mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 1 lis 2005, 23:46 
Cytuj  
Caspian napisał(a):
.... Jednak przyznaje od lvl 60+ brak RDM CZEGOS takiego fajnego czegos co byloby stricte RDM-owe jakis Refresh 2 albo Phalanx 2 lub cos w tym stylu...


RDMi - jak po 60-tce postaracie się i nie będziecie mieć resistów na dispel, sleep i gravity to już będziecie mega-bossami, a jak nie to macie cholernie dużo roboty i musicie się zastanowić czy chce wam się czy nie ciągnąć to dalej (połowa expa ~ 60 lvl, zawsze można się wycofać :D ). Phalanx, refresh czy nawet cure to żadne wyzwanie dla rdm'a tylko nudna robota która czasem nie ma kompletnie żadnego wpływu na przebieg jakiejkolwiej walki w przeciwieństwie do resistów na dispel,sleep czy gravity.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 01:16 
Cytuj  
Slayerek napisał(a):
RDMi - jak po 60-tce postaracie się i nie będziecie mieć resistów na dispel, sleep i gravity


lol na dispel mozna miec resista jeszcze nigdy nie mialem lol pewno dlatego ze wszystko Capowalem WHMem poza healing magic i dark magic. Czasem nie siada mi sleep II ale szybk zaraz sleep siada i potem sleepII ale to kwestia zmiany equipu i bedzie gralo :P

****

Posty: 1872
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 01:39 
Cytuj  
genbu i spodki mi resowaly dispel...
chyba whmem powinno sie capowac healing magic a nie enfeebling ;p
nawet nie wiesz, jak rdmow potrafi wkuzwic ktos kto im sie z debuffami wciska ;p
whmem elemental ani dark nie skapujesz ;p


_________________
Kalcia (Mithra) - Ramuh [retired]
Kalcia Kitsunetsuki (Miqo'te) - Sargatanas

***

Posty: 608
Dołączył(a): 20.05.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 09:48 
Cytuj  
są jeszcze takie małe latające kreaturki z jednym okiem, które wręcz uwielbiają resistować dispela :p
w exp pt do 60 nie zdarzają się resisty, oczywiście jak ma się odpowiedni sprzęt, bo bez tego widziałem jak Perytrony (czy jak im tam :p) w Valley of Sorrows są miały skłonności do wkurzania naszych ulubionych magów :p
z resztą ja się nie udzielam, bo ja noob jestem :>


_________________
...was wearing his fine white coat of mail and his helmet with gold-studded stones; by his side hung Joyeuse, and never was there a sword to match it; its colour changed thirty times a day.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 10:55 
Cytuj  
Jaki Fajny topik :>
Ja mam bardzo sporadyczne resisty. Najgorzej mnie wkużają gody i smoki, bo maja wysoki resist i szybko budują dodatkowy resist na debuffy.
A druga sprawa ktora mnie wkuża to jak mi sie ninja wcina z debuffami .. bo mu i tak nie działaja za bardzo :(

Przypominam co powiedzieli ludzie ze SE :

Debuffy :
Resist / Land = Magic Accurancy !
Siła Debuffa = Enfeble magic spell skill

Z obserwacji własych i wniosków innych :
MND / 2 = siła enfeble magic do czarów opartych na mnd { DIA, Paralyze, Slow, Silence }
INT / 2 = siła enfeble magic do czarów opartych na int { Sleep, bio, gravity, dispell, blind }

Plusy i minusy subów :

BLM + :
- Conserve MP
- Clear mind { MP Tick }
- Escape
- Sleepga
- Aspir
- Drain
- Elemental Seal
- minimalnie wiecej MP
- Wicej INT
- Magic atack up
- wiecej dex

BLM - :
- brak czarów leczacych status
- mniej VIT
- mniej STR
- brak dyvine seal
- brak czarów typu curaga


WHM + :
- Dyvine Seal
- Wiecej MND
- Wiecej STR
- Wiecej VIT
- czary leczace statusy
- czary typu Barblizzard dla caęłgo party
- Curagi I i II
- teleporty

WHM - :
- Mniej DEX
- Mniej MP
- Brak Magic attack up
- brak Sleepga
- brak escape
- brak conserve mp
- gorszy clear mind

Reszte sobie dopiszcie sami.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 14:12 
Cytuj  
debuffy nina sa duzo silniejsze niz rdma


_________________
Jast v2.0

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 14:43 
Cytuj  
Siur :wtf:

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 15:06 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Siur :wtf:


no sa sa


_________________
Jast v2.0

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 15:07 
Cytuj  
Jeszcze nie widzialem Ninja ktory by tak debuffowal HNMy jak dobry RDM.

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 15:20 
Cytuj  
na razie mowimy o normalnych mobkach w exp-party Goku, o HNMach pogadamy za jakis rok ;)


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 15:24 
Cytuj  
Aaaa, takie to sobie mozna ;P

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 15:46 
Cytuj  
Zjawka i cała reszta ... siła debuffa [ efekt resist / stick ] a skuteczność debuffa to dwie różne sprawy.
skutecznosc dla RDM zależy od enfeble magic skill .. zawsze A+ dla RDM a jaki skill ma ninja w ninjtsu ?


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 08:12 
Cytuj  
Stok - ninjutsu dla ninja to A-
katana to tez A-...


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 08:25 
Cytuj  
Duszek napisał(a):
Stok - ninjutsu dla ninja to A-
katana to tez A-...


No sama udzieliłaś sobie odpowiedzi - Z ninja taki debuffer jak DD :)


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 08:48 
Cytuj  
Stok ;)

ja nigdy nie mowilam ze ninja to DD a przy scappowanym ninjutsu debuffy ladnie wchodza :D dlugosc trwania to inna sprawa :P ale zawsze mozna recastnac jak para czy slow zejdzie :)

a z RDMem w party zawsze mozna sie dogadac :D


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

***

Posty: 608
Dołączył(a): 20.05.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 09:12 
Cytuj  
Ja NIN'ów zabijam :p
Wybijają mnie z rytmu :p a to, że ich czy moje są lepsze jest nieważne (w exp pt :p)


_________________
...was wearing his fine white coat of mail and his helmet with gold-studded stones; by his side hung Joyeuse, and never was there a sword to match it; its colour changed thirty times a day.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 10:39 
Cytuj  
Ninja i tak musi rzucic swoje jesli chce miec jakis hate na starcie a czy nadpisze debuffy Rdma czy nie to juz kwesta szczescia.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 13:17 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Ninja i tak musi rzucic swoje jesli chce miec jakis hate na starcie a czy nadpisze debuffy Rdma czy nie to juz kwesta szczescia.

To inna sprawa, każdy wie że debuffy ninja to cześćjego pracy polegajacej na utrzymaniu na sobie hate. Wersja NI zawsze nadpisze debuffy RDM, ja czekam aż ninja walnie swoje i uzupełniam swoimi co mu nie weszło ;) albo poprawiam po jakimś czasie ale to kwestia pewnie zgrania RDM <> NIN.

Pytanie dotyczyło efektywnosci debuffów a nie ich zastosowania :P
Efektywnosc RDM > Efektywność NIN tylko że tu jest takie małe ale, ekwipunek RDM, musi być naprawde dobry aby uzyskać pożądany efek, bo wywalić połew MP na resisty paralyze kazy WHM potrafi :P


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.