mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2006, 15:57 
Cytuj  
Chyba trochę nie ten dział.
Ale screen fajny :P


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2006, 18:31 
Cytuj  
Byłem - zaraz przed wprowadzeniem NGE... A potem hehe... Przestałem grać =P

1024/256 - ciutek mało na serwer TS...
5 osób na tym pociągniesz - więcej będzie ciężko...


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2006, 18:37 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Byłem - zaraz przed wprowadzeniem NGE... A potem hehe... Przestałem grać =P
Wtedy jużnie było RAZORS praktycznie :har:

tczewiak napisał(a):
1024/256 - ciutek mało na serwer TS...
5 osób na tym pociągniesz - więcej będzie ciężko...
Tu masz VENTRILO...ostanio ludziska korzystali z niego...powinien pociągnać na spokojnie z 30 osób....


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2006, 12:41 
Cytuj  
po pierwsze chciałem odświeżyć temet dopóki Huck nie zdecyduje się na jego przyklejenie i zachęcić resztę LSowiczów do logowania się na nasz TSowy serwer. można usłyszeć się na żywo. przełamcie barierę i logujcie się.

jak się okazało TS może się bardzo przydać w graniu. po raz pierwszy w pełni przetestowaliśmy go podczas robienia misji Zilart. spisał się znakomicie. mogliśmy skupić się na tym co robimy a nie koncentrować się na pisaniu na party czacie.

co do przepustowości łącza, to myślę że się grubo mylisz. przez już prawie 6 dni nieprzerwanego działania serwer przesłał 405MB, co daje 67,5MB na dzień, co z kolei daje 2,80MB na godzinę (przy przepustowości 256kbs/s, czyli 32kb/s, jest śmieszną wartościa.), co z kolei świadczy, że łącze spokojnie może obsłużyć większą ilość połączeń, bo przy maksymalnym jak dotąd obciążeniu (6 osób) nie zauważyłem żadnych kłopotów i nikt się nie skarżył na jakość przesyłu.

na dowód zamieszczam obrazek:

Obrazek

przepustowość można regulować poprzez odpowiedni dobór kodeka (im wyższy tym lepsza jakość dźwięku, lecz większe obciążenie. i analogicznie w drugą strone). jak dotąd stosuję od paru dni jeden i niezmienny.

nie wykluczone, że może się okazać, że łącze nie pociągnie dużej ilości połączeń. wtedy będzie trzeba pomyślec o innym rozwiązaniu.

także zapraszam na serwer.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.