MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
AO czego moge sie spodziewac po AO? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=40&t=10254 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Shubduse [ 23 gru 2004, 12:09 ] |
Tytuł: | AO czego moge sie spodziewac po AO? |
Przeszukalem kilka stron dotyczacyh AO i przerazila mnie starszna pustka... wiec moze - pomyslalem - spytam ludzi co w to grali. Chialbym wiedziec co w AO bede mogl robic, czego nie moge w innych MMO? Na razie po podstawce widze zebytnmio sie to od innych tytulow nie rozni. Nie wiem czy dalej sie meczyc i koxac na potworkach czy olac i szukac innej gry... Wiec napiszcie mi kilka prostych rzeczy, co mozna robic jako tako rozwineista postacia w AO, pzoa PvM i PvP ? Czeste sa eventy albo jakies inicjowane przez graczy akcyjki ? Jest jakas polityka, nabywanie dobr , kariera, rozbudowany craft i handel ? |
Autor: | Auxarius [ 23 gru 2004, 20:34 ] |
Tytuł: | |
Poszukaj innej gry. AO z dodatkami to nedza, AO sprzed paru lat bez dodatkow to nedza pokryta karaluchami.. Zeby trafic na eventa trzeba miec naprawde niezlego farta, zreszta one i tak sa zwykle bez wiekszego sensu.. Polityki nie ma (oprocz tego niby-konfliktu ktory widac tylko przy wiezach) nabywanie dobr owszem jest (trade channels), kariery nie ma (chyba ze w jakims orgu;), craftu - cienko roziwniety. handel jest jak juz wyzej napisalem na trade channels. |
Autor: | zaboleq [ 23 gru 2004, 20:56 ] |
Tytuł: | |
ee chyba ic sie cos pomylilo chlopie....jesli ty sadisz ze Ao to kicha to nie wiem czy dobrze do tej gry podeszles...Ja np sadze ze WoW to kicha...I co ktos ma sie wzorowac na mojej opini?? |
Autor: | Asmax [ 23 gru 2004, 20:57 ] |
Tytuł: | |
Zaboleq GG. Wydaje mi sie, ze kiedy Aux zaczal grac w AO to Ty nie wiedziales co to MMOG |
Autor: | Auxarius [ 23 gru 2004, 22:29 ] |
Tytuł: | |
Zaboleq - podszedlem do gry odpowiednio, mialem calkiem spoko equip, bylem w jednym z najlepszych orgow na RK i wiem co jest nie tak a co jest na tak. W tej chwili granie w AO bez dodatkow to zwykla katorga i nic wiecej, chyba, ze ktos przenosi sie z jakeigos darmowego mmoga typu MU - wtedy faktycznie AO to idealna gra. Jesli jednak ktos chce placic abonament to duzo lepiej pograc w WoW, EvE czy cos innego co ma jakiekolwiek perspektywy. Wezmy chocby takie AO:AI - to co sie dzieje to jest jakis bardzo _bardzo_ smutny zart - Funcom zapowiadal super inteligentne AI alienow i w ogole co to mialo nie byc - okazalo sie ze pare postaci dostalo nerfa, alieni sa glupsi od leetow w backyardzie, wejscie do hq jest zbugowane i generalnie nic nie dziala.. W dodatku chocby taki soldier dostal nowe bronie co jednak ciekawe trzeba rozwijac sie w innym kierunku niz do tej pory - prawdziwa milosc, zwazywszy na to ze 3/4 soldierow 220 ma juz bardzo malo RP; jesli nastepny dodatek wprowadzi tak samo rewolucyjne zamiany okaze sie ze wszystkie high level chary beda musialy isc do kosza bo enf zacznie uzywac ranged weapons, doc bedzie naprawial roboty a soldier z maczuga bedzie leczyl ludzi.. Oczywiscie to jest moja subiektywna opinia i nie mowie ze ktos nie ma sie liczyc z Twoim zdaniem - jesli AO dla Ciebie jest spoko to fajnie, Shub zapytal co o tym sadzimy totez sie wypowiedzialem. |
Autor: | Shubduse [ 24 gru 2004, 02:10 ] |
Tytuł: | |
Ok, dobrze ze chociaz wsomniales o Eve online, tej gry nei bralem pod uwage, sprawdze. Poki co mam odlozone peiniadze na kilka miesiecy WoWa, ale jako ze PvP tam jest kulawe, czekam na Dark Light, tymczasem jest jeszcze kilka tytulow ktorych z roznych pwodow nie ruszalem - wlasnie AO, Shadowbane, Ryzom, Eve czy SWG. Szukam teog, ktory sie sposrod nich czyms wyroznia. Juz zacyznam widziec ze AO chyba nie jest wlasnie tym tytulem. Ale postaram sie sciagnac jeszcze dodatki i zoabczyc 14 dni dzieki temu programowi aktywacji kont... |
Autor: | Sathorn [ 24 gru 2004, 02:32 ] |
Tytuł: | |
To teraz zdanie z drugiej strony barykady. Wedlug mnie AO to najlepsza pozycja na rynku MMORPG w tej chwili i nie mowie tylko o SCIFI ale o wszystkich grach. Mimo swoich niedoróbek to bije inne gry za pomocą nastepujacych cech: -Najwiekszego playfielda jaki jest dostepny obecnie -Najwiekszej ilosci unikalnych mobów -Najwiekszej ilosci przedmiotów w grze mmorpg -Najbardziej rozwinietej pod wzgledem customizacji postaci grze. -Jedynej grze na rynku ktora mimo 3 letniej obecnosci nie ma odkrytych okolo 1/5 tradeskillowych recept. -Najwiekszej (moze poza UO) ilosci programów, narzedzi, fansiteów (mówie o takich z jakims kontentem typu baza danych przedmiotów lub recepty itp itd a nie takich gdzie jedynie jest napis "AO to best game ever" ) oraz innego stuffu typu "third party" ktory nawet trudno mi z pamieci wymienic Niestety ma tez sporo wad, ktore nie ukrywam sa meczace... ale na pewno nie sa na tyle duze by z gry odejsc. Odchodza z AO dwa typy graczy 1. Krotkoterminowi (wedle kryteriow AO) wyscigowcy-statysci, niestety mimo ze lubie cie Aux nalezysz do tej grupy. Nie bede tego argumentować bo mozesz sie poczuc urazony a tego nie chce. 2. Znudzeni dlugoterminowcy (niezly neologizm ) ktorzy szukaja odskoczni (ale nie na zawsze!!) od swiata AO i graja pare miesiecy w jakas nowa cukierkowa gierke vide WoW (od razu dla chcacych mnie nadziać na pal oglaszam ze mi sie tez wow BARDZO podoba ale nie tyle by odejsc z AO - ot pobawie sie i wroce...) Ten kto chce wejsc w romans w AO powinien wiedziec jedno - to nie gra na 3 miesiace lub nawet pol roku. To jest czysty dlugi grind (czasem mysle ze za krotki ) ma tylko jedna wade, w pewnym momencie staje sie tak rozwlekly ze zmiany (ktore sa podstawa zabawy) sa tak powolne ze traci sie ochote na ciezka i dluga prace bez efetkow. To zniecheca, i to bardzo - mysle ze jesli Funcom to zrozumie i naprawi (np zwiekszajac liczbe leveli ale zmniejszajac sredni czas miedzy-levelowania, czyli czas i naklad pracy na dojscie do maxa ten sam, ale czestsze zmiany w trakcie) to gra odzyska blask nie tylko dla takich maniakow jak ja Ktos ma kontrargumenty? Chetnie pojde na noże... Tylko Aux błagam - ARGUMENTY a nie subiektywne odczucia |
Autor: | kiwaczek [ 24 gru 2004, 10:30 ] |
Tytuł: | |
he he troche zabrzmi to bezsensu ale zgadzam sie i z Sathorn'nem i z Auxarius'em ;) |
Autor: | Auxarius [ 24 gru 2004, 12:47 ] |
Tytuł: | |
Poniewaz nie chce mi sie pisac kolejnej setki argumentow po prostu skomentuje to co napisal Sath i nie bedzie to subiektywna opinia (chociaz przyglupie alieny to raczej nie jest subiektywna opinia;p) -Najwiekszego playfielda jaki jest dostepny obecnie Faktycznie jest najwiekszy tylko, ze 3/4 RK wieje pustkami - nikt sie tam nie zapuszcza (tam czyli gdziekolwiek poza miasta/dynas) bo tam po prostu nic nie ma.. to ja tez moge zrobic MMO z pustynia na 8473847238 km ^2 i stwierdzic ze to najwiekszy, nawet nie preloadujacy playfield w jakiejkolwiek grze. To samo tyczy sie SL. RK teraz wydaje sie zaludnione dzieki pustym LasVegas co krok. -Najwiekszej ilosci unikalnych mobów Z ktorych tluczesz jakies 10 reszte omijasz szerokim lukiem bo sa albo zbugowane albo za mocne albo to i to a w dodatku nic z nich nie spada -Najwiekszej ilosci przedmiotów w grze mmorpg Faktycznie - tyle, ze soldier uzywa 1 broni na 100 dostepnych bo resdzta to taka tragedia, ze nawet nie warto wspominac.. reszta profesji dokladnie to samo.. na 100 itemow niby-nadajacych sie do profesji tak naprawde uzywa sie 3-4. Dla mnie to to jest bardziej junk-yard niz przydatna rzecz. -Najbardziej rozwinietej pod wzgledem customizacji postaci grze. Tutaj sie zgodze - jednak to jest chyba przeklenstwo tej gry. Po pierwsze newbsy kiedy widza ogrom customizacji po prostu panikuja i daja we wszystko a na 100 lvlu nie sa wstanie potem ubic mobka lvl 2.. Totalne zero pomocy i potem trzeba robic postacie caly czas od nowa bo inaczej nie da rady dojsc do tego czego tam sie uzywa aczego nie. Po drugie - Funcom ma to do siebie ze lubi robic zmianki i nowinki w czego wyniku okazuje sie ze trzeba sciagac caly eqp resetowac postac i znowu od nowa jechac ze skillami - kthxbye.. Jak juz mowilem wyzej albo gdzie indziej - soldier zacznie niedlugo biegac z maczuga.. -Jedynej grze na rynku ktora mimo 3 letniej obecnosci nie ma odkrytych okolo 1/5 tradeskillowych recept. Z caly szacunkiem ale recepta na sklejenie tandetnego pistola z tandetnym mieczem aby powstal tandetny mieczopistol jest kompletnie nie przydatna - zapewniam Cie, ze jesli cos byloby przydatne z tych pozostalych recept juz dawno zostaloby odkryte. -Najwiekszej (moze poza UO) ilosci programów, narzedzi, fansiteów[..] Tutaj jest dokladnie jak z mobami - ClickSaver, Matrix costam (nastepca NN) i ewentualnie AoParser - reszta jest albo nieprzydatna, albo zawadza albo wyciaga klucze do konta. Glownych fansites jest tyle ile innych, wiekszosc pada. Zreszta chodzi o to w jakim tempie one sie rozwijaja a nie o to ile ich jest - przy tendencjach WoW'a niedlugo bedzie ich 15x tyle ile przy AO.. Fakt, jako prawie 2,5 letni gracz w AO czuje sie krotkoterminowcem. ;p Account Created 2002-08-25 09:57:01 |
Autor: | Spiderdeath [ 24 gru 2004, 13:11 ] |
Tytuł: | |
Tak czytałem i czytałem posty Auxa i Satha i podobnie jak Kiwaczek musze stwierdzić, że moja opinia o AO jest gdzieś pośrodku. Nie będę już się rozpisywał na tematy, że jednak część "recept" była naprawdę siupel (kamikaze bot engiego który rozwalał tare do 1/4 na beta serwerach - mogę się mylić co do HP tary), albo że grind jest za długi. Moim zdaniem jednak w AO jest ciekawie zmieszana ilość funu i część pracy jaką musisz włożyć w swoją postać, aby mieć podwójnie spotęgowany fun, np. miałem fun do levelu 150, potem był nużący token farming i levelowanie do 179 co było naprawdę ale to naprawdę nudne - ale po 175 zaczęły się rajdy z Acom'em itd., potem pojawiło się SL szybki grind do 202/204 a potem znowu ciężka praca by być 215+ i czuć się uber wypas itd. Więc czasem troche pracy nie zaszkodzi. Niestety Aux to powszechnie znany leniuch i woli powiedzieć: nie czerpie już funu, poznałem wszystko, pvp to syf bo zawsze wygrywamy i dziękuje za współprace. |
Autor: | Auxarius [ 24 gru 2004, 13:13 ] |
Tytuł: | |
Prace moge miec w pracy albo szkole a nie w grze za ktora place abonament. |
Autor: | Spiderdeath [ 24 gru 2004, 13:16 ] |
Tytuł: | |
Z takim podejściem nigdzie nie zadziesz w jakimkolwiek MMOGu, nawet w WoWie - Gimp >.< |
Autor: | Auxarius [ 24 gru 2004, 15:33 ] |
Tytuł: | |
Praca mozemy byc ale lekka i przyjemna - zreszta trzeba to rozroznic; hecki bezprzerwy BEZPRZERWY to samo, w innych grach chociaz krainy i moby sie zmieniaja.. |
Autor: | Tymek [ 24 gru 2004, 21:05 ] |
Tytuł: | |
Niestety nie mam za bardzo czasu grać (chyba, że mnie coś kopnie - to wtedy może spróbuję jeszcze raz...) Jakie wrażenia jako 2lvl newbie? TWORZENIE POSTACI! To rozdzielanie skillów ahhh. Jak sobie przypomnę, że w Wow'ie (chyba najłatwiej teraz do niego przyrównywać - po tej US OB) po przejściu do następnego lvlu patrzyłem tylko na pasek hp i many (o ile mi się zwiększyła) oraz stwierdzałem: O mogę już bić moby wyższego lvlu. Ekstra....(no jeszcze te talenty, ale je się raczej łatwo rozdziela - przynajmniej dla mnie) A w AO, to normalnie siadało się na glebę i kombinowało (no na początku mamy dużo punktów, ale myślę, że na wyższych lvlach trzeba rozsądniej je wydawać... btw. już na 2 lvl zaoszczędziłem 1000 na 4000 pkt. które dostałem ) Fakt, że praktycznie zero jakiegoś objaśnienia w co dawać danej postaci (poza tanimi skillami, w które jak to ktoś określił, to można w ciemno), ale przynajmniej już na wstępie jest selekcja na gorsze postacie (zrobione przez nierozgarniętych graczy) oraz te lepsze (poinformowanych).... oczywiście nie biorę tu pod uwagę altów wysokolvlowców. Gdybym, to jeszcze mógł sprawdzić w PVP (eh, te Notum Wars -> o ile pamiętam, tam właśnie dodano pvp)... A płacić nie będę, bo jeszcze nie zarabiam, a poza tym zbieram kasę na coś innego. Może jeszcze ENGIE "Tymeker" will be back... who knows... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |