Max' napisał(a):
W sumie tak przegladalem i teraz THF ma najlepszego relika ma najwiekszy dps z wszystkich relikuw...
Daggery ogolnie sa teraz przegiete =P
Przetestowalem 3 z 4 nowych abbilities WARka. Tak wiec:
Warrior's Charge - Pewny DA, dziala zarowno na normalnym ataku jak i na WSie. Podobnie jak SA i TA, dotyczy tylko najblizszego uderzenia, tak wiec przy Dual Wield wciaz tylko pierwszy topor ma pewne Double Attack. Przydatnosc tego jest znaczna, Diabolos dostal wczoraj odemnie za 2231 dmgu Steel Cyclone, ale jestem pewien ze dobry WARek wycisnalby z tego wiecej niz 2.5k (naturalnie przy wszystkich buffach). Szkopul to recast - w najlepszym przypadku 10 minut :/ Zdarzalo sie takze ze Warrior's Charge mi nie wchodzil w WSa (mialem tylko 14tp zwrotu zamiast 15tp w przypadku Steel Cyclone). Mysle ze to glitch, ale cholera wie :/
Savagery - moglbyc wypas, a jest totalna lipa. W zalozeniu mial byc TP Bonus podczas WarCry, i jest, ale max 30 TP. Tymi 30 TP mozna sobie dupe podetrzec moim zdaniem, z reszta - jaki idiota uzyje WarCry na takim Fafku? Wspaniala pomysl totalnie zjebany.
Tomahawk - ech, tez mogloby byc fajne, gdyby to byl drugi Angon. Ale zamiast defense down effect mamy jakis nie do konca jasny special defense down effect. Podobno Tomahawk znosi odpornosc na konkretny rodzaj broni u mobkow (jesli takowy posiadaja), np. u krabow na obuchowe, u kosci na klute etc. etc. Niby fajne... niby :/
Aggresive Aim - kiedys Aggressor dawal acc do att i ratt, potem to znerfowali, a teraz dali z powrotem, w postaci Job Trait - bez komentarza.
Reasumujac - nowe abbilities wydaja sie byc stworzone dla fanow Great Axe. Warrior's Charge nie daje takiego kopa Rampage jak daje Steel Cyclone (DA na Steel Cyclone daje jakies 40% wiecej dmgu). Savagery rowniez raczej jest stworzone pod GAxe, bo przy Rampage wiecej TP de facto nic nie daje. Tak czy inaczej SE nas olalo.