MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
SMUGGLER https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=19844 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ninor77 [ 8 cze 2006, 10:27 ] |
Tytuł: | SMUGGLER |
Smuggler [Przemytnik] Przemytnicy obracają się pośród wszelkich szumowin i łajdaków znajdujących sie w całej galaktyce. Podczas przemycania kradzionego towaru, posiadanie blastera przy boku i troszkę umiejętności pozwalających wyjść cało z wydawałoby się przegranej pozycji może uratować ci życie. Przemytnicy potrafią walczyć z takim samym skutkiem zarówno z bronią jaki i bez niej. Nigdy nie wiadomo kiedy zwykła sprzeczka w kantynie skończy się walką. Z klientelą ze światka przemytników mądrze jest wiedzieć jak używać przeróżnych trików podczas walki. Zdolności: * Melee Combat [Walka wręcz] * Ranged Combat [Walka na odległość] * Dirty Tricks Techniques [Używanie przeróżnych trików podczas walki] * Fence Goods [Paserstwo] Specjalne umiejętności Spice Smuggling [Przemyt nielegalnych substancji] Dirthy Fighting [Nieczysta walka na podstawie „małych” trików] Opis umiejętności nabywanych wraz z rozwojem zależnie od CL CL OPIS 1 Fast Draw: Bonus do obrażeń. 4 Jolting Blow: Mocny wystrzał ogłuszający cel. 7 Panic Shot: Ogień osłaniający używany do spowolnienia przeciwnika. 10 Call a Favor: Pomaga pozyskać przyjaciela do pomocy w walce. (do sprawdzenia) 10 Quick Draw: Bonus do obrażeń – znacznie większy niż z poziomu 1 14 Fence Items: Twoje powiązania ze świadkiem przestępczym pozwalają ci uprawiać paserstwo skądkolwiek. 14 Stagger Shot: Mocny wystrzał ogłuszający cel – mocniejsza wersja z poziomu 4. 18 Cover Fire: Ogień osłaniający używany do spowolnienia przeciwnika – mocniejsza wersja z poziomu 7 22 Hip Shot: Bonus do obrażeń – znacznie większy niż te z poziomu 1 i 10 26 Concussion Shot: Mocny wystrzał ogłuszający cel – znacznie większy niż te z poziomu 4 i 14. 30 Kneecap Shot: Ogień osłaniający używany do spowolnienia przeciwnika – mocniejsza wersja z poziomu 18. 34 Self Preservation: Używanie własnych zdolności do wyleczenia się. 38 Tripwire: Strzał specjalny używany do spowolnienia przeciwnika – mocniejsza wersja z poziomu 30. 42 Dirty Tricks: Bonus do obrażeń – znacznie większy niż te z poziomu 22. 46 Bleed: Strzał w czułe miejsce przeciwnika powodujące obfite krwawienie. 50 Combat Reflexes: Strzał obszarowy pozwalający trafic kilka celów jednocześnie. 54 Sudden Strike: Bonus do obrażeń – znacznie większy niż te z poziomu 42. 58 Survival Instinct: Używanie własnych zdolności do wyleczenia się – znacznie bardziej skuteczniej niż w poziomie 34. 62 Caltrops: Strzał specjalny używany do spowolnienia przeciwnika – mocniejsza wersja z poziomu 38. 66 Gunslinger Shot: Bonus do obrażeń – znacznie większy niż te z poziomu 54. 70 Artery Strike: Strzał w czułe miejsce przeciwnika powodujące obfite krwawienie – wersja polepszona niz ta z poziomu 46. 74 Multi-Target Shot: Strzał obszarowy pozwalający trafic kilka celów jednocześnie – wersja mocniejsza niż z poziomu 50. 78 Double Tap: Bonus do obrażeń – znacznie większy niż te z poziomu 66. 82 Vitality: Używanie własnych zdolności do wyleczenia się – skuteczniej niż w poziomie 58. 86 Tendonslicer: Strzał specjalny używany do spowolnienia przeciwnika – mocniejsza wersja z poziomu 62. 90 Fan Shot: Strzał obszarowy pozwalający trafic kilka celów jednocześnie – wersja mocniejsza niż z poziomu 74. Wynika z tego, że kilka umiejętności ewoluuje więc śmiało możemy rezygnować z jednej na korzyść nowej – bardziej rozwiniętej. I tak w zależności na rodzaj działania podaje ich nazwy od najsłabszego do najmocniejszego: Bonus do obrażeń 1.Fast Draw (level 1) 2.Quick Draw (level 10) 3.Hip Shot (level 22) 4.Dirty Tricks (level 42) 5.Sudden Strike (level 54) 6.Gunslinger Shot (level 66) 7.Double Tap (level 78 ) Strzał spowalniający przeciwnika 1.Panic Shot (level 7) 2.Cover Fire (level 18 ) 3.Kneecap Shot (level 30) 4.Tripwire (level 38 ) 5.Caltrops (level 62) 6.Tendonslicer (level 86) Strzał powodujący krwawienie: 1.Bleed (level 46) 2.Artery Strike (level 70) Strzał obszarowy: 1.Combat Reflexes (level 50) 2.Multi-Target Shot (level 74) 3.Fan Shot (level 90) Strzał ogłuszający przeciwnika 1.Jolting Blow (level 4) 2.Stagger Shot (level 14) 3.Concussion Shot (level 26) Zdolności lecznicze: 1.Self Preservation (level 34) 2.Survival Instinct (level 58 ) 3.Vitality (level 82) Oznacza to, że w pełni rozwinięty przemytnik będzie używał te najbardziej rozwinięte umiejętności z powyższej listy oraz te, które są dodawane w trakcie rozwoju i potem nie rozwijane. Będzie to wyglądać następująco Pomoc kolegi: Call a Favor (level 10) - nie rozwijalne Paserstwo Fence Items (level 14) - nie rozwijalne Ogłuszanie: Concussion Shot (level 26) Krwawienie: Artery Strike (level 70) Bonus do obrażeń: Double Tap (level 78 ) Leczenie: Vitality (level 82) Spowalnianie: Tendonslicer (level 86) Strzał Obaszarowy: Fan Shot (level 90) Są to najbardziej rozwinięte umiejętności jakie na dzień dzisiejszy posiada przemytnik. To tyle narazie - w razie nieścisłości piszcie - poprawię. Pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |