bylem zachwycony.... dla mnie sprawa jest prosta. Zobaczyli ile blizzard kosi pieniedzy z WoW, gra prosta dla (wybaczcie) prostych... wiadomo ze swiat SW od zawsze pociagal, tyle ze sam typ gry chyba byl niestrawny i malo zarabiali (apetyt rosnie w miare jedzenia). Wiec zrobia z tego prostacka gre i przez to beda tluc wiecej kasy. Dzieki kassei, o wiekszosci wiedzialem... ale nadal nie moge wyjsc z podziwu dla autorow gry i klamstw prosto w oczy ze licza sie ze zdaniem obecnie grajacych... |
Autor: | Pynio [ 10 lis 2005, 12:17 ] |
Tytuł: | |
z tego co ja czytalem, jesli moge sie wypowiadac to bardzo duzo ludzi chwalilo CU z tego powodu, ze jednak ten mod (czy jak wy to tu nazywacie) szedl ku dobremu. Jednak to co teraz widze to kompletna rewolucja.... no uciekl mi ideal sprzed nosa.. kur"xxxx" ma"xxxx" |
Autor: | Kassei [ 10 lis 2005, 12:35 ] |
Tytuł: | |
Zainteresuj się grą RF Online (Rising Force Online) moim zdaniem gra przebije WoW'a....tylko że premiera jest końcem stycznia dopiero....ale 18-tego listopada rusza CLOSED BETA....zapisz się, może Cię wybiorą i pograsz sobie dwa miechy za free |
Autor: | Wedge [ 10 lis 2005, 12:52 ] |
Tytuł: | |
Pynio napisał(a): Zobaczyli ile blizzard kosi pieniedzy z WoW, gra prosta dla (wybaczcie) prostych...
Ta jak to okresliles "prostota" nie jest glownym powodem sukcesow WoW. Powyzszy tytul jest grywalny i tyle. A to cecha jak sie okazuje malo rozpowszechniona wsrod obecnych mmo. Dlatego malo kogo obchodzi, ze rozwoj postaci jest faktycznie mniej skomplikowany niz w SWG czy EQ2. Ps. i moglbys mnie nie obrazac...^^ |
Autor: | Pynio [ 10 lis 2005, 13:09 ] |
Tytuł: | |
sorry nie o to mi chodzilo.. prosta rozgrywka, nieskomplikowana gra, nie chodzi mi tu takze o gameplay i stopien trudnosci gry.... po prostu w/g mnie SWG wymagalo o wiele wiecej zaangazowania od gracza. zreszta... dlaczego w WoW biega tyle dzieciakow pomijajac cukierkowa grafike??? mysle ze po tej zmianie podobnie bedzie w SWG, nie bedzie to juz gra tak wymagajaca, wreszcie bedzie mozna biegac z szabelka i tluc z pistoletu do innych dzieciakow... |
Autor: | Khraan [ 10 lis 2005, 13:18 ] |
Tytuł: | |
Pynio opieranie sie na opini osoby ktora z gory zalozyla ze wszystko jest zle nie jest dobrym rozwiazaniem. Przykladowe CU na poczatku wielu odrzucalo, po dwoch, trzech tygodniach wiekszosc graczy zaczela dostrzegac zalety CU. Podobnie bedzie z NGE. Ilu tu obecnych co sie wypowiada w tym temacie gralo w NGE dluzej niz do 15-20 lvlu? (a to przeciez w 3 godzinki sie robi). Gra jest inna i tyle, co nie znaczy ze od razu zla. W dwa-trzy tygodnie po wyjsciu na live bedzie mozna w miare obiektywnie ocenic czy wyszla na dobre, czy na zle. |
Autor: | Ashton [ 10 lis 2005, 13:19 ] |
Tytuł: | |
Wedge napisał(a): Pynio napisał(a): Zobaczyli ile blizzard kosi pieniedzy z WoW, gra prosta dla (wybaczcie) prostych... Ta jak to okresliles "prostota" nie jest glownym powodem sukcesow WoW. Powyzszy tytul jest grywalny i tyle. A to cecha jak sie okazuje malo rozpowszechniona wsrod obecnych mmo. Dlatego malo kogo obchodzi, ze rozwoj postaci jest faktycznie mniej skomplikowany niz w SWG czy EQ2. Ps. i moglbys mnie nie obrazac...^^ K to awansuje cie na prostego i pol ;) gl :D |
Autor: | Kassei [ 10 lis 2005, 13:33 ] |
Tytuł: | |
Khraan napisał(a): Pynio opieranie sie na opini osoby ktora z gory zalozyla ze wszystko jest zle nie jest dobrym rozwiazaniem. Podejrzewam że chodzi o mnie Otóż wypisałem jedynie różnice pomiędzy pre NGE a post NGE.... Pozatym napisałem na samym końcu że gra mu się pewnie spodoba, bo nie ma porównania.... i nie porównuj CU do NGE bo nie masz pojęcia o czym mówisz CU przemodelowywało istniejący system a NGE go po prostu okraja.... A co do mojego drugiego posta to był on skierowany do Xantha bo jest jenym z najdłużej grających i chciałem poznać jego zdanie ... a nie do Pynia czy tym bardziej do Ciebie
Przykladowe CU na poczatku wielu odrzucalo, po dwoch, trzech tygodniach wiekszosc graczy zaczela dostrzegac zalety CU. Podobnie bedzie z NGE. Ilu tu obecnych co sie wypowiada w tym temacie gralo w NGE dluzej niz do 15-20 lvlu? (a to przeciez w 3 godzinki sie robi). Gra jest inna i tyle, co nie znaczy ze od razu zla. W dwa-trzy tygodnie po wyjsciu na live bedzie mozna w miare obiektywnie ocenic czy wyszla na dobre, czy na zle. |
Autor: | Mac [ 10 lis 2005, 14:02 ] |
Tytuł: | |
Kassei niestety ma racje.. chcialem sobie na jakis czas wrocic do SWG, ale widze ze nie bardzo jest/bedzie do czego wracac :/ |
Autor: | Criss [ 10 lis 2005, 14:16 ] |
Tytuł: | |
Khraan napisał(a): Gra jest inna i tyle, co nie znaczy ze od razu zla. W dwa-trzy tygodnie po wyjsciu na live bedzie mozna w miare obiektywnie ocenic czy wyszla na dobre, czy na zle.
Jak wypadnie obiektywna ocena gry, w ktorej odbiera sie graczom wszystko na co ciezko "pracowali" miesiacami, a nieraz latami? Po co tak naprawde cale masy graczy pracowaly na lepszy sprzet, tapesy, lepsze krysztaly, armory itd? Sorki, ale dla mnie zawsze mmorpg oznaczalo i bedzie oznaczac prosta regule: time&effort=results. I zawsze zaczynajac jakis tytul fajnie bylo spojrzec na jakiegos vet playera i powiedziec sobie "O qrwa! minie w ch*** czasu nim bede taki jak on i zdobede taki sprzet!" cieszac sie ze jest cos do czego mozna dochodzic i ze zajmie to troche czasu i nie bedzie to gra na tydzien. A teraz? Wielkie LOL Dlatego to juz nie chodzi nawet o to ze robia z tego quake'a upraszczajac rozgrywke do min, ale o to ze w tej grze nie bedzie juz nic do czego bedzie mozna dazyc. Owszem, gierka do "popykania" sobie przez chwile, ale to juz niczym nie bedzie sie roznilo od CS'a czy innego BF2, napewno nie tytul za ktory warto bedzie placic te 15$ miesiecznie liczac ze znajdzie sie zajecie na dluzszy czas. |
Autor: | Xanth [ 10 lis 2005, 14:30 ] |
Tytuł: | |
Zgadza sie. Gram w SWG prawie dwa lata, robilem niekiedy przerwy, ale grze bylem wierny. Do wielu rzeczy dochodzilem bardzo powoli, sam zreszta Khraan wiesz, ile zachodu bylo ze skompletowaniem twojego muzeum. I co? O kant dupy to wszystko potluc? Na co ci teraz beda te wszystkie itemki, jak nie do dekoracji jedynie? Chyba na pamiatke "jak to kiedys fajnie bylo". Pamietasz, jak zasuwales i sie mordowales ze swoim jedi? Jak chciales byc kims? A teraz kim bedziesz? Kolejnym jedi-klonem, niczym sie nie wyrozniajacym od innych? Z mocno rozbudowanej i bogatej gry robi sie prosta i nieskomplikowana napierdalanka fpp, dziekuje wysiadam, w takim kontekscie wole wowa, jest o wiele bardziej grywalny. X. |
Autor: | scorpio007 [ 10 lis 2005, 14:37 ] |
Tytuł: | |
Kassei. Sa 3 rodzaje expa. Combat , crafting i social (entertainer). Xanth. Ja bym tego do quake nie nazwal. Raczej Diablo. Roznica jest bardzo duza. Jak mysle o tym NGE..... zaczynam plakac. /scream AGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! JA NIE CHCE!!!!!!!!!!!!!! |
Autor: | Criss [ 10 lis 2005, 14:45 ] |
Tytuł: | |
Ale w diablo przynajmniej zlootowane rzeczy cos dawaly...a co beda dawac tutaj? Swoja droga zastanawia mnie co w tej grze bedzie mozna teraz robic? Ktos tu napisal ze lev20 to 3 godzinki, czyli powiedzmy 2-3dni (no tydzien max) to ten lev80-90 i co dalej? Bo moge sie zalozyc ze loot tables kompletnie pozostanie nieruszone przez kolejne pare miesiecy, wiec ludzie beda biegac lootujac kompletnie bezuzyteczny stuff. Zreszta nawet po co sie trudzic jak i tak efektow z tego nie bedzie zadnych. Jakies skilltapesy? krysztaly? perly? PVP w ktorym nikt sie od nikogo nieczym nie rozni? Ciekawe jak szybko to sie ludziom znudzi |
Autor: | giwera [ 10 lis 2005, 14:50 ] |
Tytuł: | |
lootu na pewno nei zmienia wczoral albo przedwczoraj na mustafarze zlootowalem pre-cu damage stimpack:D |
Autor: | Pynio [ 10 lis 2005, 14:50 ] |
Tytuł: | |
mnie szokuje jedno.... po takim czasie czyli po ladnych paru latach zmienic kompletnie mechanike gry wiedzac i liczac sie z tym, ze ludzie ktorzy poswiecili zarowno mase swojego czasu jak i mase pieniedzy odejda... niech mi nikt kitu nie wciska ze jest to z okazji "przejmowania" sie klientem.... najgorsze jest to, ze jesli raz tak zrobia to tylko kwestia czasu i zrobia to ponownie.... jednak chyba pierwszy przelew od 11-tego pojdzie na eve online... nie potrfie zrozumiec takiej polityki.... |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |