MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Sith Warrior Marauder - tips, tricks and more ...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=40085
Strona 1 z 4

Autor:  Bodziu [ 22 gru 2011, 10:27 ]
Tytuł:  Sith Warrior Marauder - tips, tricks and more ...

W zwiazku levelowaniem wlasnie tej adv. class mam kilka pytan, ktore mnie nurtuja:
- jakim buildem levelujecie
- jakiego companiona uzywacie
- jak radzicie sobie przy wiekszej ilosci mobow normal/strong/elite
- jakies tipsy, tricki


Osobiscie bardzo fajnie mi sie levelowalo do 30lvl z ciaglym upgradem sprzetu, ale juz w Alderan zaczely sie schody, co pack regen HPekow, straszne baty otrzymuje ta klasa w medium armorze. Leveluje oczywiscie w drzewku carnage, wiec stancja Altaru + cloak of pain on CD caly czas. Na forach pisza, ze im dalej tym gorzej, tak tez jakakolwiek pomoc bedzie mile widziana :) Na 32lvl otrzymuje sie jakis drugi skill AoE, wiec moze bedzie troche lepiej z tymi packami :) Poza tym zastanawiam sie nad zmiana z Vette na Quina aby zwiekszyc przezywalnosc a tym samym zmniejszyc owy downtime :)
Co wy na to ?

Autor:  Kaczy [ 22 gru 2011, 11:49 ]
Tytuł: 

Ja mam 21 lvl. Gram caly czas w drzewku Rage , nawet szczerze to nie patrzylem co jest w tym Canrage - uwazasz ze jest lepsze?

Jak narazie nie mam zadnych problemow z qestowaniem ect.

Jesli chodzi o companiona to Vette , bo innego nie mam :D

A moglbys wkleic build swoj jaki uzywasz?Albo podac jakies linki do buildow?

Tak na spokojnie popatrzylem na to drzewko Carnage i chyba ciekawiej wyglada niz to ostatnie :D

Autor:  raggnarok [ 22 gru 2011, 12:07 ]
Tytuł: 

Mysle, ze z Sith Warkiem to kwestia doczekania do 3 companiona, ktory jest healerem i wtedy zaczyna sie koszenie na calego bez downtime'u :)
Klasy melee dps zawsze beda cierpiec przy levelowaniu jesli nie maja heala, ot, taka natura tych postaci.
Ja sobie zrobilem tez Marude, ale kompletnie mnie nie przekonuja animacje ataku 2 latarkami tak wiec poszedl reroll i zrobilem Jugga. Tylko nie wiem, w ktorym drzewku levelowac....

Autor:  Bloodleaf [ 22 gru 2011, 12:14 ]
Tytuł: 

2gi companion którego dostajemy ze statkiem ( robocik) jest pure healerem :)

Autor:  Bodziu [ 23 gru 2011, 08:22 ]
Tytuł: 

k4czy - build'u uzywam takiego: http://www.torhead.com/skill-calc#100bcZhGrrddMoMsZG.1
Przy wzmocnionych dzieki niemu skillach naprawde potrafi walnąc wczoraj mnie jeden republikanin zjechal jak bilem moby Sage :) Potem go dopadlem i nawet zycie duzo mi nie spadlo. Teraz testuje companion'a Quina i jego leczenie, troche dluzej sie bije niz z Vette ale jest calkiem calkiem, elitki to juz w ogole fajna sprawa - bez stresu, ze ma sie CD na cloak of pain ;) Warto potestowac :) Poza tym gear naprawde na AH jest tani, a kasa juz dosc spora leci na 30+ wiec warto inwestowac, bo boost daje olbrzymi :)

btw. wczoraj chcialem kupic sprzet dla Dark Side Maraudera LOL i nie ma zadnego medium armora poza jednym z req Imperial Agent, natomiast w Light Side jest takowy gear hm.... co za gowno, a mam juz Dark Side IV i nie ma sprzetu dla mnie :( Ciekawe kiedy to naprawia :/

Autor:  Bodziu [ 28 gru 2011, 10:32 ]
Tytuł: 

Jako ze mi sie juz nie chce tlumaczyc zacytuje:

Im playing in carnage build and rotation is a little conservative, everything depends on situation. Im lvl 40

1.For pack of mobs, opening is:

Force charge > (Savage kick)
- this can be huge dmg and ending normal mob from pack when crits else finishing Battering Assault.
After this if we have rage do
Slam and Pommel strike
- this is another huge dmg combo, it's worth to remember
For rest of mobs use assault as rage builder and all rage spender abilities to eliminate them all

2. Single mob strong/elite
Force charge > (Savage kick)> Battering Assault > Gore > (Force Scream) > Revage > Masacre/Vicious Slash > all rage spenders
- to explain: assault as rage builder, Force Scream only on Blood Frenzy up

Few tips:
- Force choker - use on every CD it helps companion (Quin) to heal and rage generating or for interruption enemy skill
- Cloak of Pain - always up especially in elite mobs combat
- Disrupt - use always to interrupt enemies special skill
- Gore - try to use on every CD bonus to penetration is very handy
- Retaliation - use whenever is up

I think that will help a little in combat cause Marauder is hard to play in comparison such a BH or INQ Im looking forward to any comments which can help us to play more effective


http://www.swtor.com/community/showthre ... post835021

Autor:  Dae [ 28 gru 2011, 11:28 ]
Tytuł: 

Gram pure tankiem drzewko Immortal plus Malaveki(chyba tak się zwie) i problemu większego nie mam. Dpsem może nie powalam i walki trwają dłużej ale za to jestem twardy i mam healera:P PvP też znośnie się gra w tym specu.

Autor:  Enhu [ 28 gru 2011, 11:41 ]
Tytuł: 

gdzie ty masz tanka z maraudera ? :|

Autor:  Dae [ 28 gru 2011, 11:46 ]
Tytuł: 

sry, zasugerowałem się początkiem teamtu :(

Autor:  Enhu [ 28 gru 2011, 11:48 ]
Tytuł: 

no właśnie, bo tu z drzewek tylko dps/dps/dps i do tego strasznie naciągane to 'dps' :lol:

Autor:  Bodziu [ 28 gru 2011, 11:48 ]
Tytuł: 

Nie ukrywam, ze gra Marauderem jest bardzo sytuacyjna, jak dla mnie meczaca troche, dlatego, ze inne klasy maja wieksza przezywalnosc. Taki marauder ma medium armor, nie ma CC poza droidami, w pewnych przypadkach naprawde ma sie downa natychmiastowego :) Czasem wydaje mi sie ze te moje skille to caly czas missuja, bo uzwam co moge a zycie moba stoi w miejscu, czasem zwyklego moba zabije na 2-3 hity a czasem wladuje w niego kupe skilli zanim padnie, a to wystarczy aby pasc na pysk, jak ma sie na plecach jeszcze inne moby ze strongiem albo elitem. Generalnie jesli pack jest ze strongiem elite to najpierw eliminuje zwykle aby zmniejszyc dmg a na koncu walcze z najmocniejszym. Jesli uda mi sie szybko wyeliminowac tzw addy z zwyklych mobow to spoko, ale jesli nie to padam na twarz, co na wyzszych lvl jest dosc czeste szczegolnie jak w packu sa 2 strongi, ktore dodatkowo maja jakies knockbakowe/CC skille.
Dzieki storyline, ktora mnie strasznie wciagnela i trzyma przy dalszej podrozy - ludze sie, ze na 50lvl bedzie lepiej z odpowiednim gearem.

Oczywiscie nie jest to placz, tylko osobiscie uwazam, ze taki Marauder powinien miec Heavy armor, dzieki ktoremu zwiekszyla by sie przezywalnosc dosc krucha, bo sama mechanika skilli jest naprawde fajna, kombinatoryjna (czuje sie czasem jakbym gral na fortepianie hehe). Skoro taki BH Mercenary ma i to range DPS to dlaczego melee klasa nie ma ? Do 30lvl gra sie spokojnie ale potem juz jest tylko ciezej, dzis wyprobuje Massacre i zobacze jak to bedzie :) Dam znac ewentualnie.

Autor:  Enhu [ 28 gru 2011, 11:55 ]
Tytuł: 

marauder powinien mieć medium armour, tylko że...


- brakuje mu close combat snare/root
- dmg z offhand sabera jest za mały, powinien być taki sam jak na main hand
- +15% overall sabre damage dla klasy
- armour break stackable do 5 razy jak u jaggernauta/guardiana
- mniejsze cooldowny na defensive stance'ach / dłuższy okres ich działania




śmieszne jest trochę, że guardian/juggernaut będący niby tankiem potrafi outdpsować maraudera/sentinela będącego podobno pure dpsem

a, i nie masz się co łudzić - cały czas jest męczarnia

Autor:  Bodziu [ 28 gru 2011, 12:02 ]
Tytuł: 

Wiesz, dokladnie tak mysle: zwiekszyc mu DPS, dodac pewne boosty w skillach def i moze biegac w medium, bo jak na razie to ten DPS robi taki sobie, powinien miec sustain DPS a on ma taki hmmm.. nieprzewidywalny ? :/

Autor:  Isengrim [ 28 gru 2011, 12:11 ]
Tytuł: 

Podobno będzie patch dla pure dps, o jakieś kilka procent boost dmg i poprawa skili.

Autor:  Nishruu [ 28 gru 2011, 16:47 ]
Tytuł: 

Biegam sobie jako Annihilation z Quinnem i jest znosnie. Ale rzeczywiscie, Marauder poza DPSem nie ma wlasciwie nic (AoE knockback? Stun? Porzadne CC?). A i ten DPS nie miazdzy cycow.
Na szczescie jednak Annihilation w miare daje rade wiec nie jest jeszcze tak najgorzej. Blizej 40-stki sprobuje sobie jak wyglada Rage.

Autor:  Bodziu [ 29 gru 2011, 08:45 ]
Tytuł: 

No sprobowalem wczoraj Massacre, skill z najwyzszego tieru drzewka Carnage i musze przyznac ze jest lepiej, wywalilem calkowicie z paska Vicious Slash, moby jakby szybciej schodzily ale szalu nie ma :/

A co do boosta, naprawde licze na to, bo granie solo bez quina to juz w ogole mission impossible, a nawet z nim to zadna przyjemnosc :/

Autor:  Nishruu [ 29 gru 2011, 09:10 ]
Tytuł: 

Sam nigdy Carnage nie probowalem, ale z tego co popatrzylem po official forums, to kazdy odradza Carnage na 30+. Raczej ludzie polecaja Annihilation, a niektorzy Rage. Ile w tym prawdy - nie wiem, ale Rage moze sam sprobuje za te 3 levele ;)

Autor:  Bodziu [ 29 gru 2011, 09:35 ]
Tytuł: 

Wiesz Annihilation bazuje na DOTach, przy strongach/Elite i mocniejszych wydaje mi sie byc naprawde niezly, natomiast przy packach zwyklych mobow jednak Carnage powinien byc lepszy ;) Direct DMG z buildu Carnage powinien eliminowac dosc szybko moby slabsze, niestety ale to jest troche takie losowe, jak juz wczesniej pisalem - czasem zabijam w 3 hitach albo nawet w 2, a czasem leje leje i nic, nie mam pojecia czemu tak jest :( Wlasnie takie przypadki mnie wgniataja w piach, bo im dluzej jest wieksza ilosc mobow tym szybciej mmi HP spada, to powinno wygladac w taki sposob, wpadam w packa zabijam po kolei szybko moby i skupiam sie na strong/elite, niestety ale to tylko teoria :/ Sam zobacze, moze faktycznie w Anni sie respecne ;) Pewnie na PvP bleedy ownuja ;) Hehe

Autor:  Nishruu [ 29 gru 2011, 09:54 ]
Tytuł: 

Ano na strong/elite to Annihilation bardzo mi pasuje, ladnie sie bije. Mysle ze za to na AOE Rage by dawalo rade ze wzgledu na okazjonalny 100% crit Smash ktory ma jeszcze dodatkowo boostniety damage :)

Autor:  Kaczy [ 3 sty 2012, 07:28 ]
Tytuł: 

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=72872

To jest bardzoo fajny poradnik. Jak narazie kolega opisal tylko drzewko Carnage ale bedzie tez robil opis dwoch innych.

Ja powiem ze gram na tym drzewku , aktualnie lvl 35 i biegam z quinem i jest taki luz ze lepiej nie mowic. Nie mam wogole sytuacji ze musze sie zatrzymywac i doleczac , biegne i nakutaszam wszystko na lewo i prawo , az sie to staje nudne :O

Dwie rzeczy ktore w duzym stopniu mi to ulatwiaja to caly czas aktualizacja sprzetu.Jak widze tylko cos na AH ciut lepsze to kupuje tak zeby nie bylo sytuacji ze bedac na 35 lvl mam jakies graty 20+

Druga kwestia jest tez taka ze staram sie robic wszystkie qesty na wszystkich planetach i teraz majac 35 lvl jestem na alderon , gdzie moby sa na poziomie 29+ , wiec to tez zdecydowanie ulatwia.Nie wiem jak by to wygladalo gdybym polecial na planete z mobami na poziomie 35.

Ale powiem Wam ze Marauder ma tyle fajnych skilli , ktorych ja wogole nie uzywam ze mysle ze nawet z silnymi przeciwnikami nie bylo by tak zle.

Macie blinda , ktorego pewnie nikt nie uzywa.
Macie Force Camouflage , dzieki ktoremu mozna zwiac latwo.
Macie Savage Kick , ktory zadeje ogromny dmg.
Macie Pommel Strike , ktory tez wali niezle.

Ja tych powyzszych nie uzywam , bo nie mam potrzeby.

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team