mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 489
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 13:35 
Cytuj  
The number of experience points required to gain each level was originally calculated after considering players' effects on the world of Vana'diel as they progressed beyond the initial level cap of 50. However, a considerable amount of time has passed since the implementation of the final cap of 75, and players beyond level 50 no longer have the same influence on the balance of the game. After a close review, the FINAL FANTASY XI development team has decided to reduce the amount of experience needed for leveling up after reaching level 51 (levels 1-50 will remain the same, however).

The update will affect the following:

-Experience points lost due to KO.
Starting at level 25, experience points lost after being KO'd will be 8% of the amount needed to reach the next level. However, this value will never exceed 2,400.

-Currently accumulated experience points.
At the time of the version update, if a player's currently accumulated experience points exceed the number required for the newly adjusted level, that player's experience points will be reset to one point below the number needed to gain a level.

New content and system-related adjustments are under constant consideration by the FINAL FANTASY XI development team to ensure a balanced playing experience in the evolving world of Vana'diel.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 13:42 
Cytuj  
Widze, ze troche ulatwili dochodzenie do 75. Trzeba robic drugiego i trzeciego joba. :)

****

Posty: 1872
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 14:10 
Cytuj  
wah, ale mamy farta ;P


_________________
Kalcia (Mithra) - Ramuh [retired]
Kalcia Kitsunetsuki (Miqo'te) - Sargatanas

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 16:04 
Cytuj  
Czyli wlasciwie o co chodzi?? No i jakie beda z tego profity??


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 16:17 
Cytuj  
Geez.
Zmniejszają ilość expa potrzebną na levele 51-75 + zmniejszają exp loss po śmierci.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 16:19 
Cytuj  
Kolezanka ma "okres" ?? :P
Wyluuuzuuuj :P


_________________
Obrazek

****

Posty: 1763
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 16:50 
Cytuj  
Woot. Ale fajowo! Opi - szybki statik poprosze ;)


_________________
Comodo, Hjumen, BRD 75, PLD 52, BLU 43, WHM 37, WAR 33, DRK 32, DRG 25, NIN 20, SAM 20, BLM 19, MNK 14, BST 12
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 22:55 
Cytuj  
Caspian napisał(a):
Kolezanka ma "okres" ??
Wyluuuzuuuj

Koleżanka? Ja facetem jestem :>


_________________
Obrazek

****

Posty: 1763
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 02:53 
Cytuj  
Ale wiecie, jaki z tego wniosek negatywny - liczba gracze w FFXI drastycznie spadła.


_________________
Comodo, Hjumen, BRD 75, PLD 52, BLU 43, WHM 37, WAR 33, DRK 32, DRG 25, NIN 20, SAM 20, BLM 19, MNK 14, BST 12
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 05:40 
Cytuj  
Dla mnie to porażka - grę ułatwiają coraz bardziej :(
Liczba graczy musiała spaść - zwłaszcza w Ameryce i Europie ze względu na WoW. Ludzie nie są przyzwyczajeni do gier w których trzeba się napracować żeby coś osiągnąć :/


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 08:48 
Cytuj  
No niestety wplyw wowa jest widoczny i chyba nieunikniony. Dla mlodych Amerykanow (i nie tylko) wow jest cool bo mozna szybko osiagnac max lvl (czyt. skonczyc gre i przerzucic sie na nastepna). Mam nadzieje, ze mimo wszystko nie ulatwia grania w FF XI na tyle, ze zaczna przychodzic do nas stada w ten sposob myslacych graczy. :)

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 10:24 
Cytuj  
dopoki nie zlikwiduja GK bedzie ok :D


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.