MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

kilka pytań
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=8785
Strona 1 z 4

Autor:  robertcz [ 14 wrz 2004, 13:59 ]
Tytuł:  kilka pytań

1. co mam zrobić by faction u Thug-ów mieć na +
2. szybkość broni wyrażona jest liczbą np: 5.7, czy szybsza jest broń z szybkaścią 2 czy 8
3. mam zbroję, której condition jest np: 1250/5000, po "naprawie" jest 1/1, czy to znaczy, że nadaje się na już tylko śmietnik?

z góry dziękuje za pomoc

Autor:  Xanth [ 14 wrz 2004, 14:05 ]
Tytuł: 

Cytuj:
1. co mam zrobić by faction u Thug-ów mieć na +

Bic ich przeciwnikow. Nie pamietam dokladnie, za kogo dostajesz punkty do Thugow, ale o ile mnie pamiec nie myli to za frakcje Townperson.

Cytuj:
2. szybkość broni wyrażona jest liczbą np: 5.7, czy szybsza jest broń z szybkaścią 2 czy 8

Szybkosc broni jest wyrazona w sekundach opoznienia. Czyli czas pomiedzy kolejnymi atakami. Oczywistym jest, ze im krotszy czas (im mniejsza wartosc) tym lepiej :)

Cytuj:
3. mam zbroję, której condition jest np: 1250/5000, po "naprawie" jest 1/1, czy to znaczy, że nadaje się na już tylko śmietnik?

Tak. Zbroja nie jest juz naprawialna.

X.

Autor:  robertcz [ 14 wrz 2004, 14:07 ]
Tytuł: 

wielkie dzięki

Autor:  MajsteR [ 15 wrz 2004, 16:55 ]
Tytuł: 

Na oficjalnej stronie sony ukazala sie mozliwosc zabisów na beta testy.
Gdybym sie zapisał to czy musze pisać później obowiazkowo recezję tej gry czy nie koniecznie czekam na odpowiedż i z góry dziekuję.
:(

Autor:  Xanth [ 15 wrz 2004, 17:07 ]
Tytuł: 

Ta mozliwosc jest juz od ladnego miesiaca z hakiem. Beta sie juz zaczela, wiec raczej juz nie masz co liczyc na invite :)

X.

Autor:  MajsteR [ 20 wrz 2004, 14:08 ]
Tytuł: 

Jak wyglada system walki w swg do jakiej gry byscie go porównali

Autor:  Zia [ 20 wrz 2004, 14:32 ]
Tytuł: 

Walka? Sądze że używanie skili w Realtime i animacje świetne są mniej więcej takie jak w Knights Of The Old Republic . Mechanicznie nie ma Featów jak tam, za to ich funkcję przejmują skille zdobywane co pewien czas w miarę awansu.

Autor:  Xanth [ 20 wrz 2004, 14:47 ]
Tytuł: 

Do jakiej gry? Np. Anarchy Online.

X.

PS. Roznica tylko taka, ze w SWG nie ma delaya na specjale, za to zzera ci energie z calego HAM.

Autor:  Zia [ 21 wrz 2004, 09:26 ]
Tytuł: 

A skoro przy pytaniach jesteśmy.. moje śliczności zaczynają dysponować większą gotówką ( nie ma to jak dziany protektor :P ) więc może ktoś napisze coś o tych bio-ubrankach? to raczej sie przydaje :)

Autor:  Mark24 [ 21 wrz 2004, 09:44 ]
Tytuł: 

Do AO to nie za bardzo - walko w SWG ma zerową dynamikę. Wbiegasz w grono przeciwników naciskasz 20x klawisz od jakiegoś area ataku i idziesz na klopa z gazetką.
AO ma identyczny system walki jak WoW.
EQ2 ma system walki stojacy pomiędzy WoW/AO a SWG (też jest quene i zapamiętuje kolejność specjali które ma uruchomić) + combosy zapożyczone z FFXI (tylko że SOE nawet ukraść pomysłu nie potrafi :/)

Generalnie uważam, że system walki w SWG jest najprostszy z możliwych. Za to bardzo się dobrze w tą grę gra i robi coś innego - zalecane jest jednoczesne czytanie książki, przeglądanie www (alt+tab), oglądanie TV, gotowanie - sprzątanie, odpisywanie na maile, czy pisanie na forach :]

Autor:  robertcz [ 26 wrz 2004, 13:13 ]
Tytuł: 

jeszcze kilka pytań......
1. co dają kolejne stopnie w Imperium i Rebelii?
2. jezeli rozwijam Riflemana, a chcę "poddać" skile z Marksmana
np. rifles IV, bez którego nie rozwinąbym Riflemana, to czy stracę też umiejętności z Riflemana......troszkę namotałem :)

Autor:  Zia [ 26 wrz 2004, 13:47 ]
Tytuł: 

1. Satysfakcje
2. nie zrzucisz rifles z marksmana dopoóki masz riflemana, stracisz go

Autor:  robertcz [ 26 wrz 2004, 14:23 ]
Tytuł: 

Zia napisał(a):
1. Satysfakcje

tylko? to strata zdobytych punktów

Zia napisał(a):
2. nie zrzucisz rifles z marksmana dopoóki masz riflemana, stracisz go

czyli, że nie mogę poddać skili z marksmana bez poddania skili z riflemana,
czy też poddają skile z marksmana tracę automatycznie riflemana?

Autor:  scorpio007 [ 26 wrz 2004, 17:55 ]
Tytuł: 

robertcz napisał(a):
jeszcze kilka pytań......
1. co dają kolejne stopnie w Imperium i Rebelii?
2. jezeli rozwijam Riflemana, a chcę "poddać" skile z Marksmana
np. rifles IV, bez którego nie rozwinąbym Riflemana, to czy stracę też umiejętności z Riflemana......troszkę namotałem :)


Ok.

1. Nie tylko satysfakcje. Im wyzszy stopien tym tansze sa NIEKTORE rzeczy i wiecej jest dostepnych struktur. Pozatym jak sprzedajesz faction points z pierwszym stopniem tracisz 4 punkty za 1, a jako colonel 0.18 za 1. Mala roznica?

2. Nie mozesz poddac nic z marksmana dopuki nie poddasz riflemana. To chyba logiczne.

Autor:  robertcz [ 26 wrz 2004, 18:10 ]
Tytuł: 

dzieki

Autor:  robertcz [ 16 gru 2004, 17:38 ]
Tytuł: 

mam głupie pytanie....
gdzie ustawić, by w inventory, na poczatku pojawialy sie rzeczy, ktore mamy na sobie, a na koncu rzeczy włozone jako ostatnie,
i by po ponownym otwarciu inventory, rzeczy te nie zmienialy polozenia?

nie jestem esteta, ale cos zamieszlem i rzeczy zmieniala mi polozenie po kazdym potwarciu inv, jest to troszke wkurzajace

Autor:  Criss [ 17 gru 2004, 01:12 ]
Tytuł: 

Coz...new patch i stuff w inventory uklada sie alfabetycznie. jak zwykle SOE przekombinowalo :/

Autor:  robertcz [ 17 gru 2004, 21:56 ]
Tytuł: 

znalazlen sith holocron, można go do czegos wykorzystac?
poza ozdoba domu :wink:

Autor:  Theodor [ 17 gru 2004, 23:46 ]
Tytuł: 

sith holocron albo zwykly holocron moze zostac wykorzystany przez jedi do wypelnienia paska mocy. Niestety taki holocron jest jednorazowy. Jednak w sytuacji kryzysowej moze sie bardzo przydac :)

Autor:  Koma [ 18 gru 2004, 00:28 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Do AO to nie za bardzo - walko w SWG ma zerową dynamikę.


A gdzie w AO jest ukryta ta dynamika walki?

Mark24 napisał(a):
AO ma identyczny system walki jak WoW.


Nie rozsmieszaj mnie

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team