MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Jump to lightspeed, pierwszym rzutem oka... https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=35&t=9030 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | Xanth [ 2 paź 2004, 22:03 ] |
Tytuł: | Jump to lightspeed, pierwszym rzutem oka... |
Oto pare screenow: http://www.xanth.eu.org/screeny/swg/jtl/ ![]() Generalnie, na pierwszy rzut oka jest zajebiscie. Taki prosty symulator, sterowac mozna mysza albo joystickiem, no i duuuzo przestrzeni do latania hehe. W walce juz warto miec troche umiejetnosci latania i celowania, nie ma czegos takiego, ze tylko fire ciskasz, a samo ci celuje, teraz trzeba dokladnie namierzac przeciwnika. Przydaja sie tu umiejetnosci z symulatorow ![]() Samo sterowanie przypomina starego, dobrego TIE Fightera, no i oczywiscie wystepuja kolizje, wiec trzeba patrzec w co sie uderza, bo mozna latwo statek stracic np. przez czolowe zderzenie ze stacja kosmiczna ![]() Pozatym 2 nowe rasy, Ithorianie (bosz, kto tym czyms bedzie gral?) i Sullustanie... Ze 4 nowe profesje to juz chyba kazdy wie. A teraz musze obczaic, co jeszcze mozna robic w kosmosie oprocz latania i walczenia ![]() Acha, laga nie stwierdzono, a gra smiga calkiem plynnie (w porownaniu z tym, co sie dzieje na planetach) ![]() X. PS. Moja pierwsza ofiara: ![]() ![]() ![]() Corelia Station: ![]() I moj maly noob stateczek podchodzacy do ladowania: ![]() |
Autor: | Xanth [ 3 paź 2004, 00:04 ] |
Tytuł: | |
No i wreszcie zrobili system antymakrowy hehe. Okienko craftu raz na jakis czas zmienia swoj rozmiar i uklad skladnikow. Juz nie pouzywamy zewnetrznych softow klikajacych ![]() X. |
Autor: | Aenima [ 3 paź 2004, 02:06 ] |
Tytuł: | |
to screeny z bety czy juz z gry? |
Autor: | Xanth [ 3 paź 2004, 02:28 ] |
Tytuł: | |
No z bety przeciez, gry jeszcze nie ma ![]() X. |
Autor: | Aenima [ 3 paź 2004, 02:54 ] |
Tytuł: | |
jestes w becie? |
Autor: | Criss [ 3 paź 2004, 04:19 ] |
Tytuł: | |
Ja tez jestem...i powie mi ktos jak mam dorwac jakis lepszy stateczek niz ten marny starting TIE, ktorego nawet nie mozna upgradowac? ![]() |
Autor: | Xanth [ 3 paź 2004, 09:59 ] |
Tytuł: | |
Znajdz "character creation terminal" (w kazdym duzym miescie kolo starportu jest), wez skille na mastera shipwrighta, wez surowce i sobie zbuduj. Tylko troche za surowcami sie nabiegasz. Jak dobrze pojdzie, to jeszcze dzis bede mial wszystko co potrzeba, to ci moge zbudowac ![]() ![]() Podsumowujac, jest swietnie. Duzo questow w kosmosie typu "patroluj", "wyeliminuj" czy "eskortuj", intuicyjny interface, fajne sterowanie i miodzio grafika. Dla fanow kosmicznych symulatorow typu X-Wing czy Tie-Fighter gratka niesamowita. To tak jakby calkiem nowa gra w dobrze znanej starej grze ![]() ![]() X. PS. Aha, skilli pilota juz sie nie da tak prostacko grindowac, a i makra tu nie pomoga hehe. Pozatym shipwrighting osobiscie mnie przeraza rozbudowaniem. Zeby skonstruowac statek trza masy roznych pierdolek ze scisle konkretnych surowcow. Nie mowiac juz elementach rozbudowy statku i upgradach. A latania wieloosobowego jednym statkiem dlugo jeszcze nie zobacze, na Mastera Pilota trza sie nalatac dosc duzo ![]() PS2. Zapraszam na kanal Poland (/chat join Poland) Moj aktualny char nazywa sie Xanthcik ![]() |
Autor: | scorpio007 [ 3 paź 2004, 11:23 ] |
Tytuł: | |
A mnie do bety nie wybrali ![]() Fajne screeny. Tylko smaku mi narobiles a kasy na razie nie mam. BTW. Czemu ten statek, ktorym latales nie mogl wejsc w hyperspace? |
Autor: | Criss [ 3 paź 2004, 12:46 ] |
Tytuł: | |
Od razu zrobilem shipwrighta, mam surowce....ale nie mam schematow na zaden statek. Jest pelno roznych czesci do budowy(oj fakt-spooooro tego jest) ale nigdzie nie ma schematow na statki....no chyba ze je przegapilem w gaszczu ![]() |
Autor: | Xanth [ 3 paź 2004, 14:16 ] |
Tytuł: | |
Criss, ano potrzeba personal ship crafting station. Ale to juz wiesz ![]() Scorpio, bo noob ship nie ma hipernapedu, ani nie mozna go upgradowac. Za to nowo zbudowany przezemnie stateczek calkiem niezle sobie poradzil, Teraz na Yavin tanio i szybko hehe ![]() X. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Xanth [ 3 paź 2004, 17:28 ] |
Tytuł: | |
Hehe, wlasnie zauwazylem i sie zalamalem... wiecie ile trzeba expa na kazdy poziom skilla pilota? na 1 tylko 7500, na 2 ledwo 60k... na 3 poziom juz 200k, a na 4 hehe... 1 milion. A jak wiadomo, mamy 4 paski po 4.. Za Borvo Heavy Fighterow dostaje ledwo 520 expa.. coz.. troche polatac bedzie na mastera trzeba, szczegolnie, ze sie nie da autogrindowac ![]() X. |
Autor: | Peonz0r [ 3 paź 2004, 17:51 ] |
Tytuł: | |
Przepraszam ze OT ale mam pytanko :oops: Athlon 2000 XP 768 ram Radeon 9200 128 ram Czy na tym sprzecie pogram w SWG? :( |
Autor: | Xanth [ 3 paź 2004, 18:00 ] |
Tytuł: | |
Pograsz, ale bedzie haczyc, glownie z powodu karty graficznej. Pozatym, SWG tnie o wiele gorzej niz np. EQ2 ![]() Gdzies tu zreszta jest nawet o wymaganiach sprzetowych ![]() viewtopic.php?t=8099 X. PS. Pozytywne jest to, ze w kosmosie nie haczy wcale. Ale to tylko dlatego, ze tam jest... pustka (nie liczac kilku stacji, paru kamieni i oblatywaczy) ![]() |
Autor: | Peonz0r [ 3 paź 2004, 18:17 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: P4 2,8
1,5gb ddr dysk sata 120gb radeon 9800 pro 256bit 12-16fps w miescie 29 poza To ja sobie poczekam spokojnie do WoW retail... |
Autor: | Xanth [ 3 paź 2004, 19:33 ] |
Tytuł: | |
Widze, ze cholera, wszystkich wzielo teraz na questy. W JTL, zeby awansowac na wyzszy stopien pilota, nie wystarczy miec expa, trzeba tez zrobic serie questow... X. |
Autor: | Mark24 [ 3 paź 2004, 22:23 ] |
Tytuł: | |
mi SWG wcale się nie tnie. Wystarczy 1GB Ramu, co do grafiki to nie mam pojęcia - 9600PRO wystarczało w zupełności, byle jaki procek. Jak się szybko leciało na speederze to dogrywało budynki i wtedy czasami przycinało. Ale ogólnie bez cięć. Do cięć w EQ2 tego nei można nawet porównywać. |
Autor: | Vasqes [ 4 paź 2004, 12:57 ] |
Tytuł: | |
hey mam takie pytanie. Jak jest ze skillami ? trzeba miec "miejsce" na to zeby zostac pilotem ? czy tez po zainstalowaniu dodatku masz + iles tam pointsow jakie mozesz przeznaczyc na JTL. bo jesli trza by zrzucic punkty niewiem np. walki typu brawler bylby troche slabo nie ? Chociaz moze z drugiej strony polepszyloby to nieco klimat gry. |
Autor: | Xanth [ 4 paź 2004, 13:35 ] |
Tytuł: | |
Skille pilota nie zabieraja w ogole skillpointow, wiec nie masz sie o co martwic (i tak trzeba poswiecic baardzo duzo czasu na zmasterowanie profesji, prawie tyle, ile na jedi). Jedynie shipwright jest normalnie skillowany (jako pierwsza odnoga artisana i profesja elite). X. |
Autor: | Vasqes [ 4 paź 2004, 14:09 ] |
Tytuł: | |
hmm fajnie. Ciekawe jak to bedzie. czy ludzie beda sie "specializowac" tylko w JTL. czy beda chciali byc np. walczacym w przestworzaqch jedi jesli tak to roczek maja z glowy z tego co mowisz. |
Autor: | Xanth [ 4 paź 2004, 14:50 ] |
Tytuł: | |
Wiesz, majac na uwadze, ze pilot nie zabiera skillpointow, ze statek trzeba wyposazyc niekiedy za gruba kase, ze szybciej sie leci z np. Naboo na Yavin niz korzystajac z publicznego transportu, ze w kosmoscie nawet master jedi dupa jesli gracz nie umie latac i ma kiepski statek, podejrzewam, ze kazdy posiadajacy dodatek bedzie mial wlasny stateczek do poruszania sie po galaktyce, ale tylko nieliczni "zamieszkaja na stale" w kosmosie ![]() Pamietaj, w kosmosie nie licza sie skille twojej postaci, tylko to, czym i jak latasz. Mozesz byc super wypasiony mastah jedi, a dostaniesz lomot w 5 sekund po wyjsciu z portu.. mozesz tez nie miec zadnych innych umiejetnosci niz pilotaz (a dzieki temu i lepszy sprzet, mozliwosc korzystania z lepszych upgradow daja wyzsze skille pilotazu) i rozwalac kazdego jak tylko zechcesz ![]() Generalnie, JTL wyglada jak gra w grze, ale tak nie jest, to jest poprostu dodatek dajacy kosmos i mozliwosc poruszania sie w nim, wraz ze wszystkimi wynikajacymi z tego konsekwencjami ![]() X. |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |