Może tak informacyjnie nakreśle z czym mamy do czynienia i jak wyglada ogólny zarys taktyki w tych walkach bo wiekszosc z uczestnikow nie widziala tego na oczy
1. Musimy dojsc do spire, czyli na 3 pietro. Wszystko po drodze ma true sight i jest agresywne. Przeciwnik zmienia sie od easy prey na lv 0 do IT ++ na lv 3. Wszystkie spotkane monsterki maja AoE ataki, część z nich powoduje utrate kompletu cieni, czesc ma dodatkowe efekty np blind, silence, poison itd ...
2. Jeśli ktoś dostanie aggro na lv 3 to moze liczyc tylko na swoje reraise, bo nie mamy whm-a.
3. Walka w BCNM :
- są w zasadzie 2 etapy walki niezaleznie od typu przeciwnika, 1 do polowy HP i 2 od polowy jego HP kiedy zaczyna spamowac swoje specjale, przy polowie HP uzywamy 2-h aby go zabić.
- Kazdy z Nm'ow w BCNM ma specyficzne ataki AoE i Direct, niektore powoduja sleep, inne poison, zwykle wszystkie sa cholernie neibezpieczne i powoduja natychmiastowy zgon u supportu, dramatyczny spadek HP u mele. Niektore maja efekt drain, lub tez kradna buffy.
- Rola tanka to w zasadzie nie typowe tankowanie ale trzymanie mobka w jedym miejscu w czasie kiedy summoner wali bloodpact i sciaganie hate z innych, nie ma co mazyc o tym aby tankowac cos takiego, stad niezbede sa potiony HP i inne usówajace curse, blind, silence, poison itd.
Sedni jak licze tank musi wydać +-20k na 1 walke, podobna kwote musza wydac i inni poza RNG, oni tylko za food, shihei i strzaly, ale bez nich nie dojdzie sie na gore.
- rola supportu - tutaj w zasadzie to blink na dzien dobry a reszta to dmg w przypadku summonera, w przypadku RDM / BLM to na starcie walki ES + Paralyze, cure i gravity o ilest na to MP. Summoner odpala swojego blood pacta aby zadac dmg przeciwnikowi, a astral follow na koncu aby zdjać około 30% HP w 2 atakach - soczki mp regen, etherki.
To tyle, konkretne taktyki walki moge podać jutro albo w piatek jak sie znajdzie 6 osoba.