mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2009, 18:12 
Cytuj  
zet napisał(a):
Vejitta napisał(a):
To co napisal Ator ma sens imo. Z tym ze na taka reakcje rynku trzeba bedzie poczekac pare miesiecy. Inna sprawa, ze dopoki nie bedzie wiadomo ile tych monet ma tam dropowac i jak maja byc dystrybuowane, dopoty ciezko o czymkolwiek mowic.

Juz pisalem na BG, ale i tu napisze. Moim zdaniem ten Union wyglada mi na zwykly dodatkowy event w evencie. Raczej nie bedzie wiec to jakis zorganizowany rajd, raczej cos co mamy teraz podczas kampanii, z tym ze osoby bedace w Union dostana dodatkowe profity. I chyba najlepszy rozwiazaniem z takim Union byloby rozdzielanie dropow jak przy Uninvited Guests - kazdy dostaje losowo wygenerowany item/itemki. Moze nie bedzie to fair, ale mysle ze bedzie bardziej fair niz sytuacja w ktorej zostaje jeden mobek na placu boju, ktorego nikt nie chce zabic bo wszyscy kampia miejsce w ktorym popuje skrzynka, zeby jak najwiecej z niej wybrac...
Fajne rodzielanie equipu jest (jak nie zmienili od czasu jek gralem) w Warhammer Online - osoby, które zdobyły najwięcej punktów za różne akcje w czasie eventu miały w takiej kolejności pierwszeństwo w lotowaniu 1 itemu.
Ten system jest/był maksymalnie niesprawiedliwy ponieważ zliczał po prostu ilość zadanego dmg i tank lub healer zostawał z niczym, gdy nukerzy i dd zgarniali wszystko. Jedyna szansa była taka, aby powtarzać w ciągu dany event, bo po każdym przegranym rollu gracz dostawał +100 do kolejnego, tylko, że każde wyjście z obszaru eventu, czy d/c powodowało reset.
Tak się przynajmniej ludziom wydawało, że dokładnie tak działa ten system, aż zaczęło dochodzić do sytuacji, iż gracze afk zaczęli zajmować pierwsze miejsca w rollowaniu.


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 cze 2009, 07:53 
Cytuj  
Kassei napisał(a):
zet napisał(a):
Vejitta napisał(a):
To co napisal Ator ma sens imo. Z tym ze na taka reakcje rynku trzeba bedzie poczekac pare miesiecy. Inna sprawa, ze dopoki nie bedzie wiadomo ile tych monet ma tam dropowac i jak maja byc dystrybuowane, dopoty ciezko o czymkolwiek mowic.

Juz pisalem na BG, ale i tu napisze. Moim zdaniem ten Union wyglada mi na zwykly dodatkowy event w evencie. Raczej nie bedzie wiec to jakis zorganizowany rajd, raczej cos co mamy teraz podczas kampanii, z tym ze osoby bedace w Union dostana dodatkowe profity. I chyba najlepszy rozwiazaniem z takim Union byloby rozdzielanie dropow jak przy Uninvited Guests - kazdy dostaje losowo wygenerowany item/itemki. Moze nie bedzie to fair, ale mysle ze bedzie bardziej fair niz sytuacja w ktorej zostaje jeden mobek na placu boju, ktorego nikt nie chce zabic bo wszyscy kampia miejsce w ktorym popuje skrzynka, zeby jak najwiecej z niej wybrac...
Fajne rodzielanie equipu jest (jak nie zmienili od czasu jek gralem) w Warhammer Online - osoby, które zdobyły najwięcej punktów za różne akcje w czasie eventu miały w takiej kolejności pierwszeństwo w lotowaniu 1 itemu.
Ten system jest/był maksymalnie niesprawiedliwy ponieważ zliczał po prostu ilość zadanego dmg i tank lub healer zostawał z niczym, gdy nukerzy i dd zgarniali wszystko. Jedyna szansa była taka, aby powtarzać w ciągu dany event, bo po każdym przegranym rollu gracz dostawał +100 do kolejnego, tylko, że każde wyjście z obszaru eventu, czy d/c powodowało reset.
Tak się przynajmniej ludziom wydawało, że dokładnie tak działa ten system, aż zaczęło dochodzić do sytuacji, iż gracze afk zaczęli zajmować pierwsze miejsca w rollowaniu.


Aż tak mocno w to nie wnikałem. Trudno zrobić takie AI, żeby odzwierciedlić rzeczywiste zaangażowanie, w sumie SE z allaied notes nie robi tego tak źle, choć pewnie dalej można walnąć 10 bufów, 20 songów pare heali, zmienić taga i dostać max punktów.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 cze 2009, 08:06 
Cytuj  
O ile sam system wyliczania kto jakie mial influence nie byl TOTALNIE tragiczny, bo jakos potem Ci healerzy i tanki sobie radzily chyba, ale wlasnie ten dodatkowy random byl skopany imo, zdarzalo sie, ze osoby z najmniejszym influence dostawaly super random i wskakiwaly na najwyzsze miejsce.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.