MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
kilka pytań https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=8785 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | robertcz [ 14 wrz 2004, 13:59 ] |
Tytuł: | kilka pytań |
1. co mam zrobić by faction u Thug-ów mieć na + 2. szybkość broni wyrażona jest liczbą np: 5.7, czy szybsza jest broń z szybkaścią 2 czy 8 3. mam zbroję, której condition jest np: 1250/5000, po "naprawie" jest 1/1, czy to znaczy, że nadaje się na już tylko śmietnik? z góry dziękuje za pomoc |
Autor: | Xanth [ 14 wrz 2004, 14:05 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 1. co mam zrobić by faction u Thug-ów mieć na + Bic ich przeciwnikow. Nie pamietam dokladnie, za kogo dostajesz punkty do Thugow, ale o ile mnie pamiec nie myli to za frakcje Townperson. Cytuj: 2. szybkość broni wyrażona jest liczbą np: 5.7, czy szybsza jest broń z szybkaścią 2 czy 8 Szybkosc broni jest wyrazona w sekundach opoznienia. Czyli czas pomiedzy kolejnymi atakami. Oczywistym jest, ze im krotszy czas (im mniejsza wartosc) tym lepiej Cytuj: 3. mam zbroję, której condition jest np: 1250/5000, po "naprawie" jest 1/1, czy to znaczy, że nadaje się na już tylko śmietnik?
Tak. Zbroja nie jest juz naprawialna. X. |
Autor: | robertcz [ 14 wrz 2004, 14:07 ] |
Tytuł: | |
wielkie dzięki |
Autor: | MajsteR [ 15 wrz 2004, 16:55 ] |
Tytuł: | |
Na oficjalnej stronie sony ukazala sie mozliwosc zabisów na beta testy. Gdybym sie zapisał to czy musze pisać później obowiazkowo recezję tej gry czy nie koniecznie czekam na odpowiedż i z góry dziekuję. |
Autor: | Xanth [ 15 wrz 2004, 17:07 ] |
Tytuł: | |
Ta mozliwosc jest juz od ladnego miesiaca z hakiem. Beta sie juz zaczela, wiec raczej juz nie masz co liczyc na invite X. |
Autor: | MajsteR [ 20 wrz 2004, 14:08 ] |
Tytuł: | |
Jak wyglada system walki w swg do jakiej gry byscie go porównali |
Autor: | Zia [ 20 wrz 2004, 14:32 ] |
Tytuł: | |
Walka? Sądze że używanie skili w Realtime i animacje świetne są mniej więcej takie jak w Knights Of The Old Republic . Mechanicznie nie ma Featów jak tam, za to ich funkcję przejmują skille zdobywane co pewien czas w miarę awansu. |
Autor: | Xanth [ 20 wrz 2004, 14:47 ] |
Tytuł: | |
Do jakiej gry? Np. Anarchy Online. X. PS. Roznica tylko taka, ze w SWG nie ma delaya na specjale, za to zzera ci energie z calego HAM. |
Autor: | Zia [ 21 wrz 2004, 09:26 ] |
Tytuł: | |
A skoro przy pytaniach jesteśmy.. moje śliczności zaczynają dysponować większą gotówką ( nie ma to jak dziany protektor ) więc może ktoś napisze coś o tych bio-ubrankach? to raczej sie przydaje |
Autor: | Mark24 [ 21 wrz 2004, 09:44 ] |
Tytuł: | |
Do AO to nie za bardzo - walko w SWG ma zerową dynamikę. Wbiegasz w grono przeciwników naciskasz 20x klawisz od jakiegoś area ataku i idziesz na klopa z gazetką. AO ma identyczny system walki jak WoW. EQ2 ma system walki stojacy pomiędzy WoW/AO a SWG (też jest quene i zapamiętuje kolejność specjali które ma uruchomić) + combosy zapożyczone z FFXI (tylko że SOE nawet ukraść pomysłu nie potrafi :/) Generalnie uważam, że system walki w SWG jest najprostszy z możliwych. Za to bardzo się dobrze w tą grę gra i robi coś innego - zalecane jest jednoczesne czytanie książki, przeglądanie www (alt+tab), oglądanie TV, gotowanie - sprzątanie, odpisywanie na maile, czy pisanie na forach |
Autor: | robertcz [ 26 wrz 2004, 13:13 ] |
Tytuł: | |
jeszcze kilka pytań...... 1. co dają kolejne stopnie w Imperium i Rebelii? 2. jezeli rozwijam Riflemana, a chcę "poddać" skile z Marksmana np. rifles IV, bez którego nie rozwinąbym Riflemana, to czy stracę też umiejętności z Riflemana......troszkę namotałem |
Autor: | Zia [ 26 wrz 2004, 13:47 ] |
Tytuł: | |
1. Satysfakcje 2. nie zrzucisz rifles z marksmana dopoóki masz riflemana, stracisz go |
Autor: | robertcz [ 26 wrz 2004, 14:23 ] |
Tytuł: | |
Zia napisał(a): 1. Satysfakcje tylko? to strata zdobytych punktów Zia napisał(a): 2. nie zrzucisz rifles z marksmana dopoóki masz riflemana, stracisz go
czyli, że nie mogę poddać skili z marksmana bez poddania skili z riflemana, czy też poddają skile z marksmana tracę automatycznie riflemana? |
Autor: | scorpio007 [ 26 wrz 2004, 17:55 ] |
Tytuł: | |
robertcz napisał(a): jeszcze kilka pytań......
1. co dają kolejne stopnie w Imperium i Rebelii? 2. jezeli rozwijam Riflemana, a chcę "poddać" skile z Marksmana np. rifles IV, bez którego nie rozwinąbym Riflemana, to czy stracę też umiejętności z Riflemana......troszkę namotałem Ok. 1. Nie tylko satysfakcje. Im wyzszy stopien tym tansze sa NIEKTORE rzeczy i wiecej jest dostepnych struktur. Pozatym jak sprzedajesz faction points z pierwszym stopniem tracisz 4 punkty za 1, a jako colonel 0.18 za 1. Mala roznica? 2. Nie mozesz poddac nic z marksmana dopuki nie poddasz riflemana. To chyba logiczne. |
Autor: | robertcz [ 26 wrz 2004, 18:10 ] |
Tytuł: | |
dzieki |
Autor: | robertcz [ 16 gru 2004, 17:38 ] |
Tytuł: | |
mam głupie pytanie.... gdzie ustawić, by w inventory, na poczatku pojawialy sie rzeczy, ktore mamy na sobie, a na koncu rzeczy włozone jako ostatnie, i by po ponownym otwarciu inventory, rzeczy te nie zmienialy polozenia? nie jestem esteta, ale cos zamieszlem i rzeczy zmieniala mi polozenie po kazdym potwarciu inv, jest to troszke wkurzajace |
Autor: | Criss [ 17 gru 2004, 01:12 ] |
Tytuł: | |
Coz...new patch i stuff w inventory uklada sie alfabetycznie. jak zwykle SOE przekombinowalo :/ |
Autor: | robertcz [ 17 gru 2004, 21:56 ] |
Tytuł: | |
znalazlen sith holocron, można go do czegos wykorzystac? poza ozdoba domu |
Autor: | Theodor [ 17 gru 2004, 23:46 ] |
Tytuł: | |
sith holocron albo zwykly holocron moze zostac wykorzystany przez jedi do wypelnienia paska mocy. Niestety taki holocron jest jednorazowy. Jednak w sytuacji kryzysowej moze sie bardzo przydac |
Autor: | Koma [ 18 gru 2004, 00:28 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): Do AO to nie za bardzo - walko w SWG ma zerową dynamikę. A gdzie w AO jest ukryta ta dynamika walki? Mark24 napisał(a): AO ma identyczny system walki jak WoW.
Nie rozsmieszaj mnie |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |