Ok... Tak naprawde to na BCNM 40 MUSI isc tylko brd, whm, drugi healer i jakis tank (glownie po to zeby dostarczyc mandry bardowi i nie pasc po drodze). Nie wiem czy nin sie nada bo ustusemi zatrzynuje tylko 3 strzaly... a madragorek jest 7 czy 8 i kazda bije po 2 razy.
Wyglada to tak: Przed wejsciem kazdy sprawdza czy ma sprzet lvl 40, czy ma minimum 6 wolnych miejsc w inventory itd.
WHM aje najmocniejsze buffy, PLD tuz przed wejsciem wlacza defendera (potem nie bedzie juz mogl), wogole jesli jakies joby maja przydatne abilitisy z lvlu 41+ to wlaczyc je przed wejsciem na arene. Zjesc foody (BRD je zarcie dla tankow).
Po wejsciu do srodka dostajemy piosenki podnoszace atk i dex, ewentualnie inne buffki.
BRD i WHM stoja w tym samym miejscu przez cala walke (tak gedzie sie pojawili po wejciu do BC), DMG dealerzy ustawiaja sie w korytarzu w odleglosi pozwalajacej na rzucanie czarow przez whm (w razie czego). Drugi healer staje gdziekolwiek byle poza zasiegiem sleepa grupy mandragor i tej z ktora walcza dmg dealerzy.
WHM zajmuje sie tylko leczeniem BRD (chyba ze cos sie sfaka). BRD usypia i wali piosenki mana regen i def up dla siebie.
Tank leci do przodu, nie prowokuje, nie flashuje, tylko podbiega na odleglosc gdzie bedzie mial aggro i w tyl zwrot! Zapierdala do BRD, tam staje jak najblizej niego i czeka az ten uspi mandry. W czasie kedy Tank przebiega z trainem mobkow przez korytarz DMG dealerzy musza wyluskac czarna spomiedzy tego stadka i ja provoknac (provokuje ten slabszy zawsze, nie musi to byc provoke, jaka kolwiek udana akcja bedzie ok).
Tank dolacza do DMG dealerow i TANKUJE, musi utrzymac aggro na sobie, macro do stun non stop w pogotowiu, jak zobaczycie flood to osoba majaca aggro na sobie spierdala jak najdalej (ludzie krzyczcie ze flood idzie, to bardzo latwo przegapic tankowi). I dajcie znac Tankowi czy juz moze wracac jak flood bedzie interupted. I tak az padnie czarna.
NAstepnie, Tank wybiera kolejny cel, nikt inny, nigdy nie wybierac tej mandry, ktora juz pokazuje sie na czerwono (na ta BRD rzuca sleepa), dalej cala sztuja polega na tym, zeby odciagnac mandre od BRD, a nie jest to latwe... nie walczyc w poblizu magow bo jak usna to bedzie kibel.
Tip dla healera nr2. Paralize i blind u tanka (przy czarnej) to 50% szans na smiers party. Jesli wszyscy walczacy maja paralize czy blind zawsze w pierwszej kolejnosci leczyc Tanka, paralize = nie ma provoke, a jak dmg dealer dostanie aggro i flooda to koniec praktycznie, paralize = 50% szansy ze stun sie nie uda... blind to samo.
POwodzenia!
))