MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

jak to sie robi
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=40&t=37846
Strona 1 z 1

Autor:  Regis [ 22 lis 2010, 13:49 ]
Tytuł:  jak to sie robi

Gralem sobie w TOTW i tak zupelnie przypadkiem podejrzalem jednego gracza, który w pojedynke pokonał Aztura. Nanomage na 60 levelu, ale jego pety miały 99, 116 a ten 3 level jakoś pośrodku. Jak on to robi? Przecież jeden z petów ma prawie dwukrotnie większy level od niego samego.

Autor:  gosugamer1 [ 22 lis 2010, 14:53 ]
Tytuł: 

Implanty (na 60 to ql 120 - 150) + mochamy ( http://auno.org/ao/db.php?id=29300 http://auno.org/ao/db.php?id=29301 ) + buff items (np. http://auno.org/ao/db.php?id=123958 , http://auno.org/ao/db.php?id=125450 )


Ogólnie to Twoje pytanie odnosi się do tego co dla mnie jest największym plusem AO, możliwość kombinowania, wielka swoboda w wymyślaniu nowych setup'ów.
A, że gra wymaga myślenia, co niektórych przerasta, to dodatkowo w AO od zawsze było świetne community, gra praktycznie sama wyklucza co słabsze okazy. ;]

Autor:  Regis [ 22 lis 2010, 15:30 ]
Tytuł: 

Bez przesady, każdy gra jak chce i lubi. Ale fakt, że AO jest chyba najtrudniejszym mmorpgiem i za rączke nie prowadzi. W sumie spodziewałem się, że to twinkowane pety, ale nie spodziewałem sie że aż tak (w przypadku Nanomage) można. Ciekawe jak, jest ktoś kto to wie? Przy takich petach to w pojedynkę można załatwić całe TOTW. Co ja mówie, całą Rubike włącznie z Shadowlandsami jeśli by te pety proporcjonalnie dalej rozwijać.

Autor:  gosugamer1 [ 22 lis 2010, 16:57 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ciekawe jak, jest ktoś kto to wie?


Tak jak Ci napisałem wyżej - implanty, mochamy, itemy do buffowania - sklejenie takiego mp albo eng'a do solowania Totw jest stosunkowo proste.

Pety to po prostu nanoprogramy, więc twinkujesz postać tak (za pomocą tego co podałem wyżej), żeby była w stanie castować jak najwyższe ql'e programów.

W przypadku mp potrzeba nanoskilli - MM/MC/TS/BM, więc najważniejsze żeby zrobić odpowiednie implanty, które będą maksymalnie buffowały te konkretne skille.
Zakładania wysokich implantów to przedewszystkim - med suit (daje w sumie 80~ treatment), sta (buff +80 treatment), treatment expertise (buff dostępny dla wszystkich klas do kupienia w terminalu generic nanoprograms +20t), treatment library.
Do zakładania implantów znajdzie się oczywiście więcej wyszukanego sprzętu, ale podałem CI to co łatwo i tanio można zdobyć.


Do zakładania wysokich implantów stosujemy też metodę drabinkową.
Tak w telegraficznym skrócie - docelowy implant ql 200 wymaga 410 AGI, a sam w sobie daje +50 AGI. Jednak my nie mamy 410 AGI wiec wczesniej zakladamy inny implant na nizszym QL'u, który odpowiednio podnosi nam Agility - następnie wkłądamy implant docelowy Ql200, który buffując AGI o 50 - to daje nam możliwość zakładania jeszcze wyższych impów.

To takie podstawowe informacje o implantach.
Później pozostaje tylko ubrać wszystko co buffuje nanoskille/ INT/PSY - tutaj wybór jest duży i zależy w dużym stopniu od dostępnych na koncie kredytów.
Przed samą wyprawą do totw bierzemy jeszcze buffa od wysoko lvlowego MP, tzw. mochams'y (+140 do każdego nanoskilla).



To wszystko jest na różnego rodzaju portalach wystarczy odrobinę poczytać, polecam lekture - http://www.anarchy-online.pl/ http://www.ao-universe.com/main.php http://auno.org/

Autor:  Sparth2 [ 22 lis 2010, 17:30 ]
Tytuł: 

Twinkowanie w AO to takie puzle. Jak wiesz jak je skladac do kupy to potrzebujesz tylko czasu i credsow. Czasami z tej masy jednakowych twinkow wychodza jakies magiczne mutanty w stylu 1 lvl trader solujacy ostatniego bossa w subie :)

Autor:  Regis [ 24 lis 2010, 14:55 ]
Tytuł: 

Tak, pamietam gdzieś tak w 2006 roku grupe 4 czy 5 osób toczących walkę z Ukleshem. Jak doszło do Aztura to niestety ostał sie tylko jeden i też padł. A tu proszę, jeden kosi wszystko. Wydaje mi się, że aż takich możliwości wtedy nie było. A ten system drabinkowy to niezła sprawa - choc twinkowanie to sprawa kosztowna.

Autor:  Sparth2 [ 24 lis 2010, 15:47 ]
Tytuł: 

W 2006 engi juz stawiali slayera w TOTW, ktory kosil wszystko na tym levelu bez zajakniecia. Do slayera przydawal sie pocket fr00b MP bo bieganie za mohamkami moglo byc nuzace.

Autor:  Regis [ 24 lis 2010, 18:59 ]
Tytuł: 

No to bede musial przyjrzeć sie swojemu engi. Troche zaniedbałem treatment a widzę że trzeba mocno iść w implanty. A ostatnio wpadło troche kasy za sprzedanie passa do Inner Sanctuum.
A tak przy okazji to w nowym paczu wprowadzili browsera, czyli sklepik. Z poziomu gry wchodzisz do sklepu i możesz w nim między innymi kupić tokeny i VP. Dla mnie to coś jakby próba pójścia w przyszłości w stronę f2p ze sklepem jeśli pomysł wypali. Ale Means narazie mówi, że ta przeglądarka będzie służyła wielu celom, np. informacje o eventach itp.
No i jest pełne zbindowanie klawiszy do wszystkiego co się da (F10).

Autor:  Sparth2 [ 24 lis 2010, 19:01 ]
Tytuł: 

No i dobrze, moze uratuje to AO. Bo silnika sie chyba nie doczekamy :P

Autor:  Regis [ 24 lis 2010, 19:17 ]
Tytuł: 

Silnika chyba nie. Prosze spojrzeć na Cataclysm. Sam Blizzard stwierdził że myślał że to nie będzie nic trudnego a teraz mówią ze poważnie nie doszacowali ile trzeba było w to pracy włożyć, czyli mowiąc jaśniej kasy. Ale ich stać - trzeba wyłożyć milion spoko, 10 milionów spoko, 100 milionów spoko miliard - no, tu może trzeba się trochę zastanowić. A taki AO od kiedy FC pakuje całą kasę w te swoje głupie (dla mnie z pewnością) projekty nie ma kasy. Gdyby dali sobie spokój z tymi innymi dziwolągami to może AO miałoby inną grafikę. A niestety dla AO nie ma alternatywy - reszta to same fantasy albo kasyna gry w rodzaju Entropii. Nie znam żadnego MMORPG sf które dorównałoby AO. Jeszcze tylko WOW ale to fantasy. Ostatnio próbowałem FF XIV ale po tygodniu wymiękłem.
Ale jednak może ta nowa grafika w AO będzie?

Autor:  gosugamer1 [ 26 lis 2010, 19:01 ]
Tytuł: 

Mi tam grafika nie przeszkadza, ale wydajność samego klienta to jest jakaś masakra. Kilka ładnych lat temu grałem w AO na gruchocie z 512RAM'u i oczywiście przycinało przy zmianach mapy, przy doczytywaniu się modeli graczy w Borelias, ogólnie rzecz biorąc chodziło to wszystko kwadratowo.

Problem polega na tym, że na moim dwurocznym sprzęcie, AO nie chodzi wiele lepiej. Nie jest to jakieś cudo techniki, ale konfiguracja jest 8x mocniejsza niż ta podana w wymaganiach, więc coś tu chyba jest nie tak.

Autor:  Sparth2 [ 26 lis 2010, 23:51 ]
Tytuł: 

Wina silnika opartego na Direct-X 7 czy jakos tak.

Autor:  Pipboy [ 27 lis 2010, 13:39 ]
Tytuł: 

Cytuj:
No to bede musial przyjrzeć sie swojemu engi. Troche zaniedbałem treatment a widzę że trzeba mocno iść w implanty. A ostatnio wpadło troche kasy za sprzedanie passa do Inner Sanctuum.


Nie miej kompleksów patrząc na takie twinki :). Są robione przez doświadczonych graczy w konkretnym celu i inwestycje w nie czasem liczone są w miliardach.
Nie ma co porównywać do normalnych, levelujących postaci.

Autor:  gosugamer1 [ 28 lis 2010, 09:10 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Wina silnika opartego na Direct-X 7 czy jakos tak.


Zobaczymy jaka będzie wymówka dla optymalizacji/wydajności nowego klienta. ;]

Autor:  Regis [ 29 lis 2010, 15:49 ]
Tytuł: 

No trochę mi ulżyło. Ten jeden Nanomage to chyba sie specjalizował w Azturze. Kilka razy go widziałem z jakims słabym graczem. On rozwalał bossów a tamci brali itemy. Nawet ja sie pożywiłem na resztkach :-).
Jest chyba cos takiego jak wynajmowanie sie do konkretnych zadań - może to właśnie to było.
A upgrade silnika to mógły uwzględnić istnienie wielordzeniowości - jeśli to będzie coś z Conana to nawet i 4 rdzenie poprosze.

Autor:  Sparth2 [ 29 lis 2010, 21:32 ]
Tytuł: 

Taa ludzie wynajmuja twinki do bicia Aztura, glownie aby zdobyc Stygia (Stygian Desolator - taki duzy pomaranczowy miecz http://auno.org/ao/db.php?id=204755), ale w tej chwili sa lepsze bronie na ten level, nawet dla fr00bow. Ostatecznie mozna lazic z kosa z TOTW, ktora jest prawie tak samo dobra jak Stig. Do SL nawet lepsza.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team