mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 09:51 
Cytuj  
The past two weeks have seen considerable feedback from players regarding the amount of time required to combat the Pandemonium Warden, a recently implemented Notorious Monster (NM). Discussion has spread significantly throughout forums, and it has become apparent that this is indeed an issue of major unrest in the community.

We would like to assure players that the development and management teams place a high value on their feedback, and the issue has since been taken under serious consideration. Together with Absolute Virtue, it has been deemed that the combative techniques for weakening these NMs are too difficult. As a result, some players have engaged these enemies using unanticipated methods which led to extended battle times. It is by no means the desire of the development team to see players involved in encounters that require an excessive amount of time and effort to complete. It was for this reason that previous measures were put into practice which prohibited NMs from being held in battle for prolonged periods. In response to these events, we have determined that further alterations are required to prevent such battles from exceeding a certain predetermined length of time.

Included in the version update scheduled for early September will be modifications to the degree of difficulty of Pandemonium Warden (and associated pets), Absolute Virtue (and associated pets), and Jailer of Love. The aim of these changes is to create battles where a decisive outcome may be reached within a shorter period of time.

The development and management teams would like to take this opportunity to express their commitment to a healthy and wholesome game environment for players everywhere to enjoy, and to thank them for the continued feedback.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 10:13 
Cytuj  
SW sie szykuje na AV? :D

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 10:16 
Cytuj  
mamy 2 sety na JoLa, czekamy na update ;)


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 10:25 
Cytuj  
my mamy chyba ze 12 setow ale coś mi sie nie chce wierzyc ze to faktycznie "znerfuja". skonczy sie na tym ze wprowadza rage timer 2h i bedzie po sprawie.


_________________
Jast v2.0

**

Posty: 214
Dołączył(a): 25.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 10:55 
Cytuj  
MI w zeszlym tygodniu:


Obrazek

Zrobilismy JoLx4, AV to juz inna bajka :D


Obrazek



Drak.

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 19:19 
Cytuj  
Dobra skroca czas walki z 18 godzin na 15 :P


_________________
Obrazek

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 sie 2008, 19:26 
Cytuj  
raczej dodadza rage timer dajmy na to po 4 godiznach - nie zabijecie - szybki wipe zamiast sie meczyc 18 godizn :P


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 sie 2008, 09:57 
Cytuj  
Duszek napisał(a):
raczej dodadza rage timer dajmy na to po 4 godiznach - nie zabijecie - szybki wipe zamiast sie meczyc 18 godizn :P


taaak, to na pewno zadowoliłoby graczy, a development team miałby święty spokój.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 14:22 
Cytuj  
Tej Drak !

Co to za LS ? ;p

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 14:25 
Cytuj  
Monsters Inc.


_________________
COLD is BACK !

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 17:10 
Cytuj  
Shinji-kun napisał(a):
Co to za LS ? ;p

Patałachy ;)


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 21:18 
Cytuj  
nie patalachy .... na poczatku byl to ls zlozony z BST is SMN . Jak wyglada teraz - nie wiem > ale nie lada wyzwaniem jest bicie Jorma czy innych HNMow ( z nizszej polki ) przy takim setupie ....


_________________
COLD is BACK !

**

Posty: 214
Dołączył(a): 25.03.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 21:57 
Cytuj  
Cold nadal jest to LS smn/bst only. Sam robielm bst ( 75 ) by zlozyc app to MI. Musze przyznac ze jestem czesto pod wrazeniem jak Neurotic wszystko planuje/ustawia/organizuje. Niby nie jest wyzwaniem bicie Kirina juz teraz ale czasy ponizej 25 minut na kill i srednia 2 zgony ( thf glownie ) sa bardzo dobre. JoL zajol ok 40 minut na kill przy liczbie zgonow ponizej 10 osob. Jedna rzecz jeszcze sie rzuca mocno w oczy, bardzo mocna dyscyplina ( jezeli mozna to tak okreslic ) na eventach oraz dbanie aby kazdy przynajmniej chwile byl w main pt by bic. ok male ot sie zrobilo wiec......

Na zakonczenie patalachy w akcji :D


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 22:00 
Cytuj  
Fajny pomysl na LS.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 22:04 
Cytuj  
Opik - zamierzasz BSTa zrobic ? ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.