mmorpg.pl

Autor Wiadomość

PostNapisane: 23 paź 2004, 11:53 
Witam!!!
Jak pewne wszystkim, lub wiekszosci wiadomo mamy nowy Halloweenowy event. Wiem ze oprocz "kostiumow" mozna otrzymac takie cacka jak Trick staff I i II (gdzie ta druga wersja ma enchantment WARP!!!), Horror Head I i II i kilka innych fajnych przedmiotow.
Jak narazie zdobylem zwykla Pumpkin Head - za wreczenie event NPC baked apple.
Jesli ktos zdobyl juz cus lepszego to niech sie podzieli na forum.
Moze aby otrzymac takie cudaki trzeba bedzie jakos za-questowac??
Pozdrawiam, Caspian (*@_@*)

PostNapisane: 23 paź 2004, 17:41 
Ja mam Pumpkin Head i Trick Staff ale nie wiem co dalej z nimi robic. Czy mam sie udać do inego mista czy też dalej wręczać losowe słodycze/owoce losowym "mobkom"

PostNapisane: 23 paź 2004, 20:18 
Btw. To nie jest nowy halloweenow event ;)

PostNapisane: 23 paź 2004, 20:36 
mozna dostac ponoc 1 item na game-day
wreczalem losowe slodyczke o roznej wartosci :) (w sumei za ok 5k)
trick staffa nie dostalem bo mialem akurat full inv...
na drugi dzien za saruta orange dostalem od razu trick staff 2

nie mam pojecia czy trzeb gdziesz indziej szukac pumpkinow cyz to sa poprostu kolejne itemy po staffach

PostNapisane: 24 paź 2004, 09:02 
Można dostać:

Pumpkin Head
Pumpkin Head II
Horror Head II
Trick Staff
Trick Staff II
Treat Staff II
Jack-O-Lantern

Wystarczy dawać nawet owoce (nie sweets) - najlepiej Saruta Orange (32 gile za sztukę w Windurst).

Nie kupujcie superdrogich sweetów.

PostNapisane: 24 paź 2004, 09:07 
Zapomniales o zwyklym Horror Head.
I btw co daje treat staff II bo jeszcze nie widzialem?

PostNapisane: 24 paź 2004, 20:08 
Gokulo - jak to nie nowy?? LOL niby stary?? :o

PostNapisane: 25 paź 2004, 00:15 
rok temu byl taki event , nie wiem czy dokladnei taki sam ale byl i byly do zdobycia horror heady itd

PostNapisane: 25 paź 2004, 11:13 
seems alot of people are posting what they are getting but not any tips on how to do the events. I hope this helps a little and please correct me where im wrong.

Hope this can help some people out. and keep in mind this is still just a working hypothosis.

Facts Tips:
1. you can use fruite as sweets. As far as i can find so far the cheepest fruite to buy at this moment would be sar. Oranges. Where to buy dependes who owns the Satutabaruta region. And i would bet 1 mil gil that it would be Windurst, so head over to windy and buy some oranges. (if Windurst does control the Sarutabaruta region on ur server, talk to Baehu-Faehu (a little taru) near the gate in Windurst waters across from the guy that gives you signet at G-5)

http://ffxi.allakhazam.com/db/bestiary.html?fmob=1434

Hypothosis Tips: (these are not for sure but pretty sure)

1. Items drops are randome. What you hand the person does not seem to matter at all. So dont wast money on thoes +1 items or pies people are shouting for in order to get +1 drops. This doesnt seem to be the case.

Try This For Success:
Ok this is a work in progress but it comes from following around a level 75 JP RDM on my server that had two of the +1 itmes. I followed him around for 2 hours and this is what he did. While i was following him i recived two drops myself useing only oranges so this seems to work. Go to windy since most likely thats where the oranges NPC will be. NPC's you can trade the oranges to are in windurst waters and windurst woods. Find all the NPC's dresed as MOB's (monsters) and create a rout, a rotation making sure to hit them all then start over again at the first one. Trade one item to one of the NPC's. If you turn into a MOB (get a costume) then you go to the next one.. once you get there (or right away if you want, but i like to trot around a bit as a mob) hit the + button on ur numberic keypad twise, select the orange costume icon with your arrow keys and hit enter to erase the costume mode and turn back into yourself. Then trade the orange (or whatever sweet) to the next npc in costume. Keep doing this in rotation over and over till you have all the items you wish to recieve. Every now and then switching areas seems to help a bit. So to be safe (eventhough it mgiht not matter) switch between windy waters and woods. Its a long and grueling process. but with the oranges at a cheep price it shouldnt be to expensive concidering the fun items you get, u just got to put in the time.

PostNapisane: 25 paź 2004, 12:07 
W mysl Swordsmena i Gokulo przyszle swieta Bozego Narodzenia jakie beda w grudniu sa juz stare??

PostNapisane: 26 paź 2004, 09:28 
Zrobiłem wg przepisu z tą drobna różnica ze w bastok a nie w wind i kupowałem Yagudo Cherry a nie orange.

Zaczołem sie krecic po batok market ale tu jest duzo NPC i latały takie typu TRICK, po drugiej rundzie odpusciłem jako że dostałem tylko Jack 'o latarn. PRzeniosłem sie do bastok mines, i tu chodziłam od NPC do NPC przebranego i dawałem fanta. W sumie dostałem pumpkin head II{1 enmity} + 2 latanie + treat staff { ten z warpem}. Experyment chyba trzeba powtarzać po zonowaniu.

PostNapisane: 26 paź 2004, 10:19 
ja testowalem tez inna metode - i ona dziala chyba najlepiej. Trzeba stanac kolo NPC (zamienionego w ducha), ktory sie nie rusza (np w Windurst Waters) i nawalac go pomaranczami.

Po 30 stackach mam 4 itemy (2xpumpkin + 2xstaff) + 5 Jack-O-Lantern.

Bez kombinowania i latania.

PostNapisane: 26 paź 2004, 10:23 
Ja złużyłem 1 stack pomarańczy i 4 stacki yagudo cherry :D ale sie nabiegałem ^.^

PostNapisane: 26 paź 2004, 11:26 
A ja mam jakieś PH czy cuś. Jednemu z Windurst nawaliłem tyle tuzinów pomarańczkufff że mógłby założyć jakomś palmiarnie tej ;) Straciłem jakies 10k na to a jeszcze nie mam drugiej wersji laski i dyniastej głowy :(
No nic, dziś kolejny zmasowany atak owocowy!!!
Pozdrawiam :D