MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Jump to lightspeed, pierwszym rzutem oka...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=9030
Strona 1 z 5

Autor:  Xanth [ 2 paź 2004, 22:03 ]
Tytuł:  Jump to lightspeed, pierwszym rzutem oka...

Oto pare screenow:
http://www.xanth.eu.org/screeny/swg/jtl/ :)

Generalnie, na pierwszy rzut oka jest zajebiscie. Taki prosty symulator, sterowac mozna mysza albo joystickiem, no i duuuzo przestrzeni do latania hehe. W walce juz warto miec troche umiejetnosci latania i celowania, nie ma czegos takiego, ze tylko fire ciskasz, a samo ci celuje, teraz trzeba dokladnie namierzac przeciwnika. Przydaja sie tu umiejetnosci z symulatorow ;)

Samo sterowanie przypomina starego, dobrego TIE Fightera, no i oczywiscie wystepuja kolizje, wiec trzeba patrzec w co sie uderza, bo mozna latwo statek stracic np. przez czolowe zderzenie ze stacja kosmiczna ;)

Pozatym 2 nowe rasy, Ithorianie (bosz, kto tym czyms bedzie gral?) i Sullustanie... Ze 4 nowe profesje to juz chyba kazdy wie. A teraz musze obczaic, co jeszcze mozna robic w kosmosie oprocz latania i walczenia :)

Acha, laga nie stwierdzono, a gra smiga calkiem plynnie (w porownaniu z tym, co sie dzieje na planetach) ;)

X.

PS. Moja pierwsza ofiara: ;)

Obrazek

Obrazek

Corelia Station:

Obrazek

I moj maly noob stateczek podchodzacy do ladowania:

Obrazek

Autor:  Xanth [ 3 paź 2004, 00:04 ]
Tytuł: 

No i wreszcie zrobili system antymakrowy hehe. Okienko craftu raz na jakis czas zmienia swoj rozmiar i uklad skladnikow. Juz nie pouzywamy zewnetrznych softow klikajacych ;)

X.

Autor:  Aenima [ 3 paź 2004, 02:06 ]
Tytuł: 

to screeny z bety czy juz z gry?

Autor:  Xanth [ 3 paź 2004, 02:28 ]
Tytuł: 

No z bety przeciez, gry jeszcze nie ma :)

X.

Autor:  Aenima [ 3 paź 2004, 02:54 ]
Tytuł: 

jestes w becie?

Autor:  Criss [ 3 paź 2004, 04:19 ]
Tytuł: 

Ja tez jestem...i powie mi ktos jak mam dorwac jakis lepszy stateczek niz ten marny starting TIE, ktorego nawet nie mozna upgradowac? ;)

Autor:  Xanth [ 3 paź 2004, 09:59 ]
Tytuł: 

Znajdz "character creation terminal" (w kazdym duzym miescie kolo starportu jest), wez skille na mastera shipwrighta, wez surowce i sobie zbuduj. Tylko troche za surowcami sie nabiegasz. Jak dobrze pojdzie, to jeszcze dzis bede mial wszystko co potrzeba, to ci moge zbudowac ;) Oczywiscie jest to tylko w becie, zeby nie marnowac x godzin na budowe postaci, zeby testowac podstawy dodatku. W retailu tego nie bedzie :D

Podsumowujac, jest swietnie. Duzo questow w kosmosie typu "patroluj", "wyeliminuj" czy "eskortuj", intuicyjny interface, fajne sterowanie i miodzio grafika. Dla fanow kosmicznych symulatorow typu X-Wing czy Tie-Fighter gratka niesamowita. To tak jakby calkiem nowa gra w dobrze znanej starej grze :) Pozatym mase usprawnien w samym SWG, takich jak quest journal, podszlifowany silnik graficzny, rozszerzenie funkcjonalnosci panelu cratfing toolow i mase innych usprawnien. Coz, jak dla mnie rozszerzenie zasluguje na piatke z plusem, dodaje rumiencow staremu dobremu SWG :)

X.

PS. Aha, skilli pilota juz sie nie da tak prostacko grindowac, a i makra tu nie pomoga hehe. Pozatym shipwrighting osobiscie mnie przeraza rozbudowaniem. Zeby skonstruowac statek trza masy roznych pierdolek ze scisle konkretnych surowcow. Nie mowiac juz elementach rozbudowy statku i upgradach. A latania wieloosobowego jednym statkiem dlugo jeszcze nie zobacze, na Mastera Pilota trza sie nalatac dosc duzo ;)

PS2. Zapraszam na kanal Poland (/chat join Poland)
Moj aktualny char nazywa sie Xanthcik ;)

Autor:  scorpio007 [ 3 paź 2004, 11:23 ]
Tytuł: 

A mnie do bety nie wybrali :(
Fajne screeny. Tylko smaku mi narobiles a kasy na razie nie mam.
BTW. Czemu ten statek, ktorym latales nie mogl wejsc w hyperspace?

Autor:  Criss [ 3 paź 2004, 12:46 ]
Tytuł: 

Od razu zrobilem shipwrighta, mam surowce....ale nie mam schematow na zaden statek. Jest pelno roznych czesci do budowy(oj fakt-spooooro tego jest) ale nigdzie nie ma schematow na statki....no chyba ze je przegapilem w gaszczu ;)

Autor:  Xanth [ 3 paź 2004, 14:16 ]
Tytuł: 

Criss, ano potrzeba personal ship crafting station. Ale to juz wiesz ;)

Scorpio, bo noob ship nie ma hipernapedu, ani nie mozna go upgradowac. Za to nowo zbudowany przezemnie stateczek calkiem niezle sobie poradzil, Teraz na Yavin tanio i szybko hehe :D

X.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  Xanth [ 3 paź 2004, 17:28 ]
Tytuł: 

Hehe, wlasnie zauwazylem i sie zalamalem... wiecie ile trzeba expa na kazdy poziom skilla pilota? na 1 tylko 7500, na 2 ledwo 60k... na 3 poziom juz 200k, a na 4 hehe... 1 milion. A jak wiadomo, mamy 4 paski po 4.. Za Borvo Heavy Fighterow dostaje ledwo 520 expa.. coz.. troche polatac bedzie na mastera trzeba, szczegolnie, ze sie nie da autogrindowac ;)

X.

Autor:  Peonz0r [ 3 paź 2004, 17:51 ]
Tytuł: 

Przepraszam ze OT ale mam pytanko :oops:
Athlon 2000 XP
768 ram
Radeon 9200 128 ram
Czy na tym sprzecie pogram w SWG? :(

Autor:  Xanth [ 3 paź 2004, 18:00 ]
Tytuł: 

Pograsz, ale bedzie haczyc, glownie z powodu karty graficznej. Pozatym, SWG tnie o wiele gorzej niz np. EQ2 ;)
Gdzies tu zreszta jest nawet o wymaganiach sprzetowych :)
viewtopic.php?t=8099

X.

PS. Pozytywne jest to, ze w kosmosie nie haczy wcale. Ale to tylko dlatego, ze tam jest... pustka (nie liczac kilku stacji, paru kamieni i oblatywaczy) ;)

Autor:  Peonz0r [ 3 paź 2004, 18:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
P4 2,8
1,5gb ddr
dysk sata 120gb
radeon 9800 pro 256bit

12-16fps w miescie 29 poza


To ja sobie poczekam spokojnie do WoW retail...

Autor:  Xanth [ 3 paź 2004, 19:33 ]
Tytuł: 

Widze, ze cholera, wszystkich wzielo teraz na questy. W JTL, zeby awansowac na wyzszy stopien pilota, nie wystarczy miec expa, trzeba tez zrobic serie questow...

X.

Autor:  Mark24 [ 3 paź 2004, 22:23 ]
Tytuł: 

mi SWG wcale się nie tnie. Wystarczy 1GB Ramu, co do grafiki to nie mam pojęcia - 9600PRO wystarczało w zupełności, byle jaki procek. Jak się szybko leciało na speederze to dogrywało budynki i wtedy czasami przycinało. Ale ogólnie bez cięć. Do cięć w EQ2 tego nei można nawet porównywać.

Autor:  Vasqes [ 4 paź 2004, 12:57 ]
Tytuł: 

hey mam takie pytanie.

Jak jest ze skillami ? trzeba miec "miejsce" na to zeby zostac pilotem ? czy tez po zainstalowaniu dodatku masz + iles tam pointsow jakie mozesz przeznaczyc na JTL. bo jesli trza by zrzucic punkty niewiem np. walki typu brawler bylby troche slabo nie ? Chociaz moze z drugiej strony polepszyloby to nieco klimat gry.

Autor:  Xanth [ 4 paź 2004, 13:35 ]
Tytuł: 

Skille pilota nie zabieraja w ogole skillpointow, wiec nie masz sie o co martwic (i tak trzeba poswiecic baardzo duzo czasu na zmasterowanie profesji, prawie tyle, ile na jedi). Jedynie shipwright jest normalnie skillowany (jako pierwsza odnoga artisana i profesja elite).

X.

Autor:  Vasqes [ 4 paź 2004, 14:09 ]
Tytuł: 

hmm fajnie.

Ciekawe jak to bedzie. czy ludzie beda sie "specializowac" tylko w JTL. czy beda chciali byc np. walczacym w przestworzaqch jedi jesli tak to roczek maja z glowy z tego co mowisz.

Autor:  Xanth [ 4 paź 2004, 14:50 ]
Tytuł: 

Wiesz, majac na uwadze, ze pilot nie zabiera skillpointow, ze statek trzeba wyposazyc niekiedy za gruba kase, ze szybciej sie leci z np. Naboo na Yavin niz korzystajac z publicznego transportu, ze w kosmoscie nawet master jedi dupa jesli gracz nie umie latac i ma kiepski statek, podejrzewam, ze kazdy posiadajacy dodatek bedzie mial wlasny stateczek do poruszania sie po galaktyce, ale tylko nieliczni "zamieszkaja na stale" w kosmosie ;)

Pamietaj, w kosmosie nie licza sie skille twojej postaci, tylko to, czym i jak latasz. Mozesz byc super wypasiony mastah jedi, a dostaniesz lomot w 5 sekund po wyjsciu z portu.. mozesz tez nie miec zadnych innych umiejetnosci niz pilotaz (a dzieki temu i lepszy sprzet, mozliwosc korzystania z lepszych upgradow daja wyzsze skille pilotazu) i rozwalac kazdego jak tylko zechcesz :)

Generalnie, JTL wyglada jak gra w grze, ale tak nie jest, to jest poprostu dodatek dajacy kosmos i mozliwosc poruszania sie w nim, wraz ze wszystkimi wynikajacymi z tego konsekwencjami :)

X.

Strona 1 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team