MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Plany SOE od pub29 do pub 34 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=19284 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Egze [ 3 maja 2006, 17:45 ] |
Tytuł: | Plany SOE od pub29 do pub 34 |
Oto link do planow SOE w sprawie nastepnych publishow: http://forums.station.sony.com/swg/boar ... e.id=41240 |
Autor: | Asmax [ 3 maja 2006, 19:01 ] |
Tytuł: | |
Jeszcze bardziej WoW-style. HEHE. :/ |
Autor: | Egze [ 26 maja 2006, 11:30 ] |
Tytuł: | |
Publish 33 • Bug Fixing – Let the bugs beware! • New Content – We will be adding additional story-driven content for characters of Combat Level 56-61. • Commando Profession Enhancements – This will integrate the new expertise system into the Commando profession. • Medic Profession Enhancements – This will integrate the new expertise system into the Medic profession. • Commando Specific Story Missions – Commandos will get some new Commando specific story missions. • Medic Specific Story Missions – Medics will get some new Medic specific story missions. • Battlefields – This will be phase one of bringing new battlefield areas to Star Wars Galaxies. • Space PvP Enhancements – This will allow players to take control of space zones for their faction. To jesli chodzi o battlefield |
Autor: | Obi'v [ 26 maja 2006, 11:32 ] |
Tytuł: | |
Niedlugo wprowadzaja 29... a to jest 33....*liczy* Za rok pogram. |
Autor: | Ashton [ 26 maja 2006, 11:36 ] |
Tytuł: | |
• New Collision System – This new system will improve combat line of sight as well as allow for things like true jumping and evading. ooooooooo :> no o to mi chodzilo :) na to czekalem :))) |
Autor: | Enderhawk [ 26 maja 2006, 11:50 ] |
Tytuł: | |
czyt. masz ok. 5 miechow na upgrade kompa |
Autor: | Kassei [ 2 cze 2006, 10:48 ] |
Tytuł: | |
W sumie może się będzie dało w to grać w przyszłości |
Autor: | Ashton [ 2 cze 2006, 11:15 ] |
Tytuł: | |
cos czuje ze w przyszlosci to bedzie nawet fajna giera ;) takie male przemyslenia odnosnie nge... Prawdziwe nge powinnismy ujzec dopiero z nadejsciem pub 30... To co nam pokazali z wejsciem nge to raczej wczesna alpha tego co ma nadejsc... obserwujac updated notes i zapowiedzi publishow wyglada na to ze devsi chca naprawde zrobic gre dynamiczna i nastawiona na pvp... Ostatnie zmiany z bounty hunting pvp, rozkrecenie i urozmaicenie walk w kosmosie, gcw eventy itp. Szczegolnie wyczekuje wlasnie New Collision System ktory powinien walke uczynic w stylu jedi knight/jedi academy ale wciaz pozostawiajac gre mmorpgiem.. dunno jak wy ale mnie to nakreca ;) Wkoncu bedzie mozna poczuc prawdziwa akcje w trakcie gry :) unikac pociskow, wykozystywac teren dla wlasnych potrzeb itp :) |
Autor: | Yogson [ 4 cze 2006, 20:52 ] |
Tytuł: | |
no mnie też to nakręca, i to ostro, ale z drugiej strony sam wiesz jak to z nimi jest, wprowadzą jedno a przy okazji spie@#)*ą drugie Więc nie wiem czy sie jarać czy płakać A tak dla rozweselenia, zobaczcie na to, przynajmniej devy też mają poczucie humoru Cytuj: Publish 29
• Bug Fixing – In an effort to continually improve our core game, we will continue fixing issues that exist in the current live game. Publish 30 • Bug Fixing – You’re going to see this as the number one item throughout the plan. We’re committed to making the game a fun and polished experience for everyone. Publish 31 • Bug Fixing – Yes, it’s still at the top of the list! Publish 32 • Bug Fixing – Still in first place is making sure SWG is in tip-top shape! - mój ulubiony Publish 33 • Bug Fixing – Let the bugs beware! Publish 34 Bug Fixing – Still topping the charts! sorry za sceptycyzm, ale już dużo takich obietnic widziałem. |
Autor: | wulfgar [ 5 cze 2006, 00:09 ] |
Tytuł: | |
Yogson napisał(a): sorry za sceptycyzm, ale już dużo takich obietnic widziałem. |
Autor: | Ashton [ 5 cze 2006, 19:42 ] |
Tytuł: | |
Czy ja wiem mi sie giera podoba, jedynie boli ze niema starego systemu skilli.. |
Autor: | Yogson [ 5 cze 2006, 21:19 ] |
Tytuł: | |
No ja przyznam ze też mi się podoba , bo to Star Wars, ale w porównaniu z tym co było wcześniej, to żal d&*@ ściska Przypomnij sobie stary te piękne czasy, kiedy wszystko było troszkę bardziej skomplikowane . Ehhh nie chce marzyć, ale jak pięknie by było, gdyby tamte czasy połączyć z obecnymi |
Autor: | Ashton [ 5 cze 2006, 22:25 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Przypomnij sobie stary te piękne czasy, kiedy wszystko było troszkę bardziej skomplikowane .
Glownym argumentem vet graczy bylo to ze upraszczaja gre... |
Autor: | Coriin [ 6 cze 2006, 12:21 ] |
Tytuł: | |
Powiem szczerze że mile wspominam czasy gdy siedziałem w terminalu i szukałem po Vendorach szpeju, porównując DPS, DMG, itd. Teraz powiem szczerze widze tylko że carbine strzela szybciej, ale ma mniejszy DMG. Tak w sumie powinno być. Co do patch'y nie moge sie doczekać battlefirldów, czy space PvP bitew, w końcu JTL bedzie miał sens. Mam nadzieję że może być już tylko lepiej, i raczej pozostane w grze...SW przyciaga mnie bardziej niz SOE odpycha (szkoda tylko że działa tylko kilka z moich ulubionych Vendorów - reszta pozamykana na pietruche). Brakuje team grindu itd. Ale z fajnymi ludźmi zawsze chce się grać...Kassei...pytają o Ciebie... Razorsi sie na nowo organizuja, Atlantis odżywa...bedzie lepiej. Schuttle w Atlantis jeszcze kursuje, a więc nie jest tragicznie. Pozdro i do zobaczenia in-game. Coriin |
Autor: | Yogson [ 6 cze 2006, 16:17 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: SW przyciaga mnie bardziej niz SOE odpycha
Też tak mam, co prawda bardzo mnie to boli , bo widze jakie są bugi itd. a ciągle gram |
Autor: | ninor77 [ 7 cze 2006, 10:04 ] |
Tytuł: | |
Nie powiem - czesto mam tak samo - chyba powiedziane dokladnie tak jak wszyscy czujemy... SW to klimat i jak narazie nawet SOE nie potrafi go we mnie zlamac - ale odrzucac na jakis czas i owszem - ale tylko SOE - ciekawe w jakij firmie SWG czułoby sie najlepiej - tzn naprawa bgow, dbanie o WSZYSTKIE postacie, rozwoj zgodny z opinia graczy itd itd hmmm- ciekawe |
Autor: | Egze [ 7 cze 2006, 10:29 ] |
Tytuł: | |
Bioware albo Obsidnian |
Autor: | ninor77 [ 7 cze 2006, 11:24 ] |
Tytuł: | |
heh - to by bylo cos - z ich stajni giery zazwyczaj wychodzą tip topowe |
Autor: | mr.Henky [ 7 cze 2006, 13:04 ] |
Tytuł: | |
Co innego gre zrobic ( co nie trwa pare miesiecy) a co innego sie jeszcze nia zajmowac i dogadzac wybrednym jeczacym Klijentom. SOE na rynku jest dosc troche i "swoimi" produktami sie potrafi zajac ,np EQ ktoremu nie mozna zarzucic mega bugow oraz brak stabilnosci w systemie rozgrywkinie slyszalem jeszcze o mmorpg ktory przeszedl hmm mozna powiedziec juz prawie 3 zmiany w combacie w tak krotkim czasie , inaczej sie ma sprawa gdy zaczynaja przy nim grzebac dwie firmy. |
Autor: | ninor77 [ 7 cze 2006, 14:14 ] |
Tytuł: | |
Hey WItam, Dla tych co niebardzo z angielskim podaje liste planowanych zmian po przetlumaczeniu - ze 2 linijki pominalem bo nie znam sie na tych watkach wiec nie chiałem tlumaczyc by czegos nie przekrecic \. W razie czego piszcie - poprawie. Publish 28 Zmiany dotyczące zbroi • Usuwamy wszelkie certyfikaty na zbroje. Oznacza to, że każda postać będzie mogła nosić dwolną zbroję klasy Battle , Assault, i Recon z następującymi wyjątkami: - Mandalorian Armor będzie nadal zarezerwowany tylko dla Master Bounty Hunters i Master Commandos. - Jedi nadal będą mieli zabronione używanie zbroi. • Wszelkie ograniczenia wynikające z noszenia zbroi zostaną usunięte. Lootowanie Zbroi • Dodamy więcej szans na znalezienie zbroi przy pokonanym przeciwniku. Statystyki znalezionej zbroi będą zależeć wprost proporcjonalnie do Combat Level MOB'a. • Nowe części zbroi charakteryzować się będą szeroką gamą statystyk i dodatkowych zabezpieczeń. • Będziemy ciągle dodawać znacznie większy wybór lootowanych zbroi włączając w to ekskluzywne stroje Jedi. Zmiany PvP • Dodamy opcję w pasku narzędzi pozwalającą przełączać sie pomiędzy “Combatant” i “Special Forces” w polu walki. Odbezpieczenie tego trybu będzie zajmować 30 sekund. • Jeżeli zostaniesz zabity w walce PvP przez innego gracza, zostanie on nagrodzony wybraną losowo rzeczą z twojego ekwipunku.. Może to być rzecz w aktualnie używanym wyposażeniu lun po prostu rzecz z twojego plecaka. Rzeczy typu No-drop, bio linked, i no-trade items będą wyłączone z tej możliwości. • Kiedy zostaniesz zabity będziesz miał możliwość ustanowienia nagrody za głowę oprawcy. Jeżeli wybierzesz tą opcję to równowartość wyznaczonej nagrody zostanie ci odjęta z konta bankowego lub posiadanej gotówki . Takie nagrody kumulują się więc powiększy się ona szybko gdy inni gracze postanowią tak samo jak ty odnośnie tego samego oprawcy. The bounty can then be claimed by a Bounty Hunter as described below. System działania nagród (Bounty Hunter) • Jeżeli komenda /bountyCheck sie nie powiedzie oznacza to, że okres przestoju po oststnim jej uaktywnieniu nie wygasł więc jest wysoce prawdopodobne, że możesz jej użyć ponownie zaraz potem. • Bounty Hunters beda mieli możliowość użycia komendy /bountyCheck na innych graczach . Jeżeli ktoś na niego ustanowił nagrodę – Bounty Hunter dostanie informację o wysokości tej nagrody oraz możliwość jej wyegzekwowania. Uruchamiając ta procedurę Bounty Hunter przełączy u siebie i celu system na PvP positive. Jeżeli Bounty Hunter zabije cel to otrzyma natychmiastowo wyznaczoną za niego nagrodę. Z kolei cel zostanie pozbawiony zagrożenia w postaci wiszącej nad nim nagrody za jego głowę. Bounty Hunter dodatkowo poza nagrodą finansową otrzyma również rzecz z wali PvP jak opisano powyżej. Zmiany w gadżeteach • Będziemy usuwać zabezpieczenia typu no-drop, no-trade, i bio-link items z wielu dotychczasowych gadżetów. Będą to głownie nagrody za questy. Zmiany dla Entertainer • By pozwolić entertainernerom na większą możliwość współdziałania w grupie i oddziaływanie na otaczajacy świat dodamy zdolności bitewne jako część ich ścieżki rozwoju. Entertainerzy będa mogli się rozwijać zarówno poprzez walkę jak i poprzez ich normalne zdolności artystyczne. Żadne z istniejących zdolności nie zostaną usunięte, jednakże AI nie będzie więcej ignorowało tej profesji. Publish 29 Zmiany w profesji Bounty Hunter • Bounty Hunter otrzyma całkiem nowe komendy. Będą to polecenia, które będzie można uaktywniać jednostkowo lub całymi partiami by wzmocnić i polepszyć atak. • Dodamy Limpet Droids. Te małe, wyspecjalizowane roboty Bounty Huntera moga być skierowane na cel z całą masą możliwych zadań. • Wszelkie aktualne zdolności zostaną ponownie przebadane i dopracowane . PvP w Kosmosie • The existing PVP declaration space stations will be flagged as attackable by opposing PVP+ enemy faction members. These can be destroyed, and will respawn some period of time later. This will give players a chance to truly fight over and control a space zone. • Nagrody za głowę wyznaczone przez gracza będą aktywne w kosmosie. Bounty Hunterzy będą mogli zapolować na swój cel tak samo w kosmosie jak i na planecie. Niszczenie sprzętu podczas PvP (UWAGA: Aktualizowane. Prosimy o opinie.) • Niektóre urządzenia mogą zostać zniszczone gdy tylko zginiesz w walce PvP. Ewentualnie moga przestać funkcjonować. • Trader będzie mógł produkować repair kits. Będzie również w stanie oferować zamienniki w sprzedaży. • Niektóre ciężkie do zdobycia przedmioty zostaną wyłączone z tego systemu. Chwytanie celu poza walką • Damy możliwość uchwycenia celu poza walką tak by można było np. łatwiej przemieszczać przedmioty w domu lub innych lokacjach. Publish 30 Rozszerzenia profesji Officer • Całkiem nowe specjalne zdolności dla Officer • Fire Base – Create a small forward fire base with a respawn point to direct your attacks • Muster the Troops – Kierowanie atakiem AI troopers będących pod twoją kontrolą. • Reinforcement/Retreat – Wezwanie sprzymierzeńców z całego świata, lub wycofanie się do bezpiecznej kryjówki • Wszelkie aktualne zdolności zostaną ponownie przebadane i dopracowane . • Polepszenie Supply Drop • Polepszenie group buffs • Zwiększenie możliwości i efektywności bitewnej Nowe i udoskonalone Bazy Frakcyjne • Całkowicie nowe, sytuowane przez graczy Bazy Wojenne PVP • Nowiusieńkie ciężkie uzbrojenie mogące słuzyć za obronę bazy • E-Web Heavy Repeating Blaster • Stanowiska moździerzowe • Wieżyczki różnego rodzaju • I wiele, wiele więcej • Exciting new interior puzzles and obstacles to overcome • All new base destruction dynamic with Officer-specific activity sets Więcej Ciężkiego Uzbrojenia • Gracze będą mieli możliwość postawienia i obsadzenia nowych stanowisk ogniowych jak np. E-Web. • Polepszone granaty i inne urządzenia wykorzystujące system celowniczy. Publish 31 Rozszerzenia profesji Smuggler • Całkiem nowe zdolności Smugglera • Deceive – zdolność do bycia non-PvP kiedy opcja PvP jest aktywna (opis poniżej) • Rig – Modernizacja i maksymalizacja mocy statku podczas lotu w kosmosie • Stash – zdolność do otwarcia banku z dowolnego miejsca w galaktyce • Wszelkie aktualne zdolności zostaną ponownie przebadane i dopracowane . System Przemytniczy • Smuggler będzie miało możliwość przemycania rzeczy i informacji pomiędzy bazami frakcyjnymi na lądzie i w kosmosie. • Smuggler zarobi punkty XP, frakcyjne (obie strony konfliktu), i kredyty za przemyt • Smuggler będzie możliwy do zaatakowania przez innych graczy podczas przemycania • Smuggler bedzie miał możliwość sprzedawania punktów frakcyjnych innym graczom Publish 32 Rozszerzenia profesji Commando[/b] • Całkiem nowe zdolności Commando • Nowe zdolności bojowe, które będą miały zastosowanie z ciężkim uzbrojeniem • Zwiększenie zdolności destrukcyjnych, włączając możliwość zniszczenia bazy frakcyjnej • Nowe ekskluzywne ciężkie uzbrojenie specjalnie zaprojektowane dla Commando • Wszelkie aktualne zdolności zostaną ponownie przebadane i dopracowane . System różnicowania poprzez gadżety • Dostosowywanie swojej profesji bazując na specyficznych atrybutach danego gadżetu (PRZYKŁAD: Zwiększyć możliwości force lightning używając amuletu Force-focus) • Mieszaj i dopasowuj te gadżety by wyspecjalizować się i stać całkowicie odmiennym od innych z Twojej profesji Rozszerzenia profesji Trader • Całkiem nowy „ground reverse engineering system”. Będzie to miało bezpośredni wpływ na różnicowanie postaci poprzez gadżety opisany powyżej. ( UWAGA : Będziemy opisywać nasze projekty na oficjalnym forum .) (Więcej szczegółów pojawi sie wraz z czasem gdy będziemy zbliżać się do wydania tego publisha) Publish 33 Rozszerzenia profesji Medic • Całkiem nowe zdolności Medic'a • Wszelkie aktualne zdolności zostaną ponownie przebadane i dopracowane . System upgreadowania zdolności (Power-Up) • Nowy system polepszający zdolności dla wszystkich profesji. Taki system (Power-up) będzie generalnie oparty na pozyskiwaniu przez graczy punktów za codzienne czynności wykonywane w grze. Będziesz miał możliwość wymiany tych punktów na całkiem nowe zdolności specjalne. Publish 34 Rozszerzenia profesji Spy • Całkiem nowe zdolności Spy'a • Wszelkie aktualne zdolności zostaną ponownie przebadane i dopracowane |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |