MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

NDA lifted
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=5477
Strona 1 z 3

Autor:  Muminus [ 20 cze 2003, 09:16 ]
Tytuł: 

Cofneli juz NDA.
Pytajcie, a bedzie odpowiedziane :smile:

Mum

Autor:  Zematis [ 20 cze 2003, 09:43 ]
Tytuł: 

1) Mialo nie byc exp grind'u, crafting mial dawac mnostwo satysfakcji.
Jest exp grind i to wyjatkowo perfidny, crafting to nic innego jak clickanie znanne z innych mmogow.
Brak zainteresowania sprzetem wyprodukowanym, rynek zalany stuffem za 1credyt.
Fiasko player run economy.
Zle rozwiazane niektore profesje.
Znajac gre mozna zrobic master artisana w 40h ludzie ktorzy nie grali w bete na pocztaku bede mieli problem bo monopol na itemy przejma ludzie z bety ktorzy maja juz wszystko obcykane.

2)Banalne misje, nudne i jednakowe.

3)Ladna grafika.

4)Brak celu.Najpierw grindowalem na ing III potem na architekta , potem grindowalem surowce na deedsy i jak w koncu postawil domek to stwierdzilem ze mi on na plaster potrzebny.
Do wyboru masz albo bieganie i robienie identycznych misji albo bieganie zbieranie surowcow or stawianie harvesterow i robienie itemow ktorych nikt nie kupuje/albo cena za jaka mozna sprzedac nie pokrywa nawet kosztow produkcji.
Cala filozofia gry.

Reasumujac, gra sprawi frajde ludziom ktorzy lubia przebijac sie przez 100 dokumentow odnosnie craftingu bo mozliwych kombinacji jest tam mnostwo.
Dzieciom, system walk zostal tak uproszczony ze i 5latek dalby sobie rade.Do tego ladna grafika SW realem itd.

Ja rowniez chetnie odpowiem na wszelkie pytania.

Od razu dodam iz jest moja wlasna ocena i nikt nie musi sie z nia zgadzac.

Autor:  Sathorn [ 20 cze 2003, 11:56 ]
Tytuł: 

1) Sprzet wyprodukowany przez craftera mozna sprzedac na bazaarze - ale Zematis ma racje w jednym - rynek BYŁ zalany sprzetem za 1cr - teraz oplata za wystawienie wykalaczki na bazaarze 500 cr!!!! - glupota do kwadratu.
2) Nikt nie kupuje stuffu zrobionego przez craftera bo wszyscy maja to samo - jest jednak jedno ale... to co wszyscy sprzedaja/produkuja jest takie samo bo to sa przedmioty ktorych schematy dostajesz wraz z lewelowaniem a nie zdobyte podczas misji lub w loocie
3) misje rzeczywiscie do bolu takie same ale... mozna sie przejsc w pole i tam zbierasz misje od NPC o wiele ciekawsze i czsto zawierajace schematy.
4)Grafika kurde wymagajaca sprzetu na bardzo wysyokim poziomie: Ja mam ustawione na miminum wszystko a mam 29 FPS max srednio 20 FPS
A moj sprzet to:
AThlon 1900+, GF4 4600, 1 GB RAM DDR 333Mhz, HDD ATA100
Widoczne bledy i niedbalosci np: gwiazdy swieca przez ksiezyc lub inne planety !! - Jednakowoż grafika bardzo ladnie wyglada na ustawieniach max!
A propos XP moze nie wiecie ale w SWG XP jest kilka rodzaji, przykład:
Wkładasz sobie w rękę pistolecik lecisz na jakiegoś słabego moba, mob okazuje się silniejszy więc zmieniasz giwerę na karabin i zabijasz go... efekt:
(to jest przykład)
12 pistol XP
40 carbine XP
8 combat XP
Kazde z nich moze byc wykorzystane na osobne drzewko umiejetnosci ale... nie moze byc zmienione na inne więc tak naprawdę po skasowaniu MINERA (zaawansowana profesja)
Surveing XP po dojsciu do Surveing IV w podstawowym drzewku Artisana rosnie bez mozliwosci wykorzystania :smile: a rosnie bardzo szybko bo to jest efekt kopania surowców - czyli rzecz podstawowa dla craftera.
Nie wiem czy mi się wydaje ale większośc postaci jest crafterami :smile: Na początku bylo ich malo a potem... sami crafterzy :smile:

Pytajcie a ja odpowiem bo nie mam weny co jeszcze pisać :smile:

Autor:  krzyk [ 20 cze 2003, 13:00 ]
Tytuł: 

Ano podpisuje sie pod wszystkim co na gorze.
Na poczatku mnie powalilo, ale po tygodniu......flaki z olejem. Gra bez sensu.

juz.

PS. Dodalbym moze ze muzyka jest pierwszorzedna, i jedyne co bym sobie moze kupil to sciezka dzwiekowa z swg :>

Autor:  Zematis [ 20 cze 2003, 13:02 ]
Tytuł: 

Na bazaarze dobrze ida tylko ciuchy i bronie.
I itemy nie sa takie same, owszem schemat ten sam ale korzystajac z roznych metli i experiment mozna bylo osiagnac rozne rezultaty... to tak gwoli scislosci.

I kazdy byl crafterem bo kazdy chcial miec, bron ciuchy i domek.

Co do misji wiem ze mozna, bo sam na misjach zarobilem 50k credsow (wiecej juz nie mialem sily) tylko jaki jest tego cel?
Bo z kasa tez nie ma co robic, kupilem sobie z 20 t-shirtow, spodni, czapek, jakies bibeloty do domu - tylko co z tego jak pozytek znich zaden heh.

Placisz 50 baksow za gre ktora ci sie znudzi po 3 tygodniach grania.
Lepsze jest to ze jest cala masa ludzi ktora nie widziala gry i jest swiecie przekonana ze to ich dream game!

Chcialbym widziec ich miny jak juz im skasuja te 50 baksow i zobacza jaki szajs kupili.

edit:
heh dzieki bogu OST z SWG jest zywcem wyjety z filmow i tego sukcecu Sony nie moze przywlaszczyc sobie na swoje konto.
_________________
[65 Storm Warden]Telumeh (Wood Elf) <Britannic Lore>
Pozdrowienia dla nowego lokalnego błazna:
McLAREN'a!

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Zematis dnia 2003-06-20 14:04 ]</font>

Autor:  Sathorn [ 20 cze 2003, 13:13 ]
Tytuł: 

Wiesz co masz naprawde duzo racji jednak gra mimo wszystko mi się podoba. I mam nadzieję że będą ją rozwijali bo rzeczywiście stan obecny nie jest najlepszy.
Ale grać będę...
a moje nadzieje wyglądają tak:
- W misjach bedzie mozna zdobyć special schematy (oczywiscie trzeba byc mocnym lub w dobrej kupie ludziów :smile:
- Zwiększą mozliwości experiment - tzn ze zwyklego bone armor bedzie mozna zrobic bone with costam zeby byla wieksza roznorodnosc...
- Bedzie mozna wykorzystywac krzesla i fotele. Zaczyna mnei wkurzac ze w kantynie siedzi sie na podlodze jak kurde stolikow i krzesle masa!
- troche rozciagna wymagania levelingu. Naprawdę można jak Zematis napisał baardzo szybko levelowac

Autor:  Morathi [ 20 cze 2003, 14:58 ]
Tytuł: 

przez te 500 na bazarze glupia strzelbka bedzie kosztowac 550 :|
siadac na krzeselkach moznabylo podchodzac do krzesla i wpisujac /sitserver teraz wystarczy dwukrotnie kliknac :smile:
te wlasne domki i ciuszki to jest dla zabawy w sumie ... w domu mozesz przetrzymywac sprzet a ciszku to tylko dla wygladu bo nic innego nie daja poza tym ze nie masz ujemnych modifikatorow jak za zbroje
w sumie to macie troche racje ale mi sie gra podoba i mam zamiar w nia grac bo mam nadzieje (ehh ta nadzieja;) )ze z czasem ponaprawiaja bledy

Autor:  Aenima [ 20 cze 2003, 16:15 ]
Tytuł: 

a jedi? mieczyki co z tym?

Autor:  Soulless [ 20 cze 2003, 16:42 ]
Tytuł: 

Hehe no zbytnio nie zachecajace to...
To juz Neocron bawil mnie przynajmniej pol roku :grin:
Mam nadzieje ze SWG to nie jest jakis klon simsow :grin: gdzie sie hoduje fasolke i rozmawia z sasiadami jak wysoko wyrosla :grin:

Autor:  Aenima [ 20 cze 2003, 16:46 ]
Tytuł: 

soul w co ty grasz?

Autor:  krzyk [ 20 cze 2003, 17:39 ]
Tytuł: 

A co do Jedi........
To Devsi mowili ze sa testowani internally.
Co wg mnie jest sciema zeby zamydlic oczy i po prostu jedi nie sa jeszcze gotowi....

juz.

PS. Zgodnie z wypowiedziami tworcow przed uplynieciem roku nie powinno byc duzo jedi (co najwyzej kilku po roku od wejscia gry)....

Autor:  Sathorn [ 20 cze 2003, 19:12 ]
Tytuł: 

Hahaha - dokladnio to samo napisalem na boardzie Beta! Tez tak sadze Jedi po prostu jeszcze nie ma a devsi sciemniaja... Maja troche czasu zanim pierwszy sie pojawi wiec zdaza zaimplementowac...

Autor:  Zematis [ 20 cze 2003, 20:02 ]
Tytuł: 

W zamierzeniu SWG mial byc tak rozbudowany jak UO, ino ze im 'troszkie' nie wyszlo...

I teraz mamy piekny swiat pelen pustych miast z banda NPC'ow ktorzy nic soba nie wnosza.

Co do bazaru to niezupelnie, ja sprzedawalem wszystko po 1cr placa bazaar fee ale za to zdobywajac UXP.

A heh zapomnialem dodac ze w SWG przesadzili z systemem doswiadczenia jest chyba z 60 roznych expow...
Istny horror.

Mysle ze SWG spelnia role rozbudowageo grfx chata z milym akcentem SW i kilkoma przerywnikami w postaci misji i craftingu.

Zabijanie mobow tez jest dosc tryvialne - po prostu gina i juz.
Taktyka prosta kupa go mosci Panowie! Kto padnie ten padnie po czym po walce lekarze lataja ze stimpackami.
Grupy 20 osobowe maja swoj urok ale generalnie sa w stanie zmiesc wszytsko co sie rusza.

Tak mi sie przypomnialo...

Autor:  Soulless [ 20 cze 2003, 21:01 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2003-06-20 17:46, Aenima napisał:
soul w co ty grasz?


OT:
Nie moge powiedziec - NDA mnie wiaze :grin:

No a poza tym robie wlasna gierke www, cos pomiedzy Everwars a Red Dragonem, ale w klimacie postnuklearnym i rozniaca sie od wymienionych wyzej :grin: Wydawca z $$$ jest, koder jest, ja robie kompletne bazy danych i mechanike lacznie z wzorami i szate graficzna :grin: Jak pojawi sie w stadium beta, na pewno nie omieszkam linka zapodac :grin:

Autor:  Aenima [ 20 cze 2003, 21:33 ]
Tytuł: 

ot
NDA nie pozwala ci wymienic tytulu?
:grin:

Mam nadzieje ze po znajomsci zostante testerem tego cacka :smile:.

Autor:  Magus [ 20 cze 2003, 23:24 ]
Tytuł: 

Kurwa :sad:

Autor:  Luki [ 21 cze 2003, 02:20 ]
Tytuł: 

Ta.. pamientaj o nas jak bedziesz potrzebowal testerow/GM`ow :smile: :smile:

Autor:  Asmax [ 21 cze 2003, 09:33 ]
Tytuł: 

Pierwszy raz widze na tym forum tak zgodna dyskusje :grin:

Autor:  Aenima [ 21 cze 2003, 09:57 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2003-06-21 00:24, Magus napisał:
Kurwa :sad:



na tym mozna by zakonczyc ten topic.
Magus ladnie to podsumowal.

Autor:  Soulless [ 21 cze 2003, 12:31 ]
Tytuł: 

No to ja sobie poczekam na zdanie ludzi az wyjdzie pierwszy dodatek do SWG.

A tymczasem sobie pobetatestuje Saga of Ryzom... no tez trzeba lubic taki klimat :grin: a co do wymagan sprzetowych... NDA ten tegez nie :grin:

PS. Ale jakby sie ktyos mnie zapytal jaki mam sprzet, to mam Athlon 1700xp+, GeForce 2MX z 32 MB i 512 MB RAM najzwyklejszego :grin:

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team