mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2916 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 12:30 
Cytuj  
nie trzeba broni wyciagnac by moc zrobic /assist wystarczy ze mobek byl zflashowany lub wokniety

nie atakowac kruwa innych mobkow niz wasz mosnterchooser !!! nawet jakbyscie przez pol eventu nic nie bili

mobkow zadko keidy zwlaszcza na pcozatku bylo wiecej jak 3 i to ze orin byla najwolniejsza z pozostalych pulerow nie ma znaczenia to nie jest jakis kuzwa wyscig !!! pogadam z nia i zobacze co powie

leadera bede dawal ludziom ktorzy umia sie pruc i wiedza o co tam chodzi

ps kazdy blm chce byc w blm party :P trzeba bylo sie nie spoznic to bys byl :P


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 12:34 
Cytuj  
Sai --> ja nie mowie, ze ty masz pilnowac kazdej pierdoly, ale powinien byc ktos kto mowi, gdzie sie przesuwamy i kiedy. Moga to byc liderzy A, ale musza to byc osoby ktore byly na poszczegolnych dynamisach wiecej niz 2-3 razy.
Generalnie na ogolnym powinne miec prawo gadania 2-3 osoby.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 12:37 
Cytuj  
z bastok problem jest taki ze jest duzo bardizej rozjechane i mniej charakterystycznych miejsc...
jak mialem mowic...
a1 between two walls a2 btweet wall and ah a3 10meters behind near the wall a4 near ah... kto by zrozumial taki belkot...
mowie kieyd a1 ma sie przesunac i reszta liderow muysi sama ustalic nowy spot dla swojego alliance w odpowiednijej odleglosci od nich

nie mamy takich ludzi co byli 2-3 w bastok :D


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

****

Posty: 1497
Dołączył(a): 25.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 12:51 
Cytuj  
Dlatego mowie o tym ze podstawa to liderzy. Proponuje zeby byli to ludzie z CC.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:02 
Cytuj  
WG mnie Sai Xav ma rację - liderami powinni być "oficerowie" z dynamisproject.cjb.net. A "oficerami" - członkowie CC.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:09 
Cytuj  
Co do ustawienia to mysle, ze najlepiej przygotowac mapki z zaznaczonymi punktami i nazwanymi - naprzyklad punkt #1 etc.
A1 move to #3, A2 move to #2 itd itd
Dalej prubuje znalezc ci te czyste mapki bo tam gdzie je widzialem juz nie ma ; ;

****

Posty: 1497
Dołączył(a): 25.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:12 
Cytuj  
Moim zdaniem mapki nie sa potrezbne, jestem przekonany ze gdyby Sto albo Opiekun byl liderem swojego alajens to na haslo rzucone przez Saitou ze sie ruszamy do przodu znalezli by spot bez problemu.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:13 
Cytuj  
no tak by bylo fajnie goku...

hmmm a kto z cc potrafi sie drzec i wydawac poelcenia poza mna i nimem i toba ? :D
widze tu jeszcze stoka (kiedy nei ma okresu ;) ) i tyke :D
... bez urazy


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:13 
Cytuj  
Tylko jesli Stok obieca, ze nie bedzie sie zachowywal tak jak wczoraj przed Dynamis ;)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:18 
Cytuj  
Dynamis Bastok
http://ff11.s33.xrea.com/dynamis/bas.shtml

Dynamis Sandoria
http://ff11.s33.xrea.com/dynamis/sand.shtml

Dynamis Windhurst
http://ff11.s33.xrea.com/dynamis/win.shtml

Dynamis Jeuno
http://ff11.s33.xrea.com/dynamis/jeuno.shtml

Dynamis Beaucedine
http://ff11.s33.xrea.com/dynamis/beaucedine.shtml

Dynamis Xarcabard
http://ff11.s33.xrea.com/dynamis/xarca.shtml


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:23 
Cytuj  
Time Extension Monsters
Statue near Mog House K-8 [20 min]
Statue in Auction House H-8 to I-8 [20 min]
Statue near wooden platform SE of G-6 [20 min]
NM near south of Alchemy Guild J-7 [30 min]
Zeruhn mine entrance, near Ze'Vho Fallsplitter there are 3 monsters that will give 10 min each [3 x 10 min]

Boss Pop Conditions
Defeat NM near mine entrance “Ze'Vho Fallsplitter“ (DRK)
Defeat NM in bastok market “Ko'Dho Cannonball“ (MNK)
Defeat NM in front of Alchemy Guild “Gu'Nhi Noondozer“ (BLM)
Big boss “Gu'Dha Effigy“ will then pop near South Gustav entrance with a few guards with him.

Area Walkthrough

1. Clear monsters in front of Moghouse. Then clear the 3 statues near Choco Stable (it will summon BSTs) by starting with the one to the east then in order.

2. Defeat time bonus monster near Auction House for 20 min.

3. Clear monsters near Gustav door. There are no dangerous monsters around this area, so clear them as fast as possible to save time.

4. Move north, defeat the time bonus monster near the Wooden Platform for 20 min bonus.

5. Move through the slum street and defeat the NM in front of the Alchemy Guild.

6. Enter the 'No Entrance Allowed' area and defeat the Summoner NM for 30 min bonus.

7. Turn back and go to Zehrun Mine area. The monsters near E-6 and E-8 can be ignored and left alone.

8. Defeat Ze'Vho Fallsplitter near D-7

9. Clear enemies around D-7, 3 of the monsters will give 10 min bonus each.

10. Kill Ko'Dho Cannonball near Bastok Market and Big Boss will pop.

11. There are two ways to approach this step:

11a. Defeat Big Boss and its guards directly.

11b. Main Force wait at the hill near Bastok Market. Use a decoy to pull all the monsters near the Big Boss, including Big Boss himself towards the entrance of the Slum Area. Another puller pulls ONLY the Big Boss to the Main Force. (no monsters will pop near the hill)

12. Investigate the ??? that appears where Big Boss died.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:23 
Cytuj  
thx stok za link, poczytam troche :)


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:26 
Cytuj  
swordsman napisał(a):
no tak by bylo fajnie goku...

hmmm a kto z cc potrafi sie drzec i wydawac poelcenia poza mna i nimem i toba ? :D
widze tu jeszcze stoka (kiedy nei ma okresu ;) ) i tyke :D
... bez urazy



Gokulo napisał(a):
Tylko jesli Stok obieca, ze nie bedzie sie zachowywal tak jak wczoraj przed Dynamis ;)


A co ja takiego zrobiłem wczoraj ? :D


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle


Ostatnio edytowano 16 mar 2005, 13:27 przez Scorpio, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1497
Dołączył(a): 25.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:27 
Cytuj  
Nimloth, Ja, Ty, Huck, Sto, Goku - na pewno, nie wiem jak Opiekun, Galen, Draconi, (Bodziu raczej nie bo za mily jest hehe) bo prawie z nimi nie gralem :/. Zet by sie nadawal ale whm ma inne sprawy na glowie, rdm zreszta tez tak naprawde.
Tu nie chodzi o darcie sie na ludzi. Darcie sie nie daje dobrych efektow, chodzi o przekonanie ludzi, ze jesli na te 4 godziny zrezygnuja ze swoich finalowych wybujalych ego i beda sluchac polecen lidera to zdobeda to po co przyszli, itemy, title i satysfakcje.
Lidera maja sluchac nie dlatego, ze krzyczy ale dlatego, ze go szanuja i wierza ze wie co robi. Zeby wiedzieli to musza ustalic pewne sprawy, a man na CC zrobic to jest 1000 razy latwiej niz z innymi bo mamy Forum i CC.
Liderzy powinni komunikowac sie na LS chat, mowic co kto bije, prosic o ewentualna pomoc itd.
Tanki/pullerzy musza ustalic tzw pull order, czli kolejnosc w jakiej beda pullowac moby wraz z informowaniem o tym co pulluja na LS chat, tak zeby nie bylo 2x voke na tym samym popaprancu.

BTW
Proponuje zeby w A1 tankami bylo 2-3 Ninja, PLD nie ma tam nic do roboty - Ninja moze je tankowac bez engage w nieskonczonosc i nie da im nawet 1% TP bo uderzaja baaaardzo wolno.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:47 
Cytuj  
Ja widze to tak - kazdy A moze miec dwoch liderow:

- tanka-pullera, ktory przyprowadza moby na spot, najlepeiej jak jest to lider A

- kogos kto mowi gdzie sie przesuwa A i ewentualnie co robic w sytuacjach nietypowych, inforuje na linkshellu ile osob nie zyje, ile jest weakness itd

Mapki to dobry pomysl, chocby do uzytku wewnetrznego dla liderow.

Moim zdaniem na liderow nadaja sie wszyscy, ktorzy byli wczesniej na paru dynamisach. Trzeba tylko wydawac suche komunikaty na kanale /p albo /l.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:49 
Cytuj  
Sait - ja mam to gdzies czy bede w grupie BLMow czy nie, moge byc gdziekolwiek umiem sie przystosowac do kazdych warunkow, pisalem ze mi sie tam lepiej gralo bo czesciej tam bylem, praktycznie w kazdym dynamis, w ktorym bralem udzial, nawet u Kalenae. Nie za bardzo widze sensu takiego BLMa w innych alliance, bo praktycznie, ciezko mu sie znalezc, na poczatku nie zanukuje bo aggro chwyta, sleepowac tez nie sleepuje bo sa BRDs albo RDMs. BLMi musza sie znalezc w grupie z BRD inaczej ich efektywnosc jest beznadziejna, ja bedac u Gala rzucilem 3-4 max nuki a potem siedzialem na dupie i nic nie moglem zrobi poza bufowaniem sie z blinka czy tez stoneskina.
To jest twoj dynamis i organizuj jak sobie to chcesz, mam swoje uwagi to pisze, nie musisz ich wziac do serca, mozesz olac, ja pisze po to aby wyciagnac wnioski. A co do mojego spoznienia, wybacz ale real dla mnie jest wazniejszy, mialem w ogole nie przychodzic bo mam kupe spraw zwiazanych z przeprowadzka, a wczoraj jeszcze zalatwialem i-net na nowe miejsce, aby jak najszybciej byc online. Dostalem SMSa od Gala wiec zasuwalem jak glupi do domq po to aby wam pomoc, a ty mi to jeszcze wyponinasz :(
Wybacz ja z dynamisow praktycznie nie mam zadnych korzysci poza utrata expa (jak to mozna nazwac korzyscia) bylem juz na ponad 10 dynamisach i tylko na jednym wypadl AF2 wlasnie w Bastok i wygral go Masa, fajnie ze ktos od nas. Raczej nie podchodze do tego jako bussiness tylko jako fun. Mam zalozenie ze jak na 100 dynamisow zdobede ten AF2 to bede zadowolony. Prosze Cie wiec nie traktuj mnie jako zwyklego randoma, wez pod uwage ze biore ten event jako moj wklad do zbudowania jednego z najlepszych eventow na Ramuhu organizowana w glownej mierze przez nas. Milo byc jednym z tych, ktorzy przyczynili sie do stworzenia czego fajnego :)

Ale oczywiscie postaram sie pomoc jak tylko bede umial i mogl, wiec smialo mozesz walic jesli potrzeba ci czegos :P
A tu masz mapki, zreszta stamtad pochodzi wiekszosc tekstu na stronce dynamis.projekt -> link


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.


Ostatnio edytowano 16 mar 2005, 14:38 przez Bodziu, łącznie edytowano 2 razy
*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:52 
Cytuj  
Opiekun - wg mnie to, że ktoś ma doświadczenie w dynamisie nie oznacza, że będzie dobrym liderem.

JAK JUŻ ZROBIĘ ten pieprzony 65 level to mogę jak najbardziej pomagać w Dynamisach.

I cały czas uważam, że liderami allianców powinni być ludzie z CC, którzy wiedzą:
- w jaki sposób prowadzić alliance
- jak zarządzać ludźmi

Ja bym się nie bał wywalania z alliance i LSa ludzi, którzy nie słuchają instrukcji co i gdzie mają robić.

Dynamis jest wrażliwym tworem i co pokazał wczorajszy dzień jedna osoba jest w stanie wywalić wszystko do góry nogami.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80


Ostatnio edytowano 16 mar 2005, 13:54 przez Huckster, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1497
Dołączył(a): 25.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:53 
Cytuj  
Bodziu, powiem tylko tyle ze jak byles w BLM PTy to jakos lepiej ono dzialalo :)

Opiekun, 2 Liderow = 0 lidera. Musi byc jeden trzymajacy wszystko, to ze puller mowi co lupuje i co robi nei ma nic wspolnego z liderowaniem.
Co do komunikatow to tak, zgadzam sie, suche komunikaty, ale kiedy A sie zaczyna rozlazic to trzeba ludzi motywowac, nie krzyczec na nich ale motywowac, pomoc tym co sobie nie daja rady itp.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1497
Dołączył(a): 25.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 13:57 
Cytuj  
Huck, z tym wywalaniem to nie takie hop, wywalisz jednego tanka a potem sie okaze ze wszyscy ludzie z jego LSa olali dynamis bo sie chlopaki razem trzymaja... i po jakims czasie skonczysz z 30oma osobami na raid.

Szczerze powiem, taki blad jaki nam sie trafil jest czyms totalnie przypadkowym, duzo gorsza rzecza jest gdy PLD nie tankuje ale meleeuje moba a obok drugi parch nawala BLMa pala po glowie, bo on tankuje od 70+ lvli i MUSI wiedziec co to znaczy... to sa niewybaczalne bledy.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 mar 2005, 14:12 
Cytuj  
bod ja pierdziele ty to maz sile
na jedno zdanie z dwoma usmieszkami rozpisales dramatyczne 4 akapity.... mam anuczke by wiecej do ciebie sie nie zwracac bezposrednio lol

xav a ty nie dasz utrzyamc agrrro po jednej salwie blmow ? generalnei taki jest plan by przyrzymac statuetki zdala od blmow aby ci w dwie salwy ja rozbroili... nie wiem jak wam szlo bo sie nie odyzwacie za wiele poza xavem ktory mowi ze nei ma nic do roboty lol

nie chodzi mi o wydzieranie sie lidera... jizas chodzi o to by lider nie bal sie podejmowania decyzji i kierowania ludzmi a przy tym wiedzial co robi...
jesli sie gok chce podjac tego zadania bedzie liderem jendego z alliance
valyana bedzie liderem innego
a1 ma wielu liderow ;)

ps mapki z cat attack sa dzielem autorskim a jako ze zjechalem z nich sporo tekstu ktorego samemu mi sie nei chcialo pisac , zabieranie im mapek byloby juz dnem :) chce najlepiej jakeis czyste mapki albo jakies poprostu bardziej ogolnei dostepne... mapki od sto sie nadaja :)


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2916 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 146  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.