mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 24 sie 2009, 15:40 
Cytuj  
Co parę itemów robi ludziom z mózgu.


Kamilus aspirujesz na boss'a Pix ?

Pamiętam jak siedziałeś na CC... Byłeś wtedy taki miły i przyjacielski ze swoim low lvl. Lvl podrósł, itemki wpadły i teraz wyżej srasz niż dupę masz :)






Syndrom, który można zaobserwować w kilku innych przypadkach.


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2009, 15:53 
Cytuj  
Ja miły? Nigdy nie ukrywałem, że interesuje mnie tylko endgame w tej grze. Reszta to tylko droga do celu.
Ja mam jakieś fajne itemki? No może morrigany, ale to nie Pixies.
No i ebody, ale jeszcze nie mam bo HQ curseda nie ma na serwerze.
Po prostu - Ato jak zwykle głupoty wypisuje...

Skoro stunowanie jest takie banalne to czemu nikt się nie kwapi do tego? Skoro stunowanie zawsze wchodzi to po co ludzie się equipują? Po co te merity?
Skoro chainstun jest taki prosty to czemu mimo chainstuna od 4 osób czasami mobki się przebijają?
Idź sobie koliberki posoluj Ato - może jakiś nowy rekord dmg na easy prey mobkach Ci wpadnie. Skończ pisać o czymś, o czym nie masz zielonego pojęcia.
Ja też lubię kalkulować, ale w grze nie jest tak jak na papierze, bo dochodzi czynnik ludzki i /random z gry.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2009, 16:01 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Ja miły? Nigdy nie ukrywałem, że interesuje mnie tylko endgame w tej grze. Reszta to tylko droga do celu.
Ja mam jakieś fajne itemki? No może morrigany, ale to nie Pixies.
No i ebody, ale jeszcze nie mam bo HQ curseda nie ma na serwerze.
Po prostu - Ato jak zwykle głupoty wypisuje...

Skoro stunowanie jest takie banalne to czemu nikt się nie kwapi do tego? Skoro stunowanie zawsze wchodzi to po co ludzie się equipują? Po co te merity?
Skoro chainstun jest taki prosty to czemu mimo chainstuna od 4 osób czasami mobki się przebijają?
Idź sobie koliberki posoluj Ato - może jakiś nowy rekord dmg na easy prey mobkach Ci wpadnie. Skończ pisać o czymś, o czym nie masz zielonego pojęcia.
Ja też lubię kalkulować, ale w grze nie jest tak jak na papierze, bo dochodzi czynnik ludzki i /random z gry.


Ja pierdole ale Ty jestes pojebany lol XD Napisalem ze stun to nic skomplikowanego w wykonaniu ty idioto to ze mob ma resist albo masz laga albo ze masz equip pod stun to nie ma nic wspolnego z tym co musisz klikac kurwa poczytaj ten topic i moje posty i zobacz co sie porownuje Jezu teraz to ja wiem czemu sie do mnie tak sadzisz jak kurwa mozg masz zryty i z automatu juz do mnie piszesz brednie zamaist przeczytac post Co za idiota na serio kurwa sie sobie dziwie ze trace na Ciebie czas. Hq cursed hauberk widzialem juz z 10 razy w ostatnim polroczu osztowal 45M. Colibry ktore soluje sa zdaje sie VT i nigdy nie epeenowalem na EP mobkach, a w endgame bylem ze 2 razy dluzej niz ty.


_________________
Obrazek

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 24 sie 2009, 17:32 
Cytuj  
O jezu, zeby jeszcze bylo sie czym jarac tylko tym "end-game" nudnym :<

*

Posty: 125
Dołączył(a): 9.11.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2009, 17:36 
Cytuj  
Atoreis ma racje. Ludzie nadal nie potrafia grac w endgamie w tej banalnej grze. Mimo, ze osoba ma do odpalenia 2 makra na krzyz albo 3 max. Nic sie nie poradzi na to, ze ludzie sa retardami nie umiejacymi grac i np. robia chainspell + stun w secie, ktorym idluja w WG, a dostali sie do super ls'a przez znajomosci.

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2009, 17:58 
Cytuj  
Bartelius napisał(a):
Druga sprrawa Scorpio po prostu zajebisty przyklad dales lol Dynamis Lord.. lol.... 1 mag daje chainspell (umiejetnosc ktorej moze uzyc raz na 2 godziny powoduje brak daley miedzy rzucanymi spellami i skraca czas ich rzucania chyba o 99%, czyli mozna spamowac spell za spellem) i wciska jedno amcro czy 1 spell z menu przez 30 sekund, a wszyscy melee wala co maja najmocniejszego i walka trwa z 15-60 sec w zaleznosci od mocy DDs.



Hmmm, typowa strategia na przegraną walkę , po pierwsze 2 magów robi chainspell jednocześnie a po drugie takich dwóch KTÓRZY potrafią to zrobić i którzy mają NAJMNIEJSZE SZANSE na resisty, po trzecie robi to się nie na pałę tylko tak żeby nie castować w momencie jak trwało działanie poprzedniego (oczywiście trzeba mieć wyczucie, szczęście, brak lagów itd.), do tego trzeba mieć talent i doświadczenie a nie maga z ulicy
mieć armie melee która zabije DL 15-60 sek w ffxi ? DL musi mieć słabszy dzień
nie będę wspominać o BLMach ale przecież czasami ich nie ma aż tyle żeby zrobili sensowne dmg a po wprowadzeniu resów ........
niech się ujawnią osoby co zabiły DL ze 20x to pogadamy o taktyce ... i o być może ze 20 mainach które osłabiają mobki/bossów


nie chciałbym być niegrzeczny ale gdybyśmy my grali w WoW to czy byłaby szansa żebyśmy powalczyli sobie tam np. zgodnie z tą taktyką ?



Taktyka
Faza I

Algalon zmieni pomieszczenie w pewną “przestrzeń” i natychmiastowo zacznie atakować wroga z najwyższym threat. Algalon atakuje bardzo mocno i często, a także często używa na tanku Quantum Strike, więc healerzy muszą cały czas utrzymywać tanka na pełnym życiu. Wszyscy DPSi muszą atakować bossa najlepiej jak tylko potrafią. Algalon może stać w dowolnym miejscu, gdyż nie posiada żadnego zionięcia ogniem czy cleave’a.

Po 15 sekundach, Algalon zaczyna rzucać na aktualnego tanka Phase Punch i przywoływać 4x Collapsing Stars. Gdy tank będzie miał na sobie 5 stacków debuffu Phase Punch, Algalon przerzuci się na gracza z drugim najwyższym threat, więc off-tank musi być gotowy do użycia taunta przy 4tym stacku, a healerzy muszą byc przygotowani na zmianę celu swoich leczeń, gdyż off-tank natychmiastowo zacznie otrzymywać ogromne ilości obrażeń. Tankowie muszą zmieniać się regularnie przez całą walkę, mniejwięcej co 45 sekund.

Co do gwiazd (Collapsing Stars) – zająć się nimi powinni 1-2 DPSy, którzy będą zabijać pokolei każdego adda. Addy same tracą z czasem życie (1%/1sec) i eksplodują przy śmierci, więc trzeba się tak postarać, aby każdy zginął w pewnym odstępie czasu i w odpowiednim momencie, aby healerzy mogli nadążyć z leczeniem. Eksplozja gwiazdy zadaje 16k obrażeń każdemu w raidzie, więc jeżeli gwiazda zginie w momencie gdy np. tank ma mało życia, to eksplozja skutecznie go wykończy i doprowadzi do wipe’u. Gwiazdy przy śmierci zostawiają także pod sobą czarną dziurę, pojawiają się przez całą I fazę i zawsze powinny być zabijane.

Co każde 25 sekund, Algalon rozpocznie castowanie Cosmic Smash, co spowoduje ognisty wybuch pod jednym z graczy, zabijając go i pobliskich graczy, jeżeli ci szybko nie odejdą czerwonego kółeczka na ziemi sygnalizującego wybuch. O Cosmic Smashu informuje nas także raid warning.

50 sekund po pullu, Algalon przywoła 3 Living Constellations, które atakują losowych graczy z raidu i zbierają threat jak normalne mobki. Addy te jednak giną natychmiastowo przy wejściu do czarnej dziury (która przy tym znika). Jeden z dpsów lub healer (świetnie nadaje się tu dk z Death Grip) powinien zaggrować wszystkie 3 mobki i skite’ować je do czarnej dziury.

Co każde 90 sekund, Algalon przez 8 sekund castuje potężną eksplozję Big Bang, która uderza za 80k (Heroic: 110k) obrażeń fizycznych raniąc wszystkich graczy nieznajdujących się w czarnej dziurze. Wszyscy gracze oprócz tanka muszą więc w ciągu tych 8 sekund jak najszybciej uciec do czarnej dziury. Nie wchodzić za wcześnie, gdyż w środku są mobki elite, a także otrzymujecie ok. 1500 obrażeń na sekundę. Tank zaś, aby przeżyć ten wybuch, z pewnością musi użyć jakiegoś cooldownu (albo dostać coś zmniejszającego dmg od innego gracza). Wybuch automatycznie wywala graczy z czarnej dziury i tuż po tym Algalon wraca do normalnego ataku.
Faza II (ostatnie 20%)

Gdy Algalon ma 20% życia, znikają wszelkie czarne dziury i przestają się już pojawiać mobki Collapsing Star i Living Constellation. Nadal jednak korzysta z Quantum Strike’a, Phase Puncha, Cosmic Smasha, a także Big Bangu.

Algalon w fazie II przywołuje jednak cztery czarne kwadratowe dziury, z który co 30 sekund pojawiają się 4 mobki Unleashed Dark Matter (po jednym z każdej dziury). Off-tank musi natychmiastowo je wziąć na siebie i tankować je z boku, a DPS musi jak najszybciej dokończyć Algalona, zanim zginie off-tank od za dużej ilości addów.

Przy rozpoczęciu tej fazy najlepiej zamieńcie tanków, gdyż bieżący tank za pewne ma debuff Phase Punch i off-tankowi trudno będzie naraz tankować addy i Algalona. Jeżeli zamienicie się przy pojawieniu się czarnych dziur, macie jakieś 45 sekund na pokonanie Algalona, zanim tankowie będą musieli znów się zamienić. Pamiętajcie, że nadal musicie uważać na ogniste AoE (Cosmic Smash).

P.S. Algalona nie da się zabić – przy 1-2% HP zatrzymuje walkę, rozdaje loot i znika.


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2009, 18:14 
Cytuj  
No Simi dzieki wielkie niech sie teraz wypowiedza spece co grali wow do 40 lvl jaki to WoW jest uber latwy :roll:

a co do Stun simi to faktyczni e 2 ale nie zmienia to wogole faktu ze caly ich talent sprowadza sie do wcisniecia nastepnego guzika w odpowiednim czasie stoja sobie w miejscu i naciskaja guziczek. Musza miec equip musza wiedziec kiedy najlepiej, ale wszystko sprowadza sie do wciskania menu i enter na przemian z odpowiednim timingiem wiec jest to masakrycznie latwe. Resisty itd nie wynikaja z tego co robi BLM tylko z braku szczescia do niewidzialnego pseudolosowego pomyslu gry ze akurat jest resist ^^


_________________
Obrazek

Obrazek

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2009, 18:27 
Cytuj  
Bartelius napisał(a):
No Simi dzieki wielkie niech sie teraz wypowiedza spece co grali wow do 40 lvl jaki to WoW jest uber latwy :roll:

a co do Stun simi to faktyczni e 2 ale nie zmienia to wogole faktu ze caly ich talent sprowadza sie do wcisniecia nastepnego guzika w odpowiednim czasie stoja sobie w miejscu i naciskaja guziczek. Musza miec equip musza wiedziec kiedy najlepiej, ale wszystko sprowadza sie do wciskania menu i enter na przemian z odpowiednim timingiem wiec jest to masakrycznie latwe. Resisty itd nie wynikaja z tego co robi BLM tylko z braku szczescia do niewidzialnego pseudolosowego pomyslu gry ze akurat jest resist ^^


zgadza się

spece którzy doszli do 40+ lvlu w wow niech jeszcze się pochwalą swoimi macrami i pluginami które napisali sobie sami do WoW
nie da się chyba ukryć że to inna bajka niż to co jest w ffxi ? :)


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 sie 2009, 18:37 przez Slayerek, łącznie edytowano 2 razy
******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2009, 18:32 
Cytuj  
osobiscie Algalona jeszcz ena oczy nie widzialam, na razie mam za soba tylko flame leviathana i razera, nie liczac 6 wipe'ow na ignisie ;) ale widzialam ludzi ktorzy maja mounty za zrobienie wszystkich archievementow w ulduar 10/25 wiec na 100% jest do przejscia :)

prawda jest taka ze kazdy boss w naxxramas / ulduar wymaa specyficznej taktyki/strategii i odpowiedniej ilosci tankow / high dpsow i healerow niestety ZERG sie w WoW nie sprawdza :lol: :lol: :lol:


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 sie 2009, 20:44 
Cytuj  
WoW ... jestem pod wrażeniem. Brak mi słów ... normalnie. Ależ skill, ależ wyzwanie ... takiego Algalona pobić !

Wracając do sprawy, czy ja pisałem że znam end-game w WoW ? Prosiłem Zjawkę by napisała taktykę, a ja napisze inna do innej gry. Ot i wszystko.
Co do konfiguracji adonsow, to przecież nie pomyliłem się. Macie pomagacze prawda? Uzywacie wtyczek w WoW, bo ma ten no, interfejs łatwo konfigurowalny i daje taka mozliwość. I są goście co piszą makra, addony itd. Jest tego na necie na kilogramy ... coś tu nie prawdziwego napisałem ?
Ze są addony ktore podaja dokladnie jaki threat ma dana osoba w raidzie, jaki dps jest całego raidu, jakie debuffy są na postaci itd. to nie tajemnica. Nic nie trzeba szukać, wszystko jest.
CombatCaller
Inform nearby players with an automated emote when you have low mana or hitpoints
Monitor Status
Monitor Status shows party member and target status to help healers and warriors alike.
BossEncounter2

* Boss modules from TBC (uncomplete) and WotLK (complete up to 3.1.3 WoW version) bosses.
Boss modules are done for each boss and provide the player the tools necessary to (I hope) comfortably enjoy the fight.
* Health bars for the main boss and its adds.
* A window tracking the incoming events (better known as timers, except BossEncounter2 does not use bars unlike BW and DBM).
* Summary window telling you the status of the fight, as well as the combat time or the berserk timer.
* Flashy text that you can't miss for really, really important stuff you may not miss (bomb abilities etc.).
* A list window showing you in certain fights the people that are too close from you (Distance checker). This window has other purposes on some boss fights.

VuhDo Updated Today! Popular! (More than 5000 hits)
For more detailed information please visit VuhDo Wiki at:

http://vuhdo.ithato.com/HomePage

What is VuhDo? – VuhDo is a raid monitor similar to CTRaidAssist or Blizzards built-in raid frames. Basically this is about displaying the health of raid members in form of clearly arranged bars. VuhDo is primarily directed to healing classes, but will make use to almost any other class. Moreover several healing spells or other actions can be asserted to mouse clicks on those bars (Click-Heal).

What VuhDo can do:
1. Display all relevant informations about your raid members
- Life,
- Mana, other types of power
- Debuffs
- Range
- Incoming Heal
- Aggro
- Threat
- HoTs
- Charmed status
- PvP status
- Tooltips (for race, class, level and current location)
- Player Tags (such as afk, disconnected, dead)

2. Casting
- You can heal, decurse, target, assist or focus raid memers with just one click
- You can bind any usable item and any macro to mouse clicks
- You can assign up to 40 mouse click combinations to cast on raid members
- You can assign up to 16 keys to cast when mouse over
- You can automatically fire your trinkets and instant casts whenever cooldown is over
- You can automatically resurrect and decurse players out of combat

Powiem wam ze jak grałem RDM, to mi brakowało takich gadżetów, musiałem spamiętać ok 60 komend-makr, mieć oczy w dupie, wiedzieć kto obrywa a kto nie, jak szybko zmieniać targety. Komu i kiedy dawać refresh, komu haste. Kotry Debuff siadł, a który nie. Mieć w głowie timer do 4-5 zaklęć i jeszcze się nie zgubić. I tu naprawdę, jestem pełen podziwu, jak wam się udaje zrobić takiego Ala w raidzie WoW... aa .. hmm, no tak. Zjawka go nie widziała na oczy. W FF jest taki Absolute Virtue ( czy jak ten badziew z sea sie wabi ).
Niby jest, niby można go Spawn, a chyba nikomu się nie udało go zabić, a jeśli to można to liczyć na palcach jednej reki na wszystkich serwerach.

Edita:
Tak na koniec wypowiedzi, ku pojednaniu :
WoW
http://www.youtube.com/watch?v=IdsH3IoNGXk
FFXI
http://www.youtube.com/watch?v=450rcNGC7Zs

*

Posty: 168
Dołączył(a): 27.12.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2009, 22:27 
Cytuj  
nawiązując do AV: http://www.youtube.com/watch?v=VxY9PVvUUS0


_________________
Obrazek
gimped BLM XD

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2009, 23:35 
Cytuj  
Scorpio napisał(a):
WoW nie jest produktem gdzie granie w teamie i umiejetnosci oraz osprzet kazdego czlonka grupy maaj znaczenia dla reszty grupy.


Znaczy ta wypowiedz jest o czym? Nie o End Game? to na chuj taka wypowiedz?

Po 1 wtyczki sa tez dostepne dla FFXI tylko sa oficjalnie zabronione.
Po 2 Co za bzdury o tym RDM? Bijac cokolwiek z HNM. RDM jest odpowiedzialny zazwyczaj za maksymalnie z 3 debuffy(Slow I/II, Para,Blind zazwyczaj nic innego na hnm nie dziala) refresh swojego pt oraz haste, targety masz pod f1-f6 recasty pod macro /recast. Czy debuff siadl masz w logu, wystarczy dobre filtry ustawic. Leczenie tez nie powinno byc problemem wystarczy miec dobre macra, a wlasnie sprawe znacznie ulatwia robienie macr pod konkretne osoby i walki, ale oczywiscie pewnie tego nie robiles bo byles za leniwy. Wystarczy zrobic sobie macra na
/ma Haste <st>
/ma Refresh <st>
/ma "Cure IV" <name>
/ma "Cure IV" <name>
/ma Paralyna <st>
/ma Paralyna <name>
/ma "Slow II" <t>

itd. Wiec nawet jesli masz 60 macr to w danej walce uzywasz znacznie mniej przy czym niektre sie dubluja wiec bredzisz. Jak ktos tego nie ogarnia to sorry nic prostszego nie ma moim zdaniem. Oczywiscie jesli grales na padzie na ps2 to ja sie wogole nie wypowiadam bo dla mnie granie na padzie w mmorpg to jak granie w fps bez msyzki i klawiatury, czyli totalna porazka na ktora sie decydujesz z wlasnej woli wiec tylko na siebie bozesz zrzedzic.

Po3 Nastepne brednie o AV... Av to mobek na ktorego jest jakas sekretna taktyka ktora zna tylko SE i tylko dlatego NIKT go nie zabil normalnymi sposobami. Zabito go tylko przy pomocy glitchy i/lub kiedy zostal chwilowo znerfowany po patchu. Natomiast Agalon jest mobkiem ktorego bija najlepsi ale bija porownalbym raczej Agalona do Pandemonium Warden z FFXI. To ze SE jest glupie i bawi sie w taktyki w stylu walcz w dany dzien przy danej koniunkcji i zabij wczesniej dane moby i uzyj umiejetnosci o tej godzinie a wtedy AV bedzie mega latwy to juz tylko posranego SE pomysl. PW jest mobkiem natomiast na ktorego potrzeba duzego zgrania sily DD duzo wyskillowanych graczy itd. Nie jestem zwolennikiem mobow ktore mozne zabic byle noob LS pewnie gdyby tylko znal sekret jak z nim walczyc.


_________________
Obrazek

Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2009, 23:37 
Cytuj  
vacek700 napisał(a):
tez nie wiem po co to pokazywac to byl zgimpiony przez tydzien AV ktorego mozna bylo przez tydzien zergowac ale juz dawno to naprawili.


_________________
Obrazek

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 sie 2009, 02:54 
Cytuj  
Taktyki na bossow w WoW'ie - 3 wybrane:

http://www.wowwiki.com/Yogg-Saron_(tactics)
http://www.wowwiki.com/Kael'thas_Sunstrider_(tactics)
http://www.wowwiki.com/Illidan_Stormrage_(tactics)

Wyglada prosto i malo skomplikowanie gracze FF? Z reka na sercu.

Z checia poczytam taktyki na bossow w FF.

EDIT: Linki sie zle wklejaja wiec albo copy paste albo kliknijcie na link "tactics" w tekscie.

PS. Algalon w WoWie jest KOSMICZNIE trudny. Trzeba perfakcyjnego zgrania 25 osob i wlasciwie perfekcyjjnego setupu raidu i gearu. I trudnosc nie polega na tym ze walka trwa 15-30 minut - jest krotka, potrafi sie skonczyc po 30 sekundach - wipem. :)
W przypasku Yogga bez pomocnikow (mozesz miec ecounter z 0-4 pomocnikow - watcherow) jest rowniez kosmicznie trudno - sam blizzard na blizzconie przyznal sie ze icg dev team nie zrobil Yogg+0. :)

" [Heroic: Alone in the Darkness] is considered by many to be the most complicated and difficult encounter currently in the instance, more difficult even than [Heroic: Firefighter] and Algalon the Observer, though the one hour timer on Algalon means that raids will have much more time to work on Alone in the Darkness." To wlasnie Yoog-Sarron + 0 watcherow - uwierzcie mi to jest TRUDNE. :)

PS. Najwieksze glupoty w tym topicu pierdoli Scorpio, ktory mimo ze nie widzial to usiluje uchodzic za znawce. Nie wiem tylko czego. :)

WoW jest zrobiony tak ze wiekszosc rzeczy jest latwa (heroici, itd..) aby mozna sobie POGRAC na luzie i uzyskac za o nagrode i rozwijac postac a nie meczyc sie 30min z kurwa jakims krabem. Sa tez rzeczy mega trudne ktore robi pare gildii na serwerze - tak wiec dla kazdego cos milego.
Tak wiec kto w dupie byl i gowno widzial plz stfu bo jak czytam kolesi dajacych wall of text o wowie a piszacych ze doszli do 40lvlu albo ze cap byl 50lvl (moze w becie albo w alphie byl ale mowimy o retail) to mnie smiech ogarnia.

BTW. To nie jest flame na FF i jej graczy - to tylko proba wyprostowania niektorych bzdur napisanych w tym topicu.

"P.S. Algalona nie da się zabić – przy 1-2% HP zatrzymuje walkę, rozdaje loot i znika." Ya wohl - w koncu jest w tym momencie jeddna z najwazniejszych postaci w WoWie i zapowiada dodatek w czasie walki. :)


Ostatnio edytowano 25 sie 2009, 03:21 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2009, 03:17 
Cytuj  
Obejrzyj sobie Scorpio teraz jakas walke i popatrz na te 50 roznych wskaznikow ktore wedlog Ciebie bardzo pomagaja bo wszystko Ci pokazuja a pozniej przypomnij sobie swoje zdanie ze biedny musisz pamietac czas 5 timerow spelli i do tego musisz dawac haste i refresh!!!


Mi sie akurat WoW srednio podoba wole FFXI ale kurwa umiem byc obiektywny <offtopic> jak mi ktos poda kupe natalerzu to sobie nie dam wmowic ze to mielone, a jak mi ktos pokazuje Lufaise w wyzszej rozdzialce to nie dam sobie wmowic ze to nowy swiat ( nie moglem sie powstrzymac ;] </offtopic>


_________________
Obrazek

Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 25 sie 2009, 04:04 
Cytuj  
najbardziej epicka i jedna z najtrudniejszych taktyk jakie kiedykolwiek pojawiła sie w wowie link i Taktyka


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 25 sie 2009, 06:40 
Cytuj  
Prawda jest taka, ze i WoW i FF maja swoje "taktyki". Wygladaja tylko one totalnie inaczej, poniewaz sa to dwa odmienne rodzaje rozgrywki.

W WoWie mamy dynamiczna walke/sporo ruchu, w FF bardziej statyczna, ale precyzyjna. W WoWie tak jak ktos napisal, tank ma mase narzedzi, zeby trzymac na sobie moga bez zwracania uwagi co sie dzieje dookola, a klasy DPS staraja sie wyciagnac tyle dmg ile sie da, a pozwala im na to co raz lepszy equip i robi on spora roznice.

W FF tank ma gorzej, bo gdyby meele sie w ogole nie kontrolowali, to praktycznie duzo by nie potankowal - tutaj gracze musza znalezc dla siebie middle-ground.

Equip tez jest w FF mniej istotny, Meele z gearem farmionym miesiace w salvage, zrobionym relic weapon itp. bedzie co najwyzej o pare procent lepszy, od kogos ubranego w dobry equip(nie mowie tutaj o noobach co nosza bog wie co), ktory dzisiaj mozna dosc latwo zdobyc.

W FF nie ma zadnych helperow dla healera, wiec on musi sie w pelni skupic na obserwacji tego co sie dzieje w logu, na pamiec znac kazdy atak i jaki status powoduje, a reagowac w ciagu sekundy - dwoch najdluzej.

Taki np. dynamis wydaje sie dla wiekszosci graczy nudny, ale sprobowali byscie na poczatku zostac pullerem, ktory musi sie nauczyc rozkladu zony i kolejnosci pullowania, co obok czego mozna itp, to wcale nie wyglada na takie proste: http://images2.wikia.nocookie.net/ffxi/ ... 4/Win1.jpg

Dalej wymieniac roznic nie bede, bo mi sie nie chce tak wczesnie sie fatygowac ;P Ale reasumujac, zgadzam sie, ze WoW jest od FF bardziej wymagajacy gdy chcemy dobrze grac, roznica polega na tym, ze FF jest mniej wybaczajacy i slabi gracze zdzialaja niewiele, gdzie w WoW znajda pole do popisu i dla siebie w pewnych miejscach.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 sie 2009, 07:02 
Cytuj  
Widze ze niektorym klapki na oczach nie pozwalaja trzezwo myslec LOL i brna w tym mniemaniu wiedzy o wszystkim najlepiej :P

Simi - bez obrazy ale gowno wiesz o WoW i prosze Cie nie wypowiadaj sie w temacie, w ktorym nie masz bladego pojecia, bo przeczytac jak wyglada strategia i jakie skille oferuje dany boss to kazdy potrafi (czasem nie kazdy), ale w prawdziwym rajdzie tak duzo sie dzieje, ze chocbys wykul na pale wszystkie skille i cala strategie to nie ogarniesz od razu.

Stok - zadziwiasz mnie swoimi postami, nie to abym byl ku WoW, choc troche w niego pogralem, ale po prostu wiedza na jego temat. Naprawde trzeba by najpierw sprawdzic jak to wyglada nie z postow innych, nie z opisow na WoW-Guide etc, ale samemu bedac w takim rajdzie i uwierz mi to nie jest takie proste jakby sie mialo wydawac. Nie twierdze ze FF11 jest latwy dla mnie tez byl trudny, ale nie wypisuje glupot ze endgame w FF11 jest banalny. Po prostu nie moge uwierzyc ze wypisujecie takie bzdury o grze, w ktorej endgamu nie uswiadczyliscie, nie chodzi mi tu o jakies heroici 5ppls ale o duze wyzwania, co prawda teraz Blizzard zcasualowal cala gre, ale nadal sa walki naprawde trudne, walki w ktorych jedna osoba potrafi wipnac caly rajd.

Zjawcia - nie wiem po co ten topic tutaj zalozylas ? Toc to bylo wiecej niz pewne ze flame sie rozpocznie, a chyba nie taki mialas cel, a moze tak ?

To All - nie ma co sie klocic co jest lepsze a co gorsze, niech kazdy gra w to co lubi i koniec.

Have a nice hunting !!! :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 sie 2009, 07:14 
Cytuj  
Obrazek


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 sie 2009, 07:17 
Cytuj  
Goku - masz racje, nigdy nie powiem ze granie w FF11 nawet lvlujac w party z NIN tankiem jest proste od strony healera, Sam Rha Ci powie jak fajnie sie gralo majac na plecach takiego Zecika ;) Sam rowniez gralem NINem i to taru gdzie HP ma wiele mniej gdzie niejednokrotnie nieogarniecie przez RDMa albo WHMa paralyze padalem na twarz ;) Nie wspomne o tankowaniu NINem bez odpowiedniego supportu HNMow, FF jest trudny na pewno.
Rha kiedys wspominal o teamplayu, ze bardzo sie mu podoba, mi rowniez sie bardzo to podoba, bo trzeba byc uniwersalnym, kazda osoba w teamie ma pewna role i musi sie z niej w nalezyty sposob wywiazywac. W WoW jest podobnie, do dzis pamietam walke z Archimonde, w ktorej zgon jednej osoby moze wipnac caly rajd, jeden z najtrudniejszy encounterow TBC :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.