mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 238 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 17:42 
Cytuj  
pogrzebie w plikach czy nie ma żadnych informacji w danej lokacji typu: "TWOJE GACIE DOSTAŁY DODATKOWĄ DZIURKĘ!"


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 17:52 
Cytuj  
Moze trzeba sprobowac tradnac ten itemek do tych socketow, moze cos wyjdzie :)


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 18:00 
Cytuj  
Ale nie mamy itemka wywaliło nas zanim dropna :P


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 18:02 
Cytuj  
Chodzilo mi o czesc armora, ktora kilka osob dostalo.


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60

****

Posty: 1872
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 19:29 
Cytuj  
Vejitta napisał(a):
Dokladnie. Czy system nie moze wyglada tak?:

Osoba A wygrywa bid na item 1a

Osoba B wygrywa bid na item 2c

Osoba C wygrywa bid na item 3b

Osoba D wygrywa bid na item 1a

Osoba A i D maja po jednej czesci do stworzenia jednego setu. Wypada item 1c. Teraz - item powinna dostac nie ta osoba ktora pierwsza dostala czesc do tego setu, tylko ta ktora ma wyzszy attendance. Jesli obydwie maja to samo attendance wtedy proponuje jednak lot, zeby ludzie w takich sytuacjach pktow nie musieli dokladac. I a propo tego co napisal Maxii o pktach - umowmy sie ze kazdy itemek niebidowalny (czyli 2. i 3.) ktory dana osoba dostanie kosztuje nas 2 pkty, a wiec niejako nie dostajemy pktow za dany run.

Co wy na to?


hmmm, jak dla mnie ok, chcialabym zeby kazdy mial rowne szanse, zeby nie bylo przegiec i zeby ludzie chodzili.


_________________
Kalcia (Mithra) - Ramuh [retired]
Kalcia Kitsunetsuki (Miqo'te) - Sargatanas

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 19:31 
Cytuj  
Gdzie zbiórka? Kolo Zasshala?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 19:43 
Cytuj  
Kilka spraw:

- comment to dobry pomysl

- -2 pkt za drugi i trzeci item to tez dobry pomysl

Jesli chodzi o olewanie runow, "bo nic nie moge dostac" to mysle ze nie bedzie z tym problemow z dwoch powodow:

- po pierwsze zawsze sie oplaca zbierac punkty zeby moc pozniej wygrywac bidowanie (tak jak na dynamisach, gdzie warto chodzic wszedzie zeby dostac item z Xarca albo Glacier

- po drugie nigdy nie wiadomo ile jakich itemow wypadnie, moga np. wypasc 4 takie same

Narazie za malo wiemy o dropach, zeby cos przesadzac ostatecznie, byc moze te dodatkowe itemy to zwykla formalnosc, a byc moze nie i trzeba np. zabic glownego bossa, ktory jest mega silny.

Zrobilem priority na podstawowe odblokowania. Co do nastepnych to czekam na wasze sugestie. Niektore rzeczy sa oczywiste INT dla BLMa, STR dla DD, niektore nie np. odblokowania slotow na equip. IMO powinnismy chyba najpierw ubrac odbrze tankow, a potem DD. Magowie nawet nadzy potrafia byc skuteczni.

****

Posty: 1872
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 20:14 
Cytuj  
Spissatus Cell - (unlocks max Mp)
[WHM] Ancover > Deshter . Zetoriush / [RDM] Kalcia > Panoramiiix > Kalcia / [BLM] Simiurg / [BRD] Draconi [PLD] Xavery / [DRK] Thergal > Galenros

wydaje mi sie ze rdm powinien byc przed smn, smn bedzie mial mozliwosc wyciagniecia avatara i dania buffow, ale nie uleczy szybko (zanim karbi wyskoczy i odpali BP..), a rdm ma spelle leczace jako swoje wlasne a nie z suba, jak blm, smn, czy brd ^^;

edit: dodatkowo, smn musi miec juz wczesniej abilities zeby moc uzywac petow i ich BP


_________________
Kalcia (Mithra) - Ramuh [retired]
Kalcia Kitsunetsuki (Miqo'te) - Sargatanas

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 20:41 
Cytuj  
trza zauwazyc ze rdm ma refresh i haste a z abilities ma convert smn szybko zostaje bez mp jak niema refresha i equipu...

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 22:56 
Cytuj  
dobry run - 3 itemy!

WHM - ANu's Tiara
WAR - Feet
THF - Legs


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 23:09 
Cytuj  
co do lotoania cells:

Ktoś musi mieć wydrukowana liste z tym co kto pokolei ma lootować.
jak dropuja item ta osoba mowi co kto lotuje i zaznacza na liście.
no i itemy powiny być lotowane passowane zaraz po tym


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 23:32 
Cytuj  
Jak na trzeci run to moglibysmy byc lepiej zorganizowani...

Passowanie na poczatku jest super wazne. Pozniej mysle, ze wazniejsze jest szybkie zabijanie, a wtedy itemy beda szybciej spadac. Healerzy i tankowie powinni byc maksymalnie skoncentrowani na tym co sie dzieje w walce, zamiast na pasowaniu itemow. To DD moga sobie odpalic atak i spokojnie obejrzec itemy.

Jednyne co optymistyczne w tym runie to to ze wypadly 3 itemy i udalo sie zajsc kawalek dalej:

Obrazek

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 gru 2006, 00:48 
Cytuj  
ja nie rozumiem tylko jednego - czemu biliscie chariota w korytarzu zamiast pulnac go do sali z tylu...
na poczatku byl tylko 1 add, mozna go bylo sleepnac i pilnowac w sali...

jak mam isc smn next time to chce liste z kolejnoscia lotowania magic, abilities, max mp i sj - no sorry ale uwazam ze na assaulcie SS i blink dla tankow sa wazniejsze niz abilities dla thfa ktory nabija mobom tp... jezeki nie to na nastepny salvage ide ninem

ostantnia sprawa - mysle ze nalezy to poruszyc - uwazam ze wszyscy ktorzy chca itemy z salvage powinni sie zastanowic czy sa w stanie zaplacic za ich zrobienie - nie chodzi o to zeby ktos lotowal, zablokowal inna osoba bo bedzie mial priority na lotowanie kolejnych czesci a na koncu itemy wyladuja u niego w MH bo nie bedzie w stanie kupic o.ingotow czy imp.wootz ingotow zeby je przerobic...

******************************************************
nastepny salvage piątek 20:00
******************************************************


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 gru 2006, 01:25 
Cytuj  
Duszek napisał(a):
******************************************************
nastepny salvage piątek 20:00
******************************************************

Czy to kolejna randomowa data na zasadzie przyjdzie kto moze, jakis staly termin czy po prostu widzimisie? :]


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 gru 2006, 02:51 
Cytuj  
Z tego co wyczytałem na różnych forach wychodzi że na Bhaflau Remnants ludzie dostają różne itemki - w zasadzie różne części setów. To samo w innych zonach. Zauważcie także że kolejne wersje itemów różnią się od siebie i każda następna ma te same staty + coś. Przykład:
Enyo's > Phobo's > Deimos's
Enyo's Cuisses
DEF:10 DEX+1
Phobos's Cuisses
DEF:16 STR+1 DEX+1
Deimos's Cuisses
DEF:19 MP+1% STR+1 DEX+1
Może być tak że te itemki się będzie upgradeowało w jakiś sposób i co gorsza trzeba będzie zdobyć 3 takie same "podstawy".
Ponadto musimy się zastanowić czy będzie szli tak samo czy nie - z tego co ludziska pisali to jeżeli pójdziemy na lewo zamiast scorpionów będą wamoury a także dropną inne itemy - zamiast statów dropują głównie armorki. To chyba na tyle :)


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 gru 2006, 03:35 
Cytuj  
Pozatym co do equipu tez by trzeba ustalic mniejwiecej co komu trzeba bo sa joby co bez equipu sprawdzaja sie mniejwiecej tak samo (no moze potrzebuje 1-2 czesci...). Kazdy powinien sie bardzo zastanowic i odpowiedziec sobie na pytanie poza tankami jakby mugl wiosc 2 itemki sciagajace blokade na equipie to co by wziol?
Najbardziej potrzebny equip to moim zdaniem:
1)Tank utrzymuja reszte przy zyciu wiecej odblokowanego equipu dlusza zywotnosc.
2)BLM obnizenie resistuw ale to moze byc zabujcze dla simiego bo hata bedzie latwiej lapal
3)WHM skoro ma leczyc to jakies itemy z +cure potency i jakies z fast castem ewentualnie sloty z +mp przy rescie
4)RDM itemki z fast castem
5)DD itemki co podwyzaja acc i dmg pewno sporo tego bedzie
Teraz sie moze sporo ludzi obrazi ale:
BRD odkad gralem tym jobem to nawet bez equipu mozna spokojnie debufowac tiamata starcza tylko instrumenty ew itemki +wind
SMN tez malo potrzebuje body i ew hands reszta to jak ma AF2 i tylko w odpowiedni dzien w grze ale tez szkoda w sumie odblokowywac tego skoro to jakos znaczac nie wplynie wiem pewno zaraz uslysze ze sa itemki Avatar Perpetuation Cost -1,
No czyli w sumie tankowie powini dostawac wszystko pierwsi, potem dd(BLM MNK DRK THF WAR...), a magowie powinni sie zastanowic nad kilkoma itemkami i lotowac serio tylko niezbedniki i tylko lotowac jak juz kazdy tank i dd juz je ma. Pozatym jak juz tankowie i dd maja to itemy raczej powinny trafiac WHM>RDM>reszta.
Co do walki z chariotem to sugerowalbym bo agro nie ominiemy i nie uspimy to pullujemy powiedzmy ze bedzie jak dzis tylko jeden add to nabijac TP na adzie i z dala od bossa zeby AoE nie bilo wszystkich + SMN powinni miec carbiego out i jak wszystkim hp sapda do polowy to shining rubyII.
PS. a przypadkiem nie ustalalismy ze robimy salvage raz w tygodniu w srody czy slabo pamietam ale nvm...

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 gru 2006, 08:38 
Cytuj  
Na wiki weszło takie miedzy innymi info:

First floor:
Bifrons (Bombs) - Seem to drop weapon-related cells.
Mad Bomber
Troll Ironworker
Troll Lapidarist
Wamouracampa - Seem to drop armor-related cells.
Wandering Wamoura - Seem to drop magic and ability cells.

Second floor:
Empathic Flan - Seem to drop magic and ability cells.
Sulfur Scorpion - Seem to drop attribute cells.
Troll Cameist - Seem to drop armor-related cells.
Troll Ironworker - Seem to drop armor-related cells.
Troll Smelter - Seem to drop attribute cells.
Troll Stoneworker - Seem to drop attribute cells.
Rampart(s)

Third floor:
Archaic Gear - Teleport away upon proximity.
Black Pudding - Seem to drop armor-related cells.
Fourth floor:
Archaic Chariot
Archaic Gear - Teleport away upon proximity.
Archaic Gears

Fifth floor:
Long-Bowed Chariot

a z KI:
First Floor: East path? Contains Bombs, Crawlers, Trolls, Scorpions. Seemingly West path contains Bombs, Trolls, Flans, Wamouras. Can anyone clear up directions for me?

to dla Bhaflau Remnants naturalnie.


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 21 gru 2006, 09:14 
Cytuj  
W pliku jest:

The {Key Item Parameter 0} fades into nothingness...

Use the device?
{Selection Dialog}
Yes.
No.

The door is sealed...

Open the door?
{Selection Dialog}
Yes.
No.

The device doesn't respond...

Open the gate?
{Selection Dialog}
Yes.
No.

You hear a ragged sighing from beneath the floor...

You hear a scuttering sound from beneath the floor...


Nothing happens...

Ragged sighing - to się działo jak się kliknie "Socket" - może po kliku trzeba (można?) wejść niżej?

Swoją drogą - czy tam się schodzi coraz niżej czy coraz wyżej? Bo w obu przypadkach jest "beneath the floor".

Aha - na tym poziomie jest "Socket" i "Slot".


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80


Ostatnio edytowano 21 gru 2006, 09:18 przez Huckster, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 gru 2006, 09:16 
Cytuj  
aha jeszcze jedno:

There is a targetable slot at the end of some of the wings - Trading a Cell spawns a notorious monster, no special drops are proven from defeating it.


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 gru 2006, 09:20 
Cytuj  
z armor slotow dla smn w pierwszej kolejnosci wzielabym weapon (dark staff do restu) i ring/earring slot (mp+) i body (refresh) to chyba all, bez reszty da sie przezyc :) czyli:

abilities > magic > max mp > sj (support heal) > weapon > ring/earring > body > rest


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 238 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.