mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 11:52 
Cytuj  
W Europie cena PS3 odpowiednio 599 € i 499 €.
Tak, znowu musimy płacić więcej.


_________________
Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 12:56 
Cytuj  
Trailer bardzo fajny. Wygląda to bardzo dynamicznie, powoduje opad szczęki ale... obawiam się, że ta walka jest czymś na zasadzie pół scenki/pół zwykłej walki z naciskaniem we właściwym momencie konkretnego klawisza. Jeśli ktoś grał w KH2 i zna patent zwany "Reaction" to wie o co mi chodzi. Jeśli ktoś nie zna to chodzi o to, że w pewnym momencie mamy nacisnąc Trójkąt aby postac wykonała karkołomny atak/unik/mega przekombinowaną akcję która spowoduje drastyczny ubytek w energii bossa.

Samo w sobie jest to fajne tylko niestety, jak to na przykład w God of War było, występuje bardzo śladowo. Mnie zawsze pasowała standardowa finalowa walka z ATB doprowadzona do optimum w FFX-2, nie wiem po co wymyślac cos nowego, chyba po to aby zrobi z gry teledysk.

Do tego te pastelowe kolorki, bleeee

Pozostaje czekac na jakis inny trailer, ale pewnie gra nie wyjdzie przed 2008 w Japonii :D


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1115
Dołączył(a): 27.07.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 13:46 
Cytuj  
IMO nie ma co panikować. Jeszcze FFXII nie doczekaliśmy. Powtórzę to samo co na innym forum w sprawie HDTV...
Ja tam się nie przejmuję brakiem takiego telewizora. Mam bardzo dobry i nie będę go wymieniac tylko dlatego, ze na nim grafika jest super, ale nie tak super jakby być mogła. Żal mi na to kasy. Jak gra bedzie kiepska fabularnie, to i grafika jej nie ocali (FFX-2 jako przykład).


_________________
Obrazek

**

Posty: 435
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 16:29 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Trailer bardzo fajny. Wygląda to bardzo dynamicznie, powoduje opad szczęki ale... obawiam się, że ta walka jest czymś na zasadzie pół scenki/pół zwykłej walki z naciskaniem we właściwym momencie konkretnego klawisza. Jeśli ktoś grał w KH2 i zna patent zwany "Reaction" to wie o co mi chodzi. Jeśli ktoś nie zna to chodzi o to, że w pewnym momencie mamy nacisnąc Trójkąt aby postac wykonała karkołomny atak/unik/mega przekombinowaną akcję która spowoduje drastyczny ubytek w energii bossa.

Samo w sobie jest to fajne tylko niestety, jak to na przykład w God of War było, występuje bardzo śladowo. Mnie zawsze pasowała standardowa finalowa walka z ATB doprowadzona do optimum w FFX-2, nie wiem po co wymyślac cos nowego, chyba po to aby zrobi z gry teledysk.

Do tego te pastelowe kolorki, bleeee

Pozostaje czekac na jakis inny trailer, ale pewnie gra nie wyjdzie przed 2008 w Japonii :D


A dlaczegoby nie polaczyc dynamicznych, 'filmowych' walk ze starym, moze lekko zmodyfikowanym ATB? Wyobrazcie sobie gdyby kazdy zwykly attack/miss/block/parry itp. mial swoja unikalna, krotka scenke starcia z wrogiem. Mnie zawsze troche draznilo w ATB ze tak naprawde postacie nie walcza tylko... wymieniaja sie ciosami. Takie troche 'szachowe' rozwiazanie. Z drugiej strony nie bylbym zachwycony gdyby walka w FF zaczela przesuwac sie w strone rabanki. Jestem za jak najwieksza iloscia elementow taktycznych. A jak bedzie w FFXIII to sie jeszcze okaze.. (pewnie niepredko)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 16:41 
Cytuj  
Cytuj:
Wyobrazcie sobie gdyby kazdy zwykly attack/miss/block/parry itp. mial swoja unikalna, krotka scenke starcia z wrogiem

Znudzenie, ala Xenosaga Ep. I - dlugim animacjom mowimy NIE !

****

Posty: 1115
Dołączył(a): 27.07.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2006, 17:27 
Cytuj  
O matko, za nic w świecie. Walk masa i po 100 już człowiek ma dość. Jak animacje aeonów w FFX. Fajne, ale po jakims czasie już nudzą (jak to dobrze, ze można je wyłączyć)... Gra to gra. Filmiki etc. oczywiscie, ale w granicach zdrowego rozsądku.


_________________
Obrazek

**

Posty: 435
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2006, 01:12 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Cytuj:
Wyobrazcie sobie gdyby kazdy zwykly attack/miss/block/parry itp. mial swoja unikalna, krotka scenke starcia z wrogiem

Znudzenie, ala Xenosaga Ep. I - dlugim animacjom mowimy NIE !


A 'krotkim scenkom'? :)
To moze byc dobrze dobrane, dynamiczne 2-3 sekundy w kilku, kilkunastu wariantach.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 11 maja 2006, 19:02 
Cytuj  
2-3 sekundy to kupa czasu tak naprawde, wiec juz w ostatecznosci. Narazie jak dla mnie to calosc jest w zbyt wczesnej fazie, zeby oceniac jak te walki beda wygladac...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.